ooh tjips!

08-11-2010 13:42 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
een ander nick ivm herkenning...

Altijd slik ik de pil 2mnd door(aangezien ik zo beroerd ben tijdens een menstruatie).

Afgelopen periode niet ziek geweest of wat dan ook, en eigenlijk heb ik nu nog 1 week "pilstrip" over, maar...

Sinds een week;

akelig in de ochtend

moe, zo moe

een licht bruin streepje richting navel

een opgezette buik

lichte krampjes

en het gevoel dat mijn bekkeninstabiliteit terug(aan het komen) is.

Partner en ik komen allebei uit een eerdere relatie, hebben daaruit al kinderen, en dus ook samen besloten er geen meer te willen.

Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan dus de timing is perfect.

Zelf ben ik tegen abortus, had je je benen maar samen geknepen moeten houden, geld mijns inziens in veel situaties.

Eerder had ik ook geen acht geslagen op de hints die mijn lichaam mij gaf, was ik veel te druk voor(kids ziek etc), maar in ene sinds gister...snap ik het.

Normaal heb ik nooit zulke klachten tijdens het slikken van de pil, en nee ik vraag jullie niet OF ik zwanger ben...wil gewoon mijn zenuwen even wegschrijven.

Vandaag een test halen gaat niet lukken, zit door omstandigheden aan huis gebonden, dus moet wachten tot morgen.

En daarom wilde ik het graag even van me af schrijven.
Aan je topictitel kun je al zien dat je zwanger bent. Ik zou gewoon SHIT! zeggen namelijk en ik ben ongesteld, dus.

Gefeliciteerd denk ik.
Kan er niet iemand (die je vertrouwt) een test voor je halen, als jij zelf niet kunt?
Erwt is me net voor!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
hahaha..vl34inder

Zie je nu wel dat niemand een zwangerschapstest hoeft te doen, de lezers moeten gewoon meer op de schrijfwijze letten
misschien is 't nog niet te laat voor 'n overtijdbehandeling en ontloop je dus je morele bezwaren tegen abortus

en waarom zou je uberhaupt alles op 't spel zetten (baan, relatie) voor 'n moreel bezwaar?
uhhh erwtje

Zal mijn dochter er mee wegkomen van 10?

hahaha...nee gaat 'm helaas niet worden, heb het zelfs nog niet eens met iemand besproken.
Maar een bruine streep op je buik en bekkeninstabiliteit zijn beiden toch zaken die je pas veel later in de zwangerschap tegen komt?

Anyway, meten is weten. Sterkte met beslissen, mocht je zwanger zijn.
Elninjoo (vind het altijd heerlijk om jouw nuchtere kijk op de wereld te lezen)

Ik ga mijn relatie en baan er ook niet voor op het spel zetten, denk dat partner als het echt zo is waarschijnlijk stiekum toch wel happy is.

Wat betreft de baan, die staat iig voor een jaar vast.
Kan je man geen test voor je halen?

Testen kun je tegenwoordig gewoon in de supermarkt kopen en ik weet niet waar je woont maar in een middelgrote plaats is meestal wel een supermarkt te vinden die tot 21.00 uur open is.
sassefras;

In mijn eerste zwangerschap was dat inderdaad pas na 4mnd ofzo, bij de andere had ik hier al vrij snel last van (lees vanaf 3wk)
Sorry dat ik het vraag hier, maar ik snap het niet dat je een andere nick hiervoor aanmaakt. Bedoel ik niet vervelend, maar ik snap het echt niet, want jouw andere nick is toch niet jouw echte naam?
laat maar...ik bedenk me opeens 10 redenen waarom je dat zou doen....
Guinevieve...heb het er nog niet eens met hem over gehad, besefte het gister avond in bed in eens allemaal, en aangezien hij al sliep, heb ik het maar even zo gelaten.
In elk geval spannend! Hoop je zelf dat je zwanger bent? Want naar ik lees zou jezelf ook wel stiekem happy zijn.
Demissionair

Maakt niet uit, ik weet dat een X aantal vriendinnen hier wel eens meelezen en mijn nick wel kennen, ook zo wat als zij het eerder weten dan mijn eigen man.
Ik val persoonlijk een beetje over jouw reactie over abortus. Maar goed, buiten dat..

Hebben ze bij de AH in de buurt geen brengservice? Daar kan je namelijk ook een zwangerschapstest bestellen, dan heb je deze vandaag nog in huis.
Snap ik Mijn, later besefte ik me dat ook. Of je bent eens naar een meet geweest, of iemand heeft je herkent etc... Sorry, was ook echt niet vervelend bedoeld.
demissionair

Heel stiekum zou ik heel erg in de lucht springen van blijdschap, maar ik ben ook realistisch we hebben samen al een redelijk groot gezin zeg maar, dus tja...

Om het weekend hebben we geen kinderen,ze krijgen nu alles wat ze nodig hebben aan tijd, maar ook (in deze tijd niet geheel onbelangrijk) spullen.

En stel dit kindje zou iets mankeren, dan moeten alle kinderen hier op inleveren, omdat wij zonodig de kamasutra wilden na doen.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 14:01:

demissionair

Heel stiekum zou ik heel erg in de lucht springen van blijdschap, maar ik ben ook realistisch we hebben samen al een redelijk groot gezin zeg maar, dus tja...

Om het weekend hebben we geen kinderen,ze krijgen nu alles wat ze nodig hebben aan tijd, maar ook (in deze tijd niet geheel onbelangrijk) spullen.

En stel dit kindje zou iets mankeren, dan moeten alle kinderen hier op inleveren, omdat wij zonodig de kamasutra wilden na doen.waarom beslis je dan niet met je verstand? denk aan wat je nu hebt en wat dat allemaal moet inleveren
Nici...

Dat snap ik, maar vaak is het zo van, tja condoom vergeten...slik geen pil...heetst van de strijd...met meerdere onveilige seks gehad en dergelijke, vandaar.

Maar ik vind dat als je oud genoeg bent om te seksen, je ook voor de consequenties op moet willen draaien.
Nici...

komen die ook voor alleen een zwangerschapstest?

Elninjoo

Tja verstand...is een hele goede van je, maar ik ben altijd meer van het loopt hoe het loopt, en als het niet gaat zoals het gaat, dan moet het maar zoals het moet.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 14:03:

Nici...

Dat snap ik, maar vaak is het zo van, tja condoom vergeten...slik geen pil...heetst van de strijd...met meerdere onveilige seks gehad en dergelijke, vandaar.

Maar ik vind dat als je oud genoeg bent om te seksen, je ook voor de consequenties op moet willen draaien.die consequenties zou dus ook 'n overtijdbehandeling of abortus kunnen worden, niet persé dat je 't uitbroedt
Cruijfiaanse opmerkingen heb je. Zit er naar uit te kijken welke je straks gaat plaatsen.

Succes gewenst.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 14:07:

Nici...

komen die ook voor alleen een zwangerschapstest?

Elninjoo

Tja verstand...is een hele goede van je, maar ik ben altijd meer van het loopt hoe het loopt, en als het niet gaat zoals het gaat, dan moet het maar zoals het moet.da's dan niet slim van jou maar zeker ook niet slim van je vriend, om zo laks te zijn wat anti-conceptie betreft, want waarom hebben jullie je niet laten steriliseren als jullie genoeg kids hebben? of op z'n minst 'n spiraaltje als je de pil niet slikt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven