Peuter dekbed
donderdag 24 december 2020 om 14:00
Ja doe ik ook. Helpt eitje beter ja. Maar alsnog moet dan alles in de was want hij was dan wel nog een beetje nat. En urine stank. Niet fris natuurlijk.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑21-12-2020 14:21Eén van mn oud-oppaskindjes lekte ook altijd zo erg door. Die ouders deden 2 luiers over elkaar heen; 1x een maatje groter, en daarover nóg een maat groter. Als die droog bleef, nog een nacht![]()
donderdag 24 december 2020 om 14:05
Nou dames heb denk ik hier de oplossing gevonden. Uur voor het slapen gaan geen drinken meer gegeven. Met naar bed gaan heeel klein beetje warme melk in een flesje. (Normaal altijd een volle fles melk) en in de nacht voor ik naar bed ging geen flesje water meer in zn ledikant leggen.
Nu twee dagen droog!
Hopen dat dit goed blijft gaan.
Nu twee dagen droog!
donderdag 24 december 2020 om 14:09
Zoon van ruim 2 draagt al een hele tijd maat 6. Ook al weegt hij nog geen 15 kg. Daarmee lekt hij niet door.
Wat ook nog kan helpen zijn de +maten qua luiers.
Dochter lekte net voordat ze zindelijk werd ook altijd door. Ze plaste in 1x zoveel dat geen enkele luier dat aankon (bleek later toen ze zindelijk was). Sinds ze zindelijk is heeft ze geen nat bed meer gehad.
Wat ook nog kan helpen zijn de +maten qua luiers.
Dochter lekte net voordat ze zindelijk werd ook altijd door. Ze plaste in 1x zoveel dat geen enkele luier dat aankon (bleek later toen ze zindelijk was). Sinds ze zindelijk is heeft ze geen nat bed meer gehad.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
donderdag 24 december 2020 om 14:11
Fijn!!!Noenoecasa schreef: ↑24-12-2020 14:05Nou dames heb denk ik hier de oplossing gevonden. Uur voor het slapen gaan geen drinken meer gegeven. Met naar bed gaan heeel klein beetje warme melk in een flesje. (Normaal altijd een volle fles melk) en in de nacht voor ik naar bed ging geen flesje water meer in zn ledikant leggen.
Nu twee dagen droog!
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag