Restant kraampakket in kledingcontainer?

maandag 27 april 2009 om 13:10
Ik denk niet dat ze bij de kledingcontainer goed terecht komen. Die kleding gaat voor zover ik weet naar commerciële sorteerbedrijven en wordt dan gesplitst in lompen (recycling), goed genoeg voor tweedehandswinkels en verzending naar verre buitenlanden (Afrika enzo) waar het op markten wordt verkocht.
Er worden geen pakketjes van gemaakt die worden uitgedeeld aan behoeftigen. Het geld wat die kleding zo nog oplevert wordt geloof ik wel voor goede doelen gebruikt.
Maar ik denk dus niet dat ze echt iets kunnen met jouw kraampakket.
Er worden geen pakketjes van gemaakt die worden uitgedeeld aan behoeftigen. Het geld wat die kleding zo nog oplevert wordt geloof ik wel voor goede doelen gebruikt.
Maar ik denk dus niet dat ze echt iets kunnen met jouw kraampakket.
mahna mahna tuduuuudududu
maandag 27 april 2009 om 14:20
maandag 27 april 2009 om 14:24

maandag 27 april 2009 om 15:05
Oke, duidelijk, maar niet in de kledingcontainer dus .
Het gaat idd om matjes, verband etc, maar ik dacht dat het misschien ook in de container kon, en zo dus terechtkomt bij mensen die het nodig hebben.
Ik ga dan toch maar even uitzoeken of ik het idd bij iemand kan slijten, weggooien vind ik zonde
Het gaat idd om matjes, verband etc, maar ik dacht dat het misschien ook in de container kon, en zo dus terechtkomt bij mensen die het nodig hebben.
Ik ga dan toch maar even uitzoeken of ik het idd bij iemand kan slijten, weggooien vind ik zonde