Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Wow Nukje: dat is schrikken zeg. Kalm an! Zou je misschien iets kunnen krijgen om beter te slapen? Iets homeopathisch misschien? Ik zou wel gewoon blijven bellen hoor, misschien moet/kun je wel ter observatie opgenomen worden? Of gewoon dat de VK even checkt of alles in ordnung is met nukkebeeb?

@Assie: wow wat mooi die reacties! Dat het met kerst plaatsvond maakt het allemaal nog magischer. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot de echo. Waarom is zwanger worden/zijn toch zoveel wachten? Nou ja, het is het uiteindelijk allemaal waard!

@Orchis: gelukkig ben ik niet de enige met die gevoelens van doemdenken en jaloezie. Maar vervelend zijn ze wel. O, als ik nog een jaar moet wachten kun je mij denk ik bij elkaar rapen. Ik heb dus echt Geen Geduld. (maar daar waren jullie ws. al achter )

@Frutje: hoest met jou? Heb je al verteld op je werk dat je ermee gaat stoppen?
@nukje: hmmmm, niet leuk die harde buiken... En een goede nachtrust is wel belangrijk. Heb je al een voedingskussen? Ik heb een kleine geleend van een vriendin.. daar sliep (en nu nog) mee. Dan legde ik het dunne deel onder mijn buik en de rest tussen mijn benen.. ligt wel comfortabel.

Hier gaat het goed.. vooral met F. Ze doet het heel goed. Ze ligt in de wieg, zonder sonde (drinkt fles en soms uit de borst)... B doet het iets minder goed.. ze moet nog steeds aan de zuurstof en daarom hebben ze vandaag een xray gemaakt voor wat meer zekerheid. Ze heeft iig geen RSvirus... pfffff ik vind het maar eng. Hopelijk gaat het snel beter met de kleine meid.
@assie: zoooww.. leuke reacties! En half januari naar de verlos... spannend hoor! wie weet zijn het er ook twee haha!
@Janine

Gelukkig heeft ze dat virus niet, maar spannend is het wel lijkt me. Sterkte daar! En fijn dat F het zo goed doet.

@orchis

Ik hoop voor je dat je menstruaties straks meevallen. Bij mij duurde het best even voor dat het zo heftig werd. Dus mijn advies: snel zwanger worden .

@Assie

Oh smelt! Wat heerlijk! Zo leuk om te lezen.

@nukje

He verdorie, wat eng. En dan maar proberen rustig te blijven, lastig hoor. En als je je zorgen maakt zou ik zeker wel de VK of het ziekenhuis bellen. Beter een keer teveel gebeld dan andersom. Sterkte daar.

@Pipo

Mijn beste vriendin is zwanger. Ze zijn al sinds januari bezig en wilden eigenlijk naar de gyn stappen. Haar gun ik het van harte, ben zo blij. Maar dan nog hoor ik een stemmetje ikke ook diep van binnen. Je kunt het gewoon niet uitzetten helaas. Maar bedenk dat er altijd mensen langer bezig zijn dan wij. Onze tijd komt nog wel.

@Moimoi

Hoe is het met jou?

Hier volgens mij een vroeg eisprong, aan mijn afscheiding te merken. Maar vandaag geen actie in de tent aangezien ik ziek ben. Alweer (ben het BEU), nu buikgriep. Gisteren flink boven de pot gehangen, inmiddels gaat het beter maar ik voel me nog als een vaatdoek. Ik wil morgen wel gaan werken want dan kan ik eindelijk ontslag nemen. Daar heb ik wel zin in :)!

Nou fijne avond allemaal!
@Nukje: k*t, dat voelt niet fijn natuurlijk! Hebben ze daar geen tips om beter te kunnen liggen en slapen? Zoals bv dat voedingskussen waar Janine het over had? Doe rustig aan in ieder geval!

@Janine: wat fijn van meisje F! Maar rot van meisje B... Wat is eigenlijk 'normaal'? Waar moest je rekening mee houden, hoe lang couveuse en slangetjes en zo? Of is daar helemaal geen peil op te trekken?

Ze liggen wel allebei nog in het ziekenhuis neem ik aan? En jij en je man? Ben jij dan eigenlijk de hele dag in het ziekenhuis en komt hij soms langs of zo? Sorry voor de nieuwsgierigheid, maar ik ben me je situatie even aan het voorstellen.

@Pipo: ja... geduld is wel iets dat bij Ons Vrouwen soms erg op de proef wordt gesteld

@Frutje: tjeee, jouw lijf maakt wel goed gebruik van de vrije dagen zeg, bah!

Maar wat fijn dat je beste vriendin zwanger is, na al die maanden proberen. Kunnen jullie samen zwijmelen, jij hopelijk ook snel met baby in je buik!
orchis: mijn dagindeling: 8.15 kolven, ontbijt, douche, ziekenhuis (verschonen, voeden, kolven), thuis om 13.00-13.30, boodschappen, huishouden tot zover mag, 15.00 kolven, slapen, eten koken, 18.30 ziekenhuis met vriend. 21.30 thuis, 11.15 kolven....
Aha, dus je bent de hele tijd op en neer aan het pendelen tussen ziekenhuis en thuis (hoop dat je een beetje in de buurt woont). Wel jammer dat je niet bij je meisjes mag slapen! Maar je slaapt dan wel weer bij je vriend, da's ook belangrijk&gezellig.

Maar hoe voel je je dan nu tijdens je kraamperiode? Is vast anders dan je van te voren had gedacht. Maar een goede zorg voor je meisjes is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Hoe lang moeten ze nog in het ziekenhuis blijven?
Even kort mobiel!

@ pipo: ben het zo met je eens! Maar helaas kunnen we niet veel anders dan geduld hebben...

@ assie: echt zo leuk! Super als je zulke reacties krijgt! Nu over 2 weken eerste afspraak, spannend!

@ janine: zo je hebt echt drukke dagen zo! Fijn dat geen virus is, hoop dat ze snel helemaal zonder beademing kan!

Sorry, later meer, ben op de halte :-)!
@frutje: hier alles goed. Naast witte ook rode kerstdagen... T went helaas. Ik ben echter nog steeds vol hertrouwen. Voelt goed!

Herken de jaloerse gevoelens wel hoor. Heb t zelfs hier op t forum terwijl ik t iedereen juist xo gun!!

Ik merk wel dat wat meer afstand van t forum

( en alle websites, boeken, etc) me meer rust geeft. T komt echt wel en er zijn maar zo weinig stellen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen dat ik daar niet meer zo bang voor ben. Geduld is het grote woord heb ik wel geleerd...

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in 2011 met alle baby's die er al zijn, de baby's in de buik en de baby's in de maak!! Dikke kus en tot een volgende keer!!
@moimoi: shit, van die rode kerst . Maar wel goed dat je er gewoon rustig onder bent. Je hebt ook helemaal gelijk, het komt waarschijnlijk vanzelf, en een jaar kan het sowieso duren. Alleen is dat natuurlijk niet wat je hoopt als je er net aan begint.

Ik kan me goed voorstellen dat wat afstand nemen van het forum meer rust geeft. Dodelijk vermoeiend as je er 24/7 mee bezig bent!

Voor jou ook een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2011. Dat je de eerste mag zijn in het nieuwe jaar!!
Hallo allemaal!

Nukje, wat een verhaal! Ik hoop dat je een beetje kunt gaan ontspannen en dat de harde buiken snel afnemen. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Gelukkig werd je in het ziekenhuis gerustgesteld.

Janine, wat een drukke dagen. Je wordt wel geleefd zo. Is er al enig idee wanneer ze evt naar huis mogen? Of worden daar nog geen uitspraken over gedaan nu B nog aan het zuurstof ligt?

Assie, wat lief! En dat je moeder het al verwacht had, wat grappig. Waar had ze het aan gemerkt? En hoe lang zaten die cadeautjes al in haar tas?

Wij zijn vooral druk aan het klussen. Gelukkig trekt Verkadezoon, of onze Milkababy dat goed. Zijn voedingen zijn meestal wel op handige tijden, dus vandaag voedde ik om negen uur thuis, daarna naar het nieuwe huis en aan de slag. Om twaalf uur kolfde ik en om kwart over twaalf kreeg hij de fles, tijdens de lunch. Mijn zwagers waren vandaag aan het helpen, en dan vind ik borstvoeding niet zo handig. En half vier was het tijd voor de volgende voeding, en ook tijd voor thee. Prima planning

Ik wens jullie alvast allemaal een heel gezond 2011, waarin we hopelijk allemaal een babytje krijgen, of zwanger raken! Proost, op een vruchtbaar jaar!
@ Frutje: Veel succes (en plezier!!) morgen met ontslag nemen gnagnagna dat zal ze leren!! Hoop wel dat je je snel echt helemaal weer fit voelt, want dit is niets zo! Sterkte meissie!!

@ Moimoi: Dikke knuffel voor jou!! Ik vind je echt positief klinken en dat vind ik echt heel goed van je! Op naar een vooral voor jou heel vruchtbaar 2011, het is je zo gegund!!

@ Vkmeisje: Ik proost met je mee! Ook op die stoere dappere zoon van je ( en daarmee op alle andere geboren babytjes ook!!!)

Hier weer op het wachtbankje, serieus deze keer... 'Voel' van alles... geborrel in mn buik, steekjes, pijnlijke borsten.. We gaan het allemaal wel zien!! (Vriend was er met Kerst flink mee bezig... ergens vindt hij het doodeng, maar ja... dat is het natuurlijk ook best, dat vind ik ook!!)
We hebben geen idee wanneer ze naar huis mogen.. maar waarschijnlijk komt F eerder thuis dan B.

B's rontgenfoto was niks op te zien maar haar bloedgas (waardes) waren minder goed... das niet zo leuk. Je merkt ook aan haar dat ze het moeilijk heeft.. ze is verkouden maar is niet sterk genoeg om het eruit te niezen. Dus krijgt ze zoutoplossing in der neusje gespoten en wordt het snot eruit gezogen... zo zielig. Heb ook net onderweg naar huis wat moeten huilen om der. B moet ook zo vechten. Ze heeft vandaag ook een paar keer gehuild.. en F lag op het aankleedkussen en huilde net gewoon mee. Dat moet tweelingliefde zijn.
@Janine: wat zielig voor dat kleine meisje. Zo bruut al vroeg naar buiten moeten komen, en dan meteen verkouden en zo

Leef met je mee. Hopelijk wordt ze gauw beter en sterker!

Wel schattig, van die tweelingliefde

@Romo: joehoe, de tweede al op het Bankje! Met allerlei kwaaltjes, dat maakt het extra spannend!

@Frutje: veel plezier morgen

@Vkmeisje: wat een praktisch mannetje hebben jullie toch! Wat fijn dat het zo goed loopt, en dat je er relaxed onder blijft. Het wordt vast prachtig, jullie nieuwe huis!
@ Janine: Ik word er helemaal week van, van zo'n kleintje dat zo vroeg al moet vechten tegen 'slechts' een verkoudheid. Ze wordt er vast heel sterk van, uiteindelijk.

@ Pipo: Met Babynuk is alles in orde, dat hebben ze afgelopen zondag goed kunnen zien en horen. Gelukkig maar, want daar was ik natuurlijk ook het bangst voor. Verder krijg ik steeds te horen dat er geen middel is wat ik zou kunnen nemen. Het liefst zou ik voor het slapengaan een hand pijnstillers innemen (maar dat doe ik uiteraard niet ).

@ Orchis: Nee, ook geen tips gehad om beter te kunnen slapen.

Alleen dat ik naar m'n lichaam moet luisteren. De pijn in m'n rug is 's nachts bijna niet uit te houden (daar komen waarschijnlijk die harde buiken ook vandaan: omdat ik nogal verkramp als ik me om probeer te draaien) en ze zeiden dat ik er dan maar even uit moest. Zolang ik rondloop heb ik inderdaad nergens last van, maar zodra ik weer in bed ga liggen komt de pijn direct weer opzetten.

Zie er op deze manier echt tegenop om volgende week weer te gaan werken, want ik word elke ochtend compleet vermoeid wakker...

Zo heb je 5 maanden lang nergens last van, en zo verander je ineens in een klaagmuts .
@ orchis: heb je een fijne vakantie?

@ nukje: klagen mag hoor in deze situatie! Pff das allemaal niet niks en je hebt je nachtrust gewoon hard nodig! Kun je het niet gewoon aangeven op je werk? Hou je taai! @janine: hoe gaat t met de meisjes vandaag?
Frutje: hoe reageerden ze op je werk? Voel je je al wat beter weer?

@ assie: hoe voel je je? Echt zwanger al?

@ pipo: zwaai vanaf de andere hoek van het bankje!
Hi allemaal!

Nukje: zo dat was even schrikken.....gelukkig was de echo goed! Doe het rustig aan he.....en misschien je bed vol kussens bouwen, zodat je iets meer ondersteuning hebt en een comfortabele houding in bed kan vinden....en klagen mag, maar hopelijk trekken de klachten binnenkort weer weg.

Janine: spannend zo'n verkoudheid. Kan me voorstellen dat het zielig is om te zien, zeker nu je nog vol met hormonen zit Hopelijk komen de meiden snel thuis en groeien ze goed door!

Heel lief die tweelingliefde....en wie weet krijgen wij ook wel een tweeling De echo maar eens afwachten (hoewel ik 1 eigenlijk wel genoeg vind voor de eerste zwangerschap )

Moimoi: he verdorie....een rode kerst. Hopelijk heb je binnenkort positief nieuws.

Verkademeisje: fijn dat de voedingen goed gaan en jullie lekker door kunnen klussen!

Vandaag is mijn schoonmoeder langs geweest en ze had in haar enthousiasme wat cadeautjes gekocht. Een babypakje en een kalender waar per dat iets staat over de ontwikkeling van de baby en kalender waar per dag een stukje over de ontwikkeling van de baby staat. Heel lief Ik voel me verder prima. Af en toe wat sneller moe, moet wat vaker naar de wc en mijn borsten blijven maar groter worden...heb al nieuwe bh's gekocht en dat zal waarschijnlijk nog wel een keer moeten.

Gelukkig helemaal niet misselijk ofzo, hopelijk blijft dat zo.
*egobericht*

Ik heb het gezegd! Ik voelde me zwaar kut gisterochtend, weer diarree en misselijk maar ik wilde het heel graag kwijt. Dus verteld en ze reageerden gelaten. Ze hadden het wel aan zien komen. De collega's waren erg blij voor me. leuk dus! Na het vertellen voelde ik me ook weer wat beter, het luchtte op. En vandaag gaat het weer een stuk beter gelukkig.

Jippie dus! Nu nog even aftellen tot eind januari... Ik ga richting werk, fijne dag allemaal.

*einde egobericht*
Hoi dames!

Ik wil me bij deze, mét rammelende eierstokken, aanmelden op dit topic!

Liefs TweetyGirl
@ assie: wat leuk en lief van je schoonmoeder! Hoop voor je dat t qua klachten zo blijft! Heb je het inmiddels al aan meer mensen verteld of wachten jullie tot na de eerste controle?

@ frutje: fijn dat je het gezegd hebt en dat je collega's zo reageerden! Logisch ook dat je buikpijn en misselijkheid weer wat erger waren,maar fijn dat je je gelijk weer wat beter voelt nu!

@tweetygirl: welkom! Vertel eens wat meer over jezelf :)!
ook even een egobericht van mij.

het gaat nog steeds niet helemaal goed met B. ze houdt vocht vast.. en krijgt nu vloeibare plastabletten. ze zit nog steeds laag in de zuurstof en soms rinkelen er ernstige alarmbellen. ik trek het steeds slechter en ben vandaag in een mega jankbui belandt. Ik maak me ook zoveel zorgen om haar.

met f gaat het heel goed... ze weegt alweer 2460 en is vandaag lekker in bad geweest.

x
@Janine: Wat erg, en zo zielig! Wat zeggen de dokters? Rinkelen de alarmbellen ook bij hen erg? Kan me die huilbui helemaal voorstellen, je voelt je ook zo machteloos bij zo'n klein weerloos ziek hummeltje! Hopelijk brengt 2011 een hoop gezondheid, positieve energie en vrolijkheid voor jullie verse gezinnetje!

@frutje: goed dat je het gezegd hebt! En meteen een beetje beter geworden, da's mooi, nu is de spanning er vast uit!

@assie: Wat lief van je schoonmoeder. En wat maf van die onploffende borsten! Wist niet dat het meteen in het begin van de zwangerschap al zo heftig was! Vindt assieman vast niet erg

@nukje: hoe is het nu?

@tweetygirl: welkom! Vertel eens wat meer over jezelf?

@romo: ja heerlijk die vakantie! Rustig wat aan school doen, tussendoor forummen. En vandaag heerlijk geschaatst op de Wieden.

Ook bij vrienden gelogeerd, met een schattige dreumes. Ik zit dan weer helemaal te zwijmelen: wat zou het leuk zijn zo'n dreumesje van onszelf te hebben Orchisman heeft dat toch minder. Hij kan het zich nog niet zo voorstellen, maar hij is wel heel schattig met dat kindje

@pipo: hoe is het? voel je al iets? En jij romo: blijf je 'rare' dingen voelen?
Jeetje, Janine, wat naar! Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer trekt. Heb je je zorgen ook aangegeven in het ziekenhuis? Zij kunnen je hopelijk geruststellen. Wel heel lief dat ze met elkaar meehuilen, zeg. Al zal dat niet altijd even handig zijn :-) Hoe zal dat straks gaan als ze gescheiden worden doordat F eerder naar huis mag?

Nukje, is het wel verstandig om te gaan werken volgende week? Heb je dat al overlegd met je verloskundige? Ik wil je natuurlijk niets aanpraten, maar misschien is het een goed idee om even rustiger aan te gaan doen...

Goed zo, Frutje! Nu ga je met een goed gevoel het nieuwe jaar in, hopelijk. Een nieuwe baan, freelancen en wie weet... Hoe zou je dat eigenlijk willen gaan doen als je straks een kindje krijgt?

Assie, ik had ook van die ontploffende borsten. En nog steeds Ben van cup C naar F gegaan... Maar mijn borsten waren het eerste wat aan mijn lichaam veranderde, toen ik zwanger werd.

Verkadezoon begint te "kletsen". Hij houdt hele gesprekken met de lamp, zijn mobiel en het beestje van zijn reiswieg. Zo schattig! En verder zien we af en toe een lachje verschijnen dat bewust lijkt te zijn, en geen stuipje. Het maakt meteen je hele dag goed!
@ janine: wat moet het moeilijk zijn om zo'n klein meisje zo te zien vechten.. Natuurlijk wordt je daar als mama verdrietig van! Hoop echt dat ze snel wat opknapt! Wel fijn dat F het zo goed doet, maar de zorgen om B zijn nog zo groot! Heel veel sterkte!!

@ verkademeisje: ahw ja kan me zo goed indenken dat je dan smelt! Kun/wil je eens een recente foto van hem mailen? Ben zo benieuwd naar je milkamannetje nu hij wat groter is!

@ orchis: lekker zo'n paar weekjes vrij! Klachten nu... geen buikpijn meer.. duidelijk grotere borsten (striemen van mn bh die vooral vriend echt opvielen) en gister echt ineens misselijk en duizelig.. verder zit ik nogal verstopt.. Maar goed of dit nu echt dingen zijn of dat ik het mezelf allemaal aanpraat.. Het blijft nog even geduld houden haha ik wil ook niet meteen te veel hoop hebben.. (Maar stiekem...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven