Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@frutje balen meis!
O, nee Frut. Dit sucks echt
Hè Frut... wat STOM!!!!!!! Was zo hard voor je aan t duimen...
Gatverdamme Frut, wat ontzettend klote. Het wordt nu wel eens tijd dat je een beetje geluk krijgt. Bah
Verdorie! Frut je klinkt weer met de ogen gericht op volgende maand maar zult natuurlijk ook flink balen. Sterke.
Frut klote!!!!
Jeez Frut, wat klote!
Goedemoggel!

Wat is het rustig hier. Ik hoop niet dat dat betekent dat iedereen echt aan het werk is op de maandagochtend?

Ik zit te wachten tot ik ongesteld word. Ik zit al op dag 32, ben benieuwd...

Ah Frut... Dat is helemaal niet leuk! Het wordt inderdaad tijd dat je eens een beetje geluk krijgt!

Goedemorgen Kippatat! Ik ben wel hard aan het werk hoor (met nu even een minibreakje om te kijken hoe het er met Frutje voorstond) Spannend inderdaad! Wordt het je eerste 'echte' menstruatie? Of heb ik even ergens voorbij gelezen?
Frut; wat ontzettend balen!

Ik ben ook druk vandaag met mijn werk, maar tussendoor kom ik wel even spieken

Vanochtend ben ik weer bij de verloskundige geweest en alles was gelukkig nog steeds goed! Bloeddruk is mooi constant al mijn hele zwangerschap, hartje klonk goed. Dus kan er weer een paar weken tegenaan!
Assie, fijn dat is goed nieuws!

Wittebloem: ja dit is mijn eerste nadat ik met de pil ben gestopt. Voorheen was ik er echt nooit mee bezig, weet helemaal niet of ik nou een lange of korte cyclus had. We zullen zien. Geduld is een schone zaak..
Absoluut, erg schoon

(Ik las wittebloem en ik dacht, he heb ik wat gemist? moest aan dat johannespitmeel denken, dat je door de voeding kan doen hehe Hebben we het nu over voedingen?! Zover was jij toch nog lang niet! Lekker snugger)

Maar spannend om te zien hoe je lijf het zelf allemaal doet. Ik heb ook totaal geen idee hoe mijn cyclus is. Het is ondertussen al zo'n 8 jaar geleden dat ik 'puur natuur' was... Ik ben zelf altijd een beetje angstig dat ik mezelf niet meer terug ken als ik stop met de pil (kilo's erbij, emotiewisselingen,acne en wie weet wat nog meer!) Maar daar heb jij nog geen last van? Je hoort ook vaak dat mensen juist weer meer in balans zijn als ze stoppen met de hormonentoevoer. Maar, (wie was dat, Magz?) zei dat ze plotseling veel meer haargroei had! Dat wil ik niet! Of dat je ineens veel meer gaat zweten ofzo!

Vervelend lijkt me dat... Volgens mij is dat zo'n gevalletje: je moet er wat voor over hebben?

Assie! Goed om te horen! Je gaat voorspoedig!
@Kip, ben je druk bezig met wachten? Ik hoop zo voor je dat het snel komt, ik weet uit ervaring hoe vervelend die onzekerheid is. Doen jullie het in de tussentijd wel veilig? Of zou je stiekem ook nog zwanger kunnen zijn?

@Assie: fijn, alles goed!!

@Balncheflor: ik ben nu bijna 6 maanden gestopt, en ik merk nog niets. Da's ook niet zo raar misschien, aangezien de boel niet zo op gang wilde komen. Maar nu je het zegt, ik heb het idee dat ik iets meer haargroei aan het krijgen ben! En kilo's zijn er tot nu toe alleen maar vanaf gegaan, vooral bij de borsten dan (nou ja, daar konden niet echt hele kilo's vanaf hoor, maar toch). Emotioneel ben ik volkomen stabiel. Of in ieder geval, niet instabieler dan anders

Ben benieuwd hoe het bij jou is!

@frutje: ik vind het zo klote voor je!

Ik zit trouwens, na een heerlijke en hopelijk vruchtbare minivakantie Berlijn, op het wachtbankje. Gezellig hier! Al moeten Pipo en Frut eens plaats gaan maken voor verse wachtbankers, vind ik!

De Groeten!
Kan iemand mij nog een keer uitleggen hoe je nu plaatjes plakt? Ik wilde iets enorm grappigs doen (al zeg ik het zelf) maar dat lukt niet omdat ik die verdammte plaatjes er niet op krijg.

Als ik bijv naar Google afbeeldingen ga en ik zie een plaatje. Wat doe je dan om m hier te posten?

Hulp van harte welkom!

Orchis: ik zit niet echt te wachten maar stiekem zit ik natuurlijk weer wel te wachten. Ik ben ook gewoon benieuwd. Er is niet zo veel actie geweest op dat front ivm drukte dus zwanger ben ik niet,. Bovendien hebben we condooms gehaald speciaal voor deze periode. Was vergeten hoe irritant die dingen zijn heheh
@ Assie, fijn dat alles goed was! Kan me zo maar voorstellen dat dit de fijnste momenten zijn. Zorgeloos want gerustgesteld door een recente check-up. Geniet ervan!

@ Orchis: ik hoop voor je op een vruchtbaar weekend. Spannend zo op het wachtbankje.

@ Kippatat, ik hoop dat je menstruatie niet te lang uitblijft.

@Frutje, hoe is het met je? Stevig aan het balen? Of blik op de toekomst?
@ Orchis: ojee... extra haargroei... Maar nee misschien dat je er inderdaad niet zo veel van gemerkt hebt omdat het allemaal nog niet goed op gang was! Wel fijn dat je geen rollercoaster van emoties bent geworden haha! Wel leuk dat je kilo's kwijt raakt, jammer dan weer dat het precies op je borsten is... Maar zo te horen doet het toch wel iets met je lichaam! Ik ben overigens ook heel benieuwd hoe het bij mij is! Als ik stop met de pil... Over een jaar. Of twee... Tsja, ik mag hout aan gaan slepen want ik heb nog een behoorlijk lang wachtbankje nodig

Maar heerlijk joh, Berlijn! Wil ik ook echt eens heen, hoor van iedereen alleen maar positieve verhalen! En ik hoop ook op een vruchtbaar weekend! (Huh het is maandag?) Op een vruchtbare week in ieder geval! Voor alle wachtende natuurlijk!

@ Kippatat: hihi stiekem vind ik condooms wel makkelijk, geeft wat minder zooi enzo... Plaatjes plakken weet ik niet, staat het niet bij de FAQ?
@ Blancheflor: Orchis is een weekendje naar Berlijn geweest en hoopt dat dat een vruchtbaar weekend was. Ik hoop met haar mee! (En jij vast ook... ).

@ Kippattat: Plaatje plakken:

1. Ga naar het plaatje op google (dus moet wel online beschikbaar zijn)

2. Klik er op met je rechtermuisknop

3. Ga naar properties

4. Selecteer de link en kopieer hem (ctrl c) nr je klembord

5. Reageer zoals je normaliter ook een post plaats

6. Klik op het schilderijtje icoontje (4de van rechts, recht naast die schakel)

(7. evt klik dan nog bovenin je internet explorer een active x notificatie weg)

8. plaats gekopieerde link van plaatje in de popup die verschijnt (ctrl v)
Heel lieve dames,

Bedankt voor het meeleven, doet me goed. Het was gisteren stevig balen, vandaag staat de blik weer naar de toekomst. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Komt goed. En ik kan tenminste een glaasje bubbels op mijn eigen verjaardag drinken. Al had ik het natuurlijk ook niet erg gevonden als het Jip en Janneke-bubbels waren geweest. Maarja, niets aan te doen.

Assie, fijn dat alles goed was bij de vlos. Jij begint ook op te schieten nu!

Blancheflor

Hier merkte ik qua verschil vooral meer zin in seks. Geen vervelend bijverschijnsel. En meer emoties als ik ongesteld moet worden of net ben. Maar dat kan ook een andere oorzaak hebben . Owja, het bloedverlies is bij mij nu erg wisselend, maar over het algemeen meer dan met pil. Het valt allemaal wel mee hoor, no worries.

Orchis

Ai, gelukkig is er niets van mijn miniborstjes afgegaan. Dan was er niets over gebleven.

Kip

Condooms zijn stom!

En een plaatje plak je als volgt:

Ga naar het plaatje op bijv. googel en klik er met je rechtermuisknop op. Ga naar eigenschappen en kopieer de locatie. Klik bij het postdingetje van Viva op het schilderijtje (en accepteer evt de pop-up als je virusscanner hem automatisch blokkeert). Plak je linkje erin (let op dat je niet twee keer http hebt) en klaar is Klara de Kip.

Ik ben benieuwd .

@Duploo

Gaat wel goed hoor. De baalfase is weer achter de rug.
He Frut goed om te horen dat je het zo goed op pakt! En je bent jarig (bijna?) Gefeliciteerd!

En meer zin in seks klinkt inderdaad positief! Ach het is inderdaad niet iets waar ik me zorgen om zou moeten maken, maar ik slik al zo'n tijd de pil dat ik eigenlijk helemaal niet echt weet hoe ik zonder de pil ben! Raar idee toch?

@ Duploo: ik moet duidelijk beter lezen, haha! Het staat het er gewoon duidelijk. Ik lees vaak een beetje vluchtig en dan zie je dingen over het hoofd haha! Bedankt ieder geval!

Even proberen mijn foto voordat ik met de pil stopte te plaatsen...
en toen ik stopte met de pil

Vervelende haargroei overal!

Eindelijk ik kan het! Bedankt! De geweldige grap die ik wilde maken ben ik inmiddels vergeten maar ik kan wel plaatjes plakken! Yay!!
Ok... en nu kan ik dus nooit meer stoppen met de pil en nooit meer babytjes krijgen... En bedankt hè, Kippatat (grr... door jou heb ik ook al altijd zin in kip met patat)
Toch moet ik zeggen dat het best wel een mooie baard is hoor Kip! Best vrouwelijk nog. Oeh, ik slik nu een hele foute platte grap in.

Vooruit, ik maak 'm toch, want we zijn toch bezig met 'topicvervuiling'. Nu hoeft meneer Haan in ieder geval zijn schaamhaar niet meer bij te houden, want je krijgt toch wel haren in je mond

(Sorry)

@Frutje: gelukkig kon er wel iets van af, en heb ik nog een C-cupje over, maar toch jammer. Maar ja, Orchisman vindt ze nog altijd prachtig, dat is het belangrijkste, toch?

@Blancheflor: ik kan Berlijn echt totaal aanraden! Spring in de trein (voor 99 euro ben je er retour, vliegen wellicht nog goedkoper) en geniet! Voor ieder wat wild: geschiedenis, oude en moderne architectuur, en als hippies in parkjes biertjes drinken.

@ Kip: vreselijk hè, condooms? Bij mij verging het plezier nogal. Dus hoera voor de condoomloze seks! En als er nou nog baby's van komen zou het helemaal mooi zijn.

Zo, duidelijk tijd om te stoppen hiero.
quote:orchis schreef op 09 mei 2011 @ 18:20:

Toch moet ik zeggen dat het best wel een mooie baard is hoor Kip! Best vrouwelijk nog. Oeh, ik slik nu een hele foute platte grap in.

Vooruit, ik maak 'm toch, want we zijn toch bezig met 'topicvervuiling'. Nu hoeft meneer Haan in ieder geval zijn schaamhaar niet meer bij te houden, want je krijgt toch wel haren in je mond

(Sorry)

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven