Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Hoi allemaal,

De verhuisstress slaat hier hard toe. Veel dingen al gedaan, oude huis is weer helemaal wit en een groot deel staat al in dozen, maar we hebben geen auto meer. Bleek dat de APK voor donderdag gedaan moet zijn maar er meot nog heel veel aan de auto worden gefixt voor hij gekeurd kan worden. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed vermoed ik maar erg gerustellend vind ik het niet allemaal.

Vrijdag krijgen we de sleutel. Superspannend. Magzman en ik zijn allebei gestresst, korte lontjes en lange tenen en zo, niet echt gezellig. Nou ja, gaat ook wel weer over, diep ademhalen en tot 10...20...30... tellen.
Wat een prachtige foto's komen hier langs .

Hoe is het met iedereen? Druk an die Arbeit?

@Magz

Ik haat verhuizen . Als het allemaal klaar en mooi is, vind ik het prima. Maar het daadwerkelijke regelen, uitzoeken, inpakken etc vind ik verschrikkelijk. En vermoeiend. Heel veel succes daarmee de komende weken. En bedenk: aan alles komt een eind. Straks zitten jullie heel romantisch en gezellig in jullie nieuwe huisje. Met een auto mét apk voor de deur...

Zo, hup aan het werk!
@ Magz: herkenbaar hoor van de stress. Oude huis weer wit verven en in orde maken, daar zie ik nog het meeste tegenop.... Bleeeguhhhh.... zo nutteloos!
Ja erg he, en je wéét gewoon dat de volgende bewoners er net zo hard weer iets overheen smeren!! Maar ja, als je de borg terug wil, kun je beter doen wat de huisbaas zegt... Groen was veel mooier dan het suffe wit. Heb nu continu het gevoel dat ik in een ziekenhuiskamer zit!
... Waar is iedereen!!
Ik ben hier, heb alleen even niet zoveel vertellen... zit rustig op het wachtbankje te wachten
Hm. Wil je een hapje van mijn B&J ijs?
Lekker, welke smaak? Ik ben erg fan van chocolade fudge brownie...
Sorry heb alleen cookie dough!
Hahah!!! Ik hou niet zo van ijs... Maar Chuncky Monkey!!
Oh oh oh wat een heerlijke rust... Betekent dat dat iedereen aan het vieren is dat ze zwanger zijn??!!

In dat geval: Gefeliciteerd! Maar anders... Werk ze he!
Ha dames!

Nou, de afgelopen dagen was het hierbijzonder hectisch, zoals ik al eerder zei. Maar nu even een beetje rustiger.

Magz, nog 1 dagje en jullie kunnen in jullie nieuwe huis! Spannend! Maar ook wel hel erg leuk. Ik ben een van de weinigen die verhuizen leuk vind, ik hou ervan om weer alles opnieuw in te richten enzo. Na vijf keer alles heen en weer geschoven te hebben in het huidige huis, staat het toch niet meer "nieuw".

Kip, heb je al een cyclus?

Ik weet verder zo snel niet meer wat iedereen gezegd heeft, ik reageer later wel even wat uitgebreider.

Hier: gisteren ongesteld geworden, dus een lange cyclus gehad. Maar goed, ik voelde ook helemaal niets, en ik had zondag negatief getest, dus ik was er al vanuit gegaan dat ik ongesteld zou worden. Op naar de volgende ronde...

Romo: zou jij mijn NOD willen veranderen naar 8 juni?
Blancheflor, helaas dus niet Maar wel heel druk, dus weinig tijd om te forummen.

Ik zal me wel terugtrekken in meeleesmodus en af en toe posten, want er zijn de komende tien maanden op mijn werk een aantal deadlines gesteld die ik echt moet halen, en hoewel het realistisch is, is het ook wel een grote uitdaging...
@ Pauley: jammer van je menstruatie. Op naar de volgende ronde!

@ Magz: succes met laatste loodjes verhuizing.

Hier ook weinig te melden. Druk met nieuwe huis.
Hier ook even teken van leven... Merk dat ik gewoon echt weinig tijd heb om te reageren en ook echt weinig dingen te melden heb.. Zwangerschap gaat goed, heb alleen nog steeds weinig energie en ben daarom 's avonds ook niet meer zo actief dat ik even achter de computer kruip...

Ook hier meer in de 'meeleesmodus en de tabel-aanpasmodus dus'.

@ Pauley: Balen zeg.. op naar de volgende ronde maar weer! Succes met alle drukte!

@ Magz: Succes met de verhuizing. Hoe is t verder met je?

@ Duploo: Succes met al het geklus in het nieuwe huis!

@ Italiagirl: Hoe is het met jou?

@ Tijger: En hoe gaat t op het wachtbankje? Heb je er een goed gevoel over deze maand?

@ Blancheflor: zwaai naar jou, hoe is t met je?
Romo: misschien moet je eens wat vaker een tukje doen

@Magz: succes met de verhuizing!

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel jammer dat je vaak alleen je eigen dingen komt vertellen, en vaak niet op anderen hier reageert. Jammer!

@Italiagirl, inderdaad, hoe is het! En met je schoonzussen!?

@Pauley: succes met schrijven. Jammer dat we je niet zo vaak meer zullen zien hier, ik vind het altijd wel gezellig met je.

Geldt ook voor Romo...

@de ijsdames: smakelijk!

Hier verder geen nieuws. Zit op het bankje, maar misschien wel vergeefs. Geen tempverhoging gehad, dus misschien ook helemaal geen ei. We wachten maar af hè.
Ah mooi om te horen dat jullie druk zijn met werk/verhuizingen/verbouwingen e.d. en niet te veel stressen over wachtbankjes enzo! Lekker afleiden die handel!!

@ Orchis: vervelend dat er geen ei was... Als er geen verhoging is geweest, is het dan echt zeker dat er geen ei was? Crappy zeg... Je hebt natuurlijk totaal geen inzicht in wanneer zoiets wel eens besluit te gaan komen... Maargoed: misschien wel niet vergeefs! Ik ben van mening dat positief denken tot positieve dingen kan leiden! Ik zal positief voor je denken!

Ben ook benieuwd naar de cyclus van Kippatat!

@ Romo: super fijn om te horen dat alles goed gaat! 'Moe' hoort er denk ik helemaal bij he? Niets zorgwekkends! Lekker je rust nemen en zeker gewoon op tijd naar bed! Je niet verplicht voelen aan het forum hoor! En super lief dat je de tabel toch nog zo goed bijhoudt! (Voor iedereen die er in staat, hehe )

Duploo succes met je huis! Hopelijk wordt er erg mooi!

Pauley, hehe ik denk altijd dat ik verhuizen/inrichten leuk vind, maar uiteindelijk wordt het nooit zo als mijn perfectionistische idee er van gevormd was, en word ik chagrijnig... Grr...

@ Romo: lief dat je naar me vraagt! Ik ben eigenlijk onwijs hard aan het leren voor een tentamen voor morgen (niet dus...) Het is niet een heel belangrijk/groot tentamen, maar moet nog wel even echt wat doen! (en het is al kwart over 9 help!) Dus ik ga er eigenlijk maar weer eens vandoor!

(Babytechnisch kan ik de zaak gelukkig aardig naar uit m'n hoofd zetten (met vlagen), wat niet wegneemt dat mijn interesse naar alles wat er mee te maken heeft ontzettend groot is en gestaag groeit! Dus ik vind al jullie verhalen/vertwijfelingen/ zwangerschappen/eisprongen/tempraturen/etc ontzettend interessant!)

Ok, terug naar de boeken!
Hey hey,

tis hier rustig de laatste tijd. Ik zit eerlijk gezegd ook een beetje in de meeleespositie. Vooral natuurlijk om iedereen te volgen op de verschillende wachtbankjes. Ik blijf voor iedereen duimen hoor.

Hier verder alles goed. Al weer bijna 13 weken zwanger. Tjee wat lijkt het snel te gaan zeg. Het gaat goed. Soms nog een beetje misselijk en mn wel snel moe. Beetje zoals Romo omschrijft. Maar eigenlijk vind ik de klachtjes ook wel fijn. Ik ben gewoon heerlijk zwanger!!

Nou meiden, ik denk aan jullie en ik lees mee zo vaak als ik kan.

xx moimoi!
Hee Moimoi, 13 weken alweer! Wat gaat het snel! En inderdaad, die kwaaltjes, wat maakt het uit, want je bent zwanger! Goede instelling (ik ken mensen die daar heel anders mee omgaan).

Mijn dochtertje wordt dit weekend ook alweer 2 maanden, de tijd vliegt. Voor ik het weet is m'n verlof voorbij... *niet aan denken, niet aan denken*.

*Zwaai* naar iedereen!
Jeetje 2 maanden Nukje! Dat gaat inderdaad onvoorstelbaar snel! En je wil nog niet dat je verlof voorbij is? Dat bekent dus dat je er lekker van aan het genieten bent met je meiske? Goed om te horen! Jeetje, ik besef me nu plotseling pas dat zo'n klein babytje zo ontzettend veel groei/veranderingen meemaakt in zo'n eerste periode (in tegenstelling tot bijvoorbeeld het verschil tussen 13-14 jaar) Dat is echt bijzonder zeg! En wat jammer dat het zo snel voorbij gaat eigenlijk! Voor je het weet is ze alweer groot!
Haaaaiiii

Gisteren een beetje bloed en vandaag helemaal! Na 35 dagen Jay!

@Moimoi: je geluk straalt er vanaf, heel leuk om te lezen!

de rest
Halleu! Daar ben ik ook weer eens. Ik zit inmiddels op het wachtbankje... Dus draai die duimen maar weer warm.

Moimoi, ik vind het echt heel leuk om te lezen dat het zo goed gaat. Hoe reageert iedereen op het Grote Nieuws? Heb je al een viva emailadres aangemaakt? Doe maar even iets als moimoi@hotmail.com bijvoorbeeld. Laat even weten als het gelukt is.

Kip: gefeliciteerd met je cyclus. Nu ook starten dan dus?

@Magz: succes met verhuizen. Verder nog nieuws over progressie bij Magzman of heb je het onderwerp even laten rusten?

@Blancheflof: succes met tentamen!
Nou zeg, heel stuk getikt, is tie zomaar opeens weg... Even kort dan nog

@pipo heel veel succes, ik duim mee

@blancheflor jij ook succes meis!

@kip leuk he, hoe blij je kan zijn met ongesteldheid

Ik heb waarschijnlijk eerder mijn NOD dan gedacht, want deze maand sprong mijn ei op dag 18 ipv 25... ben benieuwd!
Hallo allemaal,

ik ben benieuwd wat jullie allemaal mailen dus bij deze ben ik ook bereikbaar via moiviva@hotmail.com
Thanks Tijger en Pipo! Tentamen ging erg goed gelukkig! Is dat weer lekker achter de rug! Inderdaad moimoi! Super fijn dat je zo gelukkig klinkt! Mooie voorbode voor pipo en frutje en de andere wachtbankertjes!

Een hele fijne dag vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven