Peutertopic III

15-10-2019 22:12 3010 berichten
Na het babytopic en het dreumestopic nu alweer het derde peutertopic!
Voor iedereen die mee wil schrijven over hun leuke (of nu even niet zo leuke) peuter!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik echt de enige die geen idee heeft wie je bent... 🤔
Ik heb wel een idee en als dat klopt vind ik het heel leuk dat je weer mee schrijft! Heb ook een pb gestuurd

Wij maken ook geen kinderen die ergens anders dan hun bed in slaap vallen, zelfs met ziek zijn is het op de bank of in de buggy nooit gelukt dus in slaap vallen aan tafel of dergelijke kan ik me echt niet voorstellen.

Maken jullie kinderen ook zo makkelijk keuzes? Wanneer we dochter iets laten kiezen weet ze altijd zonder na te denken wat ze wil en komt ze hier ook niet weer op terug. Ik vroeg me af of dat een leeftijdsding is en we dat later verleren of dat we gewoon geluk hebben.
envelop wijzigde dit bericht op 28-01-2020 15:50
1.96% gewijzigd
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

We gaan wel vanaf rotterdam airport in maart all inclusive naar lanzarote!
Maartje2016 schreef:
28-01-2020 15:15
Je kan het hengelspel ook maken met nietjes of paperclips ;-)
Ja dat idee had ik net ook opgevat. Helaas geen paper clips en/of oude magneet in huis dus we doen zo een snelle op en neer naar de Hema. De hengel en de vissen zijn klaar, maarja zo is er geen reet aan ;)
Al is hij wel super blij met zijn hengel.
Westerpaviljoen schreef:
28-01-2020 15:32
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

We gaan wel vanaf rotterdam airport in maart all inclusive naar lanzarote!
Leuk, maar als dit nieuwtje het enige nieuwtje blijkt te zijn vind ik het wel een ongelooflijke anti-climax 🙄

Kijk of je voor de vakantie een keer met zijn 3en bij brasserie Waalhaven kan eten, dan kan je laten zien hoe vliegtuigen opstijgen en gaan landen :-D
Maartje2016 schreef:
28-01-2020 15:43
Leuk, maar als dit nieuwtje het enige nieuwtje blijkt te zijn vind ik het wel een ongelooflijke anti-climax 🙄

Kijk of je voor de vakantie een keer met zijn 3en bij brasserie Waalhaven kan eten, dan kan je laten zien hoe vliegtuigen opstijgen en gaan landen :-D
Even geduld!

En brasserie waalhaven is een leuk idee! Dank je wel!
Catco ik stuur je pb. Ik heb een vermoeden ;)

Traktatie met fruit en ketting.. ketting van druiven :facepalm: sorry echt geen idee.

Baby was gister erg huilerig van de vaccinatie, helaas. Vandaag weer beter.
Had peuter verteld dat hij een prikje zou krijgen, vroeg hij, in de voet?
Dat was dus 11 weken geleden met de hielprik. Hij onthoud echt alles.

Keuzes: kan zoon ook heel goed en komt daar dan ook niet op terug. Af en toe moet ik kiezen en soms is dat okez of hij zegt ik wil dat. Ook prima.

Pff ben ook echt toe aan de lente.

Ik ben even kwijt wat er nog meer geschreven was, jullie gaan ineens hard!
Catco ik heb ook een vermoeden maar ik stuur je even een pb voor de zekerheid :-)

Ik heb de halve dag met dochter in het ziekenhuis gezeten, ze heeft een gebroken sleutelbeen. Ze is gisteren bij opa & oma gevallen en klaagde 's avonds over pijn. Vanochtend toch maar de huisarts gebeld en direct doorgestuurd. Ze heeft er veel pijn van, erg sneu. Ik baal er vooral van dat ik er niet bij was toen het gebeurde want ik denk dat ik zelf veel sneller had doorgehad dat het ernstig was.

Later even uitgebreider want het is hier spitsuur met ook nog een zieke man op de bank.
Ach Fiona wat sneu! Moet ze geopereerd worden of het is een mooie breuk?
Aah wat zonde voor je dochter Fiona! Hopelijk is de pijn snel minder.

Cacto,.ook ik heb ff privéberichtje gedaan.
Westerpaviljoen schreef:
28-01-2020 15:47
Even geduld!

En brasserie waalhaven is een leuk idee! Dank je wel!
Check dan van tevoren even op de website van het vliegveld wanneer er aankomsten en vertrekken zijn, anders heb je alleen die kleine sportvliegtuigjes. Vaak vertrekken ze in een cluster, een paar grote jongens vlak na elkaar :-D
(De bediening is dan ook gewend dat bijna alle tafeltjes leeg lopen, haha)

@fiona: sneu zeg, geef maar een extra knuffel! :hug:
Ah Fiona wat sneu!

Teckel wat een leuk idee zeg.

Ja dat dutje doet ze anders nooit dus ik denk dat het toch een beetje de verkoudheid is.
Na het dutje was ze niet zo vrolijk. Wilde van alles wat niet mocht ook in de supermarkt en werd dan boos. Eigenlijk overal en op straat. Straks komt man gelukkig thuis.
obelix84 schreef:
28-01-2020 15:24
Ben ik echt de enige die geen idee heeft wie je bent... 🤔
Mijn hersenpan kraakt ook maar zonder antwoord nog :-$
Maartje2016 schreef:
28-01-2020 17:33
Check dan van tevoren even op de website van het vliegveld wanneer er aankomsten en vertrekken zijn, anders heb je alleen die kleine sportvliegtuigjes. Vaak vertrekken ze in een cluster, een paar grote jongens vlak na elkaar :-D
(De bediening is dan ook gewend dat bijna alle tafeltjes leeg lopen, haha)

@fiona: sneu zeg, geef maar een extra knuffel! :hug:
Nogmaals dank

Stuur me even een pbaub
Ach nee fiona, wat zielig! Sterkte!
Westerpaviljoen schreef:
28-01-2020 18:03
Nogmaals dank

Stuur me even een pbaub
Is als het goed is onderweg
Oh fiona wat sneu zeg! Sleutelbeen kunnen ze ook helemaal niks aan doen.
Hoop dat Het herstel vlot gaat en de pijn ook snel minder wordt.

Pip hier zijn de kinderen na hun middagslaap echt altijd nukkig , echt dik middag humeur altijd.

Kiezen kan dochter heel goed en is ook standvastig dan! Niks brengt haar ervan af! Soms niet zo fijn haha .

Net alles op bed gelegd , ik zeg voetjes omhoog , wijntje erbij en relax!
Kreeg vandaag telefoon van cb ze komen voor 18 maanden consult langs thuis, toen met dochter ook gehad jaar geleden, maar ik vond het echt een onzin bezoek. Heb het gepland op man zen thuis dag! :proud:
Hahaha, goed gepland op de dag van je man. Hier komen ze (gelukkig) na de kraamweek niet meer thuis. Zit daar helemaal niet op te wachten. Ga ik hysterisch m'n huis lopen poetsen enz. Terwijl het hier niet perse vies is, maar we hebben wel een peuter baby en een hond. Dus ja schoon is het ook niet per se. Ik zou me dan dus echt onwijs opgelaten voelen en dat er dan in ons dossier staat dat het goor is bij ons ofzo. Nee niks voor mij je hoort 't al.
anoniem_644100e7ddd82 wijzigde dit bericht op 28-01-2020 20:24
Reden: Excuus
0.66% gewijzigd
Even nam aanpassen Teckel ;-)
Waarom thuis bezoek? Hier komen ze inderdaad ook niet meer na de kraamweek.

Ik moet volgende week met peuter naar het cb voor de oog en oor test. Ben benieuwd.

Ik schonk ook een wijntje in toen peuter en baby in bed lagen :) ik zit nu met baby en wijn op de bank :P
Ik ben alleen thuis en lig tussen twee slapende jongens op bed. Zo maar even proberen bij afstandbediening te komen.

Hier ook geen thuisbezoek. Wij mogen 19 februari voor dubbel bezoek naar cb. 3 jaar voor peuter en 11 maanden voor baby.
Ja doen ze hier met 18 maanden. Ben daarvoor ook alle afspraken bij cb geweest. Geen idee!
Haha teckel mooi verwoord, maar goed ik ben dan aan het werk dus ik vind het prima.

Sneeuwbal waarom oor en oog test?
Lekker genieten van je wijntje :)
Oogtest is altijd met 3 jaarm. Of bedoel je niet de standaard sneeuwball?
Ja de standaard test van 3 jaar en 3 maanden inderdaad.

(Wist ik ook niet tot ik die oproep kreeg)
Oh echt nou weer wat geleerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven