Op naar de 10?

31-03-2012 17:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees af en toe mee op dit forum en heb besloten om hier 'mijn verhaal' neer te zetten.

Ik ben een man van 28 jaar. De afgelopen jaren 5 jaar heb ik 7 kinderen verwerkt bij 6 verschillende vrouwen.

Mijn eerste kind heb ik verwekt bij een lesbische dame, behorend tot een lesbisch stel, die ik goed heb leren kennen in mijn studententijd. Ze zochten een zaaddonor, liefst iemand die ze kenden als stabiel en met goed DNA. Uiteindelijk kwamen ze bij mij uit. Ik heb er ongeveer een week over nagedacht en besloot toen het te doen. Dat 'het' bestond eruit dat ik met behulp van wat fantasie mijn zaad in een klein potje heb gedaan, waarna zij het in een aparte kamer heeft ingebracht. We hadden verder nog een contract getekend waarbij ik afzie van mijn rechten als vader en zij mij nooit zal opzadelen met (financiele) plichten. Wel mogen de kinderen contact met me opnemen als ze oud genoeg zijn om het echte verhaal te horen.

Mijn bereidheid om zaaddonor te spelen zong kennelijk rond. Een half jaar later werd ik benaderd door een vrouw van achterin de 30 zonder partner maar met kinderwens. Na een paar gesprekken besloot ik dat ik ook voor haar wel de rol van biologische vader (of zaaddonor, maar dat klinkt zo beperkt) zou invullen. Zij was een hetero vrouw en nog best aantrekkelijk, en ze meende dat 'echt' neuken de beste kans op succes gaf. Rond haar vruchtbare periode hadden we iedere dag sex en na 3 maanden was ze zwanger. Een week later hoorde ik dat mijn eerste kind geboren was, een meisje. Ik heb dit gevierd door mijn ontbijtspullen aan te vullen met een pak roze muisjes.

Het nadeel van sex is dat het toch leidt tot een bepaalde band, het was voor ons allebei moeilijk om het contact te verbreken maar dat hebben we toch gedaan. 9 maanden later kreeg ik een berichtje: het was een jongetje en helemaal gezond. Dit keer kocht ik blauwe muisjes.

Ondertussen liep een relatie met een veelbelovende scharrel op de klippen. Ik had haar verteld van mijn 2 kinderen en die wetenschap kon ze niet aan. Tegelijkertijd diende zich een nieuw project aan: alweer een lesbisch stel met een kinderwens. En een paar jaar later heb ik dus alweer zeven kinderen.

Ik denk er wel over om te stoppen. Dat gaat niet vanzelf, want mijn naam circuleert kennelijk in sommige cicuits en ik krijg soms verzoeken van totaal onbekende vrouwen. Maar 7 kinderen is al best wel veel. Gelukkig wonen ze wel redelijk verspreid over het land, de kans dat ze bij ellkaar op school zitten is erg klein.

Ik weet van al mijn kinderen waar ze wonen en hoe ze heten. Dat is voorlopig genoeg. Toch kijk ik wel uit naar de dag dat een kind zich bij mij meldt om kennis te maken. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dan zal reageren.

Nu ik deze intro teruglees, klinkt het verhaal ongeloofwaardig. Toch is dit echt mijn verhaal. Er zijn alleen maar heel weinig mensen die dit van mij weten. Ik vertel meestal dat ik op deze manier 2 kinderen heb verwekt. 7 klinkt toch als.. Tja het is gewoon veel.
quote:elninjoo schreef op 31 maart 2012 @ 19:11:

[...]

Ik kan me de nieuwsgierigheid voorstellen en ook dat ze hun verwekker willen ontmoeten. TO wil daar gehoor aan geven en hun vragen beantwoorden, maar dat wil niet zeggen dat ie happy family met ze gaat spelen. Overigens wel ideaal om niet zelf baby's/kleine kinderen in huis te hoeven hebben en er niet voor te hoeven betalen en als ze volwassen zijn kun je er op 'n normale manier mee om gaan. Op zo'n manier zou zelfs ik het niet zo erg vinden om 'n eigen nakomeling te hebben, haha! En als ie dan ook nog homo is en zelf geen kinderen neemt zou ik dat nog best wel 'ns voor langere termijn leuk kunnen vinden

Dan kun je net zo goed gewoon bevriend worden met een homo? Als je dat zo leuk vindt...

Maareh.... ik zeg ook helemaal nergens dat hij happy-family moet gaan spelen. Ik zeg alleen dat alleen al die vragen beantwoorden en jonge mensen die toch jouw kinderen zijn op de stoep hebben staan, wel een behoorlijke impact kan hebben. Nu zijn het er 7, maar als het er 10 worden, 20 of misschien wel 50, dan lijkt het me steeds lastiger worden al die pubers steeds op de stoep. Want voor hem als vader betekent het misschien niet zoveel, maar voor die kinderen kan het ontzettend veel betekenen en die wil je toch enigszins goed opvangen met al hun vragen, neem ik aan?
quote:ailien schreef op 31 maart 2012 @ 19:17:

[...]

Dan kun je net zo goed gewoon bevriend worden met een homo? Als je dat zo leuk vindt... Dat ben ik al, maar wat ik bedoel is dat ik, die niet van kleine kinderen hou, het op zich wel leuk zou vinden 'n volwassen nakomeling van mezelf te leren kennen. Ideaal zou zijn dat het 'n homo is omdat die doorgaans niet zelf kinderen nemen. (Bedoel, dan heb je net 'n volwassen nakomeling, zit je weer aan 'n kleinkind vast en da's dus niet de bedoeling! )
Alle reacties Link kopieren
Ben jij soms die vent die het syndroom van Asperge heeft en dit niet verteld aan de vrouwen die dolgraag een gezond kindje willen krijgen?

(en hier even je ego komt strelen?!)
"na drie maanden was ze zwanger, een week later hoorde ik dat mijn eerste kind geboren was, een dochter". Das knap, zo'n korte zwangerschap?
quote:pietjebello schreef op 01 april 2012 @ 08:47:

"na drie maanden was ze zwanger, een week later hoorde ik dat mijn eerste kind geboren was, een dochter". Das knap, zo'n korte zwangerschap?

Het eerste kind werd geboren, het kind verwerkt bij het lesbische stel. De zwangerschap is van de vrouw die alleenstaand is. Het gaat hier dus om 2 kinderen bij 2 verschillende moeders.

De eerste werd geboren toen van de tweede net een week bekend was dat er een zwangerschap was.
quote:elninjoo schreef op 31 maart 2012 @ 19:27:

[...]

Dat ben ik al, maar wat ik bedoel is dat ik, die niet van kleine kinderen hou, het op zich wel leuk zou vinden 'n volwassen nakomeling van mezelf te leren kennen. Ideaal zou zijn dat het 'n homo is omdat die doorgaans niet zelf kinderen nemen. (Bedoel, dan heb je net 'n volwassen nakomeling, zit je weer aan 'n kleinkind vast en da's dus niet de bedoeling! )Tsja, zo kan je het ook zien inderdaad. Egoïstische visie, om je kind dan zelf geen kind te gunnen, omdat jij daar zelf niet van houdt, maar ok dat is volgens mij jouw dingetje hier op het forum....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven