Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
italiagirl toch...

Mijn van frustratie overlopende post van zojuist gaat natuurlijk nergens over in vergelijking met jouw nare situatie, sorry!

Veel sterkte, probeer te genieten van de momenten dat je bij haar bent en ze 'bij' is!
Moimoi?? Heb je al getest?

Oh Italiagirl, wat een verschrikkelijke situatie, wachten op het einde.

Springstof, je hoeft toch geen sorry te zeggen om jouw nare gevoel? Ik zou me daar ook rot onder voelen, zou ook de bevestiging willen die je zoekt.

Hopelijk komt er hier snel een berichtje van moimoi! En een jompel!!
@ springstof. Geeft niet hoor! Ik snap heel erg goed je frustratie. En ik geef je gelijk! Waarom moet het altijd van de persoon uitgaan die niet wil. Hij zou zich ook wat meer in jouw schoenen kunnen verplaatsen!

@ moimoi. En??????
Nuk, je vindt je eigen berichten terug door bij jezelf op het loepje, en dan op "lees alle berichten" (of zoiets) te klikken. Dan zie je alles van jezelf onder elkaar.
* meld * voor moimoi!

Lekker geslapen allemaal? Ikke heeeeeeerlijk. gedaan alsof, met rug naar Springstofman toe!
Zit klaar voor nieuws van moimoi!
Ik ook, jezus, ik vind het écht spannend!

@ Kippatat: Haha, ik vind het gedichtje eigenlijk wel grappig. Maar zoiets hebben we niet hoor. Juist omdat veel mensen een gedichtje op het kaartje zetten hadden wij daar geen zin in. Eigenlijk hebben we het heel simpel gehouden (misschien ben ik de enige die het leuk vind, haha).

@ Springstof: Hm, da's minder goed nieuws. Maar ook dat hoort er weer bij, ik heb precies dat soort ruzies ook met Nukkeman gehad. Dan krijg je echt het gevoel dat je weer helemaal terug bij af bent, zeker als je kerel in de 'het gebeurt niet zolang ik er niet aan toe ben'-modus gaat zitten. Hoehoe? Waren er niet 2 mensen in deze relatie? Nee hoor, op dat moment niet. Maar het komt goed, want dit zet hem vast wel aan het denken (al zal hij dat nooit toegeven).

Dikke voor Italiagirl...

Enne... Moimoi... heb je al nieuws???
@Springstof: ik begrijp je frustratie helemaal. Het lijkt nu alsof hij de touwtjes in handen heeft, terwijl het natuurlijk veel fijner is als het een gezamelijk proces is en je tot een compromis kunt komen. Helaas bestaat er bij wel/geen kind niet echt een compromis... Wat zijn voor hem redenen om na afronding van je studie nog langer te willen wachten? Is hij bang zijn vrijheid kwijt te raken? (dat was hier altijd het voornaamste argument) Ik ben iig blij dat wij niet NOG langer gewacht hebben aangezien het nu ook even duurt voor het lukt. Hopelijk werpt de marathon zijn vruchten af, pfiew...! Enneh ruzie is vervelend, maar ik denk net als Nukje dat het toch wel wat met hem doet.

@Italiagirl: vreselijk, heb er geen woorden voor. Hoe is je vriend eronder?
Check later weer voor Moimoi, maar ga nu eerst effe een uurtje spinnen! Heerlijk afreageren is dat, ik doe het pas sinds kort (was begonnen omdat je als je zwanger bent niet meer mag beginnen met hardlopen) maar ben er helemaal fan van! Ben ook weer begonnen met hardlopen na mijn winterstop trouwens, mag nu toch weer...

@Springstof: Lekker frustrerende situatie zeg! Maar het kan maar zo zijn dan hij snel om is als je scriptie af is, maar dat hij nu bang is je iets te beloven... Ik duim ervoor!

@Italiagirl: Ik weet niet zo goed wat te zeggen... Mag je wel wanneer je wilt naar haar toe, of zit je ok nog vast aan bezoekuren? En 2 tot 3 dagen van overlijden tot begrafenis is niet echt lang, maar ik weet ook niet hoe warm het is in noord-Italie. Heel veel sterkte
Haha, volgens mij is het forum op zaterdagochtend nog nooit zoooo druk geweest!
Pipo: het enige argument dat hij geeft is: ik ben er gewoon nog niet aan toe en als ik dat niet ben, dan kan ik toch ook niet zeggen wanneer wel?!

Oftewel: lekker steekhoudend allemaal...

Ladies: thanx voor de support, kwam ff rauw op mijn dak vallen gisteren, zeker omdat het afgelopen maanden stapje voor stapje de goede kant op leek te gaan....

* moimoi are you there? Ik hoop dat moiman en jij elkaar nu liggen te beknuffelen en enorm samen blij liggen te zijn door een dikke vette PLUS en je daarom nergens te zien bent *
quote:Pauley schreef op 19 maart 2011 @ 09:16:

Haha, volgens mij is het forum op zaterdagochtend nog nooit zoooo druk geweest!

Ik dacht net hetzelfde .

Lekker hoor, spinnen. Ik ken iemand die dat tot in de 5e zwangerschapsmaand heeft gedaan.

Kopje koffie dames?
Nee, dank je, heb net mijn ontbijtje al op...

Ja, ik had ook gekozen voor spinnen omdat je dat best een tijd kunt blijven doen, en ik ben niet zo'n aerobics of yoga-fan.
Aerobics vind ik nog wel leuk, maar van Yoga kreeg ik altijd de slappe lach als ik de andere deelnemers dan zo super overdreven hoorde puffen en zuchten, haha.

Zit wel met m'n vinger bij de refresh-knop nu hoor!
Oh, ik moet weg... Tot straks!
Erh moimoi: WAKKER WORDEN

We hebben ook nog andere dingen te doen vandaag
Haha, ik dacht: krantje uit, ontbijt op, dan moet Moimoi toch wel langs zijn geweest. En dat dachten er meer, wat een drukte! Maar geen teken van Moimoi. Hopelijk betekent dat goed nieuws!

Want ik moet bekennen dat als ik ooit in de verre toekomst met Orchisman zalig van geluk naar die positieve test zit te kijken, ik ook niet na 5 minuten zal zeggen: Orchisman, het is allemaal heel leuk, maar nu moet ik het even delen met mijn vivaforumvriendinnen

@Springstof: zo frustrerend! Ik kan alleen maar hopen dat jouw man net als vele mannen hier op dit topic, ineens een ommezwaai zal maken. Dan is hij er ineens wel klaar voor. En ruzies zijn helaas wel een onderdeel van dat proces, is mijn sterke indruk.

@Italiagirl: jeee. wat bizar dat het lichaam dan 3 dagen thuis ligt zonder koeling! Toch lijkt het me mooi om thuis afscheid te nemen, maar dit is wel een aparte manier van doen, van die italianen...

Heerlijk weer om te sporten vandaag! Of, voor de gelukkigen onder ons, te gaan wandelen met een goed gevulde kinderwagen (of twee).

Nukje, hup, vul die wagen van jullie eens!

Moimoi!!! Joehoe!!
Goedemorgen dames!

Ook ik meld me......maar realiseer me dat het misschien wel erg veel druk voor moimoi oplevert......al die nieuwsgierige dames op de zaterdag ochtend!

Hopelijk is ze een positieve test nu uitgebreid aan het vieren.......

Ik ga zo even douchen en me klaarmaken voor het dagje shoppen, bijkletsen en lekker lunchen. Oef....wat heb ik het toch zwaar!
Oh ik hoop ook zo op een intens gelukkige moimoi!
En Italiagirl; wat een verschillen toch he, tussen Italie en Nederland. De begrafenis zal veel eerder zijn, maar het lichaam wordt niet gekoeld. Raar idee, maar laat het tzt gewoon over je heen komen.

Nog even heeeeeel veel sterkte toegewenst, dit soort heftige periodes hoop je niet al te vaak mee te maken en zeker niet bij zulke jonge mensen. Hoop wel dat je schoonzus niet al te veel lijdt op het moment....
@moimoi: En? En? En? Haha moet je kijken wat een drukte je hier hebt veroorzaakt

@italiagirl: wat vreselijk allemaal... Sterkte...

@springstof: kan me je frustratie goed voorstellen, want op dit moment heeft s-man idd alles voor t zeggen. Het zou zo fijn zijn als hij in ieder geval n soort richtdatum zou kunnen geven, dan weet je waar je ongeveer aan toe bent... Maar ja, je kunt (en wilt m denk ik eigenlijk ook niet) dwingen
@Orchis: ik denk dat ik jullie echt retesnel op de hoogte zou brengen van een positieve test hier op het forum. Er wordt hier zo meegeleefd
@Lenne: oh jawel hoor, ik wil hem best dwingen

Haha nee natuurlijk niet, dat maakt het ook zo frustrerend. Net er nog even kort over gehad, waarbij er weer dikke tranen aan te pas kwamen terwijl ik ondertussen met een schuin oog het forum bleef checken op aanwezigheid van moimoi
Geweldig dit, echt iedereen is paraat!

Ik ga ook zo de deur uit, het zonnetje schijnt hier zo lekker!
@Italiagirl: Wat vreselijk! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

@Assie: Hele fijne dag, geniet ervan! Lekker hoor, zo'n middagje shoppen en lunchen.

@Springstof: Dat herken ik dus uit duizenden! Ik weet precies hoe dat voelt. Ik snap het van de mannen ook wel; ze kunnen natuurlijk niet zeggen: "Nou, op 1 juli 2012 ben ik wel klaar voor kinderen." Dat valt niet te plannen voor ze.

En ik denk dat vrouwen, i.v.m. onze 'houdbaarheid' , gewoon meer last hebben van een biologische klok.

Alleen houdt mijn man de boot nóg verder af... Hij heeft zelfs een paar maanden geleden gezegd dat hij niet zeker wist of hij uberhaupt wel kinderen wou. Toen was ik ook echt even een paar dagen van slag. En mijn motivaties ('jonge' moeder willen zijn, complicaties boven de 30, etc.) worden ook weggevaagd. Waardeloos is dat!

Gelukkig trekt hij de laatste tijd weer wat bij, helemaal sinds zijn broer sinds kort een kleintje heeft. Hij zei zelfs vorige week tegen me dat hij nog ergens een leuke meisjesnaam was tegenkomen! Al houdt hij nog steeds heel erg een slag om de arm en bij elka positief dingetje wat hem per ongeluk ontglipt, zegt hij er gelijk wat negatiefs voor mij achteraan... Waarschijnlijk zodat ik niet teveel hoop krijg op de korte termijn ofzo?

Wat ik wel merk is dat hoe meer ik het over baby's etc. heb, hoe meer weerstand hij er tegen biedt. Dus zo'n baby-half uurtje zou bij ons dus totaal niet werken, dan kan ik er helemaal naar fluiten denk ik. Misschien dat Spingstofman het soms ook gewoon teveel wordt, dat de druk hem teveel wordt?

Maak het maar weer snel goed met hem, want van ruzies komen geen kindertjes.

Heel veel succes en hou de moed erin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven