Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Pipo, misschien heb je ook wel gelijk ja. Er wordt zo ontzettend meegeleefd, dat je toch wel snel een drang voelt om het te delen. En ook vooral omdat je het voor de rest ook nog niet van de daken kunt schreeuwen, maar hier wel!

Nou, de afwas van een hele week ik ook alweer gedaan. Vriend zal denk ik pas tegen 3 uur weer aanspreekbaar zijn, die had een feestje gisteren, en kwam vanmorgen om kwart voor 5 erbij liggen stinken

Zo heerlijk, zo'n ochtend helemaal voor jezelf! (Behalve dan die afwas). Maar dan besef ik ook dat als dat zo ontzettend gewilde kindje er is, ik dit soort ochtendjes niet snel meer zal hebben...
F5, F5, F5....

@Springstof: maar WAAROM is hij er dan nog niet klaar voor? Ik snapput niet. Misschien helpt het om te zeggen dat hij dat gevoel van er honderd % klaar voor zijn misschien wel nooit krijgt. Het blijft een life changing beslissing waarvan niemand precies weet wat voor impact het precies op je leven gaat hebben (wij ook niet). Kennelijk heeft de natuur het ons iets sterker meegegeven om op een gegeven moment 'aan de slag' te gaan omdat wij met die )#&*$)* biologische klok zitten. Misschien wacht Springstof man op een gevoel wat niet komen gaat en moet hij zakelijker denken. Als hij kinderen wil neem ik aan dat hij niet wil wachten tot de kans kleiner wordt dat hij ze kan krijgen? Grrrrrrrrrrrr Mannen!
ik kwam hier ook al direct kijken voor Moimoi, maar helaas houdt ze ons nog even in spanning!
Geen nieuws is goed nieuws?
Hier een hele gelukkige moimoi met een overduidelijke positieve test!!!!!

Jompel!! ( krijg m niet gevonden op mn tel)
* dubbelcheck *

en zou houden we onszelf lekker in spanning, want elke keer dat je ziet dat er een nieuw bericht is, denk je: 'zou het?

Het is bij S-man geen gevalletje vrijheid verliezen, maar wel alles zeker willen weten. Hij is een uitdenker tot op het bot en wil pas iets als het kan en hij zeker weet dat hij zeker weet dat hij het wil. (driedubbelchecker). Het argument van life changing experience heb ik hem ook al uitgelegd, ik bedoel: ik wil ook een gezin, zie mezelf ook echt als moeder, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk geen idee waar ik het over heb. Ik kan me er en voorstelling van maken, maar dat is het dan ook.

Het enige dat we kunnen doen, is zorgen dat de randvoorwaarden in orde zijn (stabiele relatie, huis in orde, financieel geen ellende) en dan is het ook maar afwachten hoe het lopen gaat.

En daar wringt de schoen.... S-man is geen go-with-the-flow-type. Geen ogen-dicht-en-springen-maar-man.

ik overduidelijk wel...
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Moimoi, van harte gefeliciteerd, wat een topnieuws!

Deze zijn voor jou:

* gaat vlag uithangen *
En hier ook wakker en present en wat ziet mijn slaperige hoofd?

JAAAAAAA! Moimoi, GEFELICITEERD!!

*gaat zo direct laptop pakken en jompel plaatsen*

Het kòn ook niet anders, wat goed!!
Wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogen we nog wat details? (tips, trucs )

GEFELICITEERD MOIMOI EN MOIMOI MAN .

Zo, dit geeft de burger moed . *gaat weer verder met marathon*
Ik doe mee!

moimoi het is je ZO gegund! Ik word er verdeurie helemaal emo van hier
Joehoee!!!!

Oh Moimoi, het is jullie zoooo gegund! Wat een heerlijk weekend moet dit voor jullie zijn!!!

Echt, ik ben plaatsvervangend helemaal blij op mijn stoel aan het wippen

Joehoee!!!!
Pipo: hier ook emo. Maf he!

Stel maffe meiden zijn we.

Allemaal een Heel Fijn Weekend gewenst!!
Dankjulliewel!! Ik ga straks op de laptop ff de details geven. Tis gewoon zo super!! Volgens mij heeft jullie geduim en medeleven voor een extra dikke plus gezorgd
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Moimoi gefeliciteerd! Wat n super nieuws!

Ben echt heel erg blij voor jullie.
echt serieus, ik ben me toch een potje blij hier! Hahaha, Moimoi, we hebben het je allemaal ZO ONTZETTEND gegund!

Ik vind het helemaal geweldig! Hoppaa nog ééntje dan
Ja nou ga ik ook weer huilen....Stelletje lieve lieve forumvriendinnen!!
* pinkt ook een traantje weg hier *
Voor jullie allemaal:
Ben er nu weer ff vandoor maar ik moest jullie ff op de hoogte stellen. Tot straks!!!!
Nou ja, eentje om het af te leren dan

*weent weer verder*

Babyshoppen moimoi?

Moimoi: Gefeliciteerd!!!
zo... en dan nu weer aan de scriptie!

Fijne dag allemaal, forumvriendinnetjes! Geniet van de zon, de frisse lucht, de mooie dag en de gierende hormonen
Terug van spinnen en wat zie ik????

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Moimoi heeft een !

Oh gefeliciteerd meid, ik ben zooo blij voor je! (Zit bijna te janken van blijdschap voor moimoi!)

Whoehoe!!!
Vieren Moimoi! Tot later een keer!

Nu kan ik ook met een gerust hart op de fiets het zonnetje in.

En als ik thuiskom hoop ik op een beginnetje van de bevalling van Nukje

Oja, Joehoe!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven