Sam het schaap instellen
dinsdag 11 februari 2020 om 18:12
dinsdag 11 februari 2020 om 18:28
STEL GELUIDSALARM IN ........................................................................
• Of de alarmtijd wordt weergegeven, wat inhoudt dat het geluidsalarm
AAN is, of OFF wordt weergegeven, wat inhoudt dat hij is uitgeschakeld.
• Druk OK om de instelling te veranderen.
• Om het geluidsalarm AAN te zetten, selecteer ON met de UP/DOWN-knop.
• Druk op OK.
• Vervolgens kun je de alarmtijd, het volume of melodie wijzigen door op
OK te drukken of het menu verlaten door 2x op OK te drukken.
Noot Wanneer een klein alarmbelletje in het midden van de display wordt
weergegeven, is het geluidsalarm AAN.
ALARM TIJD
• Uren knipperen: Verander met UP/DOWN-knop en bevestig
• Druk op OK.
ALARM TIJD
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 februari 2020 om 18:29
Ja dat kan. Moet je even de handleiding lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 februari 2020 om 18:29
"Je mag opstaan
Op de door jou ingestelde tijd zal Sam
zijn ogen open doen en zal de kleur
veranderen naar groen: je mag opstaan.
Het geluidsalarm is optioneel.".
Op de door jou ingestelde tijd zal Sam
zijn ogen open doen en zal de kleur
veranderen naar groen: je mag opstaan.
Het geluidsalarm is optioneel.".
nouschi wijzigde dit bericht op 11-02-2020 18:31
2.11% gewijzigd
dinsdag 11 februari 2020 om 18:30
Dankjewel, ik had de demo afgespeeld en daar maakte hij geluid. Ik heb hem nu in de instellingen op off gezet, dus dan zal hij geen geluid meer maken denk ik.Nouschi schreef: ↑11-02-2020 18:28STEL GELUIDSALARM IN ........................................................................
• Druk op OK.
ALARM TIJD
dinsdag 11 februari 2020 om 18:31
Heb ik nu gedaan, dankjewel. Bij de demo maakte hij geluid dus ik ging er vanuit dat dit bij mij ook zou zijn. Maar dat zal dan niet haha.
dinsdag 11 februari 2020 om 18:36
Mag ik even in breken in je topic?
Wij hebben Sam ook. Een hele poos gebruikt maar staat nu al weer een tijdje ongebruikt in de kast. Dochter word weer vroeg wakker dus wil hem weer introduceren. Alleen mn beschrijving heb ik niet meer. Maar hoe krijg ik hem aan? Heb hem een poos in de lader gehad maar hij gaat niet aan.
Misschien weet 1 van jullie of ik een combi van knopjes oid ingedrukt moet houden? Of hoe kan die aan..?
Wij hebben Sam ook. Een hele poos gebruikt maar staat nu al weer een tijdje ongebruikt in de kast. Dochter word weer vroeg wakker dus wil hem weer introduceren. Alleen mn beschrijving heb ik niet meer. Maar hoe krijg ik hem aan? Heb hem een poos in de lader gehad maar hij gaat niet aan.
Misschien weet 1 van jullie of ik een combi van knopjes oid ingedrukt moet houden? Of hoe kan die aan..?

dinsdag 11 februari 2020 om 18:43
Zodra we hier de stekker in het stopcontact doen gaat hij aan.Noalien schreef: ↑11-02-2020 18:36Mag ik even in breken in je topic?
Overigens is dat schaap wel echt een geval van: je hebt de handleiding nodig... die handleiding is overigens gewoon online te vinden.
En als de kinderen het dan leuk vinden om de stekker er uit te halen kan je alles weer opnieuw instellen, argh. Maar goed, het werkt wel!
dinsdag 11 februari 2020 om 18:45
Handleiding.
https://www.mamaloesbabysjop.nl/media/w ... rainer.pdf
https://www.mamaloesbabysjop.nl/media/w ... rainer.pdf

dinsdag 11 februari 2020 om 19:05
Read the fucking manual?

vrijdag 14 februari 2020 om 22:18
Wij hadden Sam zo’n 7 jaar geleden. Toen kon het geluid niet helemaal uit. Misschien is dat inmiddels aangepast.
Onze dochter werd meestal tussen 5-6 uur wakker, maar mocht pas om 7 uur bij ons komen. Dus de kans dat zij wakker zou worden van Sam, was echt minimaal.
Eén keer heb ik hem ‘s morgens uitgezet, dat was toen het uur verschoof.
Onze dochter werd meestal tussen 5-6 uur wakker, maar mocht pas om 7 uur bij ons komen. Dus de kans dat zij wakker zou worden van Sam, was echt minimaal.
Eén keer heb ik hem ‘s morgens uitgezet, dat was toen het uur verschoof.