Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@Frutje..: delegeren met een buik goed plan!

Maar verder! GOED NIEUWS! Huis gekocht!!! bod is geaccepteerd! Ben zo blij.. !
Jeeeh! Gefeliciteerd Janine!
Gefeliciteerd!!!!!!! En wat snel!

Geniet ervan en proost.
Wow, gefeliciteerd Janine!

Spannend zeg!!

Weet je al wanneer je de sleutel krijgt?
Zo, ik heb vandaag erg last van rammelende eierstokken. Het gevoel is opeens heel erg aanwezig. Vrijdagavond hadden we (vroeg) kerstdiner waar de drank rijkelijk vloeide. Het was erg gezellig, daar niet van. Maar als ik zou moeten kiezen tussen meefeesten en -drinken of een kindje krijgen, dan weet ik het wel. Al dat oppervlakkige gedoe... Ik zou zo graag een klein schattige ventje of meisje van mezelf willen. Maarja, geduld. In maart gaan we ervoor... Maar als ik dan hier in ons nieuwe huis in de studeer-/rommelkamer sta, kan ik hem al praktisch als babykamer indelen.
He Frutje; kan ik me helemaal voorstellen. Daar had ik vorige week echt last van.....die heeeeeel erg rammelende eierstokken.

Maar het goede nieuws voor jou: maart is het al snel! Probeer nog even te genieten van de tijd zonder champagne, carpaccio, parmezaanse kaas, cola e.d.

Gelukkig ben ik nu zo druk met werk.....het hele weekend al aan de slag en nu dus nog steeds.....(even afwisseling met forum mag, toch?), dat ik er niet al te veel mee bezig ben. Komt wel in de 2 weken die ik straks vrij ben. Hopelijk hoef ik niet nog jaren te wachten....eigenlijk is het best irritant dat ik nog geen concreet 'start moment' heb.....maar ja, teveel forceren van vriend-lief is ook niet goed.
Thanks Assie!

Kan het gevoel nu echt even niet 'uit' zetten. Maar ergens is het ook wel fijn, een soort van bevestiging dat ik dit echt wil en dat ik dat weet (klinkt een beetje vaag, sorry).

En maart is idd al snel. Tot dan lekker eten, drinken, uitslapen en genieten! En daarna .

Werk leidt zeker af, alleen heb ik het momenteel niet super naar mijn zin op mijn werk. Dus dat helpt ook niet. Och ja, die kerstdagen... Dat wordt nog wat!

@Assie

Kan me heel goed voorstellen dat je het lastig vind dat je nog geen concrete datum hebt. Forceren helpt niet nee.
Druk uitoefenen heeft idd geen enkele zin... helaas!

Mannen schijnen er over het algemeen wat langer over te doen...

vreemde wezens, die kerels....

ben helaas nog niet ongesteld... zul je zien dat het met kerst pas komt, weg plannen voor een zeer romantische kerst....

Manlief begint een beetje last van koudwatervrees te krijgen, ik weet niet of ik daar echt blij van word...

nou ja we zien wel! komt toch weer dat druk uitoefenen om de hoek kijken ;)

En wat mijn zus betreft. Ze is dit weekend bevallen... :( Ze hebbe het kindje begraven.... heel verdrietig allemaal
Gefeliciteerd met jullie huis Janine!!!!!

@Annayake: Wat verdrietig voor jullie....misschien dat je vent daardoor een beetje terugkrabbelt??? Komt wel weer goed....

Ik ben dit weekend ongesteld geworden en nu gaan we de komende maand voor ronde 1...... Dus bij ons wordt het een drukke kerst

Foliumzuur: check

Ovulatietesten: check

Zwangerschapstesten: check
Wat spannend dat een aantal van jullie er nu al echt mee gaan beginnen!

Huizen kopen en trouwen en zo vind ik ook wel al echte voorbereidingen

@Annayake: sterkte ermee, wat vreselijk...

Nou, ik hoop zo af en toe wat mee te schrijven, maar ik lees zeker regelmatig mee! Vooralsnog zit er toch nog geen schot in de zaak. tweede helft 2010 is de planning.
spannend boefje!

Denk niet dat het er invloed op heeft..

meer het er daadwerkelijk voor gaan...

maar het zal idd wel goedkomen!

We zullen zien wie de eerste is!

Maar ga je direct al met ovulatietesten aan de gang?
@ Annayake. Heb die ovulatietesten gisteren via internet besteld. Ik heb er nu voor m'n gevoel zo lang op gewacht om zwanger te worden dat het me niet snel genoeg kan gaan hahaha. Ze waren niet zo duur dus het lijkt me fijn om te weten wanneer er een goed moment is om te seksen. Natuurlijk gaan we het wel meer doen dan alleen wanneer de test het aangeeft maar dan weet ik voor mezelf in ieder geval dat ik er die ronde alles aan heb gedaan!
hmm tja wij proberen het eerst maar eens zonder die dingen....

geeft voor mijn gevoel van drk... maar goed das voor ieder anders!
@anneyake

Ook nog geen aankondigingen van ongesteld-worden? Je hebt nog eventjes tot kerst hoor. En nogmaals sterkte met je zus.

@boefje

Zo, jij bent er klaar voor! Ik denk dat ik het eerst zonder ovulatietesten wil proberen, dat heeft iets romantisch we-zien wel-of-het-zo-moet-zijn-gevoel (onzin natuurlijk, ik weet het). Maar wat ontzettend gaaf dat jullie er nu officieel voor gaan. Go boefje go!

@orchis

Het is sneller tweede helft 2010 dan je denkt hoor. Ook jouw tijd komt!
Dag lieve dames, ik lees al een tijdje mee, maar heb na het andere toppic van Blont niet meer gereageerd, de reden was dat ik er eigenlijk niet zo goed tegen kon om alle positieve geluiden te horen terwijl ik voor mijn gevoel oneindig moest wachten. Geweldig voor jullie hoor overigens!

Er is alleen nu wat veranderd, want mijn lief suggeerde dat 2011 ons jaar is voor trouwen en zwanger worden! Misschien oneerlijk, maar ineens kan ik ook veel meer meeleven met anderen, want er is een doel in zicht!
@PlayingTheAngel

Wat een goed nieuws! Maar je moet dus nog wel even geduld hebben. Ben je al gevraagd? En is het de bedoeling om in 2011 'ervoor te gaan' of 'een baby te baren' ?
@Frutje

Dankjewel :-) Ik denk dat het in 2011 beginnen met proberen wordt. Hij bleek dus in zn hoofd te hebben dat we in 2011 gaan trouwen, maar heeft me niet concreet gevraagd. Ik heb het gesprek snel gelaten voor wat het was, want wil wel graag romantisch gevraagd worden! de sauna leek me niet de plek... 'Oh dus je wilt in 2011 wel trouwen? Lijkt me leuk, wanneer precies?'...

Hij suggeerde het meer, toen ik zei dat 2011 me een mooi moment leek om de pil weg te doen. Hij zei letterlijk, 'Nee ik schrik er niet van, maar ik had eigenlijk iets anders in gedachte voor 2011... je wilt toch niet met een zwangere buik trouwen?' Ik: 'Nou dat vind ik geen probleem hoor!' en daar moest hij om lachen.

In mei gaan we naar New York, dus dat lijkt me een mooi moment maar dat mag hij natuurlijk kiezen.. ondertussen droom ik al een beetje van een bruiloft en misschien wel een kindje in 2011!
Hmm heerlijk Angel, lekker dromen!

In New York op de Empire State oid... romantisch! Leuk hoor.

Mijn vriend heeft ook al vaak laten vallen dat ie wil trouwen en ik zeg steeds dat ik wel wil, maar dat hij me romantisch moet vragen. We wachten in spanning af... Enne, hier ook geen problemen (meer) met trouwen met een dikke buik .
Hahahaha precies, geen problemen (meer)...

Inmiddels is de kinderwens veel sterker dat het miniscule deeltje die dat misschien jammer vindt

Mannen zijn wat traag van begrip, dus we moeten nog even wachten, maar onze tijd komt nog!
Zo....ik kijk even niet en er staan heeeeel veel berichtjes op het forum.

Boefje; heeel veel succes met proberen! Hopelijk lukt het snel zwanger te worden....al dan niet met alle testen. ;)

Orchis en Angel.....jullie zitten meer in mijn tijdspanne, denk ik zo. Hopelijk kunnen we nog lekker kletsen over het idee van moeder worden, en komt onze wens in 2010 of 2011 uit! Laat die mannen het licht zien, zou ik zeggen! haha

Angel; kan me heel goed voorstellen dat je het goede nieuws van anderen niet altijd even goed kunt hebben.....kwam er achter dat ik daar toch ook last van kan hebben. Maar het goede nieuws....dan willen we het blijkbaar wel heel graag. Dat heeft mijn vriend in ieder geval wel wakker geschud. Nu maar hopen dat ie snel vervolgstappen zet. Maar voor jou genoeg leuke vooruitzichten, toch??? Op naar New York!

Janine; al druk bezig met voorbereidingen voor het verhuizen, notaris, hypotheek regelen, etc.?

Voor mij weer een hele lange werkdag achter de rug 7:00 - nu en helaas nog later...dus na een korte break weer snel verder. Morgen is de deadline....dus woensdag "slaapdag" (en babysitten....lekker een paar uurtjes knuffelen met de kleine van een goede vriendin; is nu 3,5 maand oud)
@assie: das wel een errug lange werkdag..! gelukkig heb ik die tijden gehad..

@boefje: ja, altijd handig ovulatietesten... ik weet niet of ik ze tzt aanschaf maar je weet maar nooit

Ja, druk met vanalles. Vanavond koopcontract tekenen. Hypotheek zijn we mee bezig maar dat moet goed komen. spannend!

En moet zeggen dat mijn motivatie om te werken tot een vriespunt is gezakt... hebben jullie dat ook weleens? heb zin in mama worden.. haha.. gelukkig heb ik nu een leuke opdracht en eerst huisje maar regelen..

kus
@janine

Heel herkenbaar dat gebrek aan motivatie... Nou ben ik op zich sowieso aan een nieuwe baan toe, maar die liggen niet voor het oprapen (understatement). Dus ik blijf nog wel even hier.

Een collega zei heel terecht dat wanneer je een huis koopt, je eigen recht zou moeten hebben op huisverlof. Je bent dan even totaal gefocused op het huis, de inrichting, financiering etc. Maar alles moet naast je werk en alle andere activiteiten. Lastig!

Gelukkig heb ik vandaag een goede dag op mijn werk. En de gordijnen hangen sinds gisteren. Supermooi geworden!

groetjes
@ Assie 78

Bedankt voor je leuke berichtje! Ik heb nu ineens een stuk minder haast, 2011 lijkt me niet eens zo heul ver weg. Eigenlijk is het verstandelijk ook de beste planning, omdat mijn vriend in het 3e jaar van zijn tweede studie zit.

Het rare is trouwens dat ik wel graag lees over zwangere vrouwen, maar ik word toch een beetje jaloers als ik hoor dat een man 'overstag is'. Dat bekruipt mij het 'waarom ik niet?' gevoel. Gelukkig heb ik nu wel een uitzicht op mijn eigen 'succes'

Succes met je deadline! Wat doe je voorn werk?

@ Boefje

Begrijpelijk dat je je nu eigenlijk maar op één ding wilt richten :-) hoop dat het snel raak is!
Ohjee, ik verwarde Janine en Boefje met elkaar! Moet er nog even inkomen met de namen van de dames hier :S
ehmmm je verwarde volgens mij boefje niet met mij hoor... wij zijn nog niet begonnen! al zou ik wel willen... zoals het nu eruit ziet gaan we net zoals Frutje er in maart/april voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven