Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
Het gevaar van kinderlokker-lokkers kijkt mij dat die volwassenen er op uit zijn de vermeende kinderlokker tegen de lamp te laten lopen. Zij gaan, in de rol van het kind, proberen de ander dingen te laten doen die strafbaar zouden kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Idd. Zum Kotzen! Moderne inquisitie.

Who's next? Zwervers? Winkeldieven? Rokers? Iemand die zich niet aan coronaregels houdt?

We zijn een rechtstaat! Als je de inrichting daarvan niet bevalt, stem je op een andere partij.

Mensen lynchen, doen ze alleen nog in onderontwikkekde,onbeschaafde landen, met instabiel een incapabel leiderschap, landen zoals Amerika.
jouw leven is een keuze
Self proclaimed professionals..

Ik heb er niets mee...
Gewoon een buurtwacht met mitrailleurs
En alle verdachten meteen neerschieten. Weg met de rechtsstaat!!

Zoiets?
Manmanman
Alle reacties Link kopieren
en de meeste extreme pedofielenjagers blijken vaak hele nare ventjes, met vaak juiste sexuele misstanden (en juist vaak met kinderen) op hun kerfstok.

Maar buiten dat: ik vind het niet passend in onze rechtsstaat

en ja ik heb kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een boel goede lieve vrouwen in dit topic. Zo begripvol.

Niet je 14 jarige dochter een korte broek aan laten doen he, wat dan is ze zelf een pedo lokker!! En dat is zielig en oneerlijk om die mannen zo uit te dagen.

(Dat zal wel een discussie triggeren over hoe volwassen mannen die op 14 jarige meisjes rukken en jagen geen officieel pedofielen zijn maar dat het een andere naam heeft. Alles om aandacht verplaatsen van het echte probleem.)
madaleine00 schreef:
21-05-2020 10:03
Ach wat een boel goede lieve vrouwen in dit topic. Zo begripvol.

Niet je 14 jarige dochter een korte broek aan laten doen he, wat dan is ze zelf een pedo lokker!! En dat is zielig en oneerlijk om die mannen zo uit te dagen.

(Dat zal wel een discussie triggeren over hoe volwassen mannen die op 14 jarige meisjes rukken en jagen geen officieel pedofielen zijn maar dat het een andere naam heeft. Alles om aandacht verplaatsen van het echte probleem.)
Ik geloof dat ik je punt niet helemaal snap.
Andersom schreef:
21-05-2020 09:15
Het gevaar van kinderlokker-lokkers kijkt mij dat die volwassenen er op uit zijn de vermeende kinderlokker tegen de lamp te laten lopen. Zij gaan, in de rol van het kind, proberen de ander dingen te laten doen die strafbaar zouden kunnen zijn.
Alberto Stegeman.
Alle reacties Link kopieren
madaleine00 schreef:
21-05-2020 10:03
Ach wat een boel goede lieve vrouwen in dit topic. Zo begripvol.

Niet je 14 jarige dochter een korte broek aan laten doen he, wat dan is ze zelf een pedo lokker!! En dat is zielig en oneerlijk om die mannen zo uit te dagen.

(Dat zal wel een discussie triggeren over hoe volwassen mannen die op 14 jarige meisjes rukken en jagen geen officieel pedofielen zijn maar dat het een andere naam heeft. Alles om aandacht verplaatsen van het echte probleem.)

Wat bijzonder dat jij hier amper komt, maar als je komt dat jij je dan vrijwel alleen maar bezig houdt met posts over sex en leeftijdsverschillen.
Er was toen toch eens een website die e.o.a. vrouw runde waar ze alle adressen en foto's etc plaatste van vermeende pedofielen.
Wat een wijf was dat zeg. Neem tenminste aan dat die site ondertussen wel van de lijn is gehaald.
Alle reacties Link kopieren
madaleine00 schreef:
21-05-2020 10:03
Ach wat een boel goede lieve vrouwen in dit topic. Zo begripvol.

Niet je 14 jarige dochter een korte broek aan laten doen he, wat dan is ze zelf een pedo lokker!! En dat is zielig en oneerlijk om die mannen zo uit te dagen.

(Dat zal wel een discussie triggeren over hoe volwassen mannen die op 14 jarige meisjes rukken en jagen geen officieel pedofielen zijn maar dat het een andere naam heeft. Alles om aandacht verplaatsen van het echte probleem.)
Nou inderdaad.
x
Triggeren ja. Met je 5 jaar binnen een jaar ouder worden.
Alle reacties Link kopieren
jayah schreef:
21-05-2020 10:17
Nou inderdaad.
Ach, en jij meldt je zelfs speciaal aan om deze reageerder bij te vallen?
Ze leest al 6 jaar mee.
madaleine00 schreef:
21-05-2020 10:03
Ach wat een boel goede lieve vrouwen in dit topic. Zo begripvol.

Niet je 14 jarige dochter een korte broek aan laten doen he, wat dan is ze zelf een pedo lokker!! En dat is zielig en oneerlijk om die mannen zo uit te dagen.

(Dat zal wel een discussie triggeren over hoe volwassen mannen die op 14 jarige meisjes rukken en jagen geen officieel pedofielen zijn maar dat het een andere naam heeft. Alles om aandacht verplaatsen van het echte probleem.)
Wat?
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
21-05-2020 10:23
Ach, en jij meldt je zelfs speciaal aan om deze reageerder bij te vallen?
:-?

Vreemde reactie.
x
jayah schreef:
21-05-2020 10:29
:-?

Vreemde reactie.
Eh. Nee.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 10:30
Eh. Nee.
Want?
x
Ik heb een tijdje met boeven gewerkt. Wat daar echt heel gebruikelijk was als je iemand ergens voor zocht en wilde opsporen (opgelicht met drugs, dat soort dingen) was ófwel een oproep op Facebook en soortgelijk plaatsen met dat je iets van iemand gevonden had, z’n sleutels, bankpas ofzo, dan vertelt iedereen namelijk meteen waar je diegene kunt vinden. Ofwel ergens plaatsen dat iemand een pedofiel was, dan hoef je zelf niet eens meer aan de bak, dan lossen andere mensen het wel voor je op. Desnoods met nep bewijzen.

Waarom zou je in godsnaam iemand geloven die roept dat een ander pedofiel is? Laat staan een wildvreemde op internet.

In onze buurtapp heb je ook een paar mensen die altijd overal pedofielen zien. Rare mannen in de speeltuin, verdachte busjes die rondrijden en meisjes die werden aangesproken in de speeltuin of op straat. Ik geloof het zelden, aangezien het altijd dezelfde mensen zijn die dit toevallig signaleren. En omdat ik dus ook de andere kant van het verhaal ken: verzin dat iemand een paar meisjes heeft aangesproken op straat en mensen meppen hem voor je in elkaar
Alle reacties Link kopieren
Goed idee. Lekker weer terug naar de tijd van heksenjachten en de inquisitie. :sarcastic:
We used to be friends...
Maar als ik het goed begrijp (heb maar een gedeelte van de link bekeken) heeft die Stinson Hunter toen hij 17 was een school in de fik gestoken met de bedoeling dat er wel kinderen/mensen aanwezig waren (gelukkig was het gebouw leeg). En dol op vechtpartijen.
Lekkere vent. Ik weet dat je verder niks aan uiterlijk kan zien, maar hij oogt toch niet zo fris.
Oef Thordis, je kan zo iemand nog op ideeën brengen.
Alle reacties Link kopieren
In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.

Hoe vaak wordt er een heksenjacht op een onschuldig iemand uitgevoerd in tegenstelling tot hoe groot en massaal het probleem is van pedos die online op kinderen jagen?

Dan is het onschuldig iemand scenario toch wel echt klein. Dus om alle aandacht daarop te plaatsen is vreemd.

In mijn ogen gaat dit topic en het idee achter het exposen van pedos om te laten tonen hoe vaak het gebeurd. Om te laten zien dat je lieve vrolijke oom de pedo achter die berichten kan zitten. Om te laten zien dat het je gewone brave kantoor man in pak is. Om te laten zien hoe dit eigenlijk normaal is in de ervaring van vele mensen en om te laten zien dat je je kinderen niet op het internet moet vrijlaten.

En deze specifieke pedohunter zal best wel eens een gekkie zijn en te ver gaan. Maar mensen springen erop om altijd als eerste reactie de focus op het probleem weg te halen.
Alle reacties Link kopieren
madaleine00 schreef:
21-05-2020 11:08
In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.

Hoe vaak wordt er een heksenjacht op een onschuldig iemand uitgevoerd in tegenstelling tot hoe groot en massaal het probleem is van pedos die online op kinderen jagen?

Dan is het onschuldig iemand scenario toch wel echt klein. Dus om alle aandacht daarop te plaatsen is vreemd.

In mijn ogen gaat dit topic en het idee achter het exposen van pedos om te laten tonen hoe vaak het gebeurd. Om te laten zien dat je lieve vrolijke oom de pedo achter die berichten kan zitten. Om te laten zien dat het je gewone brave kantoor man in pak is. Om te laten zien hoe dit eigenlijk normaal is in de ervaring van vele mensen en om te laten zien dat je je kinderen niet op het internet moet vrijlaten.

En deze specifieke pedohunter zal best wel eens een gekkie zijn en te ver gaan. Maar mensen springen erop om altijd als eerste reactie de focus op het probleem weg te halen.
Eens.

Heel naar topic is dit geworden.
x
madaleine00 schreef:
21-05-2020 11:08
In plaats van de schrik dat er veel pedo's op het internet zijn en hoe ver ze gaan, hebben jullie het over hoe erg het is als een onschuldig iemand word beschuldigd terwijl dat helemaal niet de situatie is in de openingspost. Het zal vast wel eens een keer gebeuren en het is niet oke, maar wel weer typisch om het echte probleem te verdoezelen.

Hoe vaak wordt er een heksenjacht op een onschuldig iemand uitgevoerd in tegenstelling tot hoe groot en massaal het probleem is van pedos die online op kinderen jagen?

Dan is het onschuldig iemand scenario toch wel echt klein. Dus om alle aandacht daarop te plaatsen is vreemd.

In mijn ogen gaat dit topic en het idee achter het exposen van pedos om te laten tonen hoe vaak het gebeurd. Om te laten zien dat je lieve vrolijke oom de pedo achter die berichten kan zitten. Om te laten zien dat het je gewone brave kantoor man in pak is. Om te laten zien hoe dit eigenlijk normaal is in de ervaring van vele mensen en om te laten zien dat je je kinderen niet op het internet moet vrijlaten.

En deze specifieke pedohunter zal best wel eens een gekkie zijn en te ver gaan. Maar mensen springen erop om altijd als eerste reactie de focus op het probleem weg te halen.
Wat een kletskoek. Als je je kinderen goed begeleidt op het wereldwijde web, ze bewust maakt van de mogelijke gevaren en een open sfeer schept waarin kinderen het jou kunnen vertellen als ze iets geks tegenkomen hoeven die internetpedo's helemaal niet zo'n groot gevaar te vormen.

En eigen rechter spelen mag nou eenmaal niet. Als je iemand (IRL of op internet) verdenkt van pedoseksuele praktijken ga je naar de politie. Klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven