Resten kraampakket

12-03-2009 17:39 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van zowel mijn eerste als mijn twee zwangerschap nog een hoop spullen over van het toegestuurde kraampakket. Wat hebben jullie gedaan met de resten ervan? Weggooien? Of zijn er nog stichtingen oid die die spullen inzamelen voor... weet ik veel. Vrouwen in Roemenië of Afrika ofzo, waar ik het in kan leveren?
ja die zijn er wel

potverdorie nou kan ik er niet opkomen ...

ik ga even googlen
baby hope
quote:roque schreef op 12 maart 2009 @ 17:39:

Ik heb van zowel mijn eerste als mijn twee zwangerschap nog een hoop spullen over van het toegestuurde kraampakket. Wat hebben jullie gedaan met de resten ervan? Weggooien? Of zijn er nog stichtingen oid die die spullen inzamelen voor... weet ik veel. Vrouwen in Roemenië of Afrika ofzo, waar ik het in kan leveren?je zou het ook naar de kringloop kunnen brengen, of al dan niet gratis aanbieden op Marktplaats
Geweldig Yamuna1 En nog bij mij in de buurt ook! Te gek. En ik vind dit een stuk beter dan mp
Onze verloskundigenpraktijk haalt ook op voor baby hope. Er zijn veel praktijken die er aan mee doen, dus je kunt ook daar eens informeren.
Het inzamelpunt is anderhalve minuut lopen, dus dichterbij dan de vk :p
he wat goed! bij mij zit er geen in woonplaats.... ik laat hem zolang maar onder het ledikant liggen en dan hou ik het in gedachten als ik een keer in de buurt denk te komen van een van de omliggende dorpjes hier waar ze wel zo'n verzamelpunt hebben...

ik wist helemaal niet dat dit bestond!
Ik wist niet dat dit bestond zeg, had ik eerder moeten weten!

Wat ik ook raar vind (en dat heb ik destijds ook bij mijn verzekeraar aangegeven) is dat er 1 standaard kraampakket is.

Ik MOEST 2x in het ziekenhuis bevallen, dus had heel veel dingen in het pakket wat toch niet gebruikt zou worden.

Als ze dan 2 pakketten maken: 1 voor een thuisbevalling, en 1 voor vrouwen die zeker weten dat ze in het ziekenhuis gaan bevallen.
AnAn, ik denk dat dat is voor als je toch thuisbevalt? Als het bijvoorbeeld heel snel gaat ofzo? Ik verzin maar wat.

In ieder geval zamelt bij ons het consultatiebureau ook in voor babyhope.

En de celstof onder matjes die ik over had heb ik aan een zwangere vriendin gegeven. Ik vond zelf namelijk dat ik er daar te weinig van had (en die ik over had vond ik in een oud kraampakket van de vorige keer nadat ik ze niet meer nodig had).
Hee, dat zocht ik nog, wil van die rommel af, maar weggooien is ook niks. Dit is een goede bestemming (en niet te ver weg )
Ik heb de kraammatrasjes (of hoe heten die dingen) gebruikt voor de kinderen, konden ze ff lekker in hun blootje liggen en als ze dan piesten of poepten maakte het niet zoveel uit.

Maar ik heb nu nog die grote kraamverbanden liggen, die kan ik dus naar zo'n verzamelpunt brengen (er zit er 1 vlakbij mijn werk zie ik).
Bedankt Roque (en Yamuma), nou hoef ik het zelf niet uit te zoeken!

Ik heb de link ook naar de vrouwen uit m'n pufclub gemaild. Heel fijn om met zoiets kleins iets te kunnen betekenen voor iemand anders.
Ghe Pixmania, dat is het eerste wat ik ook gedaan heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven