Peutertopic III

15-10-2019 22:12 3010 berichten
Na het babytopic en het dreumestopic nu alweer het derde peutertopic!
Voor iedereen die mee wil schrijven over hun leuke (of nu even niet zo leuke) peuter!
Alle reacties Link kopieren
obelix84 schreef:
13-01-2020 19:39
Hier zat peuter eerst op 'n wat hogere stoel, ik meen van de ikea. Inmiddels op een gewone eetkamerstoel
Lol, moet er opeens aan denken jullie hier kwamen toen ze dreumes was en mijn jongste 8 weken (ofzo). Ondertussen is mijn jongste bijna 2, dus dan moet jouw jongste echt een reus zijn binnen die verhoudingen :whistle: X
Lasvegas-84 schreef:
11-01-2020 07:04
Het was 6:30 vanochtend!! :cheer:

Veel plezier bij de meeting!
Lees ik nu pas dat jullie een meeting hebben? o_o

Erger: ik heb de meeting op 1 (!) dag na gemist :frusty: :frusty: :frusty:
Praat me bij!!!

(Normaal zijn jullie nooit zo snel met een meeting plannen :cry: )
En ik zie net dat glitter ook op anoniem is, heeft ze een nieuwe nick of ben ik te laat met gedag zeggen?

Edit: glitter, als je dit nog leest, het was geen tijd en ik ga je zeker missen!!!
Maartje2016 schreef:
13-01-2020 22:01
Lees ik nu pas dat jullie een meeting hebben? o_o

Erger: ik heb de meeting op 1 (!) dag na gemist :frusty: :frusty: :frusty:
Praat me bij!!!

(Normaal zijn jullie nooit zo snel met een meeting plannen :cry: )
Nee de meeting is uit de zwangerschapsgroep van de baby's 😉
Maartje2016 schreef:
13-01-2020 22:19
En ik zie net dat glitter ook op anoniem is, heeft ze een nieuwe nick of ben ik te laat met gedag zeggen?

Edit: glitter, als je dit nog leest, het was geen tijd en ik ga je zeker missen!!!
Glitter is gewoon ineens verdwenen lijkt het :cry:. Hopelijk komt ze nog terug. Ben ook benieuwd naar hun verbouwingsstatus.

@kinderverjaardagen: Peuter slaapt niet meer dus die van 13:00 - 16:00 gepland. Die van baby van 11:00 - 14:00 met lunch. Eerste verjaardag vind ik bijzonder maar volgend jaar vieren ze het samen aangezien verjaardag 17 dagen schelen.
Was idd meeting van ons baby app groepje.
Maartje2016 schreef:
13-01-2020 22:00
Lol, moet er opeens aan denken jullie hier kwamen toen ze dreumes was en mijn jongste 8 weken (ofzo). Ondertussen is mijn jongste bijna 2, dus dan moet jouw jongste echt een reus zijn binnen die verhoudingen :whistle: X
Hahaha welnee, mijn jongste is nu ruim 2,5... Maar is idd al weer heeeel lang geleden!
Gaat 't wel goed met je? Omdat je hoofd ook vol zit enzo
Lol, wij hebben ook ooit alleen een baby/dreumesmeet gehad (goede herinneringen!!)
Maar hoe was de meet?

(Poep, ik mis jullie pas echt als ik te lang niet online ben geweest en dan opeens weer terug durf te komen en begin met praten 🙈)
Je bent altijd welkom hé maartje :there:
Haha Maartje, ik moet om je lachen. Leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het met je?

Onze meet was gezellig. De baby's zijn allemaal alweer bijna 1. Denk nog vaak aan jouw opmerking dat er bij jullie ook 18 maanden tussenzit en dat ze (destijds) 6 maanden en 2 waren en dat iedereen nog leefde. Is mij ook gelukt ;)

Wat jammer zegt dat GC op anoniem is.

Baby slaapt alweer 3 nachten belabberd. En allebei om 6u wakker vanmorgen. De uren aftellen tot het middagslaapje dan maar... Hopelijk gaat peuter ook slapen.
Ik vind het trouwens wel een leuk idee om met jullie een meet ergens in het midden van het land... :-D
Envelop schreef:
14-01-2020 10:05
Ik vind het trouwens wel een leuk idee om met jullie een meet ergens in het midden van het land... :-D
Leuk, ik doe mee.
Meet lijkt mij ook leuk!

Balen teckel, volg je nog steeds het 4-3-2?
Hopelijk is het slecht3 slapen van korte duur.
sneeuwball schreef:
14-01-2020 10:17
Meet lijkt mij ook leuk!

Balen teckel, volg je nog steeds het 4-3-2?
Hopelijk is het slecht3 slapen van korte duur.
Ja nog steeds de 2 3 4. Overdag gaat dat goed tot een uur of 23 zeg maar. Ik vermoed dat de eerste tandjes nu de boosdoener zijn... Vannacht slaap ik op zolder met Oordoppen in. Man is hierna 2 nachten weg.
Even een paar pagina's terug gelezen :) Vriend en ik hebben een heerlijk weekend gehad en zoon heeft het fantastisch gehad bij mijn zus en haar vriend. Op iedere foto die we kregen lachtte hij. Gelukkig was hij ook blij om ons weer te zien!

Verjaardagen zijn bij ons tussen 15.00 - 19.00 uur.
Envelop schreef:
14-01-2020 10:05
Ik ben erbij
Meeting?

Zo met meerdere paracetamols en ibuprofen ben ik inmiddels weer een beetje in het rijk der levenden.
Leuk een meeting!

Ah Wester, fijn dat het beter gaat!

ik was de afgelopen dagen ook ziek. Hield eten niet binnen. Gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Fijn aardbei dat jullie weekend een succes was en dat peuter zich ook goed heeft vermaakt!

Jammer dat glitter op anoniem staat! Hoop dat het tijdelijk is.
Waarom staat glitter op anoniem?
Westerpaviljoen schreef:
14-01-2020 14:53
Waarom staat glitter op anoniem?
Nobody knows :@@:
Oeh, een meet sla ik over, maar weens jullie veel (voor)pret. Glitter is onder haar vorige account ook op anoniem gegaan en kwam toen een tijdje later terug onder GC. Wie weet komt ze straks weer gezellig terug.
Ik ben nu 1 dag weg voor mijn reis voor het werk. Tranen met tuiten gehuild nadat ik zoon naar de gastouder had gebracht. Het valt me zwaar. Nog 9 dagen te gaan.
Ik sla een meet ook over, maar veel plezier!

@lola-lily: succes, 9 dagen is wel lang ja. Lekker veel skypen met thuis of juist niet?

Beterschap voor de zieken! @WP, moest wel lachen om je mannengriep :HA:, heerlijke zelfreflectie ;-) .

@aardbei: fijn dat het weekend zo goed ging!
happiness = reality - expectations
Succes Lola. Hopelijk vliegt de tijd en ben je snel weer bij je zoon!

Ik sla een meeting ook over.

Zoon moet donderdag voor het eerst naar de tandarts. Hoe hebben jullie je peuter voorbereid? Ik zeg al een paar weken dat we binnenkort naar de tandarts gaan en dat die meneer/mevrouw dan in zijn mondje wil kijken en naar zijn tandjes wil kijken. Als we dit spelenderwijs doen werkt hij braaf mee, vraag me af hoe hij dit donderdag gaat doen.
Aardbei-banaan schreef:
14-01-2020 16:23

Zoon moet donderdag voor het eerst naar de tandarts. Hoe hebben jullie je peuter voorbereid? Ik zeg al een paar weken dat we binnenkort naar de tandarts gaan en dat die meneer/mevrouw dan in zijn mondje wil kijken en naar zijn tandjes wil kijken. Als we dit spelenderwijs doen werkt hij braaf mee, vraag me af hoe hij dit donderdag gaat doen.
Lijkt mij een prima voorbereiding als je het mij vraagt,
Aardbei-banaan schreef:
14-01-2020 16:23

Hier was het geen probleem en had hij zijn mond al open nog voordat de tandarts het vroeg. Denk dat spelenderwijs heel goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven