Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
O, Google is trouwens ook mn beste vriend maar ik heb al zoveel gelezen en opgezocht dat ik bijna alles al gezien heb Als jullie dus nog tips hebben voor leuke sites hou ik me aanbevolen. In het kader van een lamlendige vrijdag op werk.
@ Pipo, dat ik is eigenlijk wel goed! Dat je er relaxed onder bent!

Euh... ik denk dat ik ook het meeste al wel gelezen heb... en de conclusie zal er niet anders om worden... "De tijd zal het leren". Afwachten dus..
Duploo: daar heb je dan ook ZES jaar de tijd voor gehad !
Ja, ja, nu kan ik er ook om lachen! Maar het is wel verrekes lang! Genoeg tijd om je in te lezen dat wel ja!
Dag dames!

Hoop dat het goed gaat met allemaal!! Tis lekker weer bijna weekend!! Heb de tabel bijgewerkt, maar verder geen puf voor reacties.. voel me zo beroerd... Hou mn eten/drinken binnen, maar daar is alles wel zo'n beetje mee gezegd... Gisteravond flinke huilbui gehad, omdat ik het echt even niet meer zag zitten.. luchtte wel op, maar ja dr zit gewoon niets anders op dan af te wachten.. Ga zo maar even klein stukje buiten lopen, niet dat ik er zin in heb, maar wie weet doet het goed..

Fijne dag allemaal! Succes op werk / thuis met de kindjes en allemaal alvast een heel fijn weekend!!
Och Romo, ik kan helaas niets voor je doen dus dan maar zo:

STERKTE!!
Romo: voor jou een een grote

Hopelijk gaat het snel beter... als de eerste drie maanden maar voorbij zijn.

Hier was het vannacht weer drama.. om 1.00 eten, 3.40, 5.00, 7.00 pffff. We hebben het gelukkig wel kunnen verdelen. Hopelijk slapen ze vanavond weer door. Ze zijn wel uiterst tevreden vandaag. F is per ongeluk in slaap gevallen in de box (moest B de fles geven). Tja, en haar eruit halen is geen optie denk ik want dan wordt ze weer wakker..
Hallo dames,

Ben vanmiddag bij de homeopaat geweest en die heeft me wat gegeven voor de hoofdpijn. Gaat nu inderdaad al wat beter, hopen dat het zo blijft!

@romorantin sterkte! Gemberbolletjes schijnen te helpen en ik hoorde dat van die antireisziektes bandjes ook nog weleens wonderen doen!
@Romo: sterkte meisje! Wat balen voor je. Denk eraan: het gaat over!!
@ Frutje

Ik ben begin maart gestopt met de pil,dus nu is het wachten op (hoop ik) een goede cyclus.

We zullen zien;-)

Als ik ervan uit gaat dat mijn cyclus rond de 28 dagen is,is mijn NOD op 6 april.
@ Romo

Sterkte!

Hoop dat je je snel weer wat beter mag voelen!
@Janine

Echt rot dat je weer een onrustige nacht hebt gehad!

Hopelijk gaat het vanacht wat beter.
Dank jullie wel lieve meiden!!

@ janine: pff heftig zulke nachten... hoop dat dit gauw beter wordt!!
@Janey

Spannend!

En een dikke vette knuffel voor nachtbraker Janine en gewone brakert Romo!

Weeeeeekend!
@Frutje: Je hebt gelijk dat die redenen nu niet zijn op te lossen. Balen! Helaas zullen die redenen ook altijd blijven bestaan. Het is alleen wachten op het moment dat hij die redenen minder belangrijk gaat vinden....

@Romo: Wat vreselijk dat je zo misselijk bent! Ook van mij een virtuele knuffel: Sterkte en hou vol!

@Janine: Hopelijk hebben jullie vannacht een wat rustigere nacht. Lijkt me best heel zwaar zo'n kleine tweeling.
Weekend!!!

@frutje: het waren hersenen Die docent heeft je inderdaad niet zo veel bijgebracht als je hart en hersenen door elkaar haalt (Sorry, nogal flauw op de vrijdagmiddag!)

@Janine en Romo:

@de nieuwen: welkom! Ik houd het even niet meer bij, maar dat komt vast wel weer.

@Assie: heerlijk klinkt dat, jou dag!

Vandaag alleen nog een beetje oud bloed. Dus eigenlijk nog geen 3 dagen ongesteld geweest. Hmmm, ben benieuwd. Spannend hè, andermans menstruatieperikelen :-)

Voor degenen op het wachtbankje: we duimen weer!

Voor de rest: ik ben gaarder dan ik dacht, ik reageer morgen wel weer een keer echt goed.

Oh meiden.....dit gaat veel te snel. Ik was bij pagina 15 en jullie zitten nu op 22.......

Ik ben veel aan het klussen in ons nieuwe huis. Als het af is zal ik foto's sturen. Maaaaaaaaaaaaaaaaar......first things first. Heb even door de pagina's gescand en zag twee dingen:

NUKJE!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Zo te lezen was het niet een al te lange bevalling maar hoor graag hoe je het hebt ervaren. En ik ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd naar de eerste foto + naam.

MOIMOI: eindelijk!!! Het is je gegund meid en natuurlijk heel veel

Pipo & Frut. Jullie zijn nu aan de beurt. Punt. Uit.

Ik hoop dat ik wat sneller op iedereen kan reageren maar met gezin, iemand die op mijn scherm kijkt op werk en een nieuw huis kan ik even weinig op het forum.

X Boef

Oh ja Assie. Wat een bescheiden buikje heb je nog! Prachtig....
Zo, ik heb veel gemist hier!!!!

Whoehoe!!!! Nukje, eindelijk!!! Gefeliciteerd!!! Pff dat zal inderdaad heftig zijn geweest, zo'n snelle bevalling. Maar het belangrijkste is dat alles goed is met jullie meisje en natuurlijk ook met jou!

Wat lief dat jullie dochter zo rustig is in de armen van je vriend! Geniet er maar van!!!!
Romo sterkte deze periode met je misselijkheid!!! Idd af en toe wat eten, zorgen dat je nooit een honger gevoel hebt!! En gewoon rustig aan doen. En t is voor een goed doel!

Hopelijk hoef je de wc pot al snel wat minder vaak te knuffelen!
Oh ja Italiagirl..... Sterkte...
arrgggh hongerige babys
Vanavond op bezoek bij schoonzusje, eindelijk. Ze heeft er nu ook zwangerschapsvergiftiging bij gekregen en wordt elk half uur helemaal gecheckt op van alles. Ze kunnen elk moment besluiten om de baby te halen, afhankelijk van hoe het gaat. Volgens haar man is ze nu 32 weken dacht ik te horen. Das dus eigenlijk nog te vroeg voor de baby begreep ik, met name omdat het in de buik ook al niet goed groeit. Het is dus vooral afwachten. Als alles goed gaat met schoonzus afwachten hoe het gaat met baby, als alles ook goed gaat met baby afwachten of het geen lange termijn gevolgen heeft.

Ik heb een superschattig huisje gevonden met tuin en 2 slaapkamer(tje)s. Op niet al te ver rijden van ons werk, en net zo veel huur als dat we nu betalen. Tegenover een parkje met speeltuin! We gaan volgende week zaterdag kijken, spannend!
@Magz: Wat een narigheid maakt je schoonzus (+familie) mee , bah! Ik hoop dat het met haar en de baby allemaal goed komt. Het zal een hele spannende tijd worden. Heel veel sterkte!

En wat leuk dat je een mooi huisje hebt gevonden! Heel veel plezier volgende week en hopelijk is het in het echt ook mooi!

Even een kleine update van deze kant: Zeeman lijkt wat te ontdooien. Ik zei tegen hem dat ik het fijn vond dat we het er over gehad hadden en dat ik me gedeisd zou houden en hem er niet teveel mee zou lastig vallen. Toen zei hij dat hij alleen maar had gezegd dat hij geen kinderen wou om van het gezeur af te zijn. En dat hij eerst wou 'afkijken' bij zijn broer die net een kleintje heeft. (Gelukkig is dat kleintje enorm zoet en rustig, dus dat vindt Zeeman wel leuk. )

Dus totaal geen negatieve berichten van zijn kant dit keer. Daar ben ik echt al zó blij mee!
Jeetje Magz, Wat een narigheid. Hopelijk kan de baby nog even blijven zitten zonder schadelijke gevolgen voor moeder en kind!

@zeelinde. Gelukkig maar dat zman wat ontdooit! Haha en dat het kindje van zijn broer zo lekker makkelijk is. Dat stemt hem vast wel meer gerust!

Pfff die mannen van ons ook af en toe. Bah, vandaag ben ik een beetje in een mineur stemming. Het is super mooi weer hier en ineens mis ik mijn neefje en nichtje enorm (kindjes van mijn zus). Ik zou zo graag vandaag met ze naar een dierentuin willen ofzo...
Nuk, van harte gefeliciteerd met kleine Babynuk. Kan je je ogen er nog vanaf houden?

Alle andere ladies,

sorry, Sorry SORRY!!! Ik ben Sjaak Forumafhaak geloof ik. Pfff, elke keer wil ik iets typen, maar dan moet ik eerst 4 pagina's lezen (over het algemeen hoogst vermakelijk, dat dan weer wel) en vervolgens krijg ik een driedubbele paniekaanval omdat mijn scriptie over 2 maanden min 5 dagen ingeleverd moet worden. En met alleen een voorlopige inhoudsopgave en (goedgekeurd) onderzoeksvoorstel op papier, heb ik nog wel ff wat werk te verzetten.

Anyway, ik lees alles mee, maar het ontbreekt me aan de tijd om op iedereen te reageren! Weet dat ik aan jullie denk en iedereen een en lentekriebels toe wens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven