Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@vergeetmenietje: Klopt: ik wacht al sinds december...
Frutje: gefeliciteerd! BInnenkort weer tante en ik heb zo'n vermoeden dat jullie deels tegelijk zwanger zijn. Leuk hoor.....merk ik nu ook met mijn schoonzusje die elk moment kan bevallen. En je moeder bedoelt het goed, maar kan me heel goed voorstellen dat je het even op je eigen manier wil 'verwerken' en daar niet je moeder bij nodig hebt

Vergeetmenietje: ja het kan zeker lang duren voordat je cyclus er weer is, na het stoppen met de pil. Ik had er geen last van, maar je kan er in ieder geval niet vanuit gaan dat het zomaar weer hetzelfde is als voorheen.......succes met wachten!!

Hup Nukje, hup! Zet 'm op......je kunt het!!! Hopelijk ben je inmiddels al aan het genieten van jullie dochter (of is het toch een zoon geworden?)

Ik heb wat cadeaus besteld voor mijn schoonzus en broer, ben benieuwd wanneer ik tante word!!
@ Pauley: Vreselijk he, als die mannen ineens je hele wereld op zn kop zetten met die opmerkingen over geen kinderen willen! Ze weten volgens mij niet wat dat bij ons rammelende-eierstok-vrouwtjes teweeg brengt (inderdaad, tranen etc).

@ Frutje: Wat ontzettend balen!! Op naar ronde 8 dan maar. Heel veel succes! Straks kan jij je zussen en moeder ook bellen met de mededeling dat je in verwachting bent! ;)

Ik ga erg mijn best doen om Zeelindeman over te halen! :D Hopelijk met wat hulp van zijn new-born-nichtje. :D Dan ziet hij vast wel hoe leuk het is (en hoe niet leuk soms, maar daar verzinnen we nog wel een positieve draai aan :p) en wil hij straks ook vast een kleine mini-ons. ;)

Maar ja, dat geduld...is nog wel een puntje..Ik ben hier namelijk niet zo goed in... :p

Nog geen nieuws van Nukje? Hoop dat het allemaal goed gaat en ze een mooie babynuk op de wereld gaat zetten/heeft gezet.
@frutje: zeuren mag! Daar is juist dit forum voor.. lekker drammen.

En gefeliciteerd met je zus... jammer dat je moeder op deze manier naar jou reageert. Dan probeer je zo min mogelijk chago te doen terwijl je van binnen.. .aarghhhhhh

@orchis: ja, het kan erger. (denk dat VKM nog minder slaapt, ik heb janineman nog die wat flesrondes pakt) Ik lig tegenwoordig om 20.30 in bed. Dus zelfs geen leuke programma's voor mij. Om half 3 er weer uit om te voeden (das x twee dus meestal lig ik er dan pas weer om half 5 weer in).. daarna kan ik als ik geluk heb nog 1,5 uur pakken.

en nu maar hopen dat ze een keer doorslapen... en dat F in slaap kan vallen zonder speen (die moet ik er constant in doen.. ook zoiets frusterends, of er zit weer een boer dwars.. )
@ Frutje : wat balen dat je ongesteld ben geworden! En dan het nieuws van je zusje daarbij. Leuk voor haar natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je dat op dit moment niet zo goed kunt hebben.

@ Pauley : Lman vind condooms idd een gedoe, zoals veel mannen. En ik snap dat hij het wel handig vindt dat ik het allemaal regel, maar ben er nu gewoon klaar mee. Ik wil gewoon geen extra hormonen meer en weten hoe het gaat met mijn cyclus na het stoppen. En hopelijk went hij zo alvast een beetje aan het idee en kunnen we de streefdatum wat naar voren halen. Balen dat jouw cyclus zo onduidelijk is op het moment.. Hopelijk zit je binnenkort beter in je vel en is je cyclus snel weer regelmatig. En lekker een weekendje weg kan daar alleen maar goed voor zijn

@ Janineman : wat moet het ontzettend druk voor jullie zijn, met die 2 kleintjes. Hopelijk krijgen jullie binnenkort wat meer rust en regelmaat thuis, zodat jullie ook nog een beetje aan jullie zelf toekomen.

@ Vergeetmenietje : spannend hoor, het lijkt tot nu toe veelbelovend, maar zou natuurlijk ook heel goed met het stoppen te maken kunnen hebben.. Even geduld dus maar.

@ Nukje : Go Nukje Go! Hopelijk zijn jullie op dit moment al van jullie meisje aan het genieten.

@ Zeelinde : je zit in hetzelfde schuitje als mij, behalve dan dat Lman tot nu toe niet echt tegenstribbelt. Hij wil zelf nog niet echt aan kinderen beginnen, maar als ik het aankaart stemt hij er eigenlijk gewoon mee in. Nou zijn we natuurlijk nog niet echt begonnen, maar hoop dat het na het stoppen met AC niet lang meer duurt. Hopelijk lukt het je om Zman ook zover te krijgen! Aan het 'plan van aanpak' kan het in ieder geval niet liggen

Oh, wat was het toch heerlijk weer vandaag! Doodzonde dat ik de hele dag op kantoor heb gezeten (en de rest van de week ook ).
@ Janine : haha zie het nu pas, wilde je niet voor man uitmaken! Sorry!
Wat zijn jullie toch lief voor me.

Ik kan het gewoon slecht hebben als mijn moeder vol medelijden aan me vraagt of ik het niet erg vind. Ze bedoelt het goed, dat weet ik, maar ze kan dingen altijd behoorlijk dramatiseren. Maar goed. Het is inmiddels weer gezakt ;). Zus was al negen maanden bezig. Vind het echt supergaaf voor d'r. Hoop dat we samen zwanger zijn, zoals Assie al zegt. Dat zou erg leuk zijn!

@vergeetmenietje

Heb je een idee wanneer je ovulatie is geweest?

@orchis

De chocolade is present ;)

@Janine

Pfoe klinkt pittig...

Grappig dat we langzaam tot de conclusie aan het komen zijn dat Nukje gewoon aan het puffen/persen/bijkomen is. Go Nukje!
@Orchis, jeetje al vanaf december? Nou dan denk ik idd ook dat het bij mij een tijdje zal duren. Had/heb jij wel verschijnselen?

Van de ene kant voel ik wel verschijnselen, andere kant niet. Ik ben moe, zere tepels, opgezette buik, steeds honger. Maar van de andere kant denk ik, als ik nou niet met het zwanger worden bezig zou zijn had ik dit wellicht helemaal niet gevoeld op opgevallen!

@Frutje, dat zou leuk zijn als jullie samen zwanger zouden zijn!

Mijn ovulatie was rond 20/21 februari.

Maar ik denk dus dat mijn cyclus gewoon op zich laat wachten. Wanneer zouden jullie testen? Een week later?
@Janine: gelukkig heb je nog een sociaal leven op het forum Maar echt niet normaal hoe weinig slaap jij krijgt!

@Vergeetmenietje: hoe weet je dat je ovu toen was? Als je dat zeker weet, zou ik zeker even testen want meestal word je twee weken na je ovu ongesteld.

@Spring: is de koude oorlog met Springman weer over?

@Lenne: ik zit helaas ook de hele week fulltime op kantoor. Maar in t weekend nemen we het ervan!
Janine, wat ben je lang bezig met je meiden 's nachts! Wij hebben wel een ritme gevonden voor de nachten, mijn vriend haalt Verkadezoon en legt 'm bij mij. Hij slaapt dan meteen weer in (geluksvogel, dat ie zo makkelijk inslaapt), ik voed en ben daar zo'n 35 minuten mee bezig. Dan stoot ik m'n vriend weer aan en hij legt hem weer terug in bed. Doordat ik m'n bed niet uit hoef, slaap ik snel weer in. M'n vriend slaapt sowieso snel in, dus zo is het het meest optimaal. Wanneer ik m'n bed uitga, maak ik dezelfde tijden als jij, dan duurt het zolang voor ik weer inslaap.

Ben je zolang bezig vanwege de reflux? Ik ken een tweeling via de zwangerschapsgym en één via het novembertopic, en die slapen allebei inmiddels van zeven tot zeven, ik hoop echt dat dat bij jou ook snel gebeurt!! Die rust heb je gewoon nodig bij een tweeling. Overdag vraagt het genoeg energie.

We hebben nu voor het eerst geprobeerd Verkadezoon te laten slapen vanaf de een-na-laatste voeding. En hij slaapt nog! Dat is heerlijk, dan hebben we de avond (iig deze) weer voor onszelf. Net heerlijk met z'n tweeën in bad geweest, genieten! Ben wel benieuwd hoe de nacht nu verder verloopt.

Frut, wanneer mensen zo dichtbij zwanger worden, komt het ook gewoon wel echt dichtbij. En wanneer je dat net hoort op de dag van je NOD... En inderdaad, hopelijk zijn jullie straks samen zwanger!

Springstof, heb je nog een leuk puf/pers-lied voor Nuk paraat?
Aber naturlich :-X

Denk cooldown cafe met hey baby

Nnnrrrggggg (perswee) hey baby

Pfffffff pffffffff (puf)

I wanna know where you are my girl

Oh jee oh jee, daar komt weer een wee

Toe baby Nuk werk nou ff mee

T is hier leuk, dus kom er uit

Dan heeft Nuk straks haar kleone spruit

Nnnnnrrggggg hee baby

Pfffff pffff

I wanna know where you are my girl
Hi dames,

Springstof; wil jij niet gewoon een extra baan in de dichtkunst Goud geld verdienen met die mooie gedichten voor op geboortekaartjes e.d. haha

Verkademeisje: hoe is het met zoon gegaan vannacht? Heeft hij ook de nacht goed geslapen of heb je inmiddels veel spijt van het vroeg laten slapen?

Ik heb gisteren deels thuis gewerkt en ook even lekker in de tuin gezeten met mijn laptop. Heerlijk......de rest van de week zit ik helaas gewoon binnen. Hopelijk is het vrijdag t/m zondag mooi weer. Dan kunnen we er optimaal van genieten. Vrijdagmiddag heb ik vrij en ga ik lekker op pad met een vriendin; heb haar al weer heel wat maanden niet gezien, dus heeeel veel om bij te praten onder het genot van een hapje en (alcoholvrij) drankje
haha Springstof klinkt goed hoor!

Zeg kun je niet een dergelijk liedje voor Springstofman schrijven en zingen? Misschien is ie daar vatbaar voor? Alles weer goed tussen jullie?

@Assie: dat klinkt ook weer vetrelaxed! Hoeveel dagen werk jij eigenlijk? Werk je veel thuis? Heerlijk vind ik dat altijd hoewel je wel de discipline moet opbrengen om niet allerlei andere dingen te gaan doen.

@Romo: voel je je al weer wat beter?
VKM: nou, een uur voeden per nacht valt wel mee toch? Overdag duurt het heel lang voordat ze in slaap vallen. Vannacht kwam F (ben bang dat ze teveel krijgt... ze groeit ook meer dan 200 gram per week) al om half 1 en niet te sussen met speen.. dus vriend voeding gegeven (ik kon lekker verder slapen) Daarna kwam ze weer om 4.40 en B (die slaapt dus wel gewoon door van 22.20 tot 5.15) om 5.15. En ik lag om 5.45 weer te slapen hoor. Ik slaap ook weer iets makkelijker in.

Hoe is de nacht verder verlopen VKM?
Kippatat; ik werk 5 dagen en idd je moet de discipline opbrengen om thuis ook effectief te werken. Ik moet eerlijk zeggen dat dat de ene keer beter gaat dan de andere keer. Maar ik doe regelmatig 's avonds nog wel wat thuis, wat eventueel werkontwijkend gedrag wel compenseert

Straks ga ik 4 dagen werken en daar kijk ik wel echt naar uit!
Janine: volgens mij kan je F niet echt teveel voeding geven, toch? Zo lang ze erom vraagt......hopelijk krijgen ze wel snel hetzelfde ritme, zal veel schelen en dan zie ik je al zitten met 2 koters die tegelijk een fles krijgen Zo'n mooie combi-mama!
Goeiemorgen dames! Allereerst ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes en medeleven, dat doet echt super goed! Even kort berichtje.. geen nieuws eigenlijk, behalve dat ik moet proberen nog even zonder medicijnen door te gaan.. Ik geef het nog een week de tijd en anders ga ik die dingen eisen! Zolang ik nog hier en daar voedsel / drinken binnen houd willen ze het liever niet (ook ivm medisch verleden..).. Ik vind het zo lastig, want kan er op deze manier zo weinig van genieten..

Maar goed, nu is het even tijd voor een rondje knuffels voor jullie, want zo te lezen zijn er flink wat dames die dat kunnen gebruiken...

Oh nee, wacht, eerst natuurlijk:

NUKJEE???? Heb je je meisje al bij je? Ben zo benieuwd, maar het kan toch niet anders?

En dan de knuffels..

@ Frutje: Toch weer ongesteld.. wat ontzettend balen.. En dan dat andere nieuws er achteraan (incl tactische opmerking van je moeder..).. snap je dubbele gevoel.. Hoop dat jullie toch nog een flink aantal maanden samen zwanger kunnen zijn!

@ Verkademeisje & Janine & Orchid: voor de dappere mama's! Het is niet niks allemaal met zo'n kleintje, zoveel is nu wel duidelijk... En in Janine's geval zelfs met 2... Wow echt respect hoe jullie dat allemaal volhouden! Denk soms wel eens van 'hoe zal dat straks bij ons gaan?'

@ Springstof & Zeelinde & Magz & Lenne & kippatat: voor jullie, omdat jullie om wat voor reden dan ook nog steeds op het eerste wachtbankje zitten... Ik hoop echt dat jullie mannen er snel samen met jullie voor willen gaan!

@ Pauley & Orchis: Ik hoop dat jullie cycli snel weer op gang komen, zodat ook jullie verder kunnen! Daarnaast hoop ik voor jou Pauley dat je je gauw ook weer lekker in je vel voelt, dat verdien je!

@ Pipo: op het wachtbankje! Hoe voel je je? Snap dat je eigenlijk gewoon liever niet te veel wilt voelen misschien.. Ik vind het echt heel knap hoe je het doet, je komt heel positief en rustig over en dat terwijl het me echt niet makkelijk lijkt als je iets zo graag wilt en het komt maar niet.. Hoop dat je heel snel een mooie test in handen hebt!

@ Moimoi: Hoe voel jij je nu? Kun je het al bevatten? Heb je het al aan mensen verteld? Vind het echt zo ontzettend leuk voor je!

@ Vergeetmenietje: Heb jij al nieuws?? Heb je je eisprong gevoeld? Misschien toch niet eens tijd voor een testje dan?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... zo ja: sorry!! Blame it on the hormonen
Aaah Assie, hoe kan ik jou nu vergeten?? Sorry sorry! Hoe voel jij je? Had je nu al een afspraak staan voor de 20 weken echo? En willen jullie weten wat t wordt? (Sorry als je t allemaal al eens verteld hebt.. ) Succes met werken deze week!
Haaallo dames

@romo bedankt voor de knuffel!

Van mij ook voor iedereen een gewoon omdat ik vind dat jullie dat allemaal verdiend hebben!

Mijn zusje zit nu officieel op het wachtbankje, en ik merk aan mezelf dat ik het helemaal niet erg vind. Sterker nog, ik vind het leuk en spannend! Ik leef ontzettend met haar mee en bel haar bijna wel om de dag om te vragen of ze al iets voelt hahaha!

Magzman heeft bij een gesprek op zijn werk te horen gekregen dat ze heel blij met hem zijn en dat hij het goed doet. Hij heeft zelfs een bonus gekregen!! (dus het puntje: zekerheid op werk magzman mag doorgestreept in de tabel yeehoo!)

Nu ben ik natuurlijk UBERfanatiek op zoek naar een huisje maar das nog niet zo makkelijk. Voor twee personen iets huren voor ons budget is nog te doen, maar zodra je rekening gaat houden met een eventueel derde persoontje wordt het ineens een stuk lastiger! Komt bij dat we niet heel veel meer willen en kunnen gaan betalen want als dat derde persoontje er straks komt, kost dat natuurlijk ook geld.... En een huis kopen wil ik eigenlijk (nog) niet.

Merk wel aan mezelf (en ook aan magzman!) dat het praten erover een stuk natuurlijker gaat. We waren een huis aan et bekijken en dat was echt vies en goor en bah maar daarnaast ook nog kleiner dan waar we nu wonen... De slaapkamers waren zo smal... Dus ik zeg: Ik denk dat ons tweepersoonsbed hier niet eens inpast, maar een kinderbedje zou wel lukken... Of bij het kijken op funda: Kijk, dit is in een hofje waar geen auto's mogen komen, stel je voor als we straks een kindje hebben, dan kan die daar prachtig buiten spelen! Dat soort dingetjes En Magzman reageert daar helemaal niet zo raar op, sterker nog, hij probeert er zelfs rekening mee te houden bij het zoeken naar huizen!!

EN!! We waren van het weekend op bezoek bij vrienden, en toen kwam de kinderwens ook ter sprake (niet eens door mij hoor, dat zou ik nooit zo doen in gezelschap) doordat die vriendin van ons ook enorm last heeft van rammelende eierstokken en haar vriend totaal nog niet... En toen heeft Magzman ook uit zichzelf verteld aan hun dat wij nog een huisje zoeken maar dat het daarna wat hem betreft wel los kan gaan... Lief he!!

@Nukje: Hoe gaat het!!!! Ik ben echt zo nieuwsgierig nu!
Magz! Wat super fijn dat Magzman het zo positief inziet allemaal! Dit klinkt heel veelbelovend!

Nukje spannend!
Magz; wat een positieve ontwikkelingen!!!! Kan me voorstellen dat je daar helemaal blij van wordt en daar kan je je mooi aan vast houden. Heerlijk gevoel en probeer dat lekker vast te houden!!

Romo; tjee wat vervelend dat je zo misselijk bent en het nog niet beter lijkt te worden....ben je er al wel een beetje achter welk eten het beste binnen blijft?

Met mij gaat alles prima. Vandaag alweer 18 weken en op 7 april de 20 weken echo. Hopelijk is dan alles goed!! Toch wel een spannend moment en we willen ook graag weten wat het wordt. Kan ik daarna eindelijk lekker shoppen! Heb ik tot nu toe, op de kinderwagen na, nog niet gedaan...
@Romo: thanks! Ik voel me ook rustig en positief. Meer dan ons best kunnen we op dit moment niet doen. Maar frustrerend blijft het natuurlijk af en toe wel, zeker in de confrontaties met zwangeren om mij heen... Voor mezelf kan ik het negatieve gevoel aardig blokken maar als ik dan met anderen over hun zwangerschap moet praten, terwijl zij dan vaak ook nog weten dat wij bezig zijn... Nee, dat is geen hobby van me to say the least.

Hoop echt dat je je snel beter voelt. En onthou dat je niet de hele zwangerschap misselijk blijft, het gaat voorbij.

@Magz: wat een goed nieuws, er zit beweging in de zaak, joehoe. Je inspanningen beginnen zijn vruchten af te werpen.

@Assie: spannend hoor, dat je bijna weet wat het wordt. En wat gaat het snel!

Nukje ik hoop dat je het allemaal overleefd hebt, ik denk dat we nu niet anders kunnen dan concluderen dat je bevallen bent. Of je bent nog steeds meer taarten aan het bakken, maar dat lijkt me sterk
@Romo: bedankt voor de knuffel, lief van je! Hier heb je er een terug pak aan!

Ik hoop van harte dat je je snel wat lekkerder voelt. Kan me voorstellen dat het zo niet veel aan is. Maar als je 'de statistieken' bekijkt zal het heus wel beter worden!

@Magz: wat een goed nieuws! Dat klinkt veelbelovend! Het zegt denk ik zeker ook iets dat Magzman tegen jullie vrienden heeft gezegd dat het binnenkort los kan gaan. Dat doe je niet zomaar, en helemaal niet als je nog twijfels hebt!

@Assie: het lijkt mij ook heerlijk om 4 dagen te werken. Dan heb je wat meer tijd voor jezelf en je kind

@Pipo: je zegt dat de zwangeren om je heen weten dat jullie ook bezig zijn. Houden ze daar op een of andere manier rekening mee? Of blaten ze erop los over hun eigen ervaringen? Kan me voorstellen dat het lastig is.

@Frutje: ik zou er ook jeuk van krijgen als m'n moeder vol medelijden zoiets aan me zou vragen. Ze bedoelt het vast goed maar het gaat wel lekker op je allergie zitten haha. En nog gefeliciteerd met het tanteschap-to-be.

Jongens zou Nukkebaby er al zijn?
Haallllloooooo!!

@moimoi: JAAAAAAHHH!!! Gefeliciteerd. Het is je zo onwijs gegund!

@Frutje: Balen!! Klotezooi inderdaad. Elke maand toch weer een teleurstelling, ook al probeer je er niet teveel op te hopen. We know the feeling! Op naar de volgende ronde maar weer voor jou...

@Pipo: voor jou wordt het spannend... Nog een weekje...

@Nukje: hopelijk ben je uitgepuft en lig je verliefd naar je Nukkebaby te staren...

@Assie: wat gaat het SNEL! jeetje, bijna de 20 weken echo al. Heb je een voorgevoel voor een jongen of meisje?

@Magz: dat klinkt GOED! Is echt een fijn gevoel, als je man/vriend een beetje mee gaat werken. Ik ben daar ook nog steeds elke keer zo blij mee. Laatst zei Loeselman na de seks: oke, en moet je dan nu met je benen omhoog liggen? Hahahaha, ik moest echt lachen. Vooral omdat ik toen nog helemaal niet in mn vruchbare periode zat, haha.

@Romo: balen van die misselijkheid. Als je eenmaal die jompel hebt, wil je er ook alleen maar van genieten natuurlijk. Maar ik weet zeker dat dat nog helemaal goed gaat komen bij je!

Ik ben inmiddels ook weer op het wachtbankje aangekomen. Afgelopen weekend was ik beetje ziek. Zaterdagmiddag heel moe en buikpijn. Ik had echt het gevoel dat ik blaasontsteking had. Zondagochten was dat gevoel weg, maar had ik ontzettende hoofdpijn en was ik opeens onwijs misselijk. Dat ben ik normaal echt nooit. De hoofdpijn en misselijkheid gingen begin van de middag weg, en daar kwam het blaasontstekingsgevoel weer voor terug. Heb dat wel vaker gehad dus weet precies hoe het voelt. Maandagochtend urine naar de dokter gebracht voor onderzoek, maar daar kwam geen blaasontsteking uit. Dat gevoel is nu ook weg. Ben nog wel erg moe en moet vaak plassen, maar geen pijn meer.

Dus ik heb gegoogled (moet je ook niet doen....) maar er zijn dus best veel vrouwen die bij het hele prille begin van de zwangerschap een gevoel van blaasontsteking hebben... hmm, zou het dan toch? Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik het nu al zou kunnen voelen. Mijn nod is 28 maart als ik uitga van mijn korste cyclus, en 3 april als ik mijn langste cyclus aanhoud. (niet teveel hoop krijgen, maar dat is zooooo moeilijk...)
Voor iedereen die ik vergeten ben: ZWAAI ZWAAI!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven