Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@ Kip : hej hej, ik was eerstes! Maar wat een super goed nieuws! Kan me voorstellen dat je nu helemaal hyper bent, het is natuurlijk ook enorm spannend. Maar je hebt inderdaad nog wel even om eraan te wennen, ook al zou het direct raak zijn. Wow, ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor!

@ Pipo : klopt, een beetje irritant dat ze het zo perfect willen hebben. Probeer hem al een beetje te laten weten, dat als we volgend jaar voorjaar beginnen met bouwen, we best in oktober kunnen beginnen, want dan is het wel klaar voordat er een baby (zelfs in het gunstigste geval) is. Maar zoals ook de meeste mannen is hij er van overtuigd dat het direct raak is en dus moet alles eerst goed geregeld zijn… Mijn vriend gaat de boerderij van zijn ouders overnemen en het is de bedoeling dat we daar ook weer gaan wonen. Het gaat hem dus niet zo zeer om het kopen van een huis, maar dat hij als boer weer op zijn eigen bedrijf wil wonen. En dat vind ik niet zo vreemd maar het duurt zo lang! En ik duim voor je voor vrijdag!

@ Duploo : ik rammel niet altijd even erg, maar t blijft altijd in mijn hoofd. Hopelijk zorgt de zomer voor wat afleiding En dat dingen voelen… Door dit forum let ik nu ook wat meer op mijn eigen ‘kwaaltjes’ en ik voel ook van alles, dus dat hoeft (helaas voor jullie) niks te betekenen… Hoop voor je dat t snel raak is, dat wachten is zo slopend

@ VKM : wat goed van je zoon! Hopelijk blijft hij dit volhouden!

Zo nu weer aan het werk…
Goedemorgen allemaal,

Zal ik jullie even jaloers maken . Ik werk thuis vandaag. En reken er maar op dat er straks een pauze in de tuin gaat komen...

Wat een gezelligheid in de tabel! Leuk hoor, valt er tenminste wat meer te duimen hier.

@Pipo

En? Nog steeds de rust zelve? Alles goed met je? Ik duim volop.

@Springstof

Haha, lekker aan de scriptie gezeten. Wel fijn dat de koude oorlog weer ietwat ontdooit is.

@Romo

Hoe is het meid? ik hoop zo dat het iets beter met je gaat... Ga je werken of is dat nu nog echt geen optie?

@janine

Ai, balen dat je bent aangekomen. Hier nog zo iemand. Ik eet de laatste tijd echt te veel dropjes, snacks en cakejes enzo. Heb mezelf nu dus maar op het 'niet snacken, weinig alcohol en heel veel groente en fruit'-regime gezet. Meestal helpt dat wel. Ik zeg dus vriendelijk bedankt tegen de appeltaart hier.

@Orchis

Pauley is de temperatuurkoningin. Maar ik ben bang dat het wel in de poeperT moet ja.

@Italiagirl

Een dikke knuffel voor jou. Wat een rottijd...

@Lenne

Aiai, dat is wel lang wachten als het tegenzit... Al kan ik me voorstellen dat een kleintje of een zwangerschap in combinatie met een verbouwing erg pittig is.

@Boefje

Daarover gesproken. Zijn jullie al 'over'?

@Pauley

Hoe is het met jou? Is het bruinverlies eindelijk opgehouden?

@Kippatat

Woehoee! Wat een goed nieuws! Spannend hè. Nu wordt het opeens Heel Erg Echt. Geniet van dit gevoel, elke stap in het proces is er eentje en is bijzonder.

@Duploo

Ik sta mijn plek graag af aan Kippatat hoor, schuif ik wel door naar het volgende bankje. Maar dan moet ik eerst de komende week mijn best gaan doen met manlief. Ik verwacht mijn ei donderdag of vrijdag (en doe deze maand zonder ovutesten).

@Duploo en Pipo

Meldplicht vrijdag en zaterdag!

@VKM

Wat goed van Verkadezoon. Het eind van de gebroken nachten is misschien wel in zicht (sssht). En dat nog wel na het klokverschuifweekend!

N.b. sorry als ik iemand ben vergeten. Vat het aub niet persoonlijk op...
Gister zat ik op dag 12 van mijn cyclus en had ik opeens een beetje bloedverlies. Daarna was het weer weg. Beetje vreemd. Misschien iets te gezellig gehad de afgelopen dagen met mijn man? (hij zegt dat veel oefenen belangrijk is, haha)

@kippatat SPANNEND! Ik ben zelf ook net gestopt, maar zit al wel braaf aan de foliumzuur. Zou ik ook wel doen hoor, ondanks dat je wacht op je cyclus. Je weet maar nooit.

@Lenne vervelend dat het allemaal zo perfect moet inderdaad voor sommige mannen. Hopelijk kun je snel op het wachtbankje!

Trouwens nog een vraagje. Hoeveel kun je nu echt aflezen van de cervixslijmmethode. Met je slijmpiekdag enzo? Was even nieuwsgierig.
Wat is er toch alweer veel geschreven!

@Kip: fantastisch nieuws! Ben helemaal blij voor je!

@Pipo: Ik heb mijn duimen alweer klaar! Vrijdag zou je testen toch? Ik vind het wel verdacht, vooral dat extra slijm!

@Tijgertje: Je kunt vanalles aflezen aan je cervixslijm, maar dan moet je wel al geoefend hebben. De eerste keer ga je alleen maar kijken naar wat er allemaal in de boekjes staat, dus rauw eiwit = eisprong enzo. Maar het is niet bij iedereen hetzelfde hoor, hoewel ik nu (na vijf maanden) wel precies kan zeggen wanneer ik vruchtbaar ben.

@Lenne: Wat vervelend dat alles perfect moet, ik hoop dat je hem snel kunt overtuigen dat een kindje geen perfect huis nodig heeft, alleen maar twee lieve ouders...

@Italiagirl: Voor jou gewoon een dikke Ik kan me voorstellen dat het je zo af en toe frustreert dat je moet wachten, hoe goed je ook begrijpt dat het hoofd van Italiaboy nu helemaal niet naar babys staat. Heel veel sterkte!

@Frutje: Hmm, deze week weer een ei? Dat wordt dus lekker aan de slag!

@Orchis: Hier temperatuurkoningin *ahum* Pauley! Ja, temperaturen moet je doen direct na het opstaan, na tien minuten kan je temperatuur alweer een paar tienden zijn gestegen. Maar ik geloof dat je ook best vaginaal kunt meten, qua doorbloeding enzo verschilt het daar niet echt van de darmen toch? Allebei lekker warm, goed doorbloed slijmvlies... Oraal is vele minder betrouwbaar.

@VKmeisje: Lekker dat VKzoon zo goed heeft doorgeslapen, hopelijk houdt hij dat nu ook goed vol.

@Janine: Ik vind het altijd zo leuk om te horen dat je meiden het goed doen! En Janineman is ook zo lief!

@Romo: hoe voel jij je nu? Ben je vandaag weer gaan werken?

@alle anderen: zwaai zwaai!

Hier nog steeds een klein beetje bruinverlies, hoewel het toch aan het verminderen is. Ik denk dat dat ei net geweest is of binnenkort wel komt...

Verder voel ik me flink beroerd, heb waarschijnlijk zaterdag iets verkeerd gegeten en heb gisteren dus boven de pot gehangen. Nu nog steeds kramp in mijn maag en darmen... En vanochtend een beetje verhoging, dus of dat ei al geweest is weet ik nu niet...

Verder eigenlijk alles wel goed, ik ben lang niet meer zo verdrietig, ja soms nog wel, maar over het algemeen heb ik gewoon weer zin om verder te gaan... Mijn werk gaat nu goed, ik vind Pauley-man de allerliefste op de hele wijde wereld, en de nieuwe hond is eigenlijk ook wel lief... Hmmm, is het lente ofzo???
Goeiemorgen dames!

Ik werd vanochtend uit bed gebeld (het was al half 10 geweest dus erg was het niet) door Magzman, met de mededeling dat we een neefje rijker zijn! Schoonzus is vannacht of vanochtend bevallen! We waren zaterdag nog op bezoek geweest in het ziekenhuis, toen voelde ze zich prima en vond ze het alleen erg vervelend dat ze haar bed niet uitmocht, en nu hebben ze vannacht toch het kindje gehaald. Details weet ik nog niet, maar ik weet wel dat hij nu aan de beademing ligt in de couveuse en dat hij voor een deel ook zelfstandig ademt. Volgens Magz,an klonk mijn zwager erg blij dus dat vinden wij hoopgevend! Nog even een paar daagjes wachten voor we op bezoek mogen, denk dat we gewoon volgend weekend weer gaan.
Oh, en Spring: voel je maar niet schuldig hoor, als je eens wat langer wegblijft, we weten dat je het heel druk hebt, en dat je ons binnenkort weer komt verblijden met al je humoristische opmerkingen!

Oh, en ik duim voor je dat Sman eraan toe is zodra je je scriptie hebt ingeleverd!
@Magz: Gefeliciteerd! Hoe gaat het verder met je schoonzusje?
Goedemorgen allemaal,

Ik schuif graag wat stukken appeltaart door naar de verschillende bankjes.....en Frutje; er zit erg veel fruit in een appeltaart Mag het dan wel....haha En geniet van het mooie weer in de tuin!

Kippatat: wat een goed nieuws!!!! En idd gewoon foliumzuur kopen, voor de zekerheid

Lenne: jammer he, dat mannen het toch vaak helemaal op orde willen hebben voordat er gestart wordt met een kind, mmm.....of zal het gewoon uitstelgedrag zijn. Hopelijk wordt er snel gestart met het huis en kunnen jullie ervoor gaan!

Pipo: hou die ZEN stand vooral vast! Ik draai me suf, maar blijf graag de hele week voor je duimendraaien

Orchis: ik heb geen ervaring met temperaturen.....maar Pauley weet er idd alles van

Verkademeisje: wow.....wat goed, het doorslapen. hopelijk was het een start van een lange periode doorslapen! Dat zou wel heerlijk

Italiagirl, lijkt me erg moeilijk met je schoonzus.....hopelijk heeft ze geen pijn en duurt het niet al te lang meer.

Verder iedereen: geniet van de zon (voor zover mogelijk) en werkse!!
@ Lenne, bedoel je aankomende oktober beginnen? En mocht het in een keer raak zijn dat je dan het huis eerst af hebt voordat je bevallen bent? Ik weet niet wat jullie huidige status van de bouwplannen is, maar je planning is wel erg optimistisch denk ik... Huis ontwerpen in samenwerking met architect, laten bereken door constructeur, bouwaanvraag indienen, welstandscommisie, aannemer contacteren, en dan het eigenlijke bouwen zelf. Als je haast hebt en vriend wil perse eerst huis af hebben, dan zou ik vaart zetten achter plannen voor je huis, zodat jouw droomwens ook dichterbij komt.

@ Frutje, aan de slag dan maar!
@magz gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk gaat het met je schoonzusje snel beter! Jammer dat je nog niet langs kan, maar dat haal je vast nog wel in.
Magz; gefeliciteerd met je neefje!!! Hopelijk kan je snel langs en weet je meer over hoe het met je neefje en schoonzus gaat.

Lenne: Ik ben het wel met duploo eens dat het wel een heel optimistische planning is Bouwprojecten duren lang en duren ook bijna altijd dan gepland.....dus er voor zorgen dat alles omtrent het huis niet te lang stil blijft liggen
@ Magz: gefeliciteerd met je tanteschap! Hopelijk gaat alles goed met moeder en kind. Toch vervelend zo kleintje te vroeg gehaald.

@ Pauley: fijn dat je zo vrolijk bent! Het is vast idd de lente deels.
@Magz

Gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

@Pauley

Heerlijk dat lentegevoel. Vasthouden zeg ik! Alleen jammer van het boven de pot hangen...

@janine

Ik las dit en moest meteen aan jou denken ;).
@Magz: gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk is alles goed met moeder en kind.

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven . Daar kan het in ieder geval niet aan liggen! Mijn borsten beginnen meer pijn te doen. Dit heb ik wel vaker maar niet dat het zo vroeg begon. Verder geen nieuws. Nahja als ik dan toch bezig ben met 'kwaaltjes speuren'.... Mijn huid wordt wel beter net als bij moimoi. Eerst extreem droog en pukkelig en nu normaler.

@kippatat: ik had dat gevoel van spanning ook toen we begonnen. Inmiddels is dat behoorlijk afgezwakt na een aantal maanden teleurstelling. Ga je nu al beginnen, of eerst kijken hoe je cyclus loopt? Als je zwanger wordt, kun je je cyclus namelijk niet echt meer volgen

@Frutje: heeerlijk zo'n dagje! Jaloers, ik? Nee hoor, he-le-maal niet!

@Pauley: fijn dat je je weer beter begint te voelen.

Mocht ik dit weekend ongesteld worden, dan ga ik ook aan de thermometer. Sta niet te springen, maar voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Gezellig hier!

@ de dames van het vroege testen: eigenlijk wel slim, toch? Want als het negatief is, wil dat in ieder geval zeggen dat er nog geen bloedband is (anders was dat HCG wel in je bloed en urine gekomen), dus dat je lekker aan de wijn en rauwe kaasjes kunt. Maar het kan ook zijn dat je gewoon te vroeg bent, dus gooi je er na een paar dagen nog een test tegenaan, en dan zijn jullie vast zwanger!

@Pauley: ah, dank. Ik denk dat ik vaginaal toch prettiger vind. Ik moet eerst nog een thermometer kopen, en ik kom de komende dagen misschien niet bij een winkel. Maar dan wil ik het toch gaan proberen. Ben in ieder geval blij dat Orchisman 's morgens niets meekrijgt als ik opsta. Want ik denk dat ik me niet heel sexy zou vinden als hij me al temperaturend tegenkomt

Wat fijn dat je je al beter voelt! Lentezon doet echt wonderen hè

@Magz: gefeliciteerd! Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed!

@Kippatat: goed nieuws!! Zeker spannend, maar ook zo leuk!!

@Lenne: tja, daar gaan je snelle plannen... zo'n huis bouwen: dat duurt toch jaaaaren? As je daar op moet gaan wachten, dan zijn je eieren over de datum. Zeg 'm dat maar

@Janine: Ojee, de kilootjes komen er weer bij... Je zou toch denken dat alle heisa met twee jonge baby's keiveel energie vreet, en dat je afvalt? Tenzij je je heil zoekt in troostvoer, zou mij waarschijnlijk wel gebeuren...

@Frutje: heerlijk! Ik zit hier te zweten wachter het raam waar de zon keihard doorheen komt. Voelt helemaal fijn, ook al ben ik (nu even niet) hard aan het werk.

Soms word ik er een beetje moedeloos van. Ik wacht nu alleen nog maar op een cyclus, dus het Grote Wachten op bevruchting moet gewoon nog komen. Dan kan het nog zoooooo lang duren Ben niet ongeduldig hoor... Maar waarom is er telkens dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat het gewoon helemaal niet gaat lukken?! Normaal ben ik altijd vreselijk positief ingesteld, maar iets in me is er van overtuigd dat het voor ons niet is weggelegd
@Assie & Duploo : als je t zo stelt is t idd wat optimistisch gesteld met dat plan zo bedoelde ik t eigenlijk niet, dit komt ook n beetje voort uit t feit dat ik t in ons huidige huis wel vind kunnen, dus als t toch direct raak zal zijn vind ik t geen probleem. Maar ga er nu eigenlijk al niet met vanuit dat t 1 oktober wordt, eerder 1 januari en dat is nog vrij optimistisch. Al heb ik er eigenlijk helemaal n hard hoofd in, ze hebben wel vaker dit sport plannen gehad, waar ook niks van gekomen is, dus ik moet het allemaal nog zien. En dat zou weet hele nieuwe problemen geven... Dus hop voorlopig nog maar op dat t allemaal goed gaat met die plannen, tis gewoon afwachten tot na de zomer, dus wil me er nu ook nog niet druk om maken.

* dus nu weer in (bijna-)zomer-relax-stand tot eind van t jaar *
Bedankt voor jullie lieve enthousiaste reacties!

Wel een goed idee van het foliumzuur. Ik slik nu vitaminetabletten voor extra energie, daar zit het ook in zag ik. Maar weten jullie of het ook genoeg is? Ik weet niet wat de dagelijkse hoeveelheid moet zijn. Tips zijn welkom!

@Lenne: ja ik hoopte eerste te zijn, ik denk dat we tegelijkertijd aan het typen waren haha. Ok: tweedes dan

En inderdaad balen dat Lenneman eerst alles op orde wil hebben. Kan me voorstellen dat het wel heel moeilijk is om dan nu in de situatie te zitten van misschien over 2 jaar. Is er een kans om hem nog van gedachten te laten veranderen denk je?

@Pipo: ik duim me ook rot. Sommige dingen die je schrijft lijken er toch wel op... naja even afwachten maar. Lekker vrijdag testen, mócht het negatief zijn, waar ik niet van uit ga, dan kun je altijd nog lekker een biertje of wijntje pakken. Maar dat van je huid klinkt toch wel verdacht hoor... Spannend!!!

@Magz: gefeliciteerd met je neefje! Gaat het met je neefje naar omstandigheden goed? Dat hij aan de beademing ligt enzo? En hoe is het met je schoonzus?

@Pauley: fijn dat je weer wat aan op aan het krabbelen bent. Het is ook allemaal niet niks. En wat fijn dat het zo goed zit tussen jou en Pman. Wat voor hond heb je trouwens? Ik zat gisteren lekker op het terras en daar waren ook nogal wat honden. Het is dat ik te weinig thuis ben maar anders zou ik er ook wel een willen.

@Duploo: mm die kaas- en wijnproeverij klinken goed! Misschien juist nog even niet testen, wat niet weet wat niet deert.. En wat jij schrijft: 'wil ik dit wel', 'is het straks ook nog zo leuk' etc. dat is precies wat ik dan denk.

@Tijger: hmm wel verdacht dat je een beetje bloedverlies had en daarna niet meer... ook weer spannend dus. En het woord 'slijmpiekdag' moet in de Van Dale vind ik

@Frutje: mission accomplished: ik ben jaloers!

Maarrr ik werk komende week misschien ook nog wel wat thuis. Een pauze in de zon is heerlijk. Ik ben veel te bleek, tijd voor wat teint Jij slaat nu twee vliegen in één klap. En donderdag en vrijdag wordt het dus spannend! Zorg dat de dakpannen er af vliegen

@Springstof: jammer als je minder schrijft maar wel begrijpelijk. En toch goed om een goed gesprek met Springstofman te hebben gehad. Ik kan ook heel goed de silent treatment geven. Ik win het altijd van Kipman maar ja een goed gesprek is wel wat constructiever. Succes met de scriptie!

@VK: wat goed dat Verkadebaby heeft doorgeslapen. Nu moet ie nog doorkrijgen dat dat ook echt de bedoeling is voortaan

@Assie en Orchis: ik vind het wel een goed idee om stil te staan bij het financiële plaatje. Het is toch belangrijk dat je het enigszins kunt redden.

Kipman en ik hebben beide ook een universitaire studie gedaan en redelijke banen. Maar ik moet nogal veel studieschuld terugbetalen was iets te gezellig toen haha en dat beperkt je spaarmogelijkheden toch wel. Maar eens goed naar kijken.

naar iedereen die ik vergeten ben!
@Orchis: Kop op, probeer positief te blijven. Je hebt gewoon een aanloopje nodig!
@ Pipo, je hebt gewoon meerdere symptomen! Ik hoop het zo voor je!

Ik merk zelf alleen dingen op als ik heel erg op focus (dan ben ik een beetje misselijk en gisteren had ik lichte krampjes). Het is verwaarloosbaar want als ik er niet op had gelet was het me echt niet opgevallen. Ik heb ook nog steeds last van mijn borsten, maar dit heb ik wel vaker gehad. Ik kan niet zeggen dat het eerder, later, minder, erger is dan normaal. Nou ja, zonder kwaaltjes zwanger zijn kan ook he! Dus ik blijf ook voor mezelf hopen en duimen.

@ Kippatat: google is your best friend? Ik heb foliumzuur van Kruidvat. 2,30 euro per potje ofzo. Om de kosten hoef je het dus niet te laten, maar ik weet ook niet of een teveel ook weer slecht is en wat te veel is.
@Pipo

Duim, duim, duim.

@Lenne

Hmpf. En zo zijn er altijd wel redenen om het niet te doen. Maarja, je moet het wel allebei willen...

@kippatat

Hier vind je meer info over fzuur. Waarschijnlijk is het niet voldoende aanwezig in je huidige multivitamine.

En we zullen ons best doen met de dakpannen ;).

@orchis

Hee hallo, nou niet de moed verliezen! Het is gewoon een kwestie van GEDULD (jaja, makkelijker gezegd dan gedaan). Tuurlijk begrijp ik je angst, maar die is nergens op gebaseerd. Bij tig vrouwen duurt het een tijd voor de cyclus weer normaal is na jaren hormonen. En die tig vrouwen worden ook gewoon zwanger. Niet allemaal en dat is eng. Maar het overgrote merendeel wel.

Zie jezelf als een dieselmotor. Je moet even op gang komen, maar als je straks op stoom bent...
Goedemiddag!

Ik kom mij ook weer eens even melden.

Hiero nog steeds niets!

@Pipo, wow spannend! nu afwachten op je NOD

@Orchis, ik snap je angst. Ik wacht nog maar 2 weken op mn menstruatie en er spookt nu al van alles door mijn hoofd.

@Magz, gefeliciteerd met je neefje!

@Kippatat, leuk dat jij ook nu stopt met de pil! Je kan aanschuiven bij mij en Orchis op de bank.
@Orchis: herkenbaar dat je af en toe zo'n doemdenk moment hebt. Maar niet wanhopen. De kans is nog steeds veel groter dat het uiteindelijk goed komt.

@kippatat: ik slik Centrum Materna. Dat is een multivitamine en zit ook de juiste hoeveelheid fz in. Voor vrouwen met kind of een kinderwens. Maarum: gaan jullie nou dus al ECHT beginnen? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor.
[quote]duploo schreef op 28 maart 2011 @ 12:35:

[quote]

Tjaaah, misschien? Maar net als bij jou zijn het dingen die ik normaal ook wel eens heb, of heb gehad. Nou ja, je kan idd ook altijd nog symptoomloos zwanger zijn. Kortom: het kan nog alle kanten op. HOE irritant.
Hier ook 2 universitaire opleidingen en goede banen (al zeg ik het zelf...haha)......en het lijkt me ook raar als je met dat uitgangspunt geen kind zou kunnen betalen......enige is dat je toch gaat leven naar je inkomen (dus ook duurder huis e.d.) en dat je veel meer moet betalen aan zaken als kinderopvang. Dus ook met goede inkomens kan het ineens toch best krap worden.

Maar, het is voor een goed doel!

Ook hier trouwens nog aflossing van studieschuld, maar dat zie ik gewoon als onderdeel van de vaste lasten.......misschien toch overwegen om het (deels) vervroegd af te lossen.....mmm......eerst maar eens zien hoeveel we overhouden straks.
quote:pipo79 schreef op 28 maart 2011 @ 13:40:

[quote]duploo schreef op 28 maart 2011 @ 12:35:

[quote]

Tjaaah, misschien? Maar net als bij jou zijn het dingen die ik normaal ook wel eens heb, of heb gehad. Nou ja, je kan idd ook altijd nog symptoomloos zwanger zijn. Kortom: het kan nog alle kanten op. HOE irritant.

Idd heel irritant.....maar gelukkig bestaan er tegenwoordig zwangerschaps- en ovulatietesten.......in de periode dat die dingen er nog niet waren, zit je volgens mij helemaal lang in onzekerheid!

Bij mijn oma hebben ze bijvoorbeeld tot 2 keer toe niet door gehad dat ze zwanger was van een tweeling! Echo's bestonden toen nog niet........en couveuze was ook nog niet zoals nu. Dus 1 keer is het misgegaan en hebben de kinderen het niet overleefd en 1 keer hebben ze ongeveer een half jaar in het ziekenhuis gelegen en gelukkig wel overleefd.

We hebben het eigenlijk best goed nu

Sorry.....ik zit heel vaak in de modus; wat hebben we het toch goed, wat zijn we rijk dat alles maar kan en te koop is en we vrijheid hebben e.d. mmmm........en in het voorjaar is inderdaad alles mooier (ook bij mij). Oh....ik word altijd al blij van de eerste tekenen van bloeiende planten en bomen, vogels die fluiten, etc.

Zie mij eens vrolijk en blij zijn....haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven