Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@ Kippatat: nou ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik ooit kinderen wilde (vanaf mijn vierde ofzo...). Ik heb al langer rammelende eierstokken als jij en ik heb nu ook gewoon de leeftijd, huis en dus ook interesse voor babies en kinderen dat het voor niemand een verrassing gaat zijn mocht het raak zijn dat we daar uberhaupt mee bezig zijn. Daarvoor heeft Duplooman me te lang laten rammelen!

Ik vind die opmerkingen nog niet heel vervelend, maar soms wel. Ik denk dat ik het echt vervelend ga vinden als we een tijd verder zijn en ik nog steeds niet zwanger ben. Meestal reageer ik niet op dat soort opmerkingen trouwens en tegen schoonouders ga ik eerdaags nog eens zeggen dat ik er niet van gediend ben. Die zijn volgens mij ook zelfs meer bezig met grootouder worden dan ik met moeder worden!

Iemand Babyboom gezien trouwens? Dat stel met groot leeftijdsverschil hadden al van alles gekocht (de stapel kleertjes werd steeds groter) en uitgezocht (naam, wandelwagen, wiegje...) en hij ging zelfs de babykamer op orde maken. En dat terwijl er dus nog niet eens een baby in de wording is! Dat vind ik pure zelfkwelling.

Oscar en Joyce was een stel dat via IVF in verwachting waren, maar die hun dochter met 22 weken verloren hebben. Heel liefdevol en leuk stel vond ik het. Echt brok in mijn keel dat hen dat moet overkomen!
Hoi dames,

al weer een tijdje geleden.... (shame)

Maar ik zit er een beetje doorheen....

Heb vorige week in het ZH gelegen

en lig nu thuis rustig aan te doen....

mijn baarmoederhals is al te ver verweekt en ze hebben een pessarium geplaats

voel me rot.... en moet nog zoooooo lang.....

sorry voor dit ego bericht
Hey Annayake, wat naar! Wat doet het pessarium precies? Je bent rond oktober uitgerekend, toch? Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Hebben ze een idee wat er verder nog kan gebeuren? Lopen je kinderen gevaar?

Hoop vragen, maar misschien vind je het wel prettig om even je verhaal te doen.

verkademeisje
Het pessarium ondersteund de maarmoedermond zodat het iig niet verder 'uit kan zakken'

Het lijkt op moment ook goed te zitten..

maar mag dus weinig tot niks meer doen om druk op mijn baarmoedermond zoveel mogelijk te voorkomen

Met de kindjes gaat alles gelukkig helemaal goed!

ben nu net iets meer dan 22 weken zwanger en ze wegen al ijna een pond per stuk! Maar ze moeten dus iig nog drie weken blijven zitten om enige kans te maken...
Ojee, Annayake, dat klinkt niet goed! Wat moet je geschrokken zijn. En nu, mag je wel gewoon blijven werken en zo? Of moet je echt alleen thuis op de bank en in bed blijven liggen om de druk niet op te laten lopen?

Jee, dan gaan de komende weken nog lang duren. Sterkte voor jou!

Pipo, hoe klote, voor de zoveelste keer

Duploo, dat soort opmerkingen vond ik nooit zo erg, maar ze beginnen met nu wel te irriteren. Dan denk ik: je moest eens weten. Ik ga toch niet tegen iedereen die zo'n opmerking plaatst vertellen hoe de vork in de steel zit? Eigenlijk moeten mensen gewoon hun mond houden. Maar toch werk ik dat ik het bij anderen ook wel eens vraag. Ben me er nu wel bewuster van, in ieder geval.

Kip: ik ben idd ook lang erg anti geweest. Dat scheelt wel

Hier nog niets. Niet zwanger, geen bloed, wel frustraties. Cyclus = niet bestaand
@Orchis

werken deed ik al niet, maar zou op dit moment ook echt uit den boze zijn!

Heb een bed beneden staan en daar moet ik me mee zien te vermaken

heb de opdracht meegekregen om me te gaan gedragen als een tachtigjarige.......hiephoi....
*dubbel*
Getver, wat een spannende tijd dan nog! Kom je de tijd een beetje door? Misschien boeken/dvd's lenen en veel tijd op het vivaforum doorbrengen? Gelukkig gaat het met je kinderen allemaal goed!

Sterkte!
Annayake

He wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je dit heel erg vindt en je erge zorgen maakt. Knuffel voor jou.

Duploo en Orchis

Ik word dus moe van die opmerkingen. Rot op! Denk ik dan. Ze bedoelen het vaak niet eens zo verkeerd, meer geinteresseerd. Maar ik zit er niet (meer) op te wachten. Ben er een stuk geslotener over geworden.

Zo, ben moe. Lange dag op het werk, daarna flink mijn best gedaan met sporten, gekookt en nu languit op de bank. Pffft.

En op de wachtbank .
Jjahaa, rammelende eierstokken tot en met! Zo'n twee jaar nu. En... Manlief vond ook dat we na de laatste nuvaring (dat was half maart) maar geen nieuwe moesten halen... :-) Dus half maart 2011 gestopt, 1 keer ongesteld geweest, en nu maar wachten tot 6 juni (NOD)!
Annayake, wat een rot nieuws. Heel veel sterkte. En er zit niks anders op dan je rustig te houden. Dan maar zo aangenaam mogelijk maken voor jezelf misschien? Gelukkig gaat het goed met de tweeling. Nogmaals sterkte
jeetje annayake! zo kan het natuurlijk gaan maar dat stel je jezelf niet voor! heel veel succes!!

succes mikkiemik! :-)
En doooooor!
Ladies, ik ben weer ongesteld geworden. Echt balen, maar nu op naar ronde 10. Mocht het deze ronde weer niet lukken maar eens buurten bij de HA.

Verder ga ik hier geen nieuwe NOD doorgeven. We kletsen nu met een groepje op Hyves en dat bevalt me prima. Ik hoop dat de nieuwelingen dit topic voortzetten en dat alle oud gedienden snel zwanger mogen worden. Ik kom misschien nog wel eens langs om te vertellen dat ik zwangerT ben. Laten we het hopen! Bedankt voor het meeleven en duimen.

Sterkte Annayake. Ik hoop dat je babies nog lang binnen blijven zitten waar ze horen.
@ Pipo: K#T....

@ Alle oudgedienden (ik weet eerlijk gezegd niet wie ik nu aanspreek want ik weet niet wie "we" in de post van Pipo zijn en hoe jullie er in staan). Begrijp ik nu goed dat jullie je toch niet fijn voelden bij de instroom van nieuwelingen en daardoor naar een hyve gegaan zijn? (Conclusie van mezelf, ik weet dus niet of conclusie correct is). Indien mijn begrip correct is, wil ik kwijt dat ik het jammer dat jullie niet gewoon duidelijk hebben aangegeven dat je niet zo enthousiast bent over de nieuwe instroom en dat ik het jammer vind dat we jullie topic hebben "overgenomen" waardoor jullie nu verkast zijn naar een hyve. Dat was in ieder geval niet mijn bedoeling.
@Duploo: het was geen bewuste keuze. Wij waren al met elkaar aan het mailen en daar is een Hyves groep uitgekomen. Het is dus gewoon zo gegroeid.
Hee Duploo, we begrijpen ook dat het niet jouw bedoeling was, en eerlijk gezegd is het zeker niet tegen jou bedoeld.

Maar een aantal van ons delen hier al jaren lief en leed, en privédingen kwamen steeds vaker over de mail. Doordat we erachter kwamen dat er zoveel meelezers waren, wat een compliment is, maar we niet verwacht hadden, waren we nog bewuster van het feit dat je op een openbaar forum schrijft.

Op hyves kunnen we vrijer zijn.

En daarnaast speelt voor mij heel erg dat ik het gevoel had dat er steeds nieuwe mensen in "onze vriendengroep" kwamen. Klinkt stom he? Maar ik kan niet zo goed tegen veranderingen, en de "oude garde" ken ik voor mijn gevoel echt. Er zitten zeker heel leuke nieuwe mensen bij, maar soms wil je gewoon met je oude cluppie verder kletsen. Tenminste, ik wel.
Het betekent overigens niet dat we hier helemaal niet meer te vinden zijn, het is alleen een verklaring waarom het hier rustiger is. Wel zo netjes.
Hallo allemaal,

Ik snap het wel hoor! Dat 'groeit' zo lijkt me. Super fijn voor jullie dat jullie er zo'n fijne club aan hebben overgehouden. Hopelijk kunnen jullie er via hyves op een wat persoonlijkere en meer privé manier voor elkaar zijn!

Jammer dat ik jullie ervaringen/verloop van NOD's en hopelijk heel snel heel veel zwangerschappen misschien niet meer zal kunnen volgen! Maar volgens mij is het forum er niet om je 'verplicht' te voelen om te moeten schrijven, en alleen voor de leuk! Ik vind jullie in ieder geval erg leuke, nuchtere forummers! Heel veel geluk gewenst!
Lief, Blancheflor! Dankjewel!
Ik vind het ook heel lief Blancheflor! Ik spreek trouwens alleen voor mezelf hoor, misschien dat de andere dames hier nog wel regelmatig komen. Maar ik merk dat het bij mij nu minder in mijn systeem zit en dat wilde ik jullie gewoon even laten weten.

Duploo: voel je verder niet schuldig hoor, het heeft niks met jouw komst te maken. Het is gewoon zo gelopen. Zit jij alweer op het wachtbankje?
Goedemorgen!

Erg jammer dat de forum opbouwers het voor gezien houden.. Maar het is wel te begrijpen hoor. En de nieuwen (tenminste als ik voor mezelf spreek) hadden wel al door dat er sommige zaken niet meer hier werden besproken maar met een aantal privé werden gemaild.

Wel ben ik net als Duploo benieuwd wie "we" zijn (bijv. Romo: houd je wel de tabel nog bij?) En Pipo idd: soms moet je erg oppassen wat je hier bespreekt omdat het zo openbaar is, dus in dat opzicht kan ik er helemaal inkomen!

Hopelijk bouwen "wij" nieuwen net zo'n digitale band op als jullie hebben opgebouwd.

Dames het was fijn om mee te mogen leven met jullie cycli/NOD's/zwangerschappen etc! Groetjes he!

Voor de forummers die nog wel blijven:

Annayake : sterkte zeg!

Mikkiemik: 6 juni is al gauw! En meteen een cyclus dus, wat fijn!

Kippatat: Al een beetje bijkomen vh klussen? Misschien anders nog een vrije dag plannen en heerlijk niks doen?

Orchis: Je bent net gestopt met anticonceptie toch? Irritant dat je cyclus nog niet op gang is!

Hier de rammelaar weer aan het uithangen helaas... weer een zwangerschap aangekondigd id omgeving .Soms is het net een achtbaan die rammelende eierstokken vind ik.

Voor de rest
@ Oudegedienden, ik begrijp het ook wel hoor. Ik wens jullie alle goeds en veel plezier op jullie hyves. Ik vind het jammer dat jullie hier minder zullen zijn, maar binnenvallen is altijd een optie natuurlijk!
* valt even binnen *

Ik merk dat ik van een 'oudgediende' hier nu een meelezerT ben geworden! Hoe grappig is dat?!

* sluipt weer weg *
dat gevoel had ik nu ook....

*sluipt ook weer weg*
Volgens mij noemen ze dat "vrouwengedoe" haha.. No offence btw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven