Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
De energie springt echt uit me. Ben zo blij dat hij er ongeveer hetzelfde over denkt als ik en er dus ook (bijna) aan toe is!

Nu de rest nog, er was zaterdag een kijker die heel enthousiast was, dus afwachten en duimen...
Jeeh, verkademeisje! Wat een goed nieuws. En ook nog een enthousiaste kijker! Wat ontzettend leuk voor jullie. Enne, je haalt me in , maar het is je gegund.
Ik heb geen tijd om helemaal bij te schrijven, het gaat hard!, maar wil Verkademeisje even feliciteren en jullie allemaal alvast een fijne kerstdagen wensen!
super Verkademeisje!
Verkademeisje...: dat is supergoed nieuws!!! Februari dat is al snel...en al aan de folium begonnen?

en succes met het verkopen van jullie huis!
Dank jullie! Jullie zijn natuurlijk de enigen met wie ik dit kan delen

En gister zei ik ook al tegen vriend dat ik dan maar foliumzuur moet gaan halen! Ben vooral heel blij dat het niet nog heel lang duurt voor we gaan beginnen, en of het nu februari of april wordt (omdat dat evt beter uit zou komen met de koop ofzo), dat maakt me dan iets minder uit. Snappen jullie?

Echt fijn om het hier kwijt te kunnen!
ja, heerlijk om alles hier te kunnen vertellen... lucht echt op!

Net de huisarts gebeld.. en uitslag van uitstrijkje was goed..Pap 1. Heerlijk! Nu maar hopen dat mijn vriendlief ook in april wil beginnen...!!

smile
brrr uitstrijkje ik "mag" binnenkort ook....
Fijn janine!

@verkademeisje

Lekker is dat hè, dat je hier mag babbelen over een onderwerp dat verder geheim is. Lang leve het forum.

@annayake

Dat moet toch in je 30e levensjaar? Dan mag ik volgend jaar ook.
ja in het dertigste levensjaar... dus al je in 1980 bent geboren ben je aan de beurt....
Yep! Ik zie de uitnodiging wel verschijnen. Kijk er niet naar uit, maar het is wel goed dat ze het doen.
Het is zeker goed dat het gebeurt. maar kan er niet echt naar uitkijken...

Hmm de enige manier om het uit te stellen is om voor die tijd zwanger te zijn...
Oh ja, die brief zal ik binnenkort ook wel ontvangen. Ben van 1980... Hoorde er al een vriendin over.
Verkademeisje: wat leuk!!! helemaal in de wolken en extra verliefd? Februari al... ben jaloers!

Ik moet zeggen dat ik mijn nichtjes en neefje ook best leuk vind/vond, voor baby's dan. Niet eens mijn eigen vlees en bloed, maar ik vind de genen van mijn vriend ook wel erg mooi

Het lijkt me zo enorm speciaal om zo'n baby van jezelf te hebben. En dat je die dan ineens echt geweldig vindt, ondanks dat je baby's nooit zo tof vond. Ik denk dat de biologie dat goed regelt

Over die uitstrijkjes: ik wist niet dat dat al op je 30ste moet? (heb nog een jaar). Dat zien we tegen die tijd wel. Ben toch best blij dat we in NL wonen, en redelijk goed in de gaten kunnen worden gehouden.
@verkademeisje: gefeliciteerd! Je kan zeker niet wachten tot het 2010 is? Wat was trouwens eerst jullie planning? (als die er al was) Gaat het nu sneller dan je in eerste instantie gedacht had? Weten je vriendinnen dat je hier mee bezig bent of vallen ze straks van hun stoel als je aankondigt zwanger te zijn ?

Nou, mijn kerstavond idee (aanzoek :-) ) is ook in duigen gevallen. Mijn vriend vroeg paar dagen geleden 'oja, wat hebben we ook alweer voor kerstavond afgesproken?' Domper, hij had dus geen 'plan' (of hij kan heel goed toneelspelen). En van de week moest hij nog even 'iets kopen' dus ik dacht dit is het moment!! de ring!! Bleek het om een kerstcadeautje te gaan (we doen lootjes) ik voelde me zo'n sukkel!!

Wat betreft uitstrijkje: ik heb hem afgelopen jaar al gehad. Het viel me alles mee. No worries ladies!
Balen pipo!

Misschien heeft je vriend al een andere datum in zijn hoofd? Of is het een echte vent en denk hij helemaal niet aan dit soort dingen, terwijl de vrouw bij elke mooie gelegenheid denkt: ja...ja...ja???

Laat je Kerst niet bederven hierdoor!

Misschien ben ik wel heel erg niet romantisch hoor, maar waarom wil de vrouw nooit de man vragen? Ik zou daar denk ik geen probleem mee hebben. (maar ja, weet toch al dat vent niet wil trouwen). Als ge-emancipeerde vrouw denk ik: gewoon het heft in eigen handen nemen.

(Sorry voor alle romantische zielen die ik nu heel verontwaardigd maak )
Jammer zeg, Pipo! Probeer niet te veel te verwachten (jaja, zeg ik, die helemaal gek werd omdat ik niet wist wat en hoe en wanneer )

Zo rond september dacht ik dat het nog minimaal een half jaar zou duren, maar ik hoopte natuurlijk meteen. Eerst had ik de behoefte om er iedere week over te praten, maar ik heb het de afgelopen weken laten rusten. Leek me voor hem wat prettiger.

En gister waren we gewoon gezellig aan het wandelen en toen wilde ik 't er toch wel even over hebben. Dus vroeg het aan hem. Eerder wilde hij nooit zeggen wanneer hij in zijn hoofd had, omdat hij bang was dat hij het op het moment supreme toch niet zou willen. Maar nu wilde ik gewoon weten wat hij in zijn hoofd had, anders bleef ik maar hopen. En toen gaf hij dus aan zo rond begin februari. Hij was bang dat ik dat te laat zou vinden (!). Haha, zo erg ben ik nou ook weer niet, hoor!

Maar het hangt dus wel een beetje af van het huis enzo. Hij wil niet dat ik evt zwanger ben en dan allerlei stress heb omdat we een huis nog moeten kopen en verkopen. Ben wel met hem eens dat dat niet zo praktisch is. En verder zegt ie over het verhuizen: ach, dan sjouw jij gewoon niet, moet ook geen probleem zijn. Lief he?

Er zijn vriendinnen die van hun stoel vallen, en er zijn er zeker een paar (degene die dichtbij staan) die het wel verwachten ofzo. Ben allebei mijn ouders verloren en heb een paar jaar terug een langlopende relatie beëindigd, dus ze hebben wel wat met me meegemaakt. De meiden met wie ik daar veel over gesproken heb, en die me veel gesteund hebben, daar ben ik een open boek voor.

Maar trouwen is ook een leuk vooruitzicht, jij doet het gewoon dubbel in 2010, pipo! Tenminste, daar gaan we natuurlijk vanuit! Ergens ben ik wel zo romantisch dat ik zou willen dat de man het vraagt, en ik denk dat veel mannen daar ook wel zo over denken. Of sla ik nu de plank mis?
Jongens, ik laat zeker niet mijn kerst hierdoor verpesten hoor! Ik ben sowieso geen sip persoon Het is meer dat ik zo'n dromer ben en dan denk jaaaa.... danendan zou het wel eens kunnen. (En dan is het natuurlijk nooit zo.)

Tja vragen of gevraagd worden: voor mij is dat geen vraag. Ik zou mijn vriend nooit willen vragen en weet dat hij het ook niet zou willen. Ik ben gewoon reeete consevatief wat dat betreft.

Gelukkig hebben we een paar maanden geleden wel afgesproken om in maart te beginnen en als ik niet gevraagd ben, ga ik mijn vriend daar ook zeker aan houden Ik heb af en toe het gevoel dat ik echt niet meer KAN wachten gewoon.

@Verkademeisje: wat een verhaal van je ouders ... Zal ook wel confronterend zijn straks als je zwanger bent denk ik.

Lijkt me een prima excuus om niet te veel te hoeven tillen hoor als je zwanger bent! Beetje koffie zetten en de kastjes inruimen klinkt veeeeel beter.
quote:pipo79 schreef op 23 december 2009 @ 20:05:

@Verkademeisje: wat een verhaal van je ouders ... Zal ook wel confronterend zijn straks als je zwanger bent denk ik.

Ja, dat vind ik nu al erg moeilijk en straks waarschijnlijk helemaal... Gewoon nooit kunnen vragen: "Mam, hoe was dat bij jou?"

Het niet hoeven sjouwen spreekt me dan weer veel meer aan
hai hai...

idd zoals pipo al zegt: een uitstrijkje valt heel erg mee (ik heb er al twee laten maken)

@pipo: ja, heerlijk he.. om er over na te denken (dromen) van dan dit en dan dat.. doe ik ook altijd. Maar je kerst niet laten verpesten (misschien doettie een aanzoek tijdens oud/nieuw?)

@verkademeisje:

Stiekem hoop ik dat mijn vriend met oud/nieuw tijdens de-gelukkig-nieuwjaar-wens-kus mij in het oortje fluistert dat we echt in april gaan beginnen (nu zegt ie nog steeds 'misschien wel he' en dat vind ik nou zo'n stom antwoord haha..) Nou dan kan mijn avond niet meer stuk!.. (en in april weg met de condooms)...
zozo, wat een drukte hier!

Hier ook iemand die al uitstrijkje heeft gehad. Valt reuze mee....stelt eigenlijk niet zoveel voor.....dus niet teveel mee bezig zijn.

Verkademeisje; lastig hoor.....al die leuke dingen meemaken, zonder je ouders te kunnen raadplegen/vertellen, etc. Kan me eerlijk gezegd nog niet voorstellen hoe dat is.

Pipo, hopen dat je vriend je snel ten huwelijk vraagt. Mannen zijn vaak een stuk minder romantisch en hebben volgens mij niet eens door dat wij allemaal leuke dingen/opties in ons hoofd halen. Zijn zich van geen kwaad bewust ;) Al dat "wat als..." en gepieker, zijn echte vrouwen dingen, ben ik bang.

Janine, hopelijk geen je vriend je snel meer duidelijkheid....tijdens oud en nieuw zou natuurlijk een perfecte start van het nieuwe jaar zijn.

Vooralsnog krijg ik helaas alleen het antwoord "voorlopig niet..." hoe vaag kan je het hebben. Heb het toch voor elkaar gekregen dat ik het onderwerp kinderen al bijna een week niet heb genoemd. Koste wel wat moeite na de mededeling van zijn zus ;) Ze was ook gewoon binnen een week zwanger! Zegt hij vrolijk....zie je.....zit in de familie, dus maak je maar niet druk! Grapjas, dan juist denk ik dat het bij ons heel lang zou duren. Ik ben al 30+, zijn zusje niet, etc. Tja, lang leve de twijfels.

En idd heeeerlijk dit forum Alle frustraties, vragen, etc kan je kwijt.

Hele fijne kerstdagen gewenst!!!!
Hele fijne dagen en een zwangervol 2010
Ben heel benieuwd wanneer de eerste "rammelende eierstokken-baby" geboren wordt
Fijne kerstdagen voor iedereen en een vruchtbaar 2010!!!!

ben nu nog even op het werk... nog een paar uurtjes... proost alvast!
Ja, nog even ingelogd om iedereen fijne feestdagen te wensen, en een heel vruchtbaar en trouwerig 2010

Ik hoop ook in het nieuwe jaar nog met jullie te kletsen over deze vrouwelijke ik-kan-er-niet-over-ophouden-want-ik ben-er-zo-veel-mee-bezig-perikelen. Scheelt de vent een hoop gezeur!

Geniet ervan de komende dagen! Fijn bij de kerstboom, dampend kopje gloeiwijn (nu 't nog kan), in je mooie kleren die nog passen om je mooie lijf (zal vast nooit meer zo worden, maar dat hebben we er voor over!), en gezellig met je lief alleen, heel knus met zijn tweetjes (stiekem fantaserend over een derde erbij).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven