Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Buurman & Buurman is vast expres zo gemaakt dat het ook leuk is voor ouders. Specuman zag laatst de hele B & B serie op DVD en die wil hij graag hebben....
Meiden ik ga er zo vandoor, heb een verjaardag van een vriendin en morgen ben ik ook overdag op stap. Dus misschien tot morgenavond !!

Ondertussen begint mijn buik een beetje zeer te doen, denk toch dat ik ongesteld word...

Mocht ik het niet worden dan pies ik pas volgende week zaterdag of zondag
Ajeto fanatic!

Duimen dat je niet ongesteld wordt!

Ik weet niet wie het 100 berichten hiervoor ook al weer vroeg, maar ik zat laatst ook te denken: waar is ik?? Zou ze heel moe/ziekig zijn van de zwangerschap? Of was ze met vakantie en ben ik dat alweer vergeten?
Ja bedankt voor het duimen !! En anders, nieuwe maand, nieuwe kansen
quote:fanatic schreef op 06 maart 2009 @ 19:20:

Ja bedankt voor het duimen !! En anders, nieuwe maand, nieuwe kansen'

That's the spirit! Ik blijf ook nog even voor je duimen (en voor husky, zondag piesen toch?).
pieter post? zo heette mijn leraar nederlands op de middelbare school..

fanatic veel plezier vanavond op de verjdaardag! en ik blijf voor je duimen, maar jemig volgende week zaterdag of zondag pas? kan ik niet wat geduld van jou lenen?

ja he becky stom is dat, had ik dus laatst dat ik die ex tegen kwam met de blije doos... tssss. eigenlijk mogen zij dat dan ook niet op hyves zetten

heb ik ook al een tijdje niet gezien inderdaad, hopelijk gaat alles goed daar ik !
oh en momo, je hebt me aangestoken met je jurkjes site, was een leuke dingen staan daar op zeg!
Charlotte: Het is zeker voor een goed doel, maar toch ook wel fijn als je er een beetje lekker bij voelt he.

Gw: Dat is ook echt een super tas he, die is zijn geld wel waard!

Brrr krijg de kriebels van nijntje en de teletubbies, vind de barbapapa´s veel leuker…..

Ja waar is ik???

Nog even hoop houden fanatic, ik duim heel hard.

Net gezwommen, zit nu lekker op de bank….Ben helemaal dol op jurkjes ook die van steps!
ben blij dat jullie allemaal niet bij mij in de buurt wonen, anders had er mooi geen jurkje meer voor mij overgebleven, gezien ik pas morgenmiddag ga!!!
Nou, op hyves al gezien dat ik qua lengte ver achterblijf bij de rest van jullie, dus wat dat betreft geen zorgen: we hebben niet dezelfde maat!

Hier beetje een dipdag. Moe en een beetje een veel negatieve gedachten over het zwanger worden en blijven. Hopelijk helpt een goede nacht slaap.

Iemand nog spannende weekendplannen?
Dames, ik kom me even afmelden voor het weekend. Ga morgen onze kat naar mijn ouders brengen (donderdag op vakantie en man is er door de week natuurlijk ook niet), de stad in met mijn moeder (steps, boeken) en dan 's avonds met een vriendin uit eten. Zondag wss even langs mijn oma en dan weer richting huis. Nog 3 daagjes werken en dan heb ik vakantie!!
ik ga morgen op babyvisite (IK WIL OOHOOK!) bij een dinnetje met een dinnetje. Verder geen wilde plannen voor 't weekend. Gewoon relaxen.
ik ga dadelijk toch ook maar even de stad in naar de jurkjes hihi. verder best een rustig weekend, morgenvroeg wel sporten (competitiewedstrijd) en morgenavond nog een etentje maar vandaag eigenlijk niets!

manlief vroeg vanochtend wanneer we eventueel zouden kunnen testen. zeg ik "nou ja, officieel vandaag of morgen" zegt 'ie "zullen we dan woensdag doen?" woensdag?????? ik zei weet je wel hoe lang dat nog duurt...
Haaaai....

Nou nou, het was weer gezellig gisteravond zie ik Las iets over de teletubbies, nooo way dat dat hier op de tv komt!! Ohw, wat vind ik dat knetterirritant zeg. Ik vind sowieso dat de kids wel wat meer buiten mogen spelen, en wat minder achter de tv en pc kunnen zitten. Ik zie soms 7-jarige pups op Hyves, mijn kind écht niet!!! En dan foto's en krabbels warvan me de mond echt open valt.

Dus jullie gaan allemaal op jurkenjacht!! Ik vind ze ook zo enorm leuk.... maar heb alweer even genoeg geld uitgegeven Nieuwe laarzen, gisteren nog een broek en een hele mooie maar walgelijk dure riem... nog 'even' geshopt bij de Etos, daar kom ik ook altijd met tassen vol vandaan, lekkere cremepjes, shampoo, haarspulletjes, make-up.... ketjeng weer 60 euro verder! Vriend is de hele dag weg, ik ga even lekker in huis bezig. Krijg altijd schoonmaakkriebels van dit lekker zonnige weer! Oh ja ik heb vanaf volgende week ook een schoonmaakster, haha! Werd zo jaloers van jullie verhalen, dat ik ook een advertentie op marktplaats heb gezet, maandag gaan we kennismaken. Ben benieuwd!

Hier verder niet zoveel nieuws... volgens mij heb ik donderdag mn ei gehad, had wat meer slijm en beeetje kramp (maar weet niet of dat mn darmen waren misschien) Maar ik heb dinsdag voor het laatst seks gehad dus ik denk niet dat het goed getimed is Woensdag en donderdag waren we beide bekaf, en gisteren hadden we een feestje en had vriend wat teveel biertjes gehad... dus toen viel ie ook als een blok in slaap toen we er om half 3 lagen Maar ben bang dat de kansen alweer verkeken zijn voor deze maand...

Nou, ik ga even een stofzuiger door het huis halen en een wasje doen. Fijne dag allemaal!!
Hee Piezzertz,

Hier ook niet te veel plannen,heb de hele week al flink gepoetst dus dat hoeft niet meer.

Ik zag momo d'r schoenen en was daar meteen verliefd op dus thanx voor de tip,ga zo de stad in om te kopen.

De jurkjes zagen er ook mooi uit,dus wie weet zorg ik hier in brabant voor wat meer koopkracht(gnagna)

Ook hier geen tubbies en al helemaal geen Bumba AAAAAAA.

Ik ben net als Marriss voor spelen(zeggen we nou he)!!

Fanatic:suc6

Groetjes aan iedereen....
nou meiden, momo trekt NL wel even uit de kreppa (ijslands voor crisis). heb me toch een bak pleuro's uitgegeven! om te beginnen die schoentjes... zijn lief zaten eerst helemaal niet lekker, maar bleek te komen doordat de neus ingedeukt was. daardoor zaten mijn tenen dubbel. teruggedeukt, en ik kon gaan!

vervolgens bij steps al geweest. ja, ik weet, ik zou vanmiddag gaan, maar was nu in andere stad ivm schoentjes, en als je tussen tien en 12 kocht, maakte je kans op 1000 euro shopgeld! dus ik heb daar al jurkje mara gekocht. vanmiddag terug voor hemdje / vestje en evt. jurkje paris.

dan naar de sport/vrije tijds winkel. voor trui voor lief. maar die wou zonder hoodie, en dat is zó 2008. voor hem dus niet geslaagd. voor mezelf wel. 4 truien van tommy, uit het 2=1 vak.

en tot slot een zonnekapje voor mijn telelens. mediamarkt zat er naast, en hij hing er gewoon! dus niet over nagedacht en maar gelijk meegenomen. nu alleen nog een nodig voor mijn groothoek.

goed dat ik deze maand 2 keer salaris krijg
ohja, wel even melden welke jurkjes jullie gescoord hebben he?

husk, lachen die vent van jou woensdag, issie helemaal knetter???
Husky, pffff wat een geduld heeft die man van jou zeg, wachten tot woensdag! Dat is nog zoooo ver weg!

Ik ben ook voor het (buiten) spelen van kinderen. Moest vorige week op mn neefje passen en de tv is een half uurtje aan geweest en voor de rest heeft hij heerlijk gespeeld. Zo deden wij dat ook altijd met de jongeren op het logeerhuis. Ze mochten s ochtends een half uurtje met zn allen tv kijken (tenzij het de hele dag regende dan keken we wel eens een film s middags) en een half uurtje pp computeren en de rest van de dag konden ze gewoon spelen. Bij mn schoonzusje staat de hele dag die tv aan en de kids kijken er niet eens naar, maar owee als je de tv op een andere zender zet dan worden ze boos.
Ik ga ook streng zijn (zeg ik nu) met tv kijken en computeren enzo. Ik vind het echt belangrijk dat ze buiten spelen. En als het regent, kun je nog steeds leuk spelen, maar dan binnen. Tv is dan helemaal niet nodig. Zo, dat is duidelijk!

Husky, wat een geduld heeft die man van jou! Ga je echt zo lang wachten?

Vandaag eerst gwerkt en daarna had ik toch nog een uurtje over voordat de winkels dichtgingen en toen heb ik ook een jurkje bij steps gekocht. Ben helemaal happy!! Het is de Hawaii geworden. Lijkt op de foto misschien beetje saai, maar hij zat als gegoten. Nu nog even gave schoenen erbij (en misschien een bolero, want de bruiloft is eind april en dat is wsch nog best wel koud) en dan is specu er klaar voor!

Momo, dat Mara jurkje is inderdaad ook erg leuk!
ik mocht vroeger nooit voor het avond eten tv kijken. god wat een idiote regel vond ik dat (toen). maar goed, de tv als oppas, dat zal ik ook proberen te vermijden hoor. zo af en toe is wel leuk, maar niet altijd en elke dag....

grinz, speec ook aan de steps jurken. ik heb er vanmiddag nog een bij gekocht. de titiaan. (zie je op het plaatje niet zo, maar is van jeansstof met zwarte accent). erg schattig. verder nog een bruine bolero voor over de mara jurk. vriendin heeft óók de mara (en bolero), de olympia (met een vestje) en de jaya. daarnaast heeft zij nog 2 paar schoenen gevonden! ik heb haar nog nooit zo gezien hahahaha.
sjonge, als ik naar ons topic ga krijg ik als laatste bericht die van annika van gisterenavond... terwijl ik zeker weet dat er meer zijn en in het overzicht zag dat de laatste van momo is. misschien helpt het om zelf even iets te posten...
even dik refreshen husk. (niet dat je dit bericht dan kan lezen)
Oh, die Titiaan is ook leuk! Heb ik helemaal niet zien hangen! Tja, ik kon het ook niet laten vandaag, maar ik heb het maar bij 1 jurkje gehouden Het was wel grappig in de winkel, want er waren echt alleen maar vrouwen jurkjes aan het passen. Dat is echt wel een goede actie van Steps. Het loopt echt als een tiet.
lieffie he? die titiaan. :-) helemaal blij mee! bij mij viel het mee met de drukte. maar was er dus eest voor 11 uur, en daarna na half 4. we liepen enorm te keten in de paskamer. was wel gezellig!
Ik zou ook niet willen dat kids de hele dag achter de tv zitten. Maar helemaal verbannen doe ik hem ook niet hoor. De tv kan heel fijn zijn even een half uurtje als je staat te koken ofzo, maar dan ook niet langer dan dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven