Re-OEH-nie

03-08-2010 21:03 93 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Bonjour madammes!

Ca va ?

Gelukkig niet zoveel bij te lezen hierzo

Excuses voor mijn afwezigheid... waren op vakantie en had idd ook mijn Hyvesprofiel daarom tijdelijk afgeschermd.

Heerlijke weken gehad, gem. 40 gr in de schaduw, lekkere wijntjes en kaasjes, heerlijk zwembad en zwemmeer en kids die zich vermaakten.. wat wil een mens nog meer?

Inmiddels alweer een weekje thuis maar een lichte longonsteking opgelopen, pech met de auto gehad in Fr en kids waren hier nog niet naar school... excuses te over om niet hier te kijken dus..hihihi.

Tuurlijk komen er ´before´ en ´after´ foto´s van ons nieuwe paleisje. Ik kan al wat sturen via Hyves voor degene die interesse hebben? Ben zoooooooooo blij nu het eindelijk door begint te dringen dat het echt is... moet ook wel aangezien we druk bezig moeten met keukens/badkamers/vloeren etc.etc.

Leuk Sje dat er weer bij bent.

Hoe is het met de kleine griezels afgelopen NIWGN?

En bij jou, Punkertje, hoe is het avontuur met de HA afgelopen?

DDDJ inmiddels alweer een week verder op school, hoe gaat het nu met mrs.D? Verteld ze al wat meer?

Jaaaaaaaaaaaaaac!!! Leg die papieren van die rommelmarkt eens aan de kant en kom hier kijken :-D

Dikke x voor allen
ps. Dikke duim omhoog voor Punkie en zijn tekenkwaliteiten!!

(zou het ook zó geweldig vinden als B-tje creatief talent blijkt te hebben... vooralsnog uit zich dat vooral het verzinnen van hele verhalen met auto's op de grond )
.
.
Joehoehoehoehoehoe, ik ben er!

Iedereen weer terug in het ritme... m.a.w de kids terug in het ritme?

Volgens mij is Jac ons vergeten Of heul druk met de werken of de rommelmarkt?? Ik zal eens een tik op Hyves geven..hahahaha

Lekker ff qualitytime, B-tje naar de speelzaal, 2 kids op school en de 3e aan het werk, vriendlief werken..... heeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Lekker ff google-en voor een nieuwe gsm (met abbo ipv prepaid) aangezien de kosten nogal de pan uitrijzen. Iemand tips qua toestel ?

Van het weekend weer keukens/badkamers/plavuizen kijken, een feestje, naar voetbalwedstrijd van oudste zoon, etentje bij ons thuis en op kraamvisite bij mijn zusje.... hoezo uitrusten in het weekend?

Jullie nog leuke plannen?

x
Hé Aaaa, ben je toevallig lid van de Veronica? Daar staan de leukste aanbiedingen in. Ik betaalde veel te veel en dat is straks dus een stuk minder. Mijn toestel komt als het goed is volgende week. Ze hebben mijn nummer overgezet. Dus straks een abbo voor 13 euro p/m en heb er een leuke Ladyphone bij!

Hier alles weer een beetje op orde. Ons huis was door de cross op een één of andere manier veranderd in een zandbak!

Gelukkig was vriend oeps man dinsdag thuis, aangezien onze "oppas" drie weken weg is en hij kan er tenminste wat van.

Hij heeft de kinderen op tijd in de kleren, geen stress, geen gedoe, wasje aan het draaien, vaatwasser aan de kant en fietst dan rustig naar school om tien over acht.

Hoe kan het, dat lukt mij nooit, haha.

Dus ik kwam thuis in een oase van orde en netheid. Jammer dat mijn salaris niet zo super is, anders... haha.

Ik vind het altijd knap. Ik heb gewoon echt een schop onder mijn kont nodig en ben chaotisch. Wat hij onderweg naar beneden meeneemt, daar loop ik twintig keer voor heen en weer

Wat leuk hè, die creatieve kids. Ik vind het echt zo super dat het zo gaat. Bo maakt nu vlinders en bloemen en dat elke dag. Oh ja, en heuse hartjes. Dat moest ik voordoen namelijk en nu doet ze dat dagelijks op school. Zo lief. Echt meidentekeningen

Nou, ik ga koken, ben alweer te laat voor mijn schotel voor te bereiden haha
Bo is vandaag aan het spelen. Wat is ze dan ineens groot hè. ben toch maar blij dat ik haar straks op mag halen.

Ze had keuze tussen twee, maar ze heeft voor dit ventje gekozen, want anders was het zielig. Hij is nog maar zo klein haha

Ze was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik vertelde dat ze daar geen barbies en poppen hadden, haha.
Da´s een goede tip NIWGN, hebben zelf geen Veronica maar een vriendin wel... zal eens vragen of ze ´m voor me bewaard. Thanx!

Wauw wat een echtgenoot heb jij... heerlijk zeg. Kan ´ie niets eens even hier langs komen en een spoedcursus weggeven aan vriendlief??!! Whoehahahaha. Als het hier eens omgedraaid is 'ochtends dan is de chaos nóg groter dan 'normaal' :-)

Wat een stoere chick ben je trouwens met je filmpjes op Hyves. Ge-wel-dig!

Nou, zojuist eindelijk gebeld door de (toekomstige) basisschool van B-tje om 'oefenafspraken' te maken.

Komt erop neer dat 'ie nog 4 x kan oefenen voordat 'ie al echt naar school mag. Hij is er aan toe en moeders ook.

Ondertussen heb ik me op de banenmarkt gestort en ben me aan het orienteren om misschien toch weer te gaan studeren.. weet nog niet wat, vind zoveel leuk. Ga in ieder geval níet terug naar m'n oude werkgever.... geen zin in onregelmatige werktijden etc.

Zodra we verhuisd zijn (volgend jaar dus pas;-) ) wil ik wel aan de slag. Alle kids op school, tijd dat mama weer A-tje wordt.

X
.
Oehoe!

Dag dag dag dag daaaag (op zijn kabouterplops)

Ik kom es even buurten, ha! Ik heb bijgelezen, leuk! Flinke kinders hier, wauw!

Ik heb het idd druk met mijn kinderkleding- en speelgoedbeurs, wauw, wat lief dat jullie dat weten Vanavond weer bijeenkomst gehad met ons tweeen (woehaa), we hebben zo ongeveer 15 vuilniszakken vol kinderkleding gesorteerd, wauw! Ben er helemaal hyper van!

En ben weer aan het (thuis-)studeren, grappig A-tje dat jij ook weer iets oppakt!

Dat was 'm voor nu, morgen een lange dag, echt een dag om op de klok te leven, bah, maar goed

xxxxxx nog eentje dan, om het goed te maken x
Heee, kijk eens aan. Eindelijk hebben we Jac weer in ons midden! Welkom!

Hier alles goed!

Ga weer snel verder, maar was even een kopje thee met bijlezen van alles aan het doen!!

Doeg en tot snel!
Nouououou, same old, same old hier Ik scroll me een ongeluk en onderweg word ik telkens onpasselijk van die rijpe pruimen :/

Zie jullie op hyves he! Fijne zondag en trusten voor nu, xxx
Hey Jas,

Doe jij kleding en speelgoedbeursdingen? Wat dan?

Zal je es hyven.

Verder *zwaai*

NIWGN weet niet of ik het op hyves gezegd had, maar wat een stoer filmpje zeg! Wow, en dat ze dan pas na een hele tijd gaan kijken of jij een beetje oke bent daarbinnen . Fraai is dat!

Tekenen is zoo leuk inderdaad! Milena is vorig jaar toen ze op school kwam ineens van krasse n naar poppetjes gegaan en die poppetjes worden steeds gedetailleerder. Gisteren hingen er ineens rondjews aan het hoofd, dat waren oren . En ook steeds meer, zo is het nu favoriet om poppetjes in een gevangenis te kleuren.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
*au handje van scrollen*

Hai Frans! Hoe ist met de dip... heb je krabbel gelezen, maar ik dacht, ik reageer maar even niet op jouw eigen pagina ivm privacy enzoo.

Heb nog een vraagje aan je. Ik volg de basisopleiding onderwijsassistent, had ik dat nou al vermeld of niet, weet het niet meer. Hoe is jouw ervaring met zulks Krijg opeens geluiden hier en daar dat daar óók geen werk in te vinden is Tja, daar is het nou net niet om begonnen. Vind het wel leuk hoor! Maar het principe thuisstudie vergt wel inzet zeg, met twee kinderen erbij!

Hoe gaat het verder hier?
O ja en A-tje, wauw, ik weet nu wat het is om een kindje te hebben dat heel snel groeit hoor! Vera is ook zo'n reusje!! Groeit al sinds ze een week of 10 was met enorme spurten, haalt iedereen in. wel jammer! Mooie schattige jurkjes staan haar niet, met haar reuzenfiguur hahaha.
Ja nou ben ik er en nu zijn jullie er niet, joehoeee!

x
druk druk, sorry, echt waar!! Morgen kom ik weer, hoor.

Fijne zondag nog even.
.
.
Geen nieuws Punkertje????!!! Ja niet voor hier dan :-D

Jac, vervelend is dat hé, als kleintjes zo groot zijn voor hun leeftijd, dan gaat het 'schattige' er net iets sneller vanaf lijkt het wel... jammer genoeg.

B-tje is sinds vorige week gaan oefenen op de basisschool en kan niet wachten tot hij volgende week écht mag gaan. Hij loopt er rond alsof hij al jaren niets anders doet. Samen met zijn vriendje (lees: maat in het kwaad ) van de speelzaal hebben ze nu al de grootste lol.

De nachtjes tot zijn verjaardag worden afgeteld en de hele familie kent het Bart Smitboekje al uit hun hoofd...hihi Toch maar even verteld dat het niet zo is dat alles wat je vraagt, je ook krijgt. hihi

Ondertussen flinke puberperikelen in huize AAAAAAAA die ik jullie zal besparen en pas over een jaar of 10 hier uit de doeken zal doen.. jullie kunnen deze ervaringsdeskundige dan om tips vragen. Whoehahahaha

Hoest verders allemaal met ieders??

Dikke x
joeh-oeoeoeoehh

xx

Alles wel hier? NIWGN ook aan het genieten van je foto's? Hebbie een boek gemaakt? Vertel eens?
.
Dus!

En heeeeel misschien weet ik iemand die een kat van ons overneemt! (Ik kan Meneer Lastpost niet wegdoen, da's echt mijn eigenste lieve lastpost, een duur sproeibeestje, inmiddels goud waard haha, maar die blijft bij ons)

Fijne zondag jullie!!
Hai!

Jas, wat fijn dat je misschien iemand hebt voor een kat1 Nie tleuk als er een wegmoet, maar ook helemaal niet leuk als het niet goed gaat thuis.

Wat leuk dat je de opleiding onderwijsassistent doet! Hoe bevalt dat? Doe je een thuisopleiding? Loop je ook al stage? Waarom doe je geen pabo als ik vragen mag? Ik heb verkorte deelttijdpabo gedaan, dat was 2 avonden naar school en dan 1 dag in de week stage. Ik ben in mijn eerste jaar bevallen van MIlena en er een half jaar tussenuit geweest en tijdens mijn LIOstage en scriptie zwanger geworden van Bojan . Zo heb ik tussen mijn kinderen door die opleding gedaan. Is dat niet veel leuker voor jou? Heb je meer verantwoordelijkheid in de klas en je kan ook meer met de kinderen dan.

'

Ik weet niet precies wat het aanbod is voor onderwijsassistenten (wat betreft vacatures dan). Ik weet dat er nu bij Milena op school een vacature is voor een onderwijsassistent) en dat ik er een paar keer een gehad heb (oh wat is het fijn als je een goede hebt en wat is het irritant als je geen goede hebt ). Nu het WSNS is (het doel is om zoveel mogelijk kinderen om de babsisschool te houden, dus zitten er meer kinderen met rugzakjes enzo in de klas) zijn er wel meer vacatures voor onderwijsassistenten, maar ik weet niet hoe dat bij jullie in de buurt is.

Ik heb zelf ook geen vast werk nu, maar ik val in. Dat is wel erg handig van juf zijn, ik kan heel makkelijk ergens invallen. Vorig jaar had ik een vaste vervanging en moest ik erg hard werken ( niet erg, maar ik ben niet voor niks maar 2 dagen gaan werken), dus nu ben ik even niet zo heel erg op zoek en rustig aan het invallen. Niet zo leuk, maar wel zo relaxt.

Dipje is over. Al is dat makkelijk gezegd nu want man is al weer een tijdje weg

Grappig dat Vera zo groot is. Leuk he om het verschil tussen je kinderen te zien. Ik vind dat echt zo grappig. Bojan is ook zo anders dan Milena en ze beginnen ook wel weer meer op elkaar te lijken nu.

Hoe gaat het met Tristan op school?

Zo das een lang inbreekbericht

Wat leuk dat B'tje ook naar school gaat. Ze leren meteen zoveel, leuk is dat. Wanneer mag Chica eigenlijk naar school? Is zij al 3 of moet ze dat nog worden?

Verder *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven