Peutertopic III
maandag 13 januari 2020 om 22:00
Lol, moet er opeens aan denken jullie hier kwamen toen ze dreumes was en mijn jongste 8 weken (ofzo). Ondertussen is mijn jongste bijna 2, dus dan moet jouw jongste echt een reus zijn binnen die verhoudingen
maandag 13 januari 2020 om 22:01
Lees ik nu pas dat jullie een meeting hebben?
Erger: ik heb de meeting op 1 (!) dag na gemist
Praat me bij!!!
(Normaal zijn jullie nooit zo snel met een meeting plannen
maandag 13 januari 2020 om 22:49
Nee de meeting is uit de zwangerschapsgroep van de baby'sMaartje2016 schreef: ↑13-01-2020 22:01Lees ik nu pas dat jullie een meeting hebben?
Erger: ik heb de meeting op 1 (!) dag na gemist![]()
![]()
![]()
Praat me bij!!!
(Normaal zijn jullie nooit zo snel met een meeting plannen)
maandag 13 januari 2020 om 22:51
Glitter is gewoon ineens verdwenen lijkt hetMaartje2016 schreef: ↑13-01-2020 22:19En ik zie net dat glitter ook op anoniem is, heeft ze een nieuwe nick of ben ik te laat met gedag zeggen?
Edit: glitter, als je dit nog leest, het was geen tijd en ik ga je zeker missen!!!
@kinderverjaardagen: Peuter slaapt niet meer dus die van 13:00 - 16:00 gepland. Die van baby van 11:00 - 14:00 met lunch. Eerste verjaardag vind ik bijzonder maar volgend jaar vieren ze het samen aangezien verjaardag 17 dagen schelen.
maandag 13 januari 2020 om 23:01
Hahaha welnee, mijn jongste is nu ruim 2,5... Maar is idd al weer heeeel lang geleden!Maartje2016 schreef: ↑13-01-2020 22:00Lol, moet er opeens aan denken jullie hier kwamen toen ze dreumes was en mijn jongste 8 weken (ofzo). Ondertussen is mijn jongste bijna 2, dus dan moet jouw jongste echt een reus zijn binnen die verhoudingenX
Gaat 't wel goed met je? Omdat je hoofd ook vol zit enzo
dinsdag 14 januari 2020 om 06:48
Haha Maartje, ik moet om je lachen. Leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het met je?
Onze meet was gezellig. De baby's zijn allemaal alweer bijna 1. Denk nog vaak aan jouw opmerking dat er bij jullie ook 18 maanden tussenzit en dat ze (destijds) 6 maanden en 2 waren en dat iedereen nog leefde. Is mij ook gelukt
Wat jammer zegt dat GC op anoniem is.
Baby slaapt alweer 3 nachten belabberd. En allebei om 6u wakker vanmorgen. De uren aftellen tot het middagslaapje dan maar... Hopelijk gaat peuter ook slapen.
Onze meet was gezellig. De baby's zijn allemaal alweer bijna 1. Denk nog vaak aan jouw opmerking dat er bij jullie ook 18 maanden tussenzit en dat ze (destijds) 6 maanden en 2 waren en dat iedereen nog leefde. Is mij ook gelukt
Wat jammer zegt dat GC op anoniem is.
Baby slaapt alweer 3 nachten belabberd. En allebei om 6u wakker vanmorgen. De uren aftellen tot het middagslaapje dan maar... Hopelijk gaat peuter ook slapen.
dinsdag 14 januari 2020 om 10:44
Ja nog steeds de 2 3 4. Overdag gaat dat goed tot een uur of 23 zeg maar. Ik vermoed dat de eerste tandjes nu de boosdoener zijn... Vannacht slaap ik op zolder met Oordoppen in. Man is hierna 2 nachten weg.sneeuwball schreef: ↑14-01-2020 10:17Meet lijkt mij ook leuk!
Balen teckel, volg je nog steeds het 4-3-2?
Hopelijk is het slecht3 slapen van korte duur.
dinsdag 14 januari 2020 om 12:04
dinsdag 14 januari 2020 om 14:33
Leuk een meeting!
Ah Wester, fijn dat het beter gaat!
ik was de afgelopen dagen ook ziek. Hield eten niet binnen. Gelukkig gaat het weer een beetje beter.
Fijn aardbei dat jullie weekend een succes was en dat peuter zich ook goed heeft vermaakt!
Jammer dat glitter op anoniem staat! Hoop dat het tijdelijk is.
Ah Wester, fijn dat het beter gaat!
ik was de afgelopen dagen ook ziek. Hield eten niet binnen. Gelukkig gaat het weer een beetje beter.
Fijn aardbei dat jullie weekend een succes was en dat peuter zich ook goed heeft vermaakt!
Jammer dat glitter op anoniem staat! Hoop dat het tijdelijk is.
dinsdag 14 januari 2020 om 15:10
dinsdag 14 januari 2020 om 15:15
Oeh, een meet sla ik over, maar weens jullie veel (voor)pret. Glitter is onder haar vorige account ook op anoniem gegaan en kwam toen een tijdje later terug onder GC. Wie weet komt ze straks weer gezellig terug.
Ik ben nu 1 dag weg voor mijn reis voor het werk. Tranen met tuiten gehuild nadat ik zoon naar de gastouder had gebracht. Het valt me zwaar. Nog 9 dagen te gaan.
Ik ben nu 1 dag weg voor mijn reis voor het werk. Tranen met tuiten gehuild nadat ik zoon naar de gastouder had gebracht. Het valt me zwaar. Nog 9 dagen te gaan.
dinsdag 14 januari 2020 om 16:12
Ik sla een meet ook over, maar veel plezier!
@lola-lily: succes, 9 dagen is wel lang ja. Lekker veel skypen met thuis of juist niet?
Beterschap voor de zieken! @WP, moest wel lachen om je mannengriep
, heerlijke zelfreflectie
.
@aardbei: fijn dat het weekend zo goed ging!
@lola-lily: succes, 9 dagen is wel lang ja. Lekker veel skypen met thuis of juist niet?
Beterschap voor de zieken! @WP, moest wel lachen om je mannengriep
@aardbei: fijn dat het weekend zo goed ging!
happiness = reality - expectations
dinsdag 14 januari 2020 om 16:23
Succes Lola. Hopelijk vliegt de tijd en ben je snel weer bij je zoon!
Ik sla een meeting ook over.
Zoon moet donderdag voor het eerst naar de tandarts. Hoe hebben jullie je peuter voorbereid? Ik zeg al een paar weken dat we binnenkort naar de tandarts gaan en dat die meneer/mevrouw dan in zijn mondje wil kijken en naar zijn tandjes wil kijken. Als we dit spelenderwijs doen werkt hij braaf mee, vraag me af hoe hij dit donderdag gaat doen.
Zoon moet donderdag voor het eerst naar de tandarts. Hoe hebben jullie je peuter voorbereid? Ik zeg al een paar weken dat we binnenkort naar de tandarts gaan en dat die meneer/mevrouw dan in zijn mondje wil kijken en naar zijn tandjes wil kijken. Als we dit spelenderwijs doen werkt hij braaf mee, vraag me af hoe hij dit donderdag gaat doen.
dinsdag 14 januari 2020 om 16:59
Lijkt mij een prima voorbereiding als je het mij vraagt,Aardbei-banaan schreef: ↑14-01-2020 16:23Succes Lola. Hopelijk vliegt de tijd en ben je snel weer bij je zoon!
dinsdag 14 januari 2020 om 17:00
Hier was het geen probleem en had hij zijn mond al open nog voordat de tandarts het vroeg. Denk dat spelenderwijs heel goed is.Aardbei-banaan schreef: ↑14-01-2020 16:23Succes Lola. Hopelijk vliegt de tijd en ben je snel weer bij je zoon!