Peutertopic III
dinsdag 28 januari 2020 om 15:31
Ik heb wel een idee en als dat klopt vind ik het heel leuk dat je weer mee schrijft! Heb ook een pb gestuurd
Wij maken ook geen kinderen die ergens anders dan hun bed in slaap vallen, zelfs met ziek zijn is het op de bank of in de buggy nooit gelukt dus in slaap vallen aan tafel of dergelijke kan ik me echt niet voorstellen.
Maken jullie kinderen ook zo makkelijk keuzes? Wanneer we dochter iets laten kiezen weet ze altijd zonder na te denken wat ze wil en komt ze hier ook niet weer op terug. Ik vroeg me af of dat een leeftijdsding is en we dat later verleren of dat we gewoon geluk hebben.
Wij maken ook geen kinderen die ergens anders dan hun bed in slaap vallen, zelfs met ziek zijn is het op de bank of in de buggy nooit gelukt dus in slaap vallen aan tafel of dergelijke kan ik me echt niet voorstellen.
Maken jullie kinderen ook zo makkelijk keuzes? Wanneer we dochter iets laten kiezen weet ze altijd zonder na te denken wat ze wil en komt ze hier ook niet weer op terug. Ik vroeg me af of dat een leeftijdsding is en we dat later verleren of dat we gewoon geluk hebben.
envelop wijzigde dit bericht op 28-01-2020 15:50
1.96% gewijzigd
dinsdag 28 januari 2020 om 15:39
Ja dat idee had ik net ook opgevat. Helaas geen paper clips en/of oude magneet in huis dus we doen zo een snelle op en neer naar de Hema. De hengel en de vissen zijn klaar, maarja zo is er geen reet aan
Al is hij wel super blij met zijn hengel.
dinsdag 28 januari 2020 om 15:43
Leuk, maar als dit nieuwtje het enige nieuwtje blijkt te zijn vind ik het wel een ongelooflijke anti-climaxWesterpaviljoen schreef: ↑28-01-2020 15:32Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
We gaan wel vanaf rotterdam airport in maart all inclusive naar lanzarote!
Kijk of je voor de vakantie een keer met zijn 3en bij brasserie Waalhaven kan eten, dan kan je laten zien hoe vliegtuigen opstijgen en gaan landen
dinsdag 28 januari 2020 om 15:47
Even geduld!Maartje2016 schreef: ↑28-01-2020 15:43Leuk, maar als dit nieuwtje het enige nieuwtje blijkt te zijn vind ik het wel een ongelooflijke anti-climax
Kijk of je voor de vakantie een keer met zijn 3en bij brasserie Waalhaven kan eten, dan kan je laten zien hoe vliegtuigen opstijgen en gaan landen![]()
En brasserie waalhaven is een leuk idee! Dank je wel!
dinsdag 28 januari 2020 om 15:56
Catco ik stuur je pb. Ik heb een vermoeden 
Traktatie met fruit en ketting.. ketting van druiven
sorry echt geen idee.
Baby was gister erg huilerig van de vaccinatie, helaas. Vandaag weer beter.
Had peuter verteld dat hij een prikje zou krijgen, vroeg hij, in de voet?
Dat was dus 11 weken geleden met de hielprik. Hij onthoud echt alles.
Keuzes: kan zoon ook heel goed en komt daar dan ook niet op terug. Af en toe moet ik kiezen en soms is dat okez of hij zegt ik wil dat. Ook prima.
Pff ben ook echt toe aan de lente.
Ik ben even kwijt wat er nog meer geschreven was, jullie gaan ineens hard!
Traktatie met fruit en ketting.. ketting van druiven
Baby was gister erg huilerig van de vaccinatie, helaas. Vandaag weer beter.
Had peuter verteld dat hij een prikje zou krijgen, vroeg hij, in de voet?
Dat was dus 11 weken geleden met de hielprik. Hij onthoud echt alles.
Keuzes: kan zoon ook heel goed en komt daar dan ook niet op terug. Af en toe moet ik kiezen en soms is dat okez of hij zegt ik wil dat. Ook prima.
Pff ben ook echt toe aan de lente.
Ik ben even kwijt wat er nog meer geschreven was, jullie gaan ineens hard!
dinsdag 28 januari 2020 om 16:57
Catco ik heb ook een vermoeden maar ik stuur je even een pb voor de zekerheid 
Ik heb de halve dag met dochter in het ziekenhuis gezeten, ze heeft een gebroken sleutelbeen. Ze is gisteren bij opa & oma gevallen en klaagde 's avonds over pijn. Vanochtend toch maar de huisarts gebeld en direct doorgestuurd. Ze heeft er veel pijn van, erg sneu. Ik baal er vooral van dat ik er niet bij was toen het gebeurde want ik denk dat ik zelf veel sneller had doorgehad dat het ernstig was.
Later even uitgebreider want het is hier spitsuur met ook nog een zieke man op de bank.
Ik heb de halve dag met dochter in het ziekenhuis gezeten, ze heeft een gebroken sleutelbeen. Ze is gisteren bij opa & oma gevallen en klaagde 's avonds over pijn. Vanochtend toch maar de huisarts gebeld en direct doorgestuurd. Ze heeft er veel pijn van, erg sneu. Ik baal er vooral van dat ik er niet bij was toen het gebeurde want ik denk dat ik zelf veel sneller had doorgehad dat het ernstig was.
Later even uitgebreider want het is hier spitsuur met ook nog een zieke man op de bank.
dinsdag 28 januari 2020 om 17:33
Check dan van tevoren even op de website van het vliegveld wanneer er aankomsten en vertrekken zijn, anders heb je alleen die kleine sportvliegtuigjes. Vaak vertrekken ze in een cluster, een paar grote jongens vlak na elkaarWesterpaviljoen schreef: ↑28-01-2020 15:47Even geduld!
En brasserie waalhaven is een leuk idee! Dank je wel!
(De bediening is dan ook gewend dat bijna alle tafeltjes leeg lopen, haha)
@fiona: sneu zeg, geef maar een extra knuffel!
dinsdag 28 januari 2020 om 17:42
Ah Fiona wat sneu!
Teckel wat een leuk idee zeg.
Ja dat dutje doet ze anders nooit dus ik denk dat het toch een beetje de verkoudheid is.
Na het dutje was ze niet zo vrolijk. Wilde van alles wat niet mocht ook in de supermarkt en werd dan boos. Eigenlijk overal en op straat. Straks komt man gelukkig thuis.
Teckel wat een leuk idee zeg.
Ja dat dutje doet ze anders nooit dus ik denk dat het toch een beetje de verkoudheid is.
Na het dutje was ze niet zo vrolijk. Wilde van alles wat niet mocht ook in de supermarkt en werd dan boos. Eigenlijk overal en op straat. Straks komt man gelukkig thuis.
dinsdag 28 januari 2020 om 18:03
Nogmaals dankMaartje2016 schreef: ↑28-01-2020 17:33Check dan van tevoren even op de website van het vliegveld wanneer er aankomsten en vertrekken zijn, anders heb je alleen die kleine sportvliegtuigjes. Vaak vertrekken ze in een cluster, een paar grote jongens vlak na elkaar![]()
(De bediening is dan ook gewend dat bijna alle tafeltjes leeg lopen, haha)
@fiona: sneu zeg, geef maar een extra knuffel!![]()
Stuur me even een pbaub
dinsdag 28 januari 2020 om 19:47
Is als het goed is onderweg
dinsdag 28 januari 2020 om 19:48
Oh fiona wat sneu zeg! Sleutelbeen kunnen ze ook helemaal niks aan doen.
Hoop dat Het herstel vlot gaat en de pijn ook snel minder wordt.
Pip hier zijn de kinderen na hun middagslaap echt altijd nukkig , echt dik middag humeur altijd.
Kiezen kan dochter heel goed en is ook standvastig dan! Niks brengt haar ervan af! Soms niet zo fijn haha .
Net alles op bed gelegd , ik zeg voetjes omhoog , wijntje erbij en relax!
Kreeg vandaag telefoon van cb ze komen voor 18 maanden consult langs thuis, toen met dochter ook gehad jaar geleden, maar ik vond het echt een onzin bezoek. Heb het gepland op man zen thuis dag!
Hoop dat Het herstel vlot gaat en de pijn ook snel minder wordt.
Pip hier zijn de kinderen na hun middagslaap echt altijd nukkig , echt dik middag humeur altijd.
Kiezen kan dochter heel goed en is ook standvastig dan! Niks brengt haar ervan af! Soms niet zo fijn haha .
Net alles op bed gelegd , ik zeg voetjes omhoog , wijntje erbij en relax!
Kreeg vandaag telefoon van cb ze komen voor 18 maanden consult langs thuis, toen met dochter ook gehad jaar geleden, maar ik vond het echt een onzin bezoek. Heb het gepland op man zen thuis dag!
dinsdag 28 januari 2020 om 20:07
Hahaha, goed gepland op de dag van je man. Hier komen ze (gelukkig) na de kraamweek niet meer thuis. Zit daar helemaal niet op te wachten. Ga ik hysterisch m'n huis lopen poetsen enz. Terwijl het hier niet perse vies is, maar we hebben wel een peuter baby en een hond. Dus ja schoon is het ook niet per se. Ik zou me dan dus echt onwijs opgelaten voelen en dat er dan in ons dossier staat dat het goor is bij ons ofzo. Nee niks voor mij je hoort 't al.
anoniem_644100e7ddd82 wijzigde dit bericht op 28-01-2020 20:24
Reden: Excuus
Reden: Excuus
0.66% gewijzigd