Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Hi allemaal!

Ik was deze week voor het grootste deel weg voor mijn werk, vandaar dat ik even niet langs ben geweest!

Moimoi: goed om te horen dat je zwangerschap goed gaat. 13 weken alweer!!! Nog even en je kan genieten van de 20 weken echo en alle schopjes. Ik zit alweer bijna op 26 weken. Tijd vliegt.

Duploo & Magz: succes met jullie huizen!! Het is altijd een heel gedoe verhuizen, maar ik moet zeggen dat ik het niet erg vind. Ik ben geloof ik een van de weinige personen die er ook helemaal niet gestressd van raakt

Blacheflor: hoe is je tentamen gegaan?

Kip: fijn dat je ongesteld bent geworden. Je hebt een cyclus!

Iedereen op de wachtbankjes: succes en hopelijk vindt er binnenkort weer eens wat doorstroom plaats! Het is veeeeel te druk op de verschillende wachtbankjes; behalve op het zwangerschapsbankje
Ja Kippatat! Ik had eroverheen gelezen! Een cyclus! Jippie! (Bíjna net zo leuk als een baby ) Assie, bij jou gaat het ook hard! M'n tentamen ging erg goed! Fijn, weer een stukje dichter bij afstuderen, en dus ook een stukje dichter bij....
Bij ons ook geen echte stress hoor. we doen alleen echt niet veel anders dan werken en klussen (en dan bedoel ik dus niet het babybytes klussen alhoewel we daar deze maand gelukkig wel meer puf en zin in hebben dan vorige maand).

Moimoi, dat schiet alweer op. Geniet ervan en denk aan jezelf.

Nukje dat gaat toch snel dan he. genieten van de laatste maandjes.

Pipo ik duim voor je!

Orchis, ik hoop dat je wat mis gemeten hebt ofzo. Ik dim voor je.

Blancheflor helemaal tebegrijpen hoor Die babyfixatie. Ik merk dat ik soms mezelf in moet houden als ik met zwangere vriendinnen praat. Ben zelf natuurlijk nog niet zwanger maar heb een rijke fantasie en heb meal een voorstelling van hoe het zal zijn. Slaat nergens op want natuurlijk pakt het weer anders uit dan gedacht zoals met alles.
Beetje veel fouten in vorig bericht.... jullie kunnen mij nomineren voor verbanning naae Babybytes... Mijn excuus is dat ik niet zo goed mobiel kan internetten....
haha Duploo; we weten dat jouw berichten normaal gesproken echt niet in aanmerking komen voor een hoog babybrabbel-gehalte Spelfouten is nog net even anders dan het taalgebruik daar!

Komt het einde van het klussen al in zicht?

Bij mij gaat het inderdaad hard; vandaag de grens bereikt van nog maar 100 dagen tot de uitgerekende datum. Binnenkort maar weer eens shoppen met een vriendin, zodat bijna alles voor de kleine meid in huis is. Dan kan ik me richting verlof lekker bezig gaan houden met schoonmaken, kleertjes wassen en wat aankleding Maar dat duurt nog even!

Eerst nog een vakantie regelen......en aan het verzinnen van een naam beginnen.
Hey, mag ik mij hier ook aanmelden? de kogel is door de kerk. wij willen een kindje. niemand weet dit behalve wij 2 en de buurvrouw misschien die ons gisteravond in de tuin hoorde kletsen over babynamen :-) even/nu nog enorm anoniem dus...

nu nog niet. volgend jaar gaat het spiraaltje eruit. even nog een jaartje vrijheid blijheid :-)

mijn leeftijd is 30 maar ik word zéér binnenkort 31 dus dat is makkelijker om te noteren.

of moet ik mij op een andere manier aanmelden?
broadway wijzigde dit bericht op 16-05-2011 12:29
Reden: typo
% gewijzigd
En doooooor!
Welkom Broadway

Schrijf lekker mee! Ik word zeer binnenkort ook 31, dus we kunnen wat dat betreft elkaar een hand geven.

Verder niet zoveel te melden hier. Was een beetje grieperig gisteren, maar voel me wel alweer wat beter gelukkig. De vruchtbare dagen komen er weer aan, dus ziek zijn is niet handig of sexy, laat staan lustopwekkend.

Hoe is het met iedereen? Druk bezig?

Ik zie dat Tijger, Orchis en Pipo op het bankje zitten. Gezellig! Mijn duimen draaien voor jullie.

En hiephoi voor de cyclus van Kippatat.

Nog maar 99 dagen voor Assie inmiddels!

En Duploo, wat een spelvouten. Ken echnie.

Fijne avond allemaal!

En sorry als ik iemand vergeten ben...
@frut ik ga ongesteld worden, alle voortekenen en lagere temp vandaag.... (b&j is ingewisseld voor chocoladereep)
Ow, balen Tijger. Was dit je eerste of tweede ronde?

Manlief en ik zijn gisteravond de marathon gestart. Ronde 10 is officieel gestart (en daar is juffrouw Stemband weer).
Hallo allemaal!

Beetje druk geweest dus geen tijd om mee te schrijven hier.. Al heb ik wel meegelezen hoor!

Zo te zien komen er weer een aantal NOD's aan: spannend.. natuurlijk duim ik hard voor jullie!

En een "yay" voor kippatat haar cyclus :-)

Hier weinig nieuws wat betreft baby's en alles wat daarmee te maken heeft.. B-man liet vallen dat "het over twee jaar ook nog prima kan" #zucht# Naar een opmerking van een mede-rammelaar hier komt tijd, komt baby's. Moet zeggen dat ik het enigzins redelijk heb opgepakt en het een beetje van me af heb kunnen zetten. Maar ja, weet zeker dat dit maar even is en bij een baby'tje id buurt weer in alle hevigheid op komt zetten.
Tijger, balen zeg. Weet je het zeker? In welke ronde zit je nu?

Barbabientje, ik vroeg me al af waar je was. Druk zo te lezen. Wel goed dat je niet meteen in de stress/chagerijnigheid schiet als je vriend zoiets zegt.

Frut, veel plezier met de marathon! Go go go!

Duploo hoe staat het ervoor met de verbouwing? Vordert het al een beetje? Wij hebben ons afgelopen weekend uitgeleefd op het stellen van een keuken. Mén wat een k#t karwei! En wat mij betreft zit je nog lang niet op babybrabbelbytes niveau hoor

Blancheflor, hoe ver ben je eigenlijk in je studie?

Ja ben ook blij met mijn eerste 'ongie' Ik kwam laatst zelfs de term 'pilongie' tegen... Vind het wel leuk en interessant om dan eens te kijken hoe je cyclus loopt en of de verschijnselen die je dan hebt overeen komen met wanneer je je eisprong had moeten hebben. Ik maak er gewoon een wetenschappelijke studie van!

laterrrrr
nou het gesprek met manlief lijkt zijn weerslag te hebben gehad op mijn lichaam.

mijn goede vriendin mirena spiraal zorgt voor 2 á 3 menstruaties per jaar. en dan nog is het niks zeg maar.

van de week gehad over kindjes en nu heb ik ineens 1 van die dagen :-) alleen al erover praten laat het geboelte daarbinnen rammelen volgens mij.

ik ben blij met de beslissing. het voelt echt goed dat we besloten hebben volgend jaar voor een kleine frummel te gaan
En doooooor!
@ Kippatat: De keuken staat, idd een kutklus! Ik kan me nu eindelijk eens nuttig maken met werk waarin ik beter ben dan mijn vriend (omdat die het haat en er met de pet naar gooit): texen! Garage en zolder gedaan, rest van het huis moet nog. Ik ben nu aan het beraden over de welke kleur wit Wat een boel nuances daarin zeg!

@ Broadway: drie dubbel genieten van je kindervrije leven! Waarom besluiten jullie er pas over een jaar voor te gaan? Willen jullie niet eerder? Zijn jullie het wel eens samen? Of is dat over een jaar een compromis? Ga je wel stoppen met anticonceptie eerder? Kortom ik wil graag meer weten van jouw situatie.

@ Frutje: succes met marathon. Wat bedoel je daar trouwens mee? Om de dag, elke dag of meerdere keren per dag aan de bak?

Ik heb vaak het idee dat het voor mijn vriend nog steeds niet zo nodig hoeft. Hij heeft het er nooit over en ik met het huis ook eigenlijk niet, maar hij vroeg me dit weekend zelf "He, wel zeggen he? Als we weer van bil "moeten". Ik wil het deze maand niet weer missen omdat we druk zijn ofzo!".

Blijkbaar is hij er nu dan toch echt wel klaar voor ofzo en mag het NU gebeuren. Ik heb er altijd al rekening mee gehouden dat het niet in een wip gebeurd is, maar hij volgens mij dus niet waardoor hij er nu toch wel ECHT aan toe is ofzo.

Ik duim hard voor de NOD afwachtenden!
Oeh Duploo, klinkt heel goed! Pman is net zo. Is het eh alweer je 'ovaluatie'? vraagt hij dan Wanneer ga jij weer marathonnen?

Broadway, welkom.

Verder weinig te melden vanaf het wachtbankje. Over een week weet ik meer.

Toedels!
@ Assie: nog minder dan 100 dagen tot uigerekende datum. Dat schiet echt al op hé! Leuk! En fijn dat je je lekker kan gaan tutten met babyspul. Ik heb laatst weer een lading kraamcadeautjes gekocht. Zo schattig al die kleine kleertjes! Dan rammelt het bij mij wel heel erg. Zo'n kleine frummel van jezelf die in die kleertjes past! Ik hoop dat jij net zo kan gaan zitten zwijmelen en fantaseren als dat ik dat soms kan, want dat lijkt me echt genieten als dat kan in combinatie met een toeter van een buik die indiceert dat het niet meer lang voor je gaat duren!
"Is het eh alweer je 'ovaluatie'? " das in ieder geval ook geen babybrabbelpraat!

Ik denk dat ik ook maar eens kan gaan marathonnen.
quote:duploo schreef op 17 mei 2011 @ 14:10:

@ Broadway: drie dubbel genieten van je kindervrije leven! Waarom besluiten jullie er pas over een jaar voor te gaan? Willen jullie niet eerder? Zijn jullie het wel eens samen? Of is dat over een jaar een compromis? Ga je wel stoppen met anticonceptie eerder? Kortom ik wil graag meer weten van jouw situatie.

Hey Duploo,

Wij hebben jaren lang geroepen (wij wonen 10 jaar samen en zijn 5 jaar getrouwd) dat wij geen kinderen willen en genieten verschrikkelijk van ons leven nu met ons tweetjes en de honden. Tóch kriebelt het bij ons beiden en manlief kwam als eerste daarmee naar buiten.

wij hebben een heel druk bezet sociaal leven en willen daar sowieso nog eventjes van genieten, daarom wachten wij nog.

wel gaat miss mirena er waarschijnlijk begin volgend jaar uit. dan gebruiken wij tot we er echt voor willen gaan andere anti conceptie. men zegt wel dat de mirena meteen niks meer doet als hij eruit is maar we nemen het zekere voor het onzekere.

voor mij mag het ook nog eventjes wachten maar zou ik bijvoorbeeld over een paar maanden willen beginnen. manlief is banger dan ik voor grote veranderingen op diverse vlakken en wil nog even wat meer tijd en die geef ik hem graag.

wel heb ik als "eis" dus dat de mirena er eerder uit gaat want als we ervoor gaan wil ik dat ook direct kunnen doen aangezien de leeftijd ook gewoon steeds hoger wordt. ik verwacht nu dus als het allemaal mag lukken rond mijn 33ste verjaardag ons eerste kindje te krijgen.
En doooooor!
Hmmm gelukkig bijna tijd..

@ Broadway: dat het allemaal niet zo goed te plannen valt zul je zelf ook wel weten.... Er zijn er hier meerderen die diverse van dat soort mijlpalen al voorbij hebben zien komen (verjaardag, kerst, oud en nieuw, bruiloft van zus en zo) zonder baby of zelfs maar bevruchting.

Nou ja, het kan ook snel gaan natuurlijk! Het klinkt iig als een doordacht en verstandige keuze van beiden.

Jullie vertellen je omgeving nog van niets? Die zullen wel raar staan te kijken mocht je tzt met een melding komen. Tot die tijd maar lekker hier kletsen dan kun je ze in reallife ook echt verrassen!
nee tuurlijk valt er niets te plannen op de startdatum na :-)

tot dan in ieder geval radiostilte en daarom ook mijn anonieme naam.

er is maar 1 iemand die weet wie ik ben zeg maar op dit forum en dat is omdat ik haar herkende hier :-)
En doooooor!
Hi dames,

Broadway; van harte welkom! En fijn dat jullie goed kunnen praten over dit onderwerp en beiden de beslissing hebben gemaakt toch voor kinderen te willen gaan. Nog 1 jaartje extra genieten van de vrijheid en dan hopen dat het snel raak is!

Duploo: ohh, dat is wel een heeel duidelijk teken dat duplooman er toch echt aan toe is. Veel mannen praten iets minder makkelijk over het kinderonderwerp; fantaseren er wat minder over dan vrouwen, maar als hij zegt dat je moet aangeven wanneer jullie "van bil moeten" zit het wel goed!

En idd voor mij nog minder dan 100 dagen. Het gaat ineens wel erg snel hoor! Nog maar 8 werkweken dit jaar, dat klinkt helemaal raar....zeker als je ziet wat er nog allemaal op mijn to do lijstje staat

Barbabientje: jammer dat je nog niet een concretere datum van je vriend hebt gekregen....hopelijk is hij wel met het onderwerp bezig en ziet hij (als je het regelmatig eens aansnijdt) dat het voor jou echt belangrijk is en beweegt hij wat naar jou toe. Idd komt tijd, komt baby

Pipo: succes op het wachtbankje....hopelijk voor de laatste keer!

Kip: gefeliciteerd met je eerste 'ongi', laat het direct ook maar je laatste zijn

Ik ga zo naar de sportles, dus tot later!
Je "ovaluatie" wat een top-opmerking ! Je kunt mij opvegen als mijn vriend dat zou zeggen!

Stoppen met de pil is trouwens idd super voor je libido. Tis dan wel geen klussen voor een beeb seksen voor een kleine, maar eh... hoe werd dat ook weer genoemd als het gewoon voor de lol is?? Pff, ik onthoud dat soort dingen nooit.. Moppen kan ik ook nooit onthouden, jammer...

Nou ja, hoogste tijd voor wat slaap blijkbaar.

Assi al uitgesport?
Barbabientje: Frutje noemt het volgens mij 'gezelligheidswippies' en ja, mijn man is heel funny!
@kip ronde 2 en ja ik weet het zeker.... nouja, ik baalde wel uiteraard, maar over 2 weken gaan we weer aan de marathon!
Zo te zien verveelde Kip zich weer

En hilarisch Pipo!

@Duploo

Met een marathon bedoel ik minimaal om de dag en anders elke dag. Om de dag is eigenlijk het beste voor het zaad, maar als ik denk 'nu, ja nu', dan mag het best een keertje extra.

@Tijger

Balen hoor, maar idd op naar ronde 3.

Werkse allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven