rietjesbeker
woensdag 16 februari 2011 om 12:00
Mijn oppaskids hadden ook die van de Hema, geen succes..Ook kon je ze makkelijk inknijpen.
Toevallig deze week oneindig zitten zoeken op o.a. forums wat nu een goede rietjesbeker is. Nu die van Bibi besteld, zowel die met bidon-achtig tuitje als met rietje. Ik ben benieuwd. Eigenlijk wilde ik die van Avent, maar in de winkels steeds uitverkocht, of alleen een rose ( niet zo'n fijn kleurtje voor een jongen, al zal het hem een zorg zijn...
)
Toevallig deze week oneindig zitten zoeken op o.a. forums wat nu een goede rietjesbeker is. Nu die van Bibi besteld, zowel die met bidon-achtig tuitje als met rietje. Ik ben benieuwd. Eigenlijk wilde ik die van Avent, maar in de winkels steeds uitverkocht, of alleen een rose ( niet zo'n fijn kleurtje voor een jongen, al zal het hem een zorg zijn...
woensdag 16 februari 2011 om 12:07
Zweer bij die van Nuby.....je moet alleen wel oppassen met bijvoorbeeld thee. Door de warme thee gaat het vocht naar boven waardoor eht er makkelijker uit kan komen, maar voldoende melk erbij smoort de kans op ongelukjes. Wel regelmatig het bovenste stukje van het rietje vervangen (rietje bestaat uit 3 delen) wanneer de kinderen daar op gaan bijten, kan een stukje aan de binnenkant van het rietje kapot gaan, waarbij de kans groter is dat er drinken uit kan komen.