ooh tjips!

08-11-2010 13:42 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
een ander nick ivm herkenning...

Altijd slik ik de pil 2mnd door(aangezien ik zo beroerd ben tijdens een menstruatie).

Afgelopen periode niet ziek geweest of wat dan ook, en eigenlijk heb ik nu nog 1 week "pilstrip" over, maar...

Sinds een week;

akelig in de ochtend

moe, zo moe

een licht bruin streepje richting navel

een opgezette buik

lichte krampjes

en het gevoel dat mijn bekkeninstabiliteit terug(aan het komen) is.

Partner en ik komen allebei uit een eerdere relatie, hebben daaruit al kinderen, en dus ook samen besloten er geen meer te willen.

Volgende week begin ik met mijn nieuwe baan dus de timing is perfect.

Zelf ben ik tegen abortus, had je je benen maar samen geknepen moeten houden, geld mijns inziens in veel situaties.

Eerder had ik ook geen acht geslagen op de hints die mijn lichaam mij gaf, was ik veel te druk voor(kids ziek etc), maar in ene sinds gister...snap ik het.

Normaal heb ik nooit zulke klachten tijdens het slikken van de pil, en nee ik vraag jullie niet OF ik zwanger ben...wil gewoon mijn zenuwen even wegschrijven.

Vandaag een test halen gaat niet lukken, zit door omstandigheden aan huis gebonden, dus moet wachten tot morgen.

En daarom wilde ik het graag even van me af schrijven.
En je baas zal ook wel erg blij zijn (NOT).
Ok,

wat ik me nu afvraag, als er iemand is die abortus wil plegen, komen de meest walgelijke site's naar boven.

En zijn de verwijten niet van de lucht etc.

Nu is het dus zo dat de wens er niet is, wel iets wat me (misschien) overkomen is.

Ik pak het met beide handen aan, blijf gewoon werken, net zoals ik nu en eerder doe/deed.

Niemand die opgescheept zit met mijn kinderen, mijn baas weet dat ik kinderen heb, en als ze geen zwangere hadden willen hebben, dan hadden ze of een ouder iemand moeten aannemen, of een man.

Aan achterban qua opvang zit ik gebeiteld, ja m'n bekken dat is gewoon balen, maar daar heb ik me vorige keer ook prima mee door alles heen gewerkt, ik ben geen bankhang, onderuitzak type dat zich alles laat aanleunen of steund op andere.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 15:51:

Ok,

wat ik me nu afvraag, als er iemand is die abortus wil plegen, komen de meest walgelijke site's naar boven.

Nu is het dus zo dat de wens er niet is, wel iets wat me (misschien) overkomen is.

Ik pak het met beide handen aan, blijf gewoon werken, net zoals ik nu en eerder doe/deed.

Niemand die opgescheept zit met mijn kinderen, mijn baas weet dat ik kinderen heb, en als ze geen zwangere hadden willen hebben, dan hadden ze of een ouder iemand moeten aannemen, of een man.

Aan achterban qua opvang zit ik gebeiteld, ja m'n bekken dat is gewoon balen, maar daar heb ik me vorige keer ook prima mee door alles heen gewerkt, ik ben geen bankhang, onderuitzak type dat zich alles laat aanleunen of steund op andere.En je punt met deze post is?
..
anoniem_110816 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 15:59
Reden: eerst denken?
% gewijzigd
Dat ik me afvraag waarom je op zo'n manier reageerd, als er iemand is die wel zijn verantwoordelijkheden durft te dragen.

Als ik per direct had geroepen, ik laat het wegnemen, was het ook niet goed geweest.

Affijn vraag niet om je mening, wil je die wel geven, ook best.

Het enige wat ik met mn OP wilde was het even van me afschrijven, en mijn gevoel/idee erover, neerzetten.

Ik neem aan dat je snapt dat het mij nu ook allemaal even behoorlik duizelt.

Maar laat een ieder doen waar diegene zich goed bij voelt.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 15:51:

Ok,

Aan achterban qua opvang zit ik gebeiteld, ja m'n bekken dat is gewoon balen, maar daar heb ik me vorige keer ook prima mee door alles heen gewerkt, ik ben geen bankhang, onderuitzak type dat zich alles laat aanleunen of steund op andere.Nonsens.
quote:mijnnicknameis schreef op 08 november 2010 @ 16:01:

Dat ik me afvraag waarom je op zo'n manier reageerd, als er iemand is die wel zijn verantwoordelijkheden durft te dragen.

Als ik per direct had geroepen, ik laat het wegnemen, was het ook niet goed geweest.

Affijn vraag niet om je mening, wil je die wel geven, ook best.

Het enige wat ik met mn OP wilde was het even van me afschrijven, en mijn gevoel/idee erover, neerzetten.

Ik neem aan dat je snapt dat het mij nu ook allemaal even behoorlik duizelt.

Maar laat een ieder doen waar diegene zich goed bij voelt.

Ik reageer op deze manier omdat ik hoop dat in jouw geval het nemen van verantwoordelijkheid niet te koste gaat van heel veel andere dingen en mensen in je leven. Want wat jij schrijft vind ik persoonlijk niet zo hossana-in-de-gloria klinken.

Maar ik begrijp uit je post dat je dus liever felicitaties hebt dan een kritische noot. Dan bij deze felicitaties en de wens dat alles niet vies tegen gaat vallen.
Heb je die test nu al gehaald? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik krijg er een punthoofd van!
Hoe komen jullie er ineens bij dat TO dat allemaal niet prima onder controle heeft? Heb zelden zo'n niet-slachtofferig, ongepland zou-ik-zwanger-zijn-topic gelezen en ze twijfelt niet eens, dus volgens mij komt het helemaal goed. TO ga als de sodemieter testen en dan met je man praten! Good luck!
quote:Murdoch schreef op 08 november 2010 @ 16:08:

Hoe komen jullie er ineens bij dat TO dat allemaal niet prima onder controle heeft? Heb zelden zo'n niet-slachtofferig, ongepland zou-ik-zwanger-zijn-topic gelezen en ze twijfelt niet eens, dus volgens mij komt het helemaal goed. TO ga als de sodemieter testen en dan met je man praten! Good luck! Agree! En je kan best even naar de winkel denk ik, hoe oud is het oudste kind?
Ok...ben gerend naar de AH...en weer terug...net buiten adem over een staafje lopen piesen.

Ding ligt nu verstopt op t kastje op het toilet, ik ga zo kijken want wil niet dat de kinderen iets weten.

Eerst even een colaatje achterover gooien.
...
star

Het spijt me zeer, heb het echter meerdere malen op die manier voorbij zien komen.

Zoals ik al zei ben niet tegen abortus, maar vindt af en toe wel dat er teveel over geschreeuwd wordt ipv dat men meedenkt met de persoon in kwestie.

Of er wordt op gevoel gespeeld, van denk aan het feit dat het al een echt minimensje is ed. aangezien de meeste vrouwen met gevoel redeneren is dat mijns inziens geen goede manier om iemand te helpen een keuze te maken.

Ben trouwens ook niet pro abortus, denk dat er regelmatig omstandigheden zijn waarin dit een juiste keuze is.
Vijf minuten later, uitslag vast al wel bekend
Volgens mij heb je 'tegen' en 'pro' omgedraaid.
Mystique

Die opgezette buik heb ik ook wel vaker, maar deze is anders?

en wat betreft moe..dat heb ik vaaaaaaaaaaaaaak, maar dit is echt anders moe, moeier dan moe zeg maar...

Uhhh najaa...snap je het nog
Zoiets duurt toch maar 1 minuut ofzo?
dat denk ik ook

Zullen de zenuwen wel zijn hahaha
....
Ik ben met je eens dat de abortustopics wel fel/naar kunnen zijn, maar ik ben het nog steeds niet met je eens wat betreft walgelijke foto's. Dat gebeurt gelukkig echt niet in elk topic.
Jahaaaaaaaaaaaaaa...

Ik heb de uitslag

tromgeroffel.......

JAAAAAAA..ik heb de test goed uitgevoerd, en nee ben niet zwanger!
star,

Ik bedoelde eigenlijk meer de links naar de zielige verhalen, en 'nare" info over abortussen.
'Tjips' zeg! Alle commotie voor niks.. Jammer?

Zal ik alsnog een walgelijke foto plakken om het leed te verzachten?
Niet zwanger dus.

Moeten we je nou feliciteren, of niet? Moeilijk...
Okee, Ook weer klaar. Slotje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven