Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@italiagirl: dit jaar nog even bewust genieten van een kindvrij jaar. Zo maar stap, wijntjes plempen op het terras, kerstdiner met heerlijke wijn, vakantie zonder gedoe. Die termijn van een jaar was ik uiteindelijk ook blij mee. Zal je zien dat je het eindelijk net zoals Kippatat en mezelf stiekem ineens ook weer best eng vind!

@ Moimoi, nou dat klinkt toch hartstikke mooi met niet zo veel klachten? Ik kan me voorstellen dat het harstikke veel moeite kost je mond te houden! Kom hier maar vaak uitpraten als je wilt. Wordt er niet op je drankinname gebruikt? Of hints gemaakt? Ik word nu al rood als een boei als ze dat bij mij doen... Denk niet dat ik het lang voor me zou kunnen houden terwijl het wel leuk is als dat zo lang mogelijk lukt vind ik.
@duploo. Eigenlijk vind ik het nu al best spannend... Maar ik ben echt superblij! Alsof er een soort spanning van mij af is gevallen lijkt wel. En ach dat jaar, zoals ik eerder al schreef zou ik het ook niet leuk vinden om in deze situatie zwanger te zijn. Ondanks dat het natuurlijk best zo kan zijn dat ik ook zo beroerd word als bv romo, wil ik toch van een zwangerschap kunnen genieten dan!

@ moimoi. Idd knap dat jullie nog niets gezegd hebben! Dat lijkt me best moeilijk, kan me zo voorstellen dat je het soms wel van de daken af zou willen schreeuwen.
hier vandaag geen last meer van mijn borsten maar ik heb nog steeds hrt idee dt ze voller zijn. ik weet niet ofy dat normaal is voor mij. afwachten maar
Goedemorgen! Goed dat jullie even meldden dat Nuk mail heeft gestuurd, ben meteen weer bij.

Helaas was de doorslaapperiode van korte duur. Eén nacht om precies te zijn, vannacht was het weer 01.00 uur, 03.00 en 07.00...

Magz, gefeliciteerd! Hoe is het met ze?
Goedemorgen!

VKM: jammer dat het doorslapen nog niet structureel is.....maar de start is gemaakt. Hopelijk krijgt hij snel weer de smaak te pakken!

Italiagirl: goed van je dat je het kinderen-onderwerp weer even hebt aangesneden....ondanks deze moeilijke familieperiode. En een jaar is best snel voorbij! Ik heb Assieman destijds een jaar de tijd gegeven en hij kwam er aan het einde van de rit mee dat hij er klaar voor was en al in november wou beginnen (voor mij; cadeautje verjaardag) ipv januari.

Duploo; ik had sinds het stoppen met de pil, eigenlijk standaard dat de tweede helft van mijn cyclus mijn borsten voller waren en gevoeliger, maar het hoort ook bij een zwangerschap....dan blijft het gewoon maanden zo

Zo, ik kondig maar direct aan dat ik de rest van de dag waarschijnlijk niet online ben. Heb zo een bijeenkomst en vanmiddag moet ik in de stad van die mooie oude toren zijn, in het midden van het land

Met mij gaat het trouwens heel goed! Ik blijf lekker vrolijk en kwaaltjes-loos.......vannacht wel heeeel slecht geslapen en daar wil ik nu eigenlijk nog niet aan wennen Ben wel 5 keer wakker geweest, heb continu eng gedroomd, helemaal zwetend wakker worden, mijn draai niet kunnen vinden, etc. Heb dus niet zoveel geslapen....zal ik vanmiddag wel merken!
Hallo goeiemorgen allemaal!

Ik weet nog niet zoveel meer over de toestand van schoonzus en neefje, heb wel een mail gestuurd naar mijn zwager met hoe alles nu is. Voorlopig kunnen we nog niet op bezoek dus dat doen we zaterdag (nadat we bij een eventueel toekomstig huisje zijn wezen kijken aaah!!)

Ik heb een viva-mailadres aangemaakt dus als er leuke dingen, verhalen of foto's zijn die jullie ook met mij willen delen mag dat naar vivalamagz apenstaartje gmail punt com.

@pipo en duploo: ik ben momenteel héél hard voor mijn eigen zusje aan het duimen (die heeft haar eerste NOD zondag) maar ik zal tussendoor ook aan jullie denken! Het is jullie zo gegund!!

@italiagirl: Wat een fijn nieuws!! Nu heb je een datum om naartoe te leven, heerlijk toch? Kun je in dat jaar nog alles doen wat je wil, je geestelijk voorbereiden op het officiele startschot en wie weet zegt italiaman na een half jaar wel van ach, het kan nu ook wel!

@Assie: Wat fijn dat je nergens last van hebt! Behalve de dromen dan... Ikzelf heb ook de afgelopen week last van dromen, maar bij mij gaan ze allemaal over een nieuw huis haha! Al 4 nachten op rij er beroerd door geslapen, ben er blijkbaar erg mee bezig...

@moimoi: Ik denk niet dat ik dat zou kunnen, het zo lang voor me houden... Ben een echte flapuit! Denk dat ik het toch direct aan mijn zusje en mijn ouders zou willen vertellen....Respect hoor dat je dat kan!!

@romo:
Goedemorgen allemaal!

Italiagirl! Wat fijn, een jaar duurt misschien nog wel even, maar is niet onoverkomelijk! Was jij wel al trouwens met de pil gestopt? Of wordt Italiaboy daar minder enthousiast van? Want dan zouden jij, en je cyclus, er over een jaar helemaal klaar voor zijn!

Alle anderen! Zwaai!

(Pipo! duimerdeduim!)
@ Assie, ik merk voor de rest niets, nou ja, als ik niet heel hard mijn best doe, heb ik dus nergens last van. Ga er maar vanuit dat het niet raak is maar totdat ik ongesteld wordt blijft er toch een greintje hoop in mij leven.

@ VKM: fijn dat je zoon een keer heeft doorgeslapen, maar jammer da thet maar eenmalig was.

@ moimoi, ik hoop dat vandaag ooknog wat zon meepikken lukt.

@ Romo, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Zo kun je niet echt genieten. Zijn ze een beetje schappelijk op je werk?
@ Italygirl: je vriend heeft nu gezegd over een jaar. Ik zou dan niet ineens gaan hopen dat hij over een half jaar om is. Dat kan natuurlijk best, maar hoeft natuurlijk niet. Ik hoop dat de termijn je rust blijft geven en vertrouwen. Ik denk dat dat ook fijner is voor je vriend.
Nogmaals: wat fijn dat jullie allemaal positieve straling mijn kant opsturen door dat geduim . Vergeet ook niet voor Duploo te duimen .

@italiagirl: wat een goed nieuws. Scheelt echt om een datum te hebben om naartoe te leven. Bij mij was dat toen twee jaar en dat is achteraf echt omgevlogen.

Hier nog steeds megazere boobies. Bij elke stap die ik zet, voel ik ze. Maar zoals Assie zegt, kan dat elke cyclus zo zijn. Al kan ik me niet herinneren het ooit zo heftig en vroeg gehad te hebben (of is dat wishful thinking?). Ik merk dat ik een beetje hoop krijg, maar dat wil ik niet. Ben nu al weer bang voor de teleurstelling! Zie er zelfs tegenop om te testen (terwijl ik daar normaal geen moeite mee heb zoals jullie weten )

Romootje: hoop dat je vandaag een goede dag hebt
@ Pipo, die zere borsten voor een goed doel! Klinkt goed dat je het erger en eerder hebt dan normaal. Ik duim!
Hoi dames,

Denk ook even lekker op vakantie te gaan. Kom je weer terug is er potjandorie bijna een heel topic bijgeschreven. Het heeft gewoon een week geduurd voor ik helemaal bijgelezen was.

Maar ben er weer.

Allereerst NUKJE: super gefeliciteerd met nukkebaby. Geniet van de rozewolkmomenten zal voor je duimen dat ze steeds langer worden.

Ben erg nieuwsgierig naar je verhaal

@janine en vkm: als ik jullie verhalen zo lees zijn uullie beide echt supermoeders vkm hoop dat verkadebaby snel meerdere nachten achterelkaar doorslaapt. En janine zal voor je duimen dat de reflux bij de meiden ook steeds minder wordt dat ook zij en daarmee jullie weer wat meer rust krijgen.

@ pipo en frutje: duim duim duim. Hoop dat het voor jullie nu ook snel raak mag zijn.

@moimoi: jippieee!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super van harte gefeliciteerd. Wow het is gelukt. Geniet ontzettend van je zwangerschap. Het is je gegund.

@Romo: ondanks dat je je ontzettend slecht en misselijk voelt en daadwerkelijk echte vriendjes aan het worden bent met meneer porselein toch super gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop voor je dat je weer snel aan het werk. En dat je van je zwangerschap kunt gaan genieten.

@alle meelezers en of nieuwe mensen: welkom. Ook ik ben iemand die met tussenposes langskomt. Zit helaas nog steeds op het eerste wachtbankje. Over 2 maand zijn bij mij de pilstrips op en stop ik met het slikken van de pil. Dit alles in overleg met lavenderman. Helaas wil hij wel kinderen maar nu nog niet dus zullen we dan aan de condooms gaan. Hoop echter dat hij die snel beu zal zijn. Zodat we voor het echie aan de slag kunnen. Word er tenslotte niet jonger op.
Nuk: die stortbevalling.. zo ben ik ook op de wereld gezet door mijn moeder. Om half elf savonds braken haar vliezen (daarvoor had ze nog niets gemerkt. En om 00.50 lag ik in der armen... Ook zij is er destijds zonder scheuren vanaf gekomen.. en daar is ze mij nog altijd dankbaar voor.

Hopelijk kun je snel wat meer rust pakken.
Even compleet off-topic:

Ik hoor net dat het zaterdag wel 20 graden kan worden! WOEHOE!!
En de meiden hebben hier tot 5.15 doorgeslapen.. en ik zat de hele nacht in spanning.. normaal wordt er altijd wel eentje wakker van de krampjes.

Schema van nu: F 5.30/ B 6.10 - 9.00/9.40 - 12.30/13.10 - 16.00/16.40 - 19.30/20.10 - 23.00/23.45 (die laatste doet mijn vriend). Tussendoor zijn ze soms wakker en liggen in de box. Na de fles van half 6 slapen ze (meestal) weer verder.. en dan kan ik ook nog even maffen. Vanmorgen had B om 8.00 krampjes toen heb ik haar bij mij in bedje gelegd met mijn hand op der buikje.. na 20 minuten sliepen we weer verder.. zo lief is dat.

Hopelijk heb ik eindelijk een vast schema.. ze zitten er vanaf zaterdag op.. dus gaat de goede kant uit!
en ow, het ziet er naar uit dat F der duim heeft gevonden.. en dat vind ik natuurlijk heeeel handig.. hoef ik niet constant haar speen in te doen.
En ja, 20 graden.. te goddelijk!!!
Pfffff hier weer iets raars. Beetje bruinverlies ineens? Maar dat is nog veel te vroeg! (Afgaand op positieve ovutest en voorgaande cycli. Zit nu pas op dag 25.) Snap er niks meer van...
Ja het wordt weer heerlijk weer! Ik kijk er naar uit!

Janine: wat fijn dat de meiden hebben doorgeslapen! Hopelijk hebben ze de smaak te pakken.

Lavender: welkom terug van vakantie!!!! Ja er wordt tegenwoordig erg veel geschreven, het kost me af en toe ook moeite het bij te houden terwijl ik meestal wel elke dag kom buurten.

Pipo; ja, het niet willen testen zou ook zomaar kunnen passen bij een zwangerschap. Ik hoop het zo voor je! En hoe staat het met de huizenjacht? Zit daar al een beetje vaart achter?

Magz: spannend, baby kijken en huisje kijken Hopelijk bevallen ze beiden...haha

Zo en nu richting de informatiemiddag! Meiden werkse nog en tot morgen.
Ohw Pipo: Innesteling????? Oh nee, ik mag je niet laten hopen... Ik blijf heeel hard voor je duimen!

PS: mijn bruinverlies is zo goed als opgehouden, en ik vermoed dat ik afgelopen zaterdag mijn ei heb gehad. Oh ik hoop het! Dan kunnen we verder...

Ik reageer later meer, nu heb ik het een beetje druk
Lekker Janine! Gek he, slapen die ukkies door, lig jij wakker. Maar dat went wel hoor! Hopelijk worden de krampjes snel minder!

Pipo, wat is dat? Vreemd! Hopelijk innestelingsbloed en komend weekend een positieve test.
Lavender, ik heb ook moeite om het bij te houden. Zeker als ik aan het werk ben, dan kan ik echt niet bijlezen. In m'n pauzes kolf ik en 's avonds wil ik toch echt met Verkadezoon spelen en hem voeden.

Pauley, ik hoop het ook! Zou fijn zijn als je dit stukje af kunt sluiten.
Totaal offtopic, maar ik zoek een nieuwe telefoon. Nog tips iemand? Nu bel+sms ik alleen, maar ik denk na over internet. Gebruik je dat veel? Wanneer?
Klinkt goed Pipo! Ik duim heel hard voor je!
Haai,

Ow, ik ben ook even de draad kwijt hoor.

@Lavender

Welkom terug van vakantie!

@Moimoi

Fijn om te horen dat het goed met je gaat!

@Italiagirl

Yes, een goed gesprek en een goede stap in de babyrichting.

@Pipo

Hmm, bruinverlies. Ik duim lekker verder voor jou hier (al houd ik mijn benen deze week niet bij elkaar ahum).

@janine

Wat een net schema! Hopelijk houden de dames het goed vol (om daarna voorbeeldig door te gaan slapen).

@VKM

Hmm, jammer van de minder goede nacht. Misschien is VKbaby geschrokken van het lange slapen? Of is hij vanavond zo moe dat het 'm weer lukt.

@roze wolk

Denk ook dat 't 'm in de momenten zit en niet in een langdurige aaneenschakeling van zweverige blijdschap. Daarvoor is het gewoon te pittig.

@Nukje

Zet hem op daar! Je doet het super!

Verder: jippie zaterdag mooi weer!

En VKM neem geen Nokia N97, ben er niet heel tevreden over. Man heeft HTC, daar is hij erg blij mee.

En nu hup weer aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven