Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Hoi!

Ik moest ook gewoon werken hoor, vandaag. Maar nu is het weekend!!

ik weet niet meer wie het vroeg, van die ene dag ongesteld. Maar dat had ik nu dus ook. Ik had eindelijk bloed! (hoeraaa!) Maar dat was dus na een halve dag alweer over. Zie het toch maar als een teken dat de boel wel weer op gang komt, maar nog niet helemaal 100% op gang is. Bij mij was dit trouwens dag 29.

@Barbabientje: jee, wat een omslag ineens, wat fijn! Alleen snap ik zijn opmerking niet zo goed: ook als je cyclus nog op gang moet komen heb je een (hele kleine) kans om zwanger te raken, dus als hij dat nog niet wil, zou ik de condooms er toch maar bij houden!

@Romo: bijna 12 weken, mooi! Ik hoop echt voor je dat je misselijkheid dan af gaat nemen...

@Magz: beterschap!

@Kip: mooi, de Mattheus Passion, veel plezier! Klinkt als een goed Paasweekend.

Ik ga ook een zeer zalig pasen hebben: de berg nakijkwerk is helaas schier eindeloos. Dus dat wordt een vroeg paasontbijtje, en dan an die Arbeit. Wel in de tuin, da's dan wel weer fijn. En hopelijk nog een kort rondje op de fiets.

En maandag repetitie voor de schoolmusical. Jaja, dat gaat wat worden

Frut: succes met je ei! Een paaseibevruchting zou toch wel echt mooi zijn!

@Kippatat en Zeelinde: leuk hè, je lijf weer leren kennen!

Mijn lijf doet echt niets. Ik ben stabiel, en die halve dag bloed voelde ook totaal niet als ongesteldheid. Maf hoor.

Even nog afronden met een frustratie: Orchisman wil nog niet beginnen deze maand! Hij wil nog een maand afwachten of de boel niet beter op gang komt. Tssss, ik ben er klaar mee, ik heb bloed gehad, en nou wil ik er voor gaan. Dat wordt gezellig, de eerstkomende sekspartij...
Oja, Romo, ik ga er gewoon heeeeeel positief (naief) voor. Kun je in de tabel veranderen dat we ervoor gaan vanaf mei. (Krijg Orchisman vast nog wel zo ver). EN dat mijn NOD dan 18 mei is?

Mocht het een NOD zijn, dan kan het ook nog zijn dat de boel nog niet op gang is, maar dat risico neem ik maar voor lief. Joehoe!

- einde egopost-
@ Orchis: Je staat er in hoor!! Hoop zo dat je cyclus nu gewoon weer op gang komt en dat jullie er voor kunnen gaan! Je hebt nu wel lang genoeg gewacht!

@ Allemaal: Fijn weekend!! Geniet van het zonnetje en van alle gezellige dingen die op de planning staan! BBQ's etc.. Wij vertrekken zo heerlijk samen een weekend naar zee! Luxe hotel, alles er op en er aan... Genieten!
Hi dames, hier even snel een berichtje vanaf mijn vakantieadres (weekendje weg met schoonfamilie). Nog geen nieuws. Vandaag is dag 24 nog geen symptomen eigenlijk. Het kan dus nog alle kanten op! Hou jullie op de hoogte. Veel plezier allemaal!
@pipo duimduimduim! Wie weet is jouw ei deze maand wel een kindersurprise
@tijger.. een kindersurprise
Hahaha, ik duim voor de kindersurprise Pipo! Geniet ondertussen lekker van je weekendje weg!

@Orchis: Ja, lijkt me wel weer prettig na +10 jaar pil. Al is waarschijnlijk de menstruatie wel erger/pijnlijker en kan je het niet meer plannen, maar alles voor het goede doel.

Wat balen dat Orchisman nog een maand wil wachten. En het wil ook nog niet helemaal goed op gang komen begrijp ik. Balen zeg! Hoe lang ben je al zonder pil?

Iedereen fijne pasen!
Kindersurprise: briljant!

@ Allen: Zalig pasen! Ik ben helemaal niet zo christelijk, maar zalig vind ik gewoon leuk klinken.

@ Zeelinde: wat ben je vroeg op eerste kerstdag?

@ Orchis, jammer dat man nog een maand wil wachten. Jij denkt er anders over begrijp ik. Groot gelijk!

Hier is mijn menstruatiecyclus ook anders dan voordat ik begon met anticonceptie. Bij mij minder lang en veel. Duur van cyclus weet ik niet en PMS heb ik minimaal en vroeger niets.
@duploo als zeelinde hier al op eerste Kerstdag zou zijn, is ze zeker vroeg. Wist je trouwens dat Zalig Pasen Katholiek is, en niet gebruikt wordt door de rest van de Christenen tot zover mijn theorieles Ik heb nu net mijn eerste menstruatie gehad na de pil en die is ook veel minder geweest dan vroeger. (De reden waarom ik met de pil begon) Jij bent toch al wat langer gestopt toch? Misschien dat het volgende maand erger is? (vanwege het ontpillen zeg maar?)
Hahaha, hier bij ons thuis is het pasen.

Maar ja ik ben altijd vroeg. Geen rust in mijn d*nder om uit te slapen. Dus of het nou weekend is of pasen of kerst, maakt allemaal niet uit: ik ben vroeg op.

Ik denk ook dat je menstruatie eerst goed op gang moet komen en dat het de eerste keer best wel anders kan zijn. Lijkt me dat dat nog wel bijtrekt? Nog 3 maanden en dan kan ik hier wat beter over mee praten.

Vannacht een rare/nare droom gehad: ik was 11 week en 6 dagen zwanger. (Waarom nou die 11 weken en 6 dagen? ) Maar helaas bleek bij de controle dat het hartje niet meer klopte... Gelukkig was het maar een nare droom. (Al zou het eerste gedeelte ook best wel 'for real' mogen zijn. )

Teveel mee bezig geweest gok ik zo...
@ Tijger: bedankt voor de theorie! Ik heb meteen verraden dat ik katholiek ben. Niet dat dat ik denk dat bij lezers hier daardoor het kwartje valt van wie ik in het echt ben.

En ik ben al twee jaar van de anticonceptie af en bij mij is het blijvend minder. Vroeger 7-9 dagen nu 3-4 dagen. Ideaal! Ik hoop dat het voor jou ook zo weinig blijft.

Dat kerstdag komt vast door de drukte. We zijn druk bezig in ons nieuwe huis (dat is vast wel een herkenningsfactor....) en de het huis is groot genoeg. Een kamer noemen we al een hele poos "de babykamer" maar ja, dat ga ik niet zeggen bij de rondleiding. Als we mensen nog niet verteld hadden van een kinderwens dan is het kwartje nu toch wel gevallen denk ik... Kamers genoeg.
Goedemorgen allemaal

Iedereen van het mooie weer aan het genieten? Ik ben heel benieuwd naar nieuws van Pipo!

@Duploo en Tijgertje

Hier wisselt het. De ene keer is het een menstruatie van niks, de andere keer een zondvloed.

@Zeelinde

Blijkbaar ben je er onbewust (en bewust) mee bezig.

@orchis

Wat irritant dat Orchisman nog een maand wil wachten. Als je nog geen eisprong hebt, merk je dat toch vanzelf...

Hoe is het met de rest?

Hier komt mijn ei wat later dan normaal, gezien de ovutesten. Maar man en ik vinden elkaar erg lief, dus dat zit sowieso wel goed.

Romo, kun je mijn NOD veranderen in 11 mei? Thanks.

Fijne paasmaandag (nee geen katholiek)!
Ow, is het pasen?!

Hier gisteren de hele dag een huilend kind gehad, geen land mee te bezeilen. En dus ook niet veel van het lekkere weer gezien .
Hallo allemaal! Tis hier nog best druk ondanks de paasdagen en het heeeeeerlijke weer.

Nukje balen zeg een huilend kind. Maar het goede weer blijft nog aan dus misschien geniet je er van de week nog wel van.

Ik ben aan het duimen voor pipo. Ik hoop het zo!!!

Nu ben ik er weer vandoor. Familie-etentje en tevens klein feestje vanwege de zwangerschap

Leef al heel de week op een hele grote roze wolk maar ik kom jullie snel weer vergezellen hoor!
Hi dames, hier pipo. Wel lekker weer en nog geen bloed. Verwacht ik eigenlijk ook pas morgen of overmorgen. Geen symptomen behalve zere tieten, maar dat heb ik wel vaker. Keep u posted. Fijne dag nog allemaal!
@nukje.. pfff.. lastig he. Ik heb vandaag last van huilende kinderen... de overige dagen gingen goed.
Even kort!

@ Frut: heb het aangepast!

@ Pipo: spannend!

@ janine & nukje: vervelend zeg, huilende kindjes..

@ de rest: zwaai!

Hier echt een fantastisch weekend gehad, heerlijk relaxed met zn tweetjes!
hai hai. Loesel is ook still alive!! Gewoon even niet zo vaak zin en inspiratie om te schrijven, maar ik lees wel mee.

@frutje: wachten op je ei dus? hopen dat het deze ronde raak is!!

@pipo: bij jou wachten op de positieve test. ik duim voor je!

@Nukje en Janine: bah, huilende baby's, en dat met dit warme weer!! succes ermee en probeer toch lekker wat zon mee te pakken!

@romo: ik begrijp dat de misselijkheid wel echt minder is geworden bij je? gelukkig maar!!

Hier zit ik op het wachtbankje, mijn nod is komende vrijdag. Ik voel of merk nog helemaal niks. Ben ook een beetje bang dat we alles niet zo goed gepland hebben deze ronde haha. Dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden deze week... (al hoop ik natuurlijk heel hard van niet!)

meiden, geniet van het lekkere weer! zwaai zwaai!!
Wat een heerlijk weekend was dat! Het weer tenminste, want ook al had ik geen huilende kinderen, ik heb er ook niet zo veel van meegemaakt vanwege een bult werk. Hoe zou je dat nou doen als je ook nog een (huilend) kind hebt...?

@pipo: de Pasen overleefd met je schoonfamilie? Spannend bij jou weer, 't kan weer alle kanten op. We duimen!

@Loesel: duimen draaien ook voor jou!

@Romo: haaa, fantastisch klinkt positief, geen misselijkheid meer (of in ieder geval veel minder)?

@Moimoi: geniet van je roze wolk. Wat heerlijk, heb je het van de daken geschreeuwd?

@Tijger: nou, ik had maar een halve dag. Geen idee hoe (beter gezegd of) het de volgende keer zal zijn...Weinig is wel fijner dan een mega dijkdoorbraak, toch?

@Frutje: weer aan de gezelligheidwipjes dan?

En van al die paaseieren is Frutjeman vast ook extra potent geworden, dus dat komt helemaal goed met die bevruchting binnenkort!

@Nukje en Janine: zo balen! Het was zo'n lekker weer om met de kindertjes in de wandelwagen buiten rond te paraderen!

@zeelinde: ben al sinds december gestopt. Maar alles doet het nog niet zo goed helaas.

Orchisman en ik leven een beetje langs elkaar heen op het moment. Op zich wel gemoedelijk, maar echt leuk is anders. We hebben het beiden redelijk druk, en als we samen thuis zijn doen we ieder ons eigen ding. Samen naar bed gaan we nooit, want ik ben 3 uur eerder moe. En ik sta 2 uur eerder op. Da's wel jammer. Vooral ook omdat ik las dat stellen die maar 1x in de week seks hebben maar 16% kans hebben om in ene half jaar zwanger te raken. (Geen idee waar ik dat nou weer gevonden had hoor). Verder rookt hij sinds een jaar weer af en toe. Bah. Hij zou stoppen als we er echt voor zouden gaan, maar hij wil nog een maand wachten. Dus: beetje suf in Huize Orchis!
@orchis we hebben t zeker van de daken geschreeuwd. Maar dat is ook meteen mn onzekerheid weer. Bijna iedereen weet t nu. Is dat niet te vroeg? Zit nu op ruim 10 weken. Gelukkig woensdag weer een echo. Andere zwangeren en moeders wanneer wist bij jullie iedereen het?

Pff word soms moe van mezelf hoor al die spanning en onzekerheid. Maar ik geniet ondertussen wel hoor!
Even een vraagje, want volgens mij is dit al eens besproken op dit topic: hadden de zwangeren last van een gevoelig stuitje rond de nod?

@orchis: dat langs elkaar heen leven herken ik helaas maar al te goed... Probeer toch tijd voor elkaar te maken, al is het maar een uutje.

@moimoi: lijkt me super om het aan iedereen te kunnen vertellen. Maar ja, dan komen er inderdaad weer nieuwe onzekerheidjes. Ik denk dat je dat altijd wel houdt. Gewoon lekker vertellen lijkt mij, en vooral ervan genieten!

@pipo: al nieuws?

Hier nog niks... Maar zou nu ook wel vroeg zijn.

@ de rest: ZWAAI!!
Goedemorgen allemaal!

Heerlijk van het paas weekend genoten? Ik wel en ook nog lekker actief geweest. Nu weer aan de slag... Gelukkig maar een driedaagse werkweek en volgende week ook, dus je hoort mij niet klagen !

Gister een vroege test gedaan (moest van man ! ) negatief natuurlijk. Wordt nu dus waarschijnlijk wachten op mijn ongesteldheid, en dan maar op naar de volgende ronde. Man en ik hebben besloten nog even stug door te gaan...

Hoe is het met de rest?
Hi allemaal!

Pipo: hoe is het nu met jou??? Het weekend overleefd en nog geen bloed?

moimoi: alweer ruim 10 weken......de eerste weken vond ik aan de ene kant langzaam gaan (omdat ik ook wel naar de echo's toeleefde) en aan de andere kant toch wel snel. Nu vliegt de tijd eigenlijk wel En mijn stelregel: zo lang je je goed voelt, moet je er vertrouwen in hebben dat je zwangerschap goed gaat!

Wij hebben ouders en broers/zussen al voor de echo ingelicht.....en werk na de 12 weken echo. De meeste vrienden ook vanaf 12 weken (op een paar hele goede vrienden na), als we ze zagen. Dus sommigen wisten het pas toen ik al bijna 20 weken was.....

Orchis: ik hoop dat jullie snel weer helemaal op 1 lijn zitten! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in nog een maand wachten. Je lijf doet het weer!!!!

Loesl: ook een spannende week voor jou! Hopelijk komt er geen bloed meer!!!

De rest:

Wij hebben er een flink klusweekend op zitten. Vloeren gelegd, meubels in elkaar gezet (tjee wat een uitgebreide pakketten zijn dat.....) Duurde aardig lang voordat alles af was, maar het is gelukt! Kortom, geen zwaar werk meer voor de boeg. Het leuke aankleden en opleuken van alles kan nog tot ver in mijn zwangerschap!

En nu snel weer aan het werk.
@Pipo: als je NOD 28 april is, zou het nog kunnen, maar het is natuurlijk ook niet leuk om dat elke keer te horen. Ik blijf voorlopig toch nog maar even voor je duimen!

@Romo: Ah, lekker genoten van een lang weekend met z'n tweetjes? Heerlijk! En dus ook minder misselijk?

@Loesel: Ik duim ook voor jou!

@Orchis: Hmm, beetje balen dus in huize Orchis. Waarom wil Orchisman eigenlijk niet als je nog niet "echt" ongesteld bent geweest?

@Janine en Nukje: Lijkt me erg zwaar, als je kindje(s) de hele dag huilen en niet getroost willen worden. Hopelijk hebben jullie toch nog een beetje van Pasen kunnen genieten...

@Moimoi: Geniet ervan! Hopelijk kan de volgende echo je weer een beetje gerust stellen...

@Frutje: Ook hier geen paasei, dus dat synchroon bevruchten zou nog steeds kunnen.

Ik verwacht de komende dagen wel mijn eisprong te krijgen, alle lichamelijke tekenen wijzen daarop. Alleen moet nu mijn temperatuur nog even stijgen. Op zich wel gunstig, omdat ik dus een paar daagjes weg was. Nu kunnen we er optimaal gebruik van maken

En dan nu weer hard aan het werk, korte week en veeeeel te doen...
Goedemorgen.. mevr. Kreeft hier (vooral mijn kop). Wat een heeeerlijk weekend was dit.. nu weer aan de bak, dus weer forummen .

Voor jullie niet allemaal een zalig weekend geweest lees ik?

Nukje en Janine: de kindjes weer zoet? Misschien last van de warmte gehad? De komende dagen wordt het dan beter voor ze.

Pipo: Wat balen weer van je test! Begrijp dat jullie het redelijk oppakken, echt fijn dat jullie er zo voor elkaar zijn!

Orchis: He wat vervelend om zo langs elkaar heen te leven. Maar denk dat het voor iedereen wel herkenbaar is. Het gebeurt hier tenminste ook regelmatig dat het een week `hee lief`en ´doei lief` is (maar komt ook omdat Bman regelmatig voor zijn werk zo een week weg is). En die opmerking van Bman… Tja, wat niet weet wat niet deert ofzo? Nee geintje, tuurlijk heb ik hem uitgelegd dat er wel een minieme kans is om zwanger te worden en we helaas dus gewoon condooms zullen moeten gebruiken.. Hoe ging de repetitie gisteren?.

Zeelinde: Best een goed idee om alle financiën ingecalculeerd te hebben. Hoe bereken je de kosten kinderopvang enzo dan?

Magz: Gezellig gehad met magzman? En viel het mannenweekend achteraf een beetje mee? Ik zit zelf op mijn werk sowieso al voornamelijk tussen de kerels, dus het maakt mij persoonlijk niks uit. Ik kan juist niet tegen een ‘kippenhok’ (kip: no offence)

Kippatat: Druk met klussen dus.. Kom je af en toe wel even buurten??

Frutje: Nog een spontane bbq gehad?

Romo: Wat super dat je weekendje zo mooi was! Begin je al een beetje te groeien trouwens? Een vriendin van mij die 12 weken is namelijk al wel..

Moimoi: Lijkt me echt geweldig om het je omgeving te vertellen! En wat leuk dat je een feestje had te ere van je zwangerschap!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven