proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
goeiemorgen,

nog geen nieuws hier, maar ik voel me zo gewoontjes... het kán gewoon niet raak zijn. mijn linkerborst is een beetje pijnlijk, maar dat heb ik sinds lange tijd altijd vlak voor mijn mens. eigenlijk zit ik hier al te balen......... durf geen test te doen om dat ik dan hoogstwaarschijnlijk met mijn neus op de feiten wordt gedrukt dat het (weer...) niet gelukt is. Getver, moet ik weer die stomme ovutesten gaan doen, nou ja, niks moet natuurlijk, maarja, anders wordt het helemaal zo op-goed-geluk.

mijn schoonzusje moet bijna bevallen........zucht. en tot overmaat van ramp (oh wat slecht dat ik dit zeg) is mijn andere schoonzusje OOK zwanger geraakt, jawel allebei van de 2e, in een vloek en een zucht............ zucht ja.

elmanita, zoals je aan daphne schrijft, volgende keer beter......., dat is natuurlijk wel zo, maar nou niet echt leuk om te horen, als ik eerlijk ben. Ik wil het namelijk NU NU NU

maarja, ik denk vaak: alles heeft een reden...... en ik ben benieuwd wat dit voor reden heeft. Helaas weet je dat altijd pas achteraf...... toch probeer ik daar maar een beetje op te vertrouwen.

@reddevil ,goh klinkt goed zeg, zo'n paard, bos en hei in je achtertuin!!! en wat leuk dat je vriend ook rijd. die van mij is er al jáááren geleden mee gestopt en met geen stok meer op een paard te krijgen, haha.

tot horens!! enneh daphne, durf jij een zw.test wel aan??
Nee, ik heb nog steeds het gevoel dat ik heel binnekort ongesteld zal worden. Pas als ik dat eind volgende week nog niet ben, ga ik testen. Weet namelijk gewoon bijna zeker dat het niets is, deze maand.

Inderdaad jammer! Wil het het liefst ook zo snel mogelijk, gewoon omdat ik die onzekerheid van wel/niet zwanger zijn zo vervelend vindt! Maar de ovulatietesten laat ik voorlopig nog achterwege... Gewoon veel sexen is ook goed voor de relatie, haha
haha nou als willen een miljoen kon opleveren was ik al multimiljonair

Timz ik snap heel goed hoor dat geduld niet echt een ding is wat op dit moment werkt, ik zou ook zo zijn als jullie allemaal als er nu "nog" niks was! Dus ik duim driftig mee hoor met jullie.

Vanmiddag naar een trouwerij in Amsterdan aan het IJ ben benieuwd. Ben pas 3 keer in A'dam geweest en ga nu voor het eerst zelf met de auto proberen iets te vinden daar Dus hopelijk kan Tom het allemaal vinden voor me haha
@Elmanita: succes in Amsterdam. Jij liever dan ik. Ik heb sowieso al een hekel aan autorijden, helemaal als ik ergens naartoe ben waar ik niet bekend ben. Reed gisteravond in Eindhoven, in het bijna donker, mijn God wat een doolhof! Volgende keer maar gewoon bij lief in de auto stappen in plaats van erachteraan karren.

@Timz: haha, wat zijn we ongeduldig he? Ik wil ook NU NU NU!!! Tot overmaat van ramp zit ik volgens mij volgende week, als we net in Spanje aangekomen zijn, in mijn "vruchtbare" periode. Laten we nou in 1 appartement zitten met mijn schoonouders. Hoop maar dat ze af en toe even lekker iets gaan bezichtigen (gelukkig zijn ze nogal van de cultuur) zodat lief en ik even kunnen klussen als de kleine man op bed ligt (klussen is toch niet echt mijn ding als kleine man toekijkt, hahaa!)

@Daphne: wat knap dat jij kunt wachten tot volgende week! Ik had al lang de goedkoopste test gekocht die ik kon vinden en me er bovenop gestort.

Ik denk aan jullie dames! Ik zit hier op mijn collega te wachten, we gaan uit eten maar ze is nog onderweg vanaf huis denk ik. Fijn weekend allemaal!

xxx
nou hier..........één enkel zielig streepje....... zielige ik!
He Timz, wat jammer zeg! Balen hoor, ben je ook al ongesteld? Liever zo snel mogelijk, kan je daarna weer aan de slag! Ben je nog erg verdrietig erover?

knuffel!!!!
Hallo iedereen,

We zijn weer thuis, eigenlijk al een paar dagen maar ik was zo moe dat ik eigenlijk alleen maar geslapen heb. Vakantie was wel leuk maar de camping (alleen maar 60+) niet zo en het was ook best wel koud hihi.

Kleine man wilde natuurlijk niet slapen en dan voel ik me zo opgelaten op de camping met een krijsend kind haha.

Heb nog niet alles teruggelezen maar zag wel in het schema dat er nog geen zwangeren bij zijn gekomen......balen.

Ik ga maar eens beginnen met de enorme berg was die zo'n vakantie opleverd haha.
Heerlijk he Tammy, een krijsend kind op de camping. Zo hebben wij afgelopen zomer 's nachts om 4 uur rond gewandeld met onze kleine mevrouw. Lachen dat ze moest om de schaduwen... Wij natuurlijk ook. Uiteindelijk ging het heel hard onweren, vond het wel raar dat dat de enige nacht was dat ze wakker was!
hey hey,

Daar ben ik weer. Helemaal uit gerust. de vakantie was zon zee en luieren. Ik heb zelfs een kleurtje gekregen. we zaten echt pal aan star beach in kreta.

Het was toch wel moeilijk zonder mijn meisje. Gelukkig heeft zij ons niet gemist en het erg leuk bij opa en oma gehad.

Wat wel jammer was is dat de rode duivels er weer waren maandag. Heb er ook wel een traan of 2 over gelaten.

Ik heb nu nog 2 weken vakantie op volgende week maandag na dan. K. moet helaas morgen al weer werken. We hebben nu ook besloten dat we echt een grotere auto nodig hebben. we hebben nu een fiat seicento. kleiner kan haast niet. Dus als jullie nog tips hebben een auto die net een slag groter is.

Tammy: van die 60+ zat ons hotel ook helemaal vol mee. En tja die was.....moet ik nog aan beginnen.

Timz: Balen zeg Het liefste wil je ook dat het in 1x raak is. Vorige keer was het bij mij na 3x raak. daar reken je dan weer een beetje op. stom he?

Daphne: en nog nieuws?

Red devil: een leuke avond gehad?

Elimanta: Is het nog gelukt in a'dam. een mooie bruid? Wij noemen de tomtom altijd de stomstom. hij doet nooit wat wij willen.

Lekker vanavond bank hangen.....

groetjes............
Marianne, kan me voorstellen dat het wel moeilijk is een week zonder je meisje! Ik durf er nog niet aan te beginnen.

Balen dat je ongesteld bent geworden! Even een domper in je vakantie! Hoop echt dat je verder wel heel erg genoten hebt!

Ik heb nog geen nieuws.... Zou morgen of dinsdag ongesteld moeten worden... Maar het duurt wel vaker iets langer. Ongesteldheid is bij mij blijkbaar spanninggevoelig! Dus hoop dat ik me er niet al te druk om zal maken!
hey daphne, klinkt toch wel een beetje spannend, laatst een druppel bloed en nu weer niets............. wie weet!!! tsja, tot dat je neg. test of echt duidelijk ongesteld wordt mag je best een beetje hoop houden, toch??

of ik teleurgesteld ben? weet ik eigenlijk niet. Of, ja natuurlijk wel, was er ook wel een dagje depri van. Maar stiekum wist ik het ook wel al, want ik voelde me gewoon "leeg". Weet nog goed dat ik me de vorige keer gelijk "in beslag genomen" voelde. Hoeft nu natuurlijk niet weer zo te zijn, maar toch. Wel merk ik dat ik me bij elke zwangere van wie ik hoor dat zij zwanger is denk, steeds een beetje jaloerser voel!! wanneer zal het lukken??? ook baal ik van mijn lange cyclus, daardoor duurt het helemaal lang zeg maar!

hey tammy, lekker zeg zo'n koude en "grijze" camping......bbbrrr hopelijk toch lekker er uit geweest? ik heb na onze vakantie 6 wassen gedraaid, en dat terwijl ik ter plekke er ook al 2 machines door gedraaid had. nou moet ik zeggen dat wij altijd wel veel was hebben, en dat ik er niet zo'n moeite mee heb, behalve opvouwen, dat is niet mijn favo klus.

marianne! welkom terug, heeeeerlijk zo'n zon week meid, en op vak. zonder je kind, dat moet je leren, maar kan ook zalig zijn. Heel vervelend dat bij jou ook nog geen voortgang is vwb gezinsuitbreiding, balen he?

red devil ,bij jou schiet het alweer op naar je actieve dagen??

groetjes aan allemaal!!!!!!
Ik snap niks meer van mijn cyclus...

Altijd keurig om de 28 dagen een normale tot lichte ongesteldheid. Maar nu ineens 2 dagen te vroeg en uit nood maar OB super gehaald....

Niek is ook niet lekker en heeft een paar rode bultjes, een op zijn been, 2 in zijn gezicht en achter zijn oor.....hij heeft er geen pijn aan of jeuk maar toch maar even in de gaten houden haha.

Ik vind de was doen nooit zo erg maar de strijk.....bah. Laat ik ook altijd veel te lang liggen, totdat ik er bijna niet meer omheen kan en het onze halve slaapkamer in beslag neemt haha.

Vanaf welke leeftijd gaan ukkies puberen....Niek is al goed aan het oefenen. Komt ook omdat zijn ritme in de war is. Hij sliep altijd lekker tot 7 a 8 uur 's morgens maar tegenwoordig is hij al rond 5 uur wakker, en dan is hij rond 8 uur moe en verveeld hij zich en dan gaan we maar klieren haha.

Ben nog heel erg aan het puzzelen met zijn schema, vanaf welke leeftijd gaan kinderen over op 1 slaapje? Hij slaapt nu van 10 tot 11 en van 14 tot 16 ongeveer.
@Tammy: Hoe oud is Niek? Onze Daan is nu 18 maanden en die doet eigenlijk vanaf dat hij 13 maanden is nog maar 1 slaap per dag. Alleen 's middags. Verder is hij al flink aan het uitproberen hoor, al een hele tijd. Drie keer nee is bij ons genoeg, dan gaat hij op de gang. Zorgt wel voor veel drama, maar een dikke goedmaak knuffel achteraf en dan is het over. Dan luistert hij weer een half uurtje en dan gaat het weer mis. Nou ja, stug volhouden, dan zal hij het wel gaan snappen hoop ik.

@Timz: Wat balen zeg, die ene streep! Voel met je mee, dikke knuffel vanaf hier!

@Marianne: Fijn dat jullie vakantie heerlijk was. Kan me voorstellen dat je je kleine meid gemist hebt, moet er ook niet aan denken gewoon! En een kleurtje gekregen, da's nooit verkeerd natuurlijk. Wel jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden. Heb een hele leuke avond gehad, maar was gelukkig op tijd weer thuis. Gisteravond onverwacht WEER uit eten geweest, en dat was ook gezellig (en goedkoop want schoonzus trakteerde!).

@Daphne: Spannend! Ben wel benieuwd hoor. Ik duim voor je!

Ik had gisteravond weer wat bloedverlies, zomaar weer een roze veeg, maar het gebeurt wel erg vaak dat ik dat tussendoor heb. Geen idee wat dat nou te betekenen heeft.

Ik ga "fijn" werken. Zit hier met een enorm irritante stagiaire, die nu, na 14 weken nog steeds nul komma nul weet, maar volgens haarzelf wel ont-zet-tend goed is in haar werk. :-S Gelukkig nog maar 2 dagen, en dan heb ik vakantie.

XXX
Hehoi,

Wij zijn ook weer thuis: en ja: 't is nu 4 uur 's ochtends en de baby is natuurlijk klaarwakker.... Nou ja, kan ik mooi even bijlezen :-)

Heb vrijdag een test gedaan en jaaaaaaa: zwanger!

Was wel een beetje dubbel, want we waren in Nederland vanwege een zieke schoonvader die waarschijnlijk niet bij de geboorte zal zijn. En dan kwam ook nog mijn schoonzusje die over dr toeren was, want na 4 dagen overtijd was ze toch ongesteld geworden...

Volgens de babybrabbel ben ik begin juni uitgerekend, dusse: wie komt er met me mee naar het Juni 2009 topic?
Angela, Wat een supergoed nieuws zeg!!!!!!!!!!!

Kan me wel voorstellen dat het een beetje dubbel voelt....gelukkig heb je nog 9 maanden om te genieten haha, ik ben wel superblij voor je
woehoe Angela!! Gefeliciteerd meid! Jammer van de minder vrolijke omstandigheden in de familie maar hopleijk nog genoeg tijd om er van te kunnen genieten!

Wie gaat er volgen??

Hier alles ok woensdag op herhaling voor de nekplooi. Morgen ga ik het op m'n werk vertellen maar moet eerst mijn promotor (2e baas) nog op de hoogte stellen en daar ga ik niet blij van worden denk ik..........
waaaaa angela wat super leuk!!! Grappig juni 2009 ik schrijf nog steeds met juni 2007 mee.....wat gaat de tijd hard!!

wel heel erg naar dat je schoonvader de geboorte niet mee zal maken. sterkte

Tammy: dat uit proberen dat is hier in volle gang. met negeren houd ze meestal wel op. Zoë haar slaapritme heeft ze eigenlijk altijd zelf bepaald. als ze moe was ging ze naar bed en anders niet. ik denk dat ze nu zo'n ander halve maand 1 slaapje doet van 10.30 tot 12.00/13.00.
hoi hoi allemaal,

ANGELA!!! bofkont!!! van harte meid!!!

lijkt me pittig (vooral voor je vriend) dat je de wetenschap hebt dat je schoonvader dit kindje niet gaat zien... ik neem aan dat jullie het nog even niet gezegd hebben, of juist wel?

dus jouw smileys zijn wel omgezet in leven! prachtig!

stuur je resterende testjes maar deze kant op, want hier....... vandaag een dikke vette ongesteldheid.... boehoe, ben ik elk geval blij dat er nu wel wat regelmaat in lijkt te komen. En ben blij dat het jouw wél gelukt is, dat geeft de burger moed!!

tammy, weet niet meer precies wanneer timmetje van 2x naar 1x ging, maar ik met een maand of 14/15. Hij is nu 2,5 jr en slaapt nog altijd 's middags even, meestal 1 a 1,5 uur. Zonder dit slaapje stort hij rond een uur of 16 in en dan is het niet gezellig meer.... dus zolang hij wil, gaat hij nog lekker 's middags naar bed. Vind ik ook nog wel even fijn, zo'n uurtje je handen vrij. En puberen...............kan hij met vlagen ook wat van. Consequent zijn is het enige dat werkt, verder moet je denk ik een beetje bekijken wat voor manier van oplossen bij jou en je kindje past (negeren, toespreken, op de gang zetten, etc).

red devil, wel een beetje vreemd ja, dat je af en toe wat bloed verliest. Zie je een verband met vrijen? (houd je het nog keurig bij???) ik las laatst dat sommige vrouwen het daarna wel eens hebben. Ikke trouwens niet.......... of zijn je vruchtbare dagen ergens alweer voorbij gekomen???

elmanita, what's the worst that can happen? kunnen ze je ontslaan? nee. en is men er niet blij mee, so be it, dan zijn ze ook wel een beetje egoistisch hoor. Ach bazen.............. zwanger zijn, ziek worden, of andere calamiteiten... zíj zitten er natuurlijk nooit op te wachten. Zíj zien liever dat jij je een slag in de rondte werkt. Maarja, zo is het leven en dat weet je baas ook heus wel. Ga je trouwens nog meer testen laten doen? Zou het trouwens wat voor je uitmaken, stel dat er nu een verhoogd risico zou zijn op?

daphne.............. nog NIEUWS???
Hey,

De echo was zaterdag goed!! Mooi kloppend hartje en het bewoog ook al aardig! Blijf gewoon uitgerekend op 01-05-09!!

Center parcs was erg gezellig en Brian heeft ook super genoten. Vooral het zwembad was helemaal super!!

Angela, gefeliciteerd!!!

Timzalot,.......pfff....op naar de volgende maand...

Marianne, leuk zo op je huwelijksreis...gelukkig heb je verder wel genoten!!

Daphne..en?en?en? Wanneer ga je nou een test doen???

Tammy, Brian probeert ook al aardig uit hoor!! Brian slaapt nog 2 a 3 keer op een dag. Meestal 2 keer. Van 10 tot 11:30 en van 15:00 tot 16:50. Maar vaak slaapt hij ook van 09:00 tot 10:00, van 12:30 tot 14:00 en van 16:30 tot 17:00 uur...ligt er maar net aan. Hij kan gewoon nog niet veel langer als 3 uur achter elkaar wakker zijn dan is hij echt weer moe..Dus hangt er maar ook weer vanaf hoe laat hij 's ochtends nderdaad wakker wordt...Hij heeft een tijdje gehad dat hij ineens om 07:30 wakker werd!!!!! Tja dan red hij het welmet 2 slaapjes. Maar als hijom 06:00 uur wakker wordt of eerder...dan heeft hij echt nog 3 slaapjes nodig...

Gister met mijn moeder enmn zusje naar Breda geweest. Was erg gezellig! Maar wel vermoeiend!! We hebben ook nog een uur gekanood (hoe schrijf je dat??????) heb nu een beurze kont!! Maar wel ontzettend grappig.

Vandaag was zo grappig op mijn werk! Wilde het tijdens de lunch zeggen, zij een collega ineens tijdens de koffie...heb trouwens een nieuwtje, ben zwanger!! Ik zei echt zo van, hé dat wilde ik straks gaan vertellen!! Was wel hilarisch!! Maar ja ze zijn nu in ieder geval op de hoogte! Wel jammer dat mijn collega half februari weggaat omdat ze dan klaar is met haar opleiding. Had het wel leuk gevonden zo samen met een dikke buik!!

Ga nu lekker mijn bedje in!! Ben vannacht alleen en Brian loopt weer aardig te spoken 's nachts dus kan mijn uurtjes goed gebruiken!!

Daniëlle.
Angela gefeliciteerd!!! Wat super zeg!

Tammie: mjin kleine slaapt nog maar 1 keer per dag, ongeveer 1 1/2 uur, dit doet ze vanaf dat ze 11 maanden is. 's avonds gaat ze dan om 19.00 uur naar bed en dan slaapt ze ongeveer tot half 8. Als ik haar een tweede keer op bed doe, gaat ze lopen spoken en huilen en bij 1 keer gaat het prima.

Danielle: fijn dat alles er zo goed uit zag, is toch een gerust stelling! Ga maar lekker op tijd naar bed, dan kanje lekker uitrusten. Bij mij op het werk waren er 2 zwanger toen ik ook net zwanger was. Zij vertelde het en toen was ik pas 8 weken, zo moeilijk om mijn mond te houden! Heb het toen wel tegen die collega;s verteld!

Timz, jammer zeg! Weet dat je het NU NU NU wilt, maar dan maar nu ongesteld en snel weer beginnen! Beter dan een week overtijd, dan wacht je op niets... Het gaat vast snel lukken.

Hier nog geen nieuws, behalve buikpijn.... Borsten doen nog steeds geen pijn, dus denk dat het echt niets is. Mijn beste vriendinnetje is afgelopen nacht bevallen en ben meteen wezen kijken vandaag! wat schattig zeg... wil ik ook wel weer! Dus hoop dat of de buikpijn weg gaat of dat ik snel ongesteld ben zodat we er weer tegen aan kunnen!!!
jeetje, zit ik hier te zeuren dat ik na een 3e poging nog niet zwanger ben van een 2e wereldwondertje........ lees ik net in een ander topic dat iemand vandaag is ingeleid vanwege een overleden kindje met 39 weken. Verschrikkelijk, daar krijg je het toch koud van.

Laat IK eens stil staan bij wat ik wél heb, in plaats van zanikken over iets wat ik al heb en graag nog eens wil, terwijl een ander dit "bijna" in handen had...en dus nooit vast zal kunnen houden!
Ik heb het ook gelezen Timz echt heel erg verdrietig zoiets. ik schrijf ook op een ander forum mee waar iemand bijna hetzelfde heeft gehad, zij heeft na een dochtertje nu een gezonde zoon maar was tijdens zijn zwangerschap natuurlijk overbezorgd over alles zo ontzettend sneu........

Nou ik heb gisteren de supermarkt beroofd wat betreft de stroopwafel afdeling (is bij ons DE traktatie), de cassiere keek wel erg vreemd dat je daar staat met 6 pakken maar goed haha.

Verder had mijn directe baas nog een heel lief mailtje gestuurd dat zij de scherven wel zal ruimen mocht mijn promotor ontploffen dalijk dus dat stelt wel gerust. Ik laat wel even weten hoe het gegaan is.

Danielle ik ben vanavond ook alleen met de kleine man, hopelijk heb je geen gespook gehad vannacht? Morgen slaapt hij bij oma dus dan kunnen we eens lekker bijslapen, altijd lekker.

Angela is het allemaal al een beetje werkelijk geworden?

080808: hmm klinkt wel apart, hopelijk weet je snel meer!

Marianne: al door de bergen wasgoed heen??
Ik heb net gereageerd, maar mijn reactie is nu weg! Raar...

Angela: al weer met beide beentjes op de grond?

Elmanita:hoe was het vertellen? Hoop dat de kleine vannacht door slaapt!

Timz: erg verdrietig he. Ken een soortgelijk verhaal, echt vreselijk om te horen. Ook omdat je nooit meer onbezorgd zwanger kan zijn!

Hier buikpijn, maar verder nog geen nieuws... wat duurt het lang!
nou het was geen daverend succes. Niet eens gefeliciteerd of wat dan ook. het enige wat eruit kwam was een reactie ala nou dan kan je je promotietraject welk vergeten want dat wordt niks meer...... grrrrrrrrrr dus hij zat even leuk aan te dringen op het feit dat ik maar een ander soort baan moest zoeken, nou mooi dus niet eerst promoveren en dan is ie pas van me af!

zozo je houd het nogal uit! Zou het dan toch???
Elmanita: wat een sukkel zeg! Je hebt groot gelijk, lekker blijven zitten waar je zit. Uit eerdere berichtjes heb je wel andere mensen op het werk die blij voor je zijn! Je hebt hem toch dan ook geen stroopwafel gegeven he! haha

Ik durf niet te hopen door de buikpijn en doordat ik geen zere borsten heb. Kan me niet voorstellen dat je dat bij nummer 1 heel erg hebt en bij nummer 2 niet... Dus we wachten vrolijk verder af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven