Re-OEH-nie

03-08-2010 21:03 93 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dus, haha!
.
Dat meen je P? Wat zegt de post?

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Je zorgen maken is niet leuk!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA luizen!!!!!!

Volgens mij is dat de angst van elke moeder (die van mij in ieder geval wel!)

Kids hebben ze hier in ieder geval nooit gehad, bij hen op school zeiden ze toendertijd dat luizen altijd op schoon haar kruipen en gaven als tip dat die kleine krengen een grote hekel hebben aan gel/haarlak.... Dus elke dag een klein dotje gel in het haar is misschien een optie nadat ze allemaal ge-elimineerd zijn?!

Punkertje, wat frustrerend dat ze je klachten zo makkelijk afoen. Kan me voorstellen dat je totaal niet begrepen voel en je zorgen maakt. Misschien dat je dat ook zo tegen je HA kan zeggen en anders heel rigoreus een andere HA?

Heb zelf een tijdje een HA gehad die me bijna zieker maakte ipv beter en ben toen overgestapt naar een ander.... een hele verbetering, had ik veel eerder moeten doen.

Sje, hoe is het met je kleine grote man?

En met jou zelf?

Hier grooooooooooooooooooot nieuws!

Na 8 jaar zoeken en het idee elke dag te moeten kamperen in een veel te klein huis hebben we van de week het voorlopige koopcontract getekend voor een nieuw huis!

Een enorm groot gebeuren met een slaapkamer voor elk kind (B-tje slaapt nog steeds bij ons op de kamer.... weliswaar gescheiden door een soort van kastenwand) een tekenkamer voor mij ec.etc.

Eind sept moeten de fin. rond zijn zodat we in jan. de sleutel krijgen en de renovatie kan beginnen.

Huis is compleet in jaren '70 stijl (en dan niet hip) zit van boven tot onder in de schrootjes en schoonmetselwerk, heeft een 'cappucino-kleurige' badkamer *spuug* en schitterende (maar niet heus) rood/bruine tegelvloer... genoeg te doen dus.

We zijn er zoooooooooooo blij mee, durf het nog niet helemaal te geloven....

Fijne dag allemaal tot snel

x
Wat super, A!! Ik snap precies wat je bedoelt "kamperen in een te klein huis".

Lijkt me ook zo heerlijk, eindelijk een ruimer plekje te hebben. Maar als ik jou zo hoor, hebben jullie nog wel extra op elkaar geplakt gezeten. Wat heerlijk dat je nu iedereen apart een kamer kan geven. En ook nog eens een tekenkamer.

Super, gefeliciteerd!! (en ja, die inrichting. We hebben heel wat huizen gezien, maar soms vraag je je af hoe mensen nog zo hebben kunnen leven ). Het huis wat wij wilden is weer bewoond door.... de ex-bewoners. Elk bod sloegen ze af en ineens wonen ze er zelf weer. Nou ja, dan niet.

Nou, ik ga haarlak spuiten, nog meer dan anders. Bedankt voor je tip! En ik ga vier wasmanden was opruimen in de kasten. Nog twee en half te gaan, jippiee!!!
Hallo mensen. We geven het nu toch nog niet op!! Oehoi!
Zeker te weten van niet

Back in business. Weekje Drenthe was heerlijk. Allemaal leuke dingen gedaan. Jammer genoeg geen heel mooi weer, maar goed, dat mocht de pret niet drukken.

Het was ZO fijn om Daphne weer te zien. We zouden eerst pas zaterdag gaan, maar de kamer was klaar dus zijn we vrijdagmiddag al gegaan. Ze wist het niet, dus toen we het pad op kwamen lopen, zag ik haar bekkie vertrekken van spanning, opluchting en blijdschap tegelijk. Ik kreeg zo'n ontzettende stevige dikke knuffel dat mij de tranen er van in de ogen schoten. Zelfs m'n ouders zaten met de ogen vol. Nou, weekje leuke dingen gedaan dus en toen naar huis. Daphne had er heel veel zin in, want een nieuwe kamer. En ze vind 'm echt prachtig. We spelen sinds vrijdagmiddag al boven, want 'daar is het zo mooi mama'.

P. hoe is het nu meis? Laatste berichtje was niet zo heel gaaf. Hoe gaat het nu met je?

NIWGN, blegh, luizen... Je schijnt er niet onderuit te kunnen, dus vroeg of laat moeten we allemaal onze borst nat maken. Maar jak is het wel. Zijn ze al verdreven?

Aaaaatje, fantastisch nieuws zeg! Geweldig gefeliciteerd met jullie aankoop! Het klinkt echt heel gaaf. Tegen die tijd natuurlijk wel 'before and after' foto's op Hyves he?!

Super gaaf voor jullie. En wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie lekker de ruimte krijgen.

Jac, waar ben jij? Kom jij ook nog buurten?

Vandaag lekker weer hier. Bij jullie ook?

Wij hebben de halve dag rondgelopen op geitenboerderij hier in de buurt. Doen ze ook aan ponyritjes, dus we hebben heel wat in de rij gestaan voor die knollen. Daphne vond het geweldig, echt mooi om te zien. Ik hou helemaaaaal niet van knollen, maar probeer dat niet over te brengen op Daphne. Vooralsnog vindt ze het dus nog geweldig.

Weltrusten allemaal!
.
Voel je je weer een beetje beter P? Beetje opgeknapt van het kuurtje?

Waar is iedereen? Oehoeh? Re-OEH-nie enzo?

Vandaag laatste dag van 2 weken vakantie. Morgen eerste werkdag EN eerste schooldag van Daphne! Ben reuze benieuwd hoe ze het gaat vinden. En hoe ik het ga vinden

Fijne zondag allemaal!
Hoi!! Was ik ook weer eens. Een druk weekend gehad en zo, dus ik kom morgen zeker weer even langs. Nog een weekje vakantie hier, dat ga ik dus morgen vieren door extra te genieten van een lange pyjama ochtend.

DJ; heel veel succes morgen!! Ze vindt het vast super allemaal.

Jac, waar zit je??
.
.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

Zo een weekje op vakantie geweest! Het was heerlijk!

Jammer dat we weer terug zijn...maar nog twee weken lekker thuis!

Aaaatje: Gefeliciteerd! T zal een groot huis zijn, en dus flink wat te klussen... Succes! Zijn jullie zelf klussers? En 8 jaar zoeken is laaaaang! Wat zal het lekker zijn een vooruitzicht op ruimte voor jezelf!

Jij ook lekker een weekje weggeweest DDDJ. klinkt goed!

Vandaag eens de vakantierommel opruimen, wassen, drogen, hangen, strijken, vouwen.... hmmmz...

Met kleine man gaat erg goed! Heerlijk ventje, met een eigen willetje.... ik ben idd op Hyves te vinden. NIWGN en AAAtje hebben mij er al bij.

Jac, geen zin meer in forum? Jouw grote man ook naar school? En Daphne ook... jee, weer een mijlpaal! IS het alweer zo lang geleden dat we hier een topic startten?

Tot snellie!

Oh en hopelijk beter weer, weg regen!
.
Ja dat Hyves doet vreemd soms. Soms kan ik ook niet bij vrienden op Hyves. Raar toch?

Dat ritme van de kids is inderdaad vreemd. Meestal heb ik een redelijke dag, maar zodra eentje van ons thuis komt, zijn ze heel opstandig. Ook als man (haha) thuis is en ik weer terugkom van mijn werk. Lastig dan.

Het zijn wel ontzettende mama kinderen! Soms willen ze echt niks van man weten, zo sneu als hij thuis komt.

Maar ik ben dan ook net zo geworden als mijn moeder Honderd keer waarschuwen en niks doen. Hou op, anders.... en dat tien keer. En na tien keer irritatie ontplof ik. Zo onhandig. Man is veel consequenter, dat weten ze. Daarom zijn ze altijd bij mij, ik heb meer geduld.

Sje, we schrijven als het goed is vanaf maart 2005! Ruim 5 !! jaar alweer, ongelofelijk eigenlijk hè!

Nou, tot snel maar weer!!
.
Sorry weer twee dagen gewerkt, ben nu gaar en morgen eerst een dagje weg met de kids. Tot later! Bedankt voor de up!
.
Mmm, klinkt spannend, P. Ik zal eens checken op mijn Hyves!!

Gisteren Tygo zonder speen naar bed, ik ben echt op! Hij was veel en lang wakker, haha. Bo was echt een stuk makkelijker daar in.
En NIWGN, hoe gaat het nu met Tygo? Knap hoor, zonder speen (sssst, Daphne heeft 'm nog...)

Fijn weekend P! Veel plezier.

Nou, de eerste schoolweek zit er op. Daphne is zeik en zeik moe en er komt geen boe of bah uit. Dat hele bekkie tekent gewoon van alle indrukken. Ik denk wel dat ze het leuk vindt. Zeker weten doe ik het niet, want ze vertelt niks. Steeds als ik vraag hoe het was of wat ze gedaan heeft zegt ze 'dat weet ik niet meer hoor'

Van de week drama over haar gymschoenen. Van die platte witte dingen, jullie vast allemaal bekend. Zegt ze 'die ga ik écht niet aantrekken hoor, ze zijn niet roze en er zit geen hak onder' (alsof ze uberhaupt schoenen met hakken heeft...!) Wel gegymd van de week, op die gymschoenen, maar hoe het was... Geen idee.

Ze beloven mooi weer van het weekend! Gaan jullie er allemaal lekker op uit om van te genieten??

Fijn weekend!
.
Hoi allemaal, beetje drukke dagen weer haha, maar ben er nog, hoor. Tygo gaat heel goed zonder speen. Bo slaapt al voordat ze naar bed gaat, zo moe is ze van de schooldagen.

Ik heb allemaal extra werkdagen, verjaardagen etc etc, dus gewoon weinig thuis. Ik had vanavond een dvd avond gepland, want was lekker alleen. Maar afspraak vriend oeps man ging niet door, dus er wordt de hele avond maar wat gezapt. Ik hád leuk kunnen gaan kletsen e.d., want we zien elkaar echt weinig de laatste tijd, maar ja. Als mijn planning niet klopt, loop ik de hele avond te chagrijnen haha. Ik kán daar echt niks aan doen, maar dan baal ik gewoon. Stomme eigenschap, arme man

Ik ga morgen meelezen, beetje ego dus!!
Hallo? Is hier iemand? *klop klop klop*
.
Ik ben zzooo moe de laatste dagen, moet echt mezelf schoppen om iets voor elkaar te krijgen

Maar jongens, waar zijn we met z'n allen? Haha, nou ja, we spreken elkaar tenminste zo nu en dan weer!

DJ: hoe is het met Daphne? Trekt ze het allemaal een beetje? Bo was de eerste weken echt helemaal gesloopt, maar ze wilde niet slapen 's middags. Nu trouwens weer, echt helemaal kapot. maar slapen ho maar. Ook 's avonds duurt het te lang voor ze eindelijk gaat slapen. Ik wil haar ook niet laten opblijven, lijkt me ook niet gezond. Ze ligt nu om zeven uur, dan heeft ze 12 uur slaap te pakken.

Maar vindt ze het allemaal leuk? Wat gaan ze dan ineens snel, hè.

En P? Hoe gaat het met je crea-bezigheden. Nog steeds zo lekker bezig? Ik ben echt jaloers, hoor. Ik heb er de rust en daarom de tijd niet voor en heb zo'n zin om ook weer eens creatief te zijn.

Nou ja, er liggen eerst nog een hele boel (350!!) foto's te wachten om ingeplakt te worden. Ik wil alleen nog even inspiratie opdoen via internet. Het zijn trouwfoto's, dus moet welk heel mooi worden. Maar ze zijn geprint en liggen klaar, dus...

Nou, tot horens!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven