Re-OEH-nie
maandag 11 oktober 2010 om 10:38
Jeetje, ik heb gewoon geen tijd de laatste tijd Ik beloof mijn leven te beteren, maar het moet even via hele korte berichtjes...
Jac, ik kan me voorstellen dat je de kat niet weg wil doen, zeg! Ik snap het wel, maar ik kan me ook voorstellen dat het zo niet gaat Hoop dat je een leuk plekje kan vinden!
Hier ook veel verschil tussen de kids, hoor. Tygo is groot, breed en eet weinig, Bo is heel iel, bewegelijk, maar eet juist heel veel! Qua karakter lijken ze best op elkaar en ze nemen het ook steeds voor elkaar op. Toch kunnen ze ook niet heel goed mét elkaar. Dan is het gillen en slaan en doen, gek kun je er van worden. Tygo heeft een heftige fase. Als je boos op hem bent, krijg je wel iets naar je hoofd geslingerd, gisteren dus eens schoen tegen mij aan gekregen. Het is echt diep ademhalen de laatste tijd haha. Maar na zo'n bui is hij heel verdrietig en wil hij steeds bij me zijn. Heel stiekem geniet ik wel van dat momentje
Vanmiddag gaan de kids naar mijn schoonouders en blijven daar slapen. man en ik gaan dan nog even winkelen samen. Dat is echt heeeel lang geleden. Een keer echt kunnen kijken, zonder dat je een kind moet zoeken of in de pashokken ziet klimmen. Genieten dus, ook al is het maar twee uurtjes, dan is de winkel dicht haha.
Nou, ,ik ga heel snel iets doen in huis, anders is de tijd weer om. Doeg!!
Jac, ik kan me voorstellen dat je de kat niet weg wil doen, zeg! Ik snap het wel, maar ik kan me ook voorstellen dat het zo niet gaat Hoop dat je een leuk plekje kan vinden!
Hier ook veel verschil tussen de kids, hoor. Tygo is groot, breed en eet weinig, Bo is heel iel, bewegelijk, maar eet juist heel veel! Qua karakter lijken ze best op elkaar en ze nemen het ook steeds voor elkaar op. Toch kunnen ze ook niet heel goed mét elkaar. Dan is het gillen en slaan en doen, gek kun je er van worden. Tygo heeft een heftige fase. Als je boos op hem bent, krijg je wel iets naar je hoofd geslingerd, gisteren dus eens schoen tegen mij aan gekregen. Het is echt diep ademhalen de laatste tijd haha. Maar na zo'n bui is hij heel verdrietig en wil hij steeds bij me zijn. Heel stiekem geniet ik wel van dat momentje
Vanmiddag gaan de kids naar mijn schoonouders en blijven daar slapen. man en ik gaan dan nog even winkelen samen. Dat is echt heeeel lang geleden. Een keer echt kunnen kijken, zonder dat je een kind moet zoeken of in de pashokken ziet klimmen. Genieten dus, ook al is het maar twee uurtjes, dan is de winkel dicht haha.
Nou, ,ik ga heel snel iets doen in huis, anders is de tijd weer om. Doeg!!
maandag 25 oktober 2010 om 23:02
NWIGN ik ga je opgeven voor ´Popstars´ *lol*
Nee echt waar, shame on me, ook ik laat het versloffen hierzo
Nu het niet meer gaat over zwanger worden cq. zwangerschapsperikelen, bevallingsverhalen oid merk ik dat het steeds moeilijker wordt wat weg te zetten hierzo... niet dat dat alleen de onderwerpen zijn waarover ik kan/kon praten hoor, hahaha.
Ik zal het jullie makkelijk maken... kies uit de volgende onderwerpen
Puberperikelen
Hupotheekkwesties
Huisinrichting
Kleuterproblemen
Relatieperikelen
Het depressieve herfstweer
Werk zoeken
Omscholing/herintreden
Afvallen
Sporten
Sinterklaasvoorbereidingen
Renovatie/verbouwen
Verhuizen
TV programma's
Dilemma's in vriendschappen
Chronisch geldgebrek
Trouwen/niet trouwen
Overstappen zorgverzekeraar
Studiekosten
Huisdieren
Iets voor jullie nij?
Wie begint?
NIWGN?
dikke x
Nee echt waar, shame on me, ook ik laat het versloffen hierzo
Nu het niet meer gaat over zwanger worden cq. zwangerschapsperikelen, bevallingsverhalen oid merk ik dat het steeds moeilijker wordt wat weg te zetten hierzo... niet dat dat alleen de onderwerpen zijn waarover ik kan/kon praten hoor, hahaha.
Ik zal het jullie makkelijk maken... kies uit de volgende onderwerpen
Puberperikelen
Hupotheekkwesties
Huisinrichting
Kleuterproblemen
Relatieperikelen
Het depressieve herfstweer
Werk zoeken
Omscholing/herintreden
Afvallen
Sporten
Sinterklaasvoorbereidingen
Renovatie/verbouwen
Verhuizen
TV programma's
Dilemma's in vriendschappen
Chronisch geldgebrek
Trouwen/niet trouwen
Overstappen zorgverzekeraar
Studiekosten
Huisdieren
Iets voor jullie nij?
Wie begint?
NIWGN?
dikke x
woensdag 27 oktober 2010 om 21:14
Mmmm, goed: kleuter en peuterproblemen: check
TV-programma's (lees verslaafd aan series): check
Huisdieren: check
Verbouwen: check (volgende week)
Depressie: mmmm, lees eerder een enorme PMS aanval, maar deze wil niet overgaan. Dus misschien toch een herfstdepressie?
Ik heb best wel een heftige periode, maar het is gewoon niet iets om hier neer te zetten. Maar er zijn genoeg onderwerpen waarover ik zeker wil kletsen, juist omdat ik gewoon even iets wil typen soms. Maar soms heb ik ook echt geen zin!
En dat is niet handig als ik wél zin heb in forum en jullie niet en v.v.
Dus....
Nou ja....
Boeiende info, vinden jullie ook niet?
Morgen weer werken, misschien een nieuwe functie binnenkort. Jullie horen het wel!!
TV-programma's (lees verslaafd aan series): check
Huisdieren: check
Verbouwen: check (volgende week)
Depressie: mmmm, lees eerder een enorme PMS aanval, maar deze wil niet overgaan. Dus misschien toch een herfstdepressie?
Ik heb best wel een heftige periode, maar het is gewoon niet iets om hier neer te zetten. Maar er zijn genoeg onderwerpen waarover ik zeker wil kletsen, juist omdat ik gewoon even iets wil typen soms. Maar soms heb ik ook echt geen zin!
En dat is niet handig als ik wél zin heb in forum en jullie niet en v.v.
Dus....
Nou ja....
Boeiende info, vinden jullie ook niet?
Morgen weer werken, misschien een nieuwe functie binnenkort. Jullie horen het wel!!
woensdag 27 oktober 2010 om 23:35
NIWGN ik wist het wel, je laat ons niet in de steek. Bravo!! Je hebt eeuwige roem verworven door als 1e te te reageren. Hihi
Balen dat je niet goed in je vel zit (Althans dat is mijn snelle conclusie even) en ja ik denk dat wij het gevoel allemaal herkennen... zoveel te vertellen maar niet geschikt voor hier.
Ik heb sinds vanavond Twitter 'ontdekt'. Heb Jac meteen ook al gevonden.. misschien een idee om elkaar zo wat meer te volgen??
Wie durft?????
x
Balen dat je niet goed in je vel zit (Althans dat is mijn snelle conclusie even) en ja ik denk dat wij het gevoel allemaal herkennen... zoveel te vertellen maar niet geschikt voor hier.
Ik heb sinds vanavond Twitter 'ontdekt'. Heb Jac meteen ook al gevonden.. misschien een idee om elkaar zo wat meer te volgen??
Wie durft?????
x
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:30
Poeh, heb er wel over nagedacht, maar het idee om nog iets "te moeten bijhouden" vind ik ook wel weer moeilijk.
Lijkt me wel leuk, ik zal me er eens in verdiepen en kijken of ik jullie kan vinden. Vandaag even niet, hoor, dit weekend ook niet, ehm...nou misschien volgende week als de kinderen naar school zijn. Als de Bob de Bouwers hier dan niet aan de gang zijn, haha, anders wordt het nog een week later!!
Jij ook een pluim, AAA, dat je me niet in de steek laat op dit eenzame topic
Lijkt me wel leuk, ik zal me er eens in verdiepen en kijken of ik jullie kan vinden. Vandaag even niet, hoor, dit weekend ook niet, ehm...nou misschien volgende week als de kinderen naar school zijn. Als de Bob de Bouwers hier dan niet aan de gang zijn, haha, anders wordt het nog een week later!!
Jij ook een pluim, AAA, dat je me niet in de steek laat op dit eenzame topic
zondag 31 oktober 2010 om 08:30
dinsdag 9 november 2010 om 22:17
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Never, dat ik het opgeef, al moeten wij (NIWGN en ik dus ) het topic hoog houden met onzin en doelloze reacties... IK GA DOOR!!
Er komt vast een moment dat IEDEREEN wel weer mee wil doen en anoniem hun hele hebben en houden (of is dat dialect?) hier neergooit.
Wie durft?
Come on girls!!!!
Never, dat ik het opgeef, al moeten wij (NIWGN en ik dus ) het topic hoog houden met onzin en doelloze reacties... IK GA DOOR!!
Er komt vast een moment dat IEDEREEN wel weer mee wil doen en anoniem hun hele hebben en houden (of is dat dialect?) hier neergooit.
Wie durft?
Come on girls!!!!