Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
*heeft eindelijk een computer gevonden want kan niet meer posten op telefoon*

Moimoi: hoeraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

@Pipo: gaat het goed met dé marathon? Succes en veel plezier in ieder geval!

@Frutje: ik ga nu over op de duimstand voor jou. Maandag toch?

@Springstof: wat vervelend dat je ruzie hebt gehad met je Sman. Ik kan me voorstellen dat het heel erg frustrerend is. En soms red je het dan niet meer met humor, dan moet het er toch uit. Is het inmiddels weer goed tussen jullie? Kan hij zich voorstellen hoe het voor jou is? Dat je dus zo 'afhankelijk' van hem bent omdat hij er niet aan toe is. Ik vraag me af wanneer iemand er echt aan toe is. Het is net wat je zegt, alsof je weet hoe het zal zijn? Dat weet je pas wanneer het zover is duh!

@Italiagirl: het is al vaak gezegd hier op het forum, maar heel veel sterkte. Ik hoop voor je schoonzusje dat ze weinig lijdt.

@Orchis: ook voor jou spannend. Hoe lang zou het moeten duren na je laatste pilletje wanneer je dan ongesteld zou moeten worden? Kop op het komt vast goed.

@Nukje: alles nog rustig daarbinnen? Het aftellen is nu wel begonnen (jij was wel al eerder begonnen met tellen denk ik zo...

Ik ga nu een lekker pizzaatje eten! Fijne avond allemaal!
@Orchis: ik heb ook wel eens van die momenten dat ik me van alles in mijn hoofd ga halen, maar dat heeft helemaal geen nut.... Het kan best zijn dat je cyclus even een 'zetje' nodig heeft toch? Je hoort het wel vaker... En voor de nuvaring had je een normale cyclus toch? Kans is groot dat je die gewoon weer terugkrijgt. Maar het sucks natuurlijk wel dat je daar op moet wachten en dus ook nog langer op een zwangerschap Er wordt wel veel van ons geduld gevraagd he?

@Kippatat: de marathon is succesvol verlopen En nu maar weer afwachten.... *schuift bij Frutje aan op het wachtbankje*

@Frutje, hoe voel je je? Je wil morgen gaan testen als je niet ongesteld bent toch? Ik hoop echt ZO dat het raak is! De positieve vibes van Romo en Moimoi moeten gewoon ook op ons afstralen nu.

Hmmm, heb gister een feestje gehad met de daarbij benodigde drankjes. Voel me dan gelijk schuldig want het komt het zwanger worden niet ten goede. Maar ik kán gewoon niet altijd met het zwanger worden bezig zijn en alles in mijn leven ervan in het teken laten staan. Nou goed, nu maar eens aan de slag in huis!

Fijne zondag allemaal!

(moimoi is het nieuws al wat gezakt?)
@vergeetmenietje

En? Weet je al iets? Jouw NOD is vandaag toch?

@Moimoi

Hoe voel je je? Helemaal in de wolken?

@Assie

Mooi buikje hoor, daar hoef je je absoluut niet voor te schamen!

@Orchid

Goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Heftig wel, die korte nachten en het thuiswerken. Hopelijk gaat dat snel beter.

@iedereen

Bedankt voor het duimen, hopelijk helpt het!

@Springstof

Wat een rotsituatie toch. Misschien zet dit hem wel aan het denken. Of zet hij alleen maar zijn hakken nog dieper in het zand?

@Romo

Hoe is het met de misselijkheid?

@pipo

Niet schuldig voelen, want dan moet ik me ook schuldig voelen ;). Ik sprak er laatst nog met een vriendin over en die was twee zwanger geworden terwijl ze die maand juist niet zo heel netjes en strikt had geleefd. Zij denkt dat het onzin is.

@orchis

Ik hoop voor jou op bloed! En een superregelmatige cyclus.

Nou, hier nog geen bloed. Vind het weer heel erg spannend. Morgen hopelijk (positief) testen... Maar ik ben ook wel bang dat ik in de loop van de dag gewoon ongesteld word. Zucht. Ik voel mijn onderbuik, heb zwaardere borsten, maar geen echte tekenen die onlosmakelijk op een dikke vette plus kunnen duiden.

Ik heb me wel voorgenomen dat als ik ongesteld word, we de komende maand even geen ovutesten enzo gaan gebruiken. Ik wil het dan iets meer loslaten.

Máár Moimoi's zwangerschap geeft de burger moed.
@Pipo: Wat knap van je dat je het zwanger worden ook af en toe naar de achtergond kan verschuiven! Volgens mij is dat ook het beste, gewoon ook kunnen genieten van andere dingen. Ik hoop voor je/jullie dat het snel raak is!

@Frutje: Wat spannend! Ik zal voor je duimen! Hopelijk is het dit keer raak.

Ik heb een plan bedacht waar mijn man zich hopelijk in zal kunnen vinden. Heb het nog niet aan hem voorgelegd, want wil hem niet teveel vermoeien en pushen met al dat baby gedoe.

Maar goed, misschien kan ik het plan hier voor leggen en misschien hebben jullie nog tips/meningen hierover?

Nou goed, mijn plan: ik heb nu nog voor 3 maanden de pil in huis, hierna haal ik dan nog één keer (voor 6 maanden). Dan maak ik deze op en stop ik daarna (eind 2011) om te kijken hoe mijn cyclus is. Dan worden we even een tijdje dikke vriendjes met durex en na een half jaar eigen cyclus kunnen we dan de durex vriendelijk bedanken en deze ook de deur uit doen (zomer 2012). Stel dat we gezegend zijn met een hoog vruchtbaarheidsgehalte dan hebben we op zn vroegst in het voorjaar 2013 een kindje. En anders nog later, wat helemaal geen probleem moet zijn voor 'Zeelindeman'.

Het liefst was ik natuurlijk nú al gestopt met de pil, deze zomer voor het eggie en dan voorjaar 2012 een kindje, maar goed.. 'Zeelindeman' heeft natuurlijk ook wel wat in de melk te brokkelen hierover.

@Romo: Wil je in de tabel voor mij "zomer 2012?" zetten? Hopelijk kan mijn man hieraan wennen en komt dit ook echt uit.

Weet iemand hoe je een avatar toe kan voegen? Heb het al meerdere malen geprobeerd (via mijnviva en dan profiel wijzigen), maar het lukt maar steeds niet. Het wordt op de een of andere manier niet opgeslagen ofzo...
Even snel: @ Zeelinde, volgens mij is er iets 'kapot' aan de viva site en kan je nu geen avatars toevoegen (mij lukt het iig ook niet)

@ Frutje: oh ik hoop het zo voor je! Lekker moimoi achterna jij! Ik denk aan je!
Ik ben aan het duimen voor frutje en pipo! Frutje spannend zeg! Ben je t altijd regelmatig? Dat was ik niet altijd daarom heb ik ook een week en 1 dag gewacht met testen. En omdat ik het zo eng vond natuurlijk.

@zeelinde: een goed plan je. Tis een eerste stap in de goede richting. Zo ben ik toen ookbegonnen en dat voelde goed.

T nieuws is geland en levert een heerlijke gelukkige wolk op! Wel soms zo onwerkelijk en onzeker want meer dan die test en mijn gevoel nu heb je nog niet. Maar volgens mij heb ik redelijk veel geduld dus t wachten op een eerste echo moet ook goedkomen. Ik heb me wel al aangemeld overigens. Hopelijk word ik snel gebeld.

Oo ik hoop zo dat er nu nog meer volgen! Meestal komen de zwangeren hier wel met een paar tegelijk dus ik heb goede hoop voor de rest!!
Oja pipo ik heb gecarnavald (1dag) en was toen denk ik al zwanger net. Voel me echt niet schuldig. Ik had zo'n avond toen echt nodig. Nu ga ik natuurlijk niet meer drinken.
O ik duim ook voor vergeetmenietje!!
Dankjewel :-)

Nog geen menstruatie vandaag, ook niets wat er op lijkt. Ik heb nooit van te voren klachten gehad ook, alleen zodra het begint krijg ik koppijn en enorme buikpijn. Aargh ik heb het altijd al vreselijk gevonden, ongesteld zijn haha.

Nou, ik ben zelf ook reuze benieuwd haha!
Heel even kort... de echte beroerdheid heeft hier keihard toegeslagen... dat wil zeggen dat ik me nog ellendiger voel.. alles eruit spuug en mn buik en rug continu voel... Maak me ergens wel heel erg zorgen dat het niet helemaal goed zit, maar probeer me daar maar beetje overheen te zetten... Zal toch niet voor niets zo misselijk zijn? Morgen maar eens kijken of ik aan iets van medicijnen kan komen die iets van die misselijkheid afhalen, want zo is het echt niet leuk...

En misschien de vk eens bellen en mn zorgen met haar delen... wie weet kan zij me iets gerust stellen!

@ zeelinde: wat was jouw leeftijd ook alweer? dan zet ik dat er ook bij in de tabel!

@ vergeetmenietje: spannend hoor! Al wil zo'n eerste ronde na het stoppen met de pil ook weer zo weinig zeggen... Heb je bedacht wanneer je wil gaan testen?

@ Frutje: en en en? Nog geen bloed in zicht? Vind het zo spannend voor je en gun het je zo!

@ Pipo: mooi weer aangeschoven op het bankje! zou zo leuk zijn als we in een maand tijd gewoon heel die tabel mooi maken!

@ de rest: lekker genoten van t mooie weer?
Wat een ultiem heerlijke dag was het vandaag!! Hopelijk hebben jullie er ook zo van genoten!

Pipo, je hebt gelijk, het haalt ook helemaal niets uit. Maar soms heb je van die muizenissen in je kop hè. Geduld met en grote D, da's wat we moeten hebben!

@Moimoi: fijn dat het geland is, wat een heerlijkheid voor jullie!

@vergeetmenietje: jee, spannend! Was dit je eerste ronde?

@Frutje: en bij jou al iets zichtbaar/aangekondigd?

@Zeelinde: Lijkt me een OK planning, voor een vent die nog niet zo ver is. Heb je het er al over gehad?

Eh, waarschijnlijk ben ik nogal vergeetachtig hoor, maar had je al wat meer over jezelf verteld op dit topic? Kun je anders nog even een samenvatting geven?

Oooh, meiden, verlangen jullie ook zo naar de lange zwoele zomeravonden?
O Romo, wat naar! Ik zou het toch ook met je HA bespreken. Want als je alleen maar alles eruit spuugt, moet je wel zorgen dat je voldoende vocht binnenkrijgt, en voldoende voedingsstoffen. Zeker nu je een groeiend wurmpje binnenin je hebt!
Romo, wat vervelend zeg! Wat Orchis zegt: even aangeven bij de huisarts, er bestaan medicijnen hiervoor. Je kindje neemt over het algemeen toch wel wat het nodig heeft, maar jij komt wellicht wat vocht tekort...

Frut, wat zijn die laatste dagen op het wachtbankje toch vervelend! Ik duim natuurlijk hard mee voor je!!
Enne Nuk, heb jij geen meldplicht, iedere dag?!
Ja is pas 1e ronde, dus verwacht ook nog niets hoor. Maar het blijft toch een beetje spannend.

@Romo, wat balen zeg! Ik hoop dat ze iets hebben voor je tegen de misselijkheid. Daar zijn zeker medicijnen voor.
@frutje : op naar de volgende jompel! Zou toch super zijn

@romo : wat ontzettend balen dat je je zo slecht voelt. Pas je wel goed op dat je niet uitdroogd? T schijnt dat als je niks meer binnen kunt houden, vaak wel nog cola light kunt verdragen... Weet niet of dat ook geldt als je zwanger bent, maar misschien is t het proberen waard.

heb hier toch maar de stoute schoenen aan getrokken en Lenneman gezegd dat ik na de stopweek deze week niet weer ga beginnen met ac... was hij natuurlijk niet erg blij mee, maar hij went nog wel aan t idee dat we voortaan condooms moeten gebruiken. We zullen zien of hij er nog op terug komt komende week. Kan altijd nog besluiten toch nog n maand door te gaan als hij met n goed argument komt

@nukje : meldplicht!

Fijne avond allemaal!
@Romo: Ik ben 27.

Wat vreselijk dat je iedere keer zo misselijk bent. Er zijn wel medicijnen tegen, ook die je kan gebruiken als je zwanger bent. Ik hoop dat die wat verlichting brengen voor je. Heel veel sterkte!

@Orchis: Heb het er nog niet over gehad. Ik wou het onderwerp eerst even laten rusten, want heb het de laatste tijd er wat te vaak over gehad en dat begon hem volgens mij lichtelijk te irriteren. En aangezien kinderen voor hem nog een ver-van-zijn-bed-show is (heel heel heel ver, té ver naar mijn idee ) heeft hij niet zo'n behoefte om het hier iedere dag over te hebben. Dus wou het van de week eens even tussen neus en lippen door zeggen.

Ik had al wel wat verteld over mezelf, maar wil nog wel een kleine samenvatting geven hoor. Ik ben dus 27, hij 31. We zijn 12 jaar samen, 1 jaar getrouwd. Werken beiden fulltime, hebben een mooie eengezinswoning (moeten nog wel een grote verbouwing doen), dus genoeg redenen om de volgende stap te zetten vond ik.
@Zeelinde

Goed plan, denk ik zo. Het vergt nog wat geduld, maar er zijn mooie stappen te zetten.

@moimoi

Wat goed dat je je aangemeld hebt. Ben benieuwd wanneer je 'mag'. Maar qua geduld ben jij wel een expert ja ;).

@vergeetmenietje

Spannend, hoe is het nu?

@Romo

Ach meid, wat een ellende. Ik zou zeker naar de HA gaan, want dit klinkt niet goed. Straks raak je uitgedroogd. Sterkte...

@Orchis

Hier nog iemand die heel veel zin heeft in zwoele zomeravonden. Heerlijk! Voel je al iets wat op ongesteldheid duidt?

@Lenne

Wat goed dat je misschien wel gaat stoppen! Je schrijft dat vriend niet zo blij was. Hoe voelt hij zich erbij?

@Nukje

Ja, meldplicht! Of heb je het daar iets te druk voor ;). In dat geval zend ik wat positieve energie naar jou.

Hier vandaag wat bruinverlies. Kutzooi. Meestal word ik 's nachts ongesteld en zet het dan meteen goed door. Nu is het dus alleen een beetje bruin en weer gestopt. Het geeft ietsje moed, maar ik ga er vanuit dat ik morgenochtend ongesteld ben.

zucht.
Goedemorgen deze prachtige zonnige morgen!

Frutje, wat een kutzooi idd! Zet het door, deze ochtend?

Bij mij nog geen tekenen. Maar misschien voelt het net als bij de nuvaring: beetje buikpijn, beetje bloed en dat is het dan. Geen idee! Ik heb ook nooit pijnlijke borsten oid.

@Nukje, hoe is het? Denk aan je meldplicht, tenzij je aan het puffen bent

@Zeelinde: alle 'randvoorwaarden' zijn inderdaad aanwezig. Tijd voor de volgende grote stap, dwz Zeelindeman overhalen!

@Lenne: Mooi! Als hij per se niet wil, zorgt ie toch gewoon dat er voldoende condooms in huis zijn? Makkelijk zat. En ondertussen leer jij je cyclus kennen, en is de stap om de condooms achterwege te laten tzt zo gezet!

@Romo, hoe is het met je? Ik neem aan dat je nog niet naar je werk gaat?

@vergeetmenietje: spannend!

Zo, hier maar weer eens de week goed voorbereiden. En hopelijk nog even tijd om lekker naar buiten te gaan vanmiddag, heerlijk!
Gatver Frutje. Ik had gehoopt op goed nieuws van jou! Bahbahbah, hier mag je even flink van balen !

Ik heb trouwens het tegenovergestelde als jij. Als ik deze ronde niet zwanger ben, ga ik temperaturen. Dan heb ik straks iig alles uit de kast gehaald.

Ow, hoe zou het met Nukje zijn??? Het kan maar zo!
@Frutje: heeft het nu doorgezet? Ik duim nog steeds voor je hoor...

@Orchis: Hoelang na het stoppen met de pillen zou je menstruatie moeten komen? Ik hoop voor je dat het allemaal wel meevalt, en dat je dan netjes je cyclus terug hebt...

@Nukje: Enne? Is er iets op gang gekomen? Anders moet je wel even snel aan je meldplicht voldoen!

@Romo: vandaag maar een afspraak maken met de huisarts, of niet dan? Misschien kun je medicatie krijgen om de misselijkheid wat te verminderen, dit is ook niet normaal.

@Lenne: You go girl! Goed idee om lekker met de pil te stoppen. En aan die condooms went Lenneman vanzelf, natuurlijk vind hij het niet leuk! De meeste mannen vinden dat niet, want het "voelt minder fijn" of "het is zo'n geklooi". Bull... Alsof de pil zo prettig is, maarja, daar hebben zij dan weer geen last van.

@Zeelinde: Nou, het klinkt alsof jullie alles lekker op orde hebben! Dus inderdaad, Zeelindeman overhalen is de volgende stap!

Laatst maakte iemand, ik weet niet meer wie, een opmerking dat zij heel erg rammelt, maar dat haar vriend er niet aan toe is. Hij begon zelfs te roepen dat hij helemaal niet wist of hij überhaupt wel kinderen wilde!

Ik snap heel goed dat dat erg frustrerend is, ik zat vorig jaar in dezelfde situatie. Vlak voor ons trouwens wist meneer Pauley-man niet eens meer of hij wel kinderen wilde! Dus dikke tranen, hele ruzies etc, maar uiteindelijk bleek hij er gewoon nog niet aan toe te zijn. Eind december was hij dat wel, en ik had verwacht dat ik nog veel langer zou moeten wachten!

Hier verder geen nieuws, alles gaat zijn gangetje..
@Pipo: ha, als je vragen hebt, kun je ze gerust aan mij stellen! Ik ben al een half jaar aan het temperaturen...

Ik hoop zo dat het bij Frutje niet doorzet!
Nee, Frutje! Ik had zo gehoopt dat het bij jou ook goed zou zijn. Balen zeg! Als we dan het zo positieve nieuws van Moimoi lezen, dan hoop ik zo dat het bij jou en Pipo ook héél snel raak is. 't Was leuk, dat proberen zwanger te worden, maar nu is het gewoon tijd voor een resultaat. Konden Orchis en ik maar wat menstruaties overnemen

Hier is het vanmorgen ook weer begonnen, de vierde keer al na mijn bevalling, maar gelukkig was het deze keer na drieëneenhalve week ipv na twee.

Spannend hoor, dat we nog niets van Nuk horen! Ik hoop dat ze al een droombevalling achter de rug heeft en nu een prachtig meisje in haar armen houdt!

Hier was het gisteravond weer feest... We hadden rijstebloem door de flesvoeding gedaan, en dat ging fout. Verkadezoon is nogal hongerig en een papfles is bij vier maanden heel normaal. Arme Verkadezoon, hij heeft net zo lang gespuugd tot zijn maagje helemaal leeg was. Zo zielig! Gelukkig heeft hij met een paracetalmol goed geslapen, en houdt hij nu het meeste weer binnen. Wel bv natuurlijk... Voorlopig is afbouwen nog niet in zicht, al vind ik dat niet heel erg.
Goodmorning ladies

Nou, jammer-de-bammer, ook ronde lucky number seven inclusief ontspannend romantisch seksweekendje weg blijft zonder resultaat. Aan de ene kant baal ik, aan de andere kant heb ik er een soort van berusting over (of in? hhmmm). We zijn nu een half jaar bezig en dat is heel normaal. Binnenkort moet het gewoon een keer raak zijn. Zie MoiMoi... dus ik sta niet compleet in de 'ik ben vast onvruchtbaar'-stand.

Kan ook niet met dit prachtige weer (en twee ibu's).

@Pipo

Temperaturen ja? Grappig, dat we allebei er dan het tegenovergesteld mee bezig zijn. Ik heb een hele regelmatige cyclus en weet eigenlijk elke keer zelf ook wel wanneer mijn eisprong is. De ovulatietesten bevestigen het alleen maar. Dus ik reken het komende maand zelf wel uit en probeer er heel relaxt onder te blijven (waarmee ik absoluut niet bedoel dat jij dat niet bent overigens). Wie weet maken we dan wel een kerstkindje.

NOD 15 april

@Nukje

Druk bezig ;)?

@Moimoi

Jouw kindje kan trouwens op allerlei prachtige data geboren worden! 11-11-11, 20-11-2011, 21-11-2011, 22-11-2011! dat wordt mikken straks ;).

@Pauley

Fijn dat alles zijn gangetje gaat. Hoe gaat het met je cyclus? Is de boel weer een beetje op orde naar jouw idee?

Fijne, zonnige dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven