Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Spring: geeft niet, veels succes en na scriptie weer alle tijd voor babypraat!

Ik typ op mobiel, dus even kort. Ik meen mn borsten al te voelen en (sorry, vies praatje) heb meer afscheiding. Over een week weet ik of het iets te betekenen heeft, want dat hoeft heulemaal niet natuulk.

Fijne zondag allemaal! Magz, sterkte met je schoonzus en jij ook Italiagirl.
@spring... maakt niks uit. scriptie gaat nu eenmaal voor he. Even flink er tegen aan (zal best moeilijk zijn met het mooie weer in het vooruitzicht).

@pipo: meer afscheiding kan natuurlijk wel wat te betekenen hebben... De kleintjes en ik duimen flink voor je... nog even wachten.

@ Magz, sterkte met je schoonzus.

Hier wat ergernissen rondom familie.. arghhh, ik zet het wel op de mail ivm herkenbaarheid.
Ok, toch gezwicht....

Nukje: hoe is het nu, een week na de bevalling? Beetje terug op aarde, of nog steeds op een heerlijk roze wolk?

Romo: ik vind het zo ontzettend sneu voor je dat je je zo beroerd voelt. Kan me voorstellen dat je af en toe in tranen uitbarst, al heb je het er voor over: zo had je het vast niet bedacht vooraf. Kan helaas niets uit ervaring als tip aan je meegeven, behalve mijn oprechte wens dat je je snel weer beter voelt.

Janine: pfff, wat ben jij stoer en dapper, een 2-ling klinkt behoorlijk pittig en zeker met al die gebroken nachten. Maar elke keer als je een berichtje post over de meisjes, dan smelt ik weer. 'F is per ongeluk in slaap gevallen in de box' en dan zit ik alweer 'aaaahhhwww' te denken haha!

Frutje: wat balen dat het weer een OD geworden is, ik gun het je zo! Precies zoals Boef zegt: Pipo & Frutje zijn next. Punt. Uit.

Fijn dat Frutjeman er positief in blijft staan en je een beetje kan steunen. Hij klinkt echt als een goede steun en toeverlaat voor je. Ik hoop dat je snel de wijntjes met gegronde reden de vuilnisbak in kunt kieperen omdat je hartstikke ZwangerT bent.

Pipo: Ik vind je nog steeds verpletterend ZEN overkomen en ben trots op je! Je klinkt positief en ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt. Op de geenzinomtewerken-vrijdagmiddagen had ik je graag met onzinnige websites gezelschap gehouden volgende keer ff een mail sturen, die komen direct op mijn telefoon binnen en dan heb ik nog wel een paar mooie tijdverdrijvers voor je!

Assie: wat een mooi bescheiden buikje heb je zeg, wauw! Je verzoek om mooi weer wordt volgens mij vandaag goed ingewilligd, lekker zonnetje! Heb je nog lekker geshopt voor babyspullen afgelopen week? En wat jij hebt met de katten, dat je al smelt als ze zich uitrekken, dat heb ik hier ook en dan denk ik ook wel eens: ik ben al verliefd op mijn kat, wat voor een moeder ga ik dan wel niet worden? Zo eentje die op alles oooh en aaah en gossie zegt denk ik :puke:

Orchis: Dat viel wel mee, de voorspelde stortvloed van ellende blijft vooralsnog uit he? Ik hoop dat alles wakker geschud is en het nu natuurlijk zal gaan. Je gaat meteen beginnen toch?! Spannend! (en wéér een minder op het pre-wachtbankje haha nee gun het je van harte)

Italiagirl: fijn om weer even een berichtje te lezen, kan me voorstellen dat je je neefje en nichtje mist. Al wat meer duidelijkheid over het beslissingsprocesje van Italiaboy?

Magz: leuk, ander huisje! Ben benieuwd naar de reactie van Magzman!

Alle nieuwe dames: hello! Ummm, ik moet ff het overzicht krijgen van wie er in mijn gaverdangaafsteprewachtbankjesclubje zitten

Mijn ruzie na vorig weekend met Springstofman heeft zich begin deze week ontwikkeld tot een koude oorlog. Ik was ZO chagrijnig, dat ik zaterdagavond zonder kus de deur uitgewandeld ben haha. Ging naar Hed Kandi en ik dacht echt: oh héérlijk, een avondje zonder die vent! Nu ben ik ook de koningin van de Silent Treatment als het moet, maar die zet ik alleen in bij noodgevallen.

Volgende dag werd volledig in beslag genomen door sporten (hij) en studie (ik) en verjaardag (veel mensen om mee bij te praten) dus die ben ik met vooral erg weinig tegen hém praten doorgekomen en maandagavond ergens na het eten hebben we maar eens even het een en ander uitgepraat.

Het valt wel weer mee en zijn uitspraken waren botter dan in essentie bedoeld. Het zou kunnen dat hij er direct na mijn afstuderen klaar voor is en vindt dat zelf ook de meest ideale situatie. Maar.......... het is een kwestie van gevoel en dus niet te sturen. hoor nu in mijn gedachten het liedje van Rowwen Heze: 't is een kwestie van geduld....

Anyway, het blijft allemaal afwachten! Zucht...

Iemand een kopje thee op welk bankje dan ook?
meer die hard dan ik dacht

Wie van jullie heeft er trouwens ooit een mooi kostenplaatje voor de toekomst-met-kind gemaakt? Ik heb ff op het Nibud gekeken naar wat een kindje kost, dus die info heb ik wel, maar hebben jullie daar ook een soort van toekomstscenario in meegenomen qua woning, carriere etc?

moet man overtuigen met concrete info denk ik....
Haha die springstof!!! Je bent aan het soggen! Studie ontwijkend gedrag aan het vertonen dus!

Ik hoop echt voor je dat je vent na je afstuderen snel om is! Maar voor nu doe idd maar een kop thee op het pre wchtbankje. Voorlopig zit ik daar ook nog wel op vrees ik. Italiaboy gaat echt geen baby's met mij maken in deze periode. Pfff, ergens snap ik dat ook wel ivm zijn zusje (en lijkt het me ook niet leuk om in deze periode zwanger te zijn), maar het feit dat ik totaal geen idee heb van hoe lang ik moet wachten maakt me af en toe gek!!!!

@ iedereen zwaai zwaai!!!
Italiagirl: sorry! Niet zo tactvol geformuleerd, mijn vraag. Ik begrijp heel goed dat zijn hoofd nu niet naar baby's maken staat. En dat jouw hoofd niet direct op zwanger staat...
Hi allemaal!!

Janine; hebben de meiden vandaag wel beter geslapen? En het is niet erg toch als ze af en toe eens in de box in slaap vallen? Gewoon lekker laten slapen en volgende keer weer braaf in bedje

Springstof; ja ik heb een heel scenario gemaakt voor Assieman. Hij is duidelijk ook van de praktische benadering. Ik heb alle kosten op een rijtje gezet (huis, gas, water, licht, gemeentelijke belastingen, verzekeringen, eten/drinken, etc.) en wat we nu over hebben.

Vervolgens een paar scenario's uitgewerkt;

- Allebei 4 dagen werken; hoeveel daalt het inkomen en wat zijn bijkomende kosten aan kinderopvang e.d. en wat krijgen we terug aan toeslagen, kinderbijslag e.d.

- Allebei 4 dagen werken, maar ruim 1 jaar gebruik maken van ouderschapsverlof voor 1 dag per week

- en geloof ook nog een 4 * 9 uur werken variant.

Tja, zag er best goed uit allemaal en ben er eens met Assieman doorheen gelopen. Daardoor was hij er wel van overtuigd dat het allemaal kon en dat we echt niet op een houtje zouden hoeven te bijten. En ik had het afgelopen jaar flink gespaard (wist hij niet), dus we hebben nu een leuke reserve en kunnen gewoon kopen wat we leuk vinden aan baby uitzet en eventueel een autotje. Dat werkte voor hem wel heel goed

Maar voordat je dat allemaal gaat uitwerken, vind ik dat je eerst minimaal de inleiding, het theoretisch kader en de onderzoeksopzet zo goed als af moet hebben

Pipo: Spannend deze week.......maar richt je vooral lekker op de afleiding! Mijn duimen zijn alweer aan het draaien!

Sorry......ik ben veel mensen vergeten, maar weet even niet meer wat er allemaal is geschreven....
@italygirl ik snap het van je vriend. ook heel goed, maar toch sterkte gewenst. in de eerste plaats metje schoonzus.

@pipo is het nu dan toch anders dan anders? ik duim voor je! ik heb juist mindergevoelige borsten dan tijdens eisprong en ga dan ook maar vanuit dat het niet meteen raak is. spannend blijft het toch wel
@Assie: heel slim dat je al een aantal scenario's had uitgewerkt.. dat had ik nog niet gedaan destijds. Maar ja, Janineman heeft ook geen vaste baan (3e contract nu) en wil er liever niet blijven werken.. solliciteert zich helemaal suf. Doet dat tussen de poepluiers, werk en scriptie door. En ach, geld is niet heel belangrijk maar wel nodig. Gelukkig had (en heb) toch nog een aardig spaarcentje op de bank staan.

Ow, de meiden worden met de dag leuker... zul je net zien... dan komt het werk er weer aan. Ze vallen makkelijker in slaap (lees vandaag Btje in de box)... maar ze worden na een uurtje slaap vaak wakker van de krampjes. Das wel zielig. Even in de draagzak of buik tegen mijn buik.. en dan slapen ze weer verder. Schattig.. en ik smelt, echt helemaal als janineman weer boven de box Toet op het neusje doet bij F of B... dan geven ze papa een dikke smile... Op dat moment kan een mens gewoonweg niet gelukkiger zijn!!!
quote:duploo schreef op 27 maart 2011 @ 15:05:

@pipo is het nu dan toch anders dan anders? ik duim voor je! ik heb juist mindergevoelige borsten dan tijdens eisprong en ga dan ook maar vanuit dat het niet meteen raak is. spannend blijft het toch welIk HOOP het! Meestal voel ik mijn borsten niet zo vroeg. En ze doen ook niet megapijn maar wel gewoon gevoelig. Najaaaa. We zullen het wel zien. Voor de rest voel ik me niet echt anders. Oja, ik voel me heel ZEN Ga maar weer verder wachten...
Spannend hoor Pipo! Ik duim voor je! Ik hoop dat je zo zen blijft. Is in alle gevallen het verstandigste, maar ja, of je zo zen kunt blijven...

Janine, klinkt heel leuk! Fijn dat je je zo gelukkig voelt met je man en twee hummels! Ik word er al vrolijk van als ik het alleen maar lees.

Ik zit hier net weer te lezen en innestelingtijds beschreven verschilt nogal. Ik wil best het zekere voor het onzekere nemen en een biertje/ wijntje laten staan (ik drink niet zo heel veel of vaak), maar vanaf wanneer is jouw bloedbaan verbonden met eventueel vruchtje dat in je groeit? Weet iemand dat?
Enne Pipo nu ik jouw berichtje zo lees, zie ik je letter voor me. Helemaal zen op een bankje in het zonnetje. Ogenschijnlijk niets te doen, maar eigenlijk gewoon heel hard bezig met wachten! Het weer is er wel naar.
@Janine, wat klinkt dat heerlijk & lief! Zeker balen dat je werk er weer aan komt, hoe veel ga je ook weer werken nu?

@duploo, ik zou het niet durven zeggen. Op zich neemt het vruchtje direct na de innesteling al zuurstof of voedingsstoffen op uit het baarmoederslijmvlies, maar dat is dan nog niet zo veel. Geen idee of met meteen een week na de bevruchting al kwaad kan. Ik denk dat het wel meevalt, maar ja, ik ben geen gynaecoloog

@Assie: jee, wat goed dat je al allerlei scenario's had uitgerekend! Hier is Orchisman juist van het relaxte: qua geld komt het vast allemaal wel goed. Terwijl ik dan denk: ja maar, minder werken, meer kosten want opvang, meer thuis en wassen dus hogere energierekeningen (en die hebben we net naar allergroenst omgeboekt, dus duuuur)... zouden we dat wel redden? We zouden alleen kunnen bezuinigen op ons VW-busje, maar dat voelt ook bijna als een kindje, dus dat wil ik niet!

Maar van de andere kant kunnen we nu ook al best veel sparen (ik dan, hij lost nog studieschuld af), dus we hebben nog wel een buffer. Dus het loopt hopelijk inderdaad wel los!

@Springstof: haha, flink geSOGd! Hopelijk ook wat opgeschoten? Want hoe sneller jij afstudeert, hoe sneller Sman geen tegenargument meer heeft! Fijn dat jullie koud/warme/lauwe oorlog weer is afgelopen. Oja, 2 maanden was je deadline he... Succes!!

En, we beginnen nog niet meteen, ik wil eerst even echt weten of het lijf het weer doet. Want anders kan ik dadelijk elke week een test ertegen aan gooien, omdat ik niet weet of het nou NOD is omdat ik zwanger ben, of omdat ik gewoon geen cyclus heb... Dus ik blijf nog even bij jullie op het prewachtbankje. Paaseitje?

@Italiagirl, hoe is het nou met je schoonzusje? Is ze thuis? Of is ze al overleden? Wat moet dat zwaar zijn voor jullie, en zeker voor italiaman... Logisch dat hij even geen baby's aan zijn hoofd wil...

@Pipo: Duimerdeduim!!

Ik bedacht te gaan temperaturen, om zo te kijken of er iets gaande is in mijn lijf. Doen jullie dat gewoon elke ochtend na het opstaan? En eh, echt in de anus? Ik heb er echt een gruwelijke hekel aan om daar iets in te stoppen . Zou het gewoon in je mond, of evt vagina niet ook werken?
quote:Boefje1980 schreef op 25 maart 2011 @ 21:08:

Pipo & Frut. Jullie zijn nu aan de beurt. Punt. Uit.

Helemaal mee eens!

En verder is het even teveel om bij te lezen. Sorry!
Janine: kan me helemaal voorstellen dat de meiden steeds leuker worden. Ze beginnen steeds meer te reageren op jullie, lekker lachen, etc. Heerlijk die smiles, maken je hele dag weer goed!

Kan me voorstellen dat je een beetje gefrustreerd was over het mailonderwerp......heb ik gelukkig geen last van, maar ik denk dat ik er op een gegeven moment ook wel wat van zou zeggen. Niet te zwaar....maar wel even aangeven dat je het waardeert enzo.

Orchis; ik ben eigenlijk ook gewoon van "het komt wel goed", maar vond het toch wel fijn om de rekensom eens gedaan te hebben.....heb er vervolgens niet meer naar gekeken hoor, maar wel fijn om te weten dat het moet kunnen allemaal met 4 dagen werken.

Was trouwens een leuke dag vrijdag! Lekker geshopt, maar vooral bijgepraat en heerlijk gegeten.

Vandaag een superrelax dag.....heb gisteren appeltaart gemaakt (nee nog geen nesteldrang...haha) en die gaat er goed in!
@Assie: klopt, ik zou het ook wel fijn vinden om te weten dat het kan. Maar van de andere kant: het moet wel kunnen. Het zou toch te gek zijn dat we met twee universitaire studies en redelijke banen niet een gezinnetje kunnen stichten?! Maar mezelf kennende zal ik het zeker binnenkort ook een op een rijtje gaan zetten

Lekker, appeltaart! Schuif eens een stukje een aantal bankjes door?
i love appeltaart... das nu bij mij ook wel te zien.. ik WAS een paar weken gelezen op mijn oude gewicht.. zit er nu weer ver boven. Moet toch eens minderen met de koeken, paaseitjes, etc...
En nee, ik zet mijn buik niet uit.
@ pipo. Dat klinkt toch wel verdacht hoor die klachten van je. Maar aangezien je jezelf helemaal ZEN voelt, wil ik je niet gek lopen maken... Idd maar afwachten dus. Wanneer wil je evt gaan testen?

@ orchis. Met mijn schoonzusje is het nog hetzelfde. Ze is thuis, maar is nog maar heel af en toe aanspreekbaar. Voor de rest slaapt ze door alle medicatie. Volgens de oncologen kan het elk moment gebeuren. Volgens de pijnbestrijdings arts kan het ook nog een aantal weken duren en zal ze waarschijnlijk aan een accuut leverfalen overlijden (beetje afhankelijk wat de uitzaaiingen doen)

Italiaman heeft nu idd geen baby's aan zijn hoofd. En daar heb ik begrip voor op te brengen. Dat snap ik ook wel, maar toch frustreert het af en toe. Het feit dat ik hier zonder mijn eigen familie zit werkt daar ook nog eens aan mee.

@ Janine. Wat ontzettend lief hoe jij over je twee meiden en janineman praat. Ik krijg er helemaal zo'n voorstelling van. Geweldig!!! Ik kan me echt voorstellen dat ondanks alle gebroken nachten en de zware momenten zo'n lachje alles weer goed maakt.
@ Pipo : oh ik hoop het zo voor je! En dat ZEN gevoel, hebben we dat niet eerder gezien bij Romo en MoiMoi??

@ Springstof : hup, aan de scriptie jij Des te eerder kun je een bankje opschuiven! En voor je overzicht: ik zit naast je op het wachtbankje en ik ben er voorlopig ook nog niet van af...

@ Italia : kan me ook voorstellen dat Italiaman voorlopig even zijn hoofd niet naar baby's heeft staan. Jullie gaan een zware periode door en waarschijnlijk is het ook beter het zwanger worden even op een zijspoor te zetten. Maar wel lastig natuurlijk, want die rammelende eierstokken hebben geen geduld, I know!

@ Alle anderen : * zwaai *

Jammer dat het na het heerlijke weer van gister ik vandaag gewoon weer de hele dag op kantoor zit? Hebben jullie ook zo van het zonnetje genoten? Zaterdag heel ongedwongen toch het onderwerp 'baby' nog eens met Lman besproken, dat vond ik wel fijn. Minder prettig was dat we waarschijnlijk onze (mijn) streefdatum 1 oktober niet gaan halen. Hij wil toch graag eerst een eigen huis hebben (ipv huren) voordat we eraan beginnen en als alles meezit, kunnen we misschien volgend voorjaar een huis gaan bouwen maar als het niet meezit, kan het dus nog later worden. Dit hangt vooral af of zijn boerderij dit jaar wel winstgevend is of niet. En dat is behoorlijk wisselvallig, dus ik vrees eigenlijk het ergste. Daarvoor wil hij er überhaupt niet aan beginnen... Dat snap ik natuurlijk wel, maar het viel me toch wel behoorlijk tegen... Pfff ik kan nu al amper aan iets anders denken, hoe ga ik dat in godsnaam nog een jaar (of 2) zo volhouden??

Eerst in ieder geval maar weer genieten van het prachtige weer en de zomer die eraan komt en dan zien we het dan wel weer...
Eerstes!

Zo wat is er weer veel geschreven. Inderdaad moeilijk om bij te houden. Moet zo weer verder dus nu ff alleen een egopost.

Ik heb breaking news! Gisteren weer met kippatatman een gesprek gehad en we gaan ervoor! Ik heb nu nog een pilstrip die ik afmaak. Wilde eerst nog voor een half jaar halen maar toen zei hij je kunt nu ook stoppen. Toen dacht ik, ja dat kan ook. Ik vind het gelijk wel weer heel erg eng worden opeens. Aan de andere kant eerst maar eens cyclus bekijken na het stoppen. Het is natuurlijk wel zo dat je al gauw 1,5 jaar verder bent en dat is áls het snel zou lukken -wat natuurlijk helemaal niet zeker is- en dan nog 9 maanden zwanger. Dus eigenlijk ook prima om binnenkort al met pil te stoppen.

Waaa ik vind het supereng!!! Echt heel raar, aan de ene kant wil je het en ben je er mee bezig maar als het dan zo is, wordt het opeens heel eng en komen er weer een paar twijfels/angsten... wat als ... etc etc. Hadden jullie dat ook???? Sorry, ben een beetje hyper geloof ik..

Verder duim ik hard voor degenen op het wachtbankje. Ik kom vanmiddag ook nog wel ff langs, nu aan de slag. Sorry voor egobericht.

Romo, zou je mij nu ook in de tabel willen zetten?

kippatat, 31 jaar, stopt met de pil, eerst cyclus afwachten
Mag er ook een stuk appeltaart doorgeschoven naar dit bankje *zwaai*? Lekker bij mn koffie

@Lenne: jammer zeg dat je vriend er zo instaat. Eerlijk gezegd denk ik bij die reden koop/huur van huis wel 'er is altijd wel wat'. Hinderlijk dat die mannen alles perfect willen hebben voor er een kind komt. Hadden ze het altijd maar zo goed voor elkaar !

@Romo: hoe voel je je vandaag?

Ik ga vrijdag of zaterdag testen. Vrijdag is eigenlijk een dag te vroeg maar ik ga die avond weer de kroeg in, vandaar dat ik het dan wel zou willen weten...
@ Lenne: jammer dat je nog zo lang moet wachten? Ik hoop voor je dat hij zich toch bedenkt. Huis bouwen gaat ook behoorlijk veel tijd in zetten. Aan de andere kant zie je op alle huizenbouw programma's die vrouwen altijd gedurende het programma zwanger zijn. Let er maar eens op! Ik hoop dat het ook voor jullie geldt: nieuw huis en nieuwe baby!

Rammel je altijd even sterk? Hier was het soms erg en soms niet. Nu we eenmaal begonnen zijn kan ik wel bijna aan niets anders denken. Ik ben me erg bewust van alles wat ik voel in mijn lichaam. Ik denk soms wel eens wat te voelen, maar ja... geldt dat niet voor iedereen die er op zit te focussen.

@ Pipo: ik ga zelfs twee dagen eerder testen vanwege (vast ook rauwmelkse) kaasproeverij en wijnproeverij op zaterdag gepland.

@ Kippatat: Gaaf zeg! Wow! Zo maar ineens een bankje opgeschoven! Cool! Je gevoelens van spannend en eng herken ik helemaal! Dat er dan ineens door me heen schiet "Wil ik dit wel?" Maar goed, het is gewoon ook spannend. Je weet niet waar je aan begint. Of het allemaal snel zou vlotten en of je het ook nog zo leuk vindt als het kind er eenmaal is. Gefeliciteerd in ieder geval!
@ Pipo en Frutje: tijd om door te schuiven! Kippatat moet er ook bij passen en het is maar krap hier!
Wat een goed nieuws, Kip! Ja, en natuurlijk wordt het nu hartstikke eng. Je bent al die tijd bezig met overhalen, en ineens is het zover. Spannend hoor! Hopelijk komt je cyclus snel op gang.

En Orchis, al begonnen met temperaturen? Ik heb dat nooit gedaan, had alleen een pakje ovulatietesten gekocht, en die rond de periode dat ik dacht dat m'n ovulatie zou zijn gebruikt. Maar dat is bij jou wat lastiger...

Pipo, de duimstand is weer ingeschakeld, hoor!

Janine, hoe was jouw nacht? Hebben de meiden een beetje synchroon geslapen?

Romo, 't is echt aftellen naar de drie maanden he? Hopelijk houdt het dan op en voel je je snel beter!

Hier ook breaking news, nou ja, voor ons dan: Verkadezoon sliep vannacht door! Stt, niet te hard zeggen. Afgelopen week was het steeds ongeveer 22.00-01.00-04.00-08.00, alsof hij geen viereneenhalve maand is, maar net geboren en iedere drie uur eten wil. En gisteravond kreeg hij wat eerder, hij ging om 21.30 uur naar bed en werd om 06.15 uur weer wakker! Wat een enorme luxe, hopelijk vond hij het zelf ook heel fijn

Oh, nu wordt hij weer wakker, tijd voor de volgende voeding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven