Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb vandaag alvast wat zomer kleren gekocht bij de H&M. Ga in juni natuurlijk met vakantie dus ik moest wel alvast wat dingetjes kopen.

Kom eigenlijk nooit bij de steps... Vind het er een beetje duur. Ben wel dol op jurkjes maar ik draag ze amper... alle jurken zijn veel en veel te lang ! Ben maar 1.60...

Husky : ja ik ga pas volgend weekend testen als ik het dan nog niet geworden ben. Want vorige keer had ik mezelf helemaal gek zitten maken en daar moet ik eigenlijk een beetje vanaf...
Hallo!

Dus lekker aan het shoppen geweest momo? Af en toe heerlijk, een hele bak geld uitgeven in 1 keer!

Ik had vandaag toch wat leuks! Vanmiddag zaten we bij mijn oma, toen de telefoon ging.

Het was mijn schoonzusje die stage loopt op de kraamafdeling. De verloskundige daar doet een opleiding echografie, en probeert tijdens haar avonddiensten als het rustig is wat bij te leren. Dus ze was nog op zoek naar een zwangere die wel interesse had in een extra echo. Dus mijn schoonzusje belde, en een uur later zaten we in het ziekenhuis!

Die vrouw nam helemaal de tijd ervoor natuurlijk, en wees alles aan bij het kindje (deed die vrouw van woensdag niet, toen was het erg druk, dus moest het natuurlijk allemaal wat sneller) Echt heel leuk, we zagen echt een neusje en alles!

Dus heb nu 4 mooie echo's mee naar huis, en ze zou me bellen als ze nog eens iemand nodig heeft.

Nu heeft ze het kindje opgemeten, en kwam zij op 11 weken en 6 dagen, dus zou ik 20 september uitgerekend zijn. Maar ze zei al dat we maar de uitgerekende datum van de andere echo aan moesten houden, omdat zij dat natuurlijk niet mag veranderen.

Ik zit net die 2 echo's naast elkaar te leggen, en op die van woensdag ligt het kindje veel meer in elkaar dan op die van vandaag.. Dus denk toch dat die van vandaag meer in de buurt komt.. verwarrend hoor. Maar we houden dan maar 1 oktober aan.

Man probeert deze week even de software te instaleren voor de scanner, dan zal ik ze eens op hyves zetten, kijken of jullie dat ook zien..

Slaap lekker iedereen!!
duveltje wat leuk zeg! dat is nog eens iets dan model zitten voor iemand van de kappersopleiding! hahaha! dan is dit wel 10 keer leuker!

ik ga zo naar de sporthal eens kijken of we nog een wedstrijd kunnen winnen vandaag...
Duveltje: Ik meld me ook aan als vrijwilliger hoor!! Wat geweldig zeg!! Mooi dat je nu alles zo goed kon zien.
Duveltje wat leuk zo'n extra echo! Mooi ook dat ze er ook even lekker de tijd ervoor hebben genomen.
Ha Duvel, dat is inderdaad leuk! Ik hoop dat het je lukt een foto op hyves te zetten!

Hier was de zwangerschapstest vanmorgen nog positief. Hoe lang zou dat duren voordat het weer negatief is? Ik denk dat ik morgen maar weer eens de huisarts ga bellen.
Specu, wat gek zeg dat dat zo lang duurt voordat hij weer negatief wordt...

Ik zit hier te wachten tot ik ongesteld ga worden... ik voel gewoon dat het in aantocht is, heb zo'n drukkend gevoel in mijn lower onderbuik ...
*breekt even in voor Speculaas*

Allereerst heel vervelend dat je zwangerschap niet heeft mogen voortduren. Hier helaas ervaring met een zwangerschap die niet goed liep. Ik ben toen gecuretteerd (het bleef bij mij zitten) en 2-3 weken daarna testte ik nog positief. Ik weet niet hoe lang geleden het voor jou is maar het kan dus even duren. Daar kan de arts ook weinig over zeggen omdat dat zo verschilt bij iedereen (tegen mij zeiden ze 4-6 weken voordat je weer ongesteld wordt).

Ik hoop voor je dat het hormoon snel uit je lijf is dan kun je weer vol goede moed verder.

*breekt weer uit*
Duveltje: Wat een mooie echo zeg! Heel duidelijk!

Specu: ik zou zeker de huisarts bellen morgen!

Fanatic; ik blijf toch duimen hoor...
Annika, lief dat je blijft duimen, maar ik begin het somber in te zien...
Wat is het hier rustig zeg.

Duveltje ik zag dat de foto's dichtbij ons gemaakt zijn, dus als ze nog meer vrijwilligers nodig heeft, houd ik mij aanbovelen hihi

Ik moest gister met een collega werken die woensdag niet op de vergadering was geweest. Ze had het wel al van een andere collega gehoord dat ik zwanger ben. Dus ze feliciteerde mij, en vertelde erbij dat ze zelf ook zwanger is en 10 september is uitgerekend. Dat zal onze leidinggevende leuk vinden...
Peanutje, bedankt voor de inbraak in ons topic. Ik vermoedde al dat het wel een tijdje kon duren voor het HCG uit m'n lichaam zou zijn. De miskraam begon vorige week maandag, dus nog niet zo heel lang geleden. Het bloeden is inmiddels wel gestopt, alleen nog wat oud (bruin) bloed.

Hoe kwam jij er trouwens achter dat het nog was blijven zitten? Ik bedoel *even wat onsmakelijke details*, ik heb veel bloed gezien en slijm en "vliesjes", maar niet iets herkenbaars. Ik was overigens 7 weken zwanger.

Duvel, ik heb de foto's gezien op hyves. Te gek zeg, je ziet echt het gezichtje!
/wil ook.
oh echt wie mij een jaar geleden had verteld dat ik ontzettend burgerlijk een joekeloekes van een tent zou kopen had ik echt afgeschoten. maar we hebben het vandaag dus wel gedaan.

hierbij de link

http://www.vdb.nl/producten?item=22552

suf he!!

verder kapotte auto....k.u.t.
tering jantje. daar kun je een heel weeshuis in herbergen!

stukke auto is mooi kut. die van ons (een van de twee) heeft laatste week ook weer kuren..
daar kan je wel een gezinnetje in kwijt
quote:annika79 schreef op 08 maart 2009 @ 19:23:

daar kan je wel een gezinnetje in kwijt das ook de bedoeling! de verkoper zei nog "gaan jullie samen, want dan kun je beter een kleinere kopen" ehm ja, maar volgend jaar misschien niet meer, "oooh dan is dit wel een goede tent!" ha ha
oh en wij hebben maar 1 auto, dus morgen met een auto van vrienden naar een crematie (is te ver weg). We konden nog wel op en neer naar de tentenzaak maar naar Amerfoort is niet zo handig. iets te ver met een loshangende uitlaat.
gw meld zich ook weer!!

Nog niet alles gelezen, maar wat een mega-tent becky! (Plan je een vierling?)

Zo, nu eerst even verder lezen.
zo, weer bij, was niet zo heel veel geschreven, hier dus ook een steps jurk (de dufay) met een bolero gekocht. Volgens mij hebben ze bij de steps dit weekend heel veel jurkjes verkocht. BIj mij was het ook erg druk!

Verder dus boeken gekocht, het is uiteindelijk dit geworden:

-het huis van de moskee (kader abdolah) (kon ik alleen al vanwege de mooie foto op de kaft van het mooi groningse landschap niet laten liggen).

-De schaduw van de wind

-tussen zussen van rita spijker.

Vriendin neemt ook nog 3 boeken mee dus dan moet ik de vakantie wel doorkomen.

Husky, ga je nu echt tot woensdag wachten met testen. Pfoeh, mss moet ik mijn geduld ook maar eens gaan trainen, fanatic is ook al zo goed getraind daarin.

Mariss, volgens mij is het toch niet heel erg slecht getimed met seks op dinsdag bij donderdag je ei? Dat moet nog wel kunnen hoor!

Hier eindelijk mijn hotel voor de eerste twee nachten in Jordanie geboekt. Nog 3 daagjes werken en dan kunnen we eindelijk!!
Hallo, wat een tent! Hoeveel kids was je van plan te herbergen?!

GW, hier ernstige jaloezie.. Ik ben zo ernstig aan vakantie toe.. Wel vandaag weekendje weg geboekt met vriend, om maar weer eens hernieuwd kennis te maken.. Gewoon op de Veluwe, maar wel lekker.. Beetje wandelen, beetje shoppen in Arnhem, en ergens naar de sauna! Maar goed, zelfs dat duurt nog 5 weken, pfff.. Maar jij in ieder geval veel plezier in Jordanië, en geniet ervan!

Jeetje, wat hebben jullie veel geshopt! Hier geen jurkjes van de Steps gehaald. Vind ze wel mooi, maar denk niet dat ik snel een gelegenheid vind waarbij ik ze draag.. Ik ben niet zo'n flaneerder, ha ha! Momo, heb je shoes ook nog IRL gezien, wow, wat een hakken! Maar t zijn wel beauties!

Becky, balen dat je auto kapot is.. Die van ons begint ook ernstige kuren te vertonen, maar we hebben eigenlijk geen tijd/zin om m weg te brengen.. Toch maar een keer doen, voordat ie nog stukker gaat!

Fanatic, is t al doorgebroken of is er nog hoop?
ben eindelijk ongesteld geworden vanmiddag na 6 weken... Was zo blij dat het eindelijk kwam... Dat ik er nog eens blij mee zou zijn zeg... Ga er maar vanuit dat mijn cyclus weer 25 dagen telt, dus mijn pday komt nog steeds op 1 april uit, erg goed getimed van mijn lichaam... Kunnen we er nu weer helemaal voor gaan... Sorry voor de ego post hoor!!!!

Iedereen nog een hele fijne avond en lekker voor straks
Kath, er is nog een pietsie hoop, het is nog niet doorgebroken, maar geef het nu 80% kans dat het binnen nu en 24 uur wel gaat beginnen...
Hmm, afwachten maar Fanatic, ik duim voor je! En theemuts, gezellig dat je samen met mij wilt piesen! Jeeeeh!!!! Niet meer alleen!!!
vond het wel zo sociaal van mezelf om met je mee te doen die week.... En nou maar hopen dat we ook daadwerkelijk mogen piesen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven