Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is een keer met oma naar mijn werk geweest en heeft onthouden dat het vlakbij de kerk was, dus tegen iedereen die het wilde horen verkondigde hij: mama werkt in de kerk X-D
Alle reacties Link kopieren
Gister het eerste melk-lek-plekje in mn shirt (29 weken zwanger) en toen ik dat zei tegen mn man zei mn dochter (net 4): "mama,laat je borst dan eens zien of er een gaatje in zit?"
Alle reacties Link kopieren
mijn buurjongetje was bij mij aan het spelen ( 3 jaar ) na een paar uurtjes zei ik "kom S , dan breng ik je even thuis" zegt hij "nee , ik wil bij jou blijven want je bent zo mooi" :heart:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn neefje (4) van de week. Komt bij mij op schoot zitten... Kijkt naar mijn borsten (ben 38 weken zwanger). Pakt ze vast en zegt; "Zo u hebt heeeele grote tieten!' Haha!
In boekwinkel met dochter. Wijst ze naar de kookboeken en er volgt een gesprek op luide toon.



"kijk mam, da's wel wat voor jou'.

-Oh ja, kookboeken, da's wel leuk ja.

"Jaa precies, die moet je kopen, die kun jij wel gebruiken he?"

- Oh, hoezo dan? (??)

"Nou, je merkt altijd of jij gekookt hebt of pappa.

- Oh?? (??!!!)

" Ja, want jouw vlees is altijd nog een beetje rood! En dat hóórt helemaal niet! Strenge blik erbij, vingertje wijzend naar mij.

Tsssk, talk to the hand.



De verkoopster zag ik ondertussen dubbel gevouwen achter de

balie hangen..



Dus ik doe alsof ik heel sip word van zoveel kritiek op mijn kookkunsten, zegt ze 'ooooh maar ik zeg het niet om je verdrietig te maken hoor, jij moet het óók gewoon nog leren!'



Truttekop. Ze was net 5!
Zoon toen-ie 3 was, zaten in zomers weertje in de tuin.



'Nee mam, ik snap ECHT niet waarom jij bang bent van spinnen, ze doen heus niks en zijn heel lief. Durf je er 1-tje vast te pakken, gewoon proberen, gebeurt niks...' bladiebla, ratel de ratel, hij ging maar door met mij overtuigen van feit dat spinnen niet eng zijn. Loopt er net op dat moment een spin vlakbij zijn hand op de tuintafel. Dus ik zeg: 'kijk! Een spin!"

Hij gillen! Echt heel hard gillen. En ik moest zoooo hard lachen want wat zat híj nou stoer te doen, 2 seconden geleden..



Zegt-ie "Wat doe jij kinderachtig, zeg. Ik ben nog maar 3, hoor!'
En dochter heeft het als 3-jarige ook een keer gewaagd tegen een streng kijkende meneer met lange baard en in djaballa zomaar vanuit het niets te vertellen 'mijn mamma heeft haartjes op haar plasser'. ..



Lekker dan.. Hopelijk verstond-ie geen nederlands.
Alle reacties Link kopieren
Stond een keertje onder de douche met mijn neefje van toen 4 jaar en hij wees naar mijn cup F en zei keihard :

JEMIG WAT HEB JIJ EEN LANGERDS!

nou ik had gelijk zoiets van afdrogen en gelijk weer terug naar de caravan, dat wordt niet meer samen douchen ha ha ha
Alle reacties Link kopieren
's Ochtends kijk ik graag even naar de Verloskundigenpraktijk, dat is nu elke dag op tv. (Ik ben ruim 37 weken zwanger)

Dochter van 2 1/2 vind het allemaal bere-interessant dus ze ze zit bijna ín de tv. Dan zegt ze:

Komt die baby uit de kont???

Nee... zeg ik *snel iets bedenkend wat ik kan zeggen*

WEL! Die baby komt wel uit de kont! Ik zie ut.



Ik heb 'm toen toch maar op een andere zender gezet...
Alle reacties Link kopieren
Bambi schreef op 17 maart 2008 @ 14:49:

En dochter heeft het als 3-jarige ook een keer gewaagd tegen een streng kijkende meneer met lange baard en in djaballa zomaar vanuit het niets te vertellen 'mijn mamma heeft haartjes op haar plasser'. ..



Lekker dan.. Hopelijk verstond-ie geen nederlands.
:rofl:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Bambi schreef op 17 maart 2008 @ 14:49:

En dochter heeft het als 3-jarige ook een keer gewaagd tegen een streng kijkende meneer met lange baard en in djaballa zomaar vanuit het niets te vertellen 'mijn mamma heeft haartjes op haar plasser'. ..



Lekker dan.. Hopelijk verstond-ie geen nederlands.




:rofl:

Echt om te gieren!!!
En een papagaai bekijken in de dierentuin en maar blijven vragen waar dan de mamagaai is..



Paar dagen geleden ook wel een leuke. Ze was onhandelbaar, divagedrag en niks was goed. Dus ik probeerde haar een beetje af te leiden en vroeg of ze zin had om straks als we thuis zijn, samen een appeltaart te bakken. (vind ze het leukste om te doen, samen bakken..) zegt ze 'Je moet echt met iets beters komen, je denkt toch niet dat ik daar nog in trap?'. Hahaha, sorrie hoor, mevroi de Koningin!
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zoon een jaar of 3,4 was zei hij op een goede dag "mammie ! ik heb een toverpiemel, eerst is hij klein, maar als ik er aan frunnik wordt ie steeds groter " En hij wilde zijn broek laten zakken om het te laten zien ... pff, heb hem uitgelegd dat alle jongens dat hebben, dat hij dat niet aan iedereen hoeft te laten zien X-D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Uitspraak van mijzelf...toen mijn moeder eens last had van een schimmelinfectie, mij meenam naar de apotheek en de apotheker vroeg wat mn moeder nodig had, vond ik het nodig om door de apotheek te gillen:



"Mijn moeder heeft last van haar flatsje!!" (Vraag me niet hoe ik aan dat woord kom, geen idee).



Of 1 van mijn broer..Die het uberinteressant vond toen hij voor het eerst een man in een elektrische (+joystick) rolstoel zag zitten..loopt naar de man in kwestie toe, trekt aan z'n mouw en vraagt:



"Meneer, mag ik ook een keertje?"
Alle reacties Link kopieren
Neefje staat samen met me onder de douche op de camping;

Hij wast zich netjes en blijft bij zijn billen hangen. "Tante ,waarom heb ik van die kadettjes hier zitten?"
Ik liep in de supermarkt hoor ik achter mij : mama ik heb een harde. De vrouw voor mij, de moeder dus, keek verschrikt om. Bleek hij een komkommer in zijn hand te hebben. Daar moesten wij wel om lachen.



Kleindochter toen ongeveer 2 jaar oud, haar andere oma heet volgens haar oma rolstoel. Kwam ik aangelopen zegt ze: daar is oma lopen.



Nu is ze 4jaar en vroeg of ze een kastanje mocht. Die heb ik niet zei ik. Wel, zegt ze die heeft mama gekocht. Bedoelde ze croissantjes.

O, zei ik die heeft mama meegenomen naar haar werk. Vond ze niet leuk. Opa kocht nieuwe croissantjes. Dus zeg ik bij de lunch wil je een kastanje. Zegt ze; ik kan heus wel croissantje zeggen hoor.
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 17 maart 2008 @ 14:56:

Toen mijn zoon een jaar of 3,4 was zei hij op een goede dag "mammie ! ik heb een toverpiemel, eerst is hij klein, maar als ik er aan frunnik wordt ie steeds groter " En hij wilde zijn broek laten zakken om het te laten zien ... pff, heb hem uitgelegd dat alle jongens dat hebben, dat hij dat niet aan iedereen hoeft te laten zien X-D
Haha, dit doet mij denken aan het zoontje van een vriendin. Hij is net 6 jaar en staat met papa in de badkamer. "Papa, ik kan mijn piemel helemaal stijf omhoog krijgen." Papa mompelt wat en hoopt dat het hier bij blijft, maar helaas gaat zoon verder: "Zal ik jou leren hoe je dat doet?" X-D
Alle reacties Link kopieren
mijn nichtje van 7 zat eens te kijken naar mijn nek, waar ik een paar moedervlekken heb. ze vroeg wat het was...ik zeg dus dat het moedervlekken zijn en zij: hebben jongens dan vadervlekken?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter 2,5 zei gisteren: `mama waterpokken'

Heb een aantal kleine moedervlekjes in mijn hals.
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 17 maart 2008 @ 19:19:

mijn nichtje van 7 zat eens te kijken naar mijn nek, waar ik een paar moedervlekken heb. ze vroeg wat het was...ik zeg dus dat het moedervlekken zijn en zij: hebben jongens dan vadervlekken?
Hehe, dit doet me aan mezelf denken, ik verkondigde tot op 12 jarige leeftijd iedereen dat die wijnvlek op mijn been een vadervlek was! Hadden mijn ouders mij wijsgemaakt :S
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 17 maart 2008 @ 14:56:

Toen mijn zoon een jaar of 3,4 was zei hij op een goede dag "mammie ! ik heb een toverpiemel, eerst is hij klein, maar als ik er aan frunnik wordt ie steeds groter " En hij wilde zijn broek laten zakken om het te laten zien ... pff, heb hem uitgelegd dat alle jongens dat hebben, dat hij dat niet aan iedereen hoeft te laten zien X-D
Wahahaha, ik lig helemaal dubbel hier! :rofl:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Enigme schreef op 17 maart 2008 @ 15:14:

Of 1 van mijn broer..Die het uberinteressant vond toen hij voor het eerst een man in een elektrische (+joystick) rolstoel zag zitten..loopt naar de man in kwestie toe, trekt aan z'n mouw en vraagt:



"Meneer, mag ik ook een keertje?"
Gierrrrrrrrrrrr.... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
duet schreef op 17 maart 2008 @ 17:52:

[...]





Haha, dit doet mij denken aan het zoontje van een vriendin. Hij is net 6 jaar en staat met papa in de badkamer. "Papa, ik kan mijn piemel helemaal stijf omhoog krijgen." Papa mompelt wat en hoopt dat het hier bij blijft, maar helaas gaat zoon verder: "Zal ik jou leren hoe je dat doet?" X-D
:rofl:
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk vertederend topic is dit. Zo heerlijk onschuldig. Ik word er elke keer weer vrolijk van als ik hier lees. :-)
Alle reacties Link kopieren
Papa had gisteren een vrije dag en was de gasfornuis aan het schoonmaken. (okee, ik geef het toe, was hard nodig).

Zoonlief, van bijna 4 komt gezellig op een krukje erbij staan.

Wat heb mama rotzooitje van gemaakt, he papa? Mama kan niet goed eten maken. Wij kunnen wel he papa? En terwijl hij zijn spierballen laat ziet, roept ie uit: WANT WIJ ZIJN MANNEN!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven