September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kaatje, gefeliciteerd!!!!!

Wat leuk zeg! Hoe voel je je nu?

Wij denken ook na over een tweede. Als zoontje een jaar is willen we er voor gaan. Dat duurt dus niet meer zo lang.

Kessie, leuk idee van die maskers! Helaas mag zoontje die niet omdat daar melk inzit. Wij trakteren denk ik op clowntjes, gemaakt van cakejes met glazuur, rozijntjes als gezichtje, een spek als strikje en een hoedje van papier.

Mirjam, wat goed van die kilo's. Zelf heb ik dat probleem niet gehad. Was 3 maanden na de bevalling zelfs lichter dan ervoor.In totaal was ik ook maar 12 kilo aangekomen.Helaas nu weer wat zwaarder geworden, maar nog niks te klagen.

Rosi, fijn dat jullie een leuke vakantie achter de rug hebben. Gelukkig gaat het met eten nu wat beter.

Het gaat hier nu weer stukken beter. Zoontje is nog erg verkouden, maar eet en drinkt weer normaal. Afgelopen woensdag zijn we nog bij de kinderarts geweest. Hij heeft aciforce van A. Vogel aangeraden om wat aan te sterken en de darmen weer rustig te maken. Ook is ons manneke weer gewogen en gemeten,omdat hij zoveel afgevallen was. Hij was 10320 gram en 79 cm. Een grote jongen al!

Het lopen gaat hem ook steeds beter af. Met losjes handjes kan hij hele kleine stukjes lopen. Maar hij durft het nog niet zo goed. Hij maakt ook steeds meer geluidjes. Woordjes kan hij nog niet zeggen.

We zijn ons al aan het verheugen op zaterdag want dan gaan we op vakantie!

Liefs xxx
krin fijn dt de kleine weer thuis is.

Mijn toetsenbord is helels stuk

ktje

gefeliciteerd meid met de zwangerschap

J, sorry mar dt ding typ niet lle letter meer. Ik it geduldig op een nieuwe te wachten. Vandaar hst geen nieuwe berichtjes.

Ik lees dt er veel weer gebeurd is hier.

Ik hoop jullie morgen in indergeval op iedereen te regeren. De leuke en de minder leuke heb ik l een klein berichtje getypt (ie hier boven)
Rens van HARTE met Floor!!!!!!!!

Karin, fijn dat het weer lekker gaat zoon. En dat ie nog steeds een goed gewicht heeft na zo ziek te zijn geweest. Wat een topper!!! Fijne vakantie gewenst

Hier een zieke zoon. FLink koorts, overgeven. Heel naar om te zien. Gisteravond reageerde ie ineens niet meer op me, maar lag kreunend op het aankleedkussen. Wij de huisartsenpost gebeld en daar konden we terecht. In de wachtkamer zat ie alweer te sjanzen met de mensen naast ons en de arts heeft niks geks gevonden. Gewoon uitzieken maar. Ik hou hem als een moederkloek in de gaten!! Hoop dat ie snel weer opknapt, zaterdag is ie jarig!!!!!!!
bij mamlijn stt er een foutje. bij hoeveel kinderen stt 23.

dt moet denk ik 23 jr ijn???

en kind
Renske, gefeliciteerd met Floor! Een hele fijne dag gewenst!

Kessie, naar om te zien he als je kleine zo ziek is. Hou hem maar goed in de gaten. En als je twijfelt naar de huisarts gaan.

Ik zal voor jullie duimen dat hij voor zaterdag weer beter is.

Merel, balen zeg dat je toetsenbord stuk is.
Renske, gefeliciteerd met Floor! Alweer 1 jaar!!! \\:-)//

Hopelijk hebben jullie een leuke dag met elkaar. Ze is zeker goed verwend?

Kessie, meid wat schrikken dat je zoontje zo ziek is. Bah... Ik ga duimen dat ie snel beter is!!!

Karin, wat fijn dat je zoontje weer helemaal de oude is! Is echt een flinkerd trouwens zeg, leuk hoor!

Merel, is inderdaad een foutje denk ik, 23 kinderen...!

Mirjam, wanneer vier je je zoontjes verjaardag? Schiet al op!

Hier verder alles prima. Vandaag even flink gesopt in huis. Het is ook zulk stom weer, het regent hier al de hele dag.... bah!

Voel me verder nog helemaal niet zwanger, nog niet misselijk en heb energie voor 10!!!
Hij had net 38,5 heeft alles binnen gehouden vandaag, veel geslapen en was weer aan het spelen net. Gaat de goede kant op.

Kaatje fijn dat je je zo goed voelt. Hoe was dat bij je eerste zwangerschap?

Wat een pokke-weer he? Naja, heb de hele dag binnengezeten met ziek kind Zometeen komt mijn zusje even, dan kan ik boodschappen doen. Mijn moeder was stomverbaasd toen ze dat hoorde: kind, je gaat toch gewoon boodschappen doen als hij ligt te slapen? Deed ze bij ons altijd gewoon. Man, ik doe ik galop een brief in de brievenbus (en die staat op 1 seconde van ons huis) laat hem echt niet alleen thuis. Tijden en meningen veranderen dus haha.
Renske, gefeliciteerd met floor!! Hebben jullie het vandaag ook gevierd, of doen jullie dat komend weekend.

Vandaag werd ik door het KDV gebeld of ik meneer wilde komen ophalen. Hij wilde maar niet slapen, gilde de boel bij elkaar. Hij had opeens 38 koorts. Jeetje, wat een geregel komt er dan om de hoek kijken. Gelukkig belden ze precies toen de school bijna uit ging. Snel kinderen de bus in, hup de auto in. Man onderweg naar huis om thuis zoontje op te vangen. Ik had een belangrijke vergadering, kon echt niet naar huis. Kom ik op het dagverblijf, meneer met een dikke smile op zijn gezicht. In de auto een heleboel geklets achterin. Geen graadje verhoging meer toen we thuis waren. Hij heeft alleen maar gelachen. Voel me in de maling genomen door zoontjelief. Volgens mij hebben ze hem getemperatuurd tijdens een driftbui ofzo. Klein boefke is het.

Kessie, wat leuk dat jullie in het voorjaar gaan trouwen! Hebben jullie al idee hoe het gevierd gaat worden?

Karin, wat fijn dat het al een stuk beter met jullie zoontje gaat. Dat hij al zo aan het oefenen met lopen is. Jurjen heeft nu net het staan ontdekt. De afgelopen dagen lukte het hem alleen om in de box te gaan staan, vanavond probeerde hij het overal. En wat lekker dat jullie nog met vakantie gaan. Waar gaat de reis naar toe?

Morgen viert zoontje zijn verjaardag op het KDV. De eierkoeken verpakt als lieveheersbeestjes staan klaar. Ziet er erg gezellig uit.

groetjes!
Kaatje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat leuk zo snel al weer. Tussen mijn zoontjes zit 25 maanden en volgens mij bij Kinke ook zoiets. Volgens mij heeft elk leeftijdverschil wel zo zijn voor- en nadelen. Ik vind het heel leuk zoals het hier is, ben daar erg tevreden mee.

Kessie, schrikken zeg dat kreunen en geen contact meer hebben met je zieke zoontje. Gelukkig gaat het alweer beter met hem.

Mirjam, jou zoontje had je mooi tuk dus haha. Nou gelukkig maar dat het alweer beter met hem gaat. Het kan ook zo snel gaan he met kinderen. Ik had ook eens mijn werk afgebeld omdat zoon ziek was, half uur later heeft hij geen koorts meer en is super vrolijk de rest van de dag. Nou ja, heb er toen maar een leuke dag van gemaakt.

We zijn op een streng regime met zoontje. Hij heeft een halve week op 4 borstvoedingen gezeten aangevuld met wat er dan ook maar naar binnen ging aan vaste voeding. Vandaag proberen we hoe het gaat met 3 voedingen. Ik hoop dat hij daar goed op slaapt vannacht. Volgens de wijkverpleegkundige zal hij nooit de overstap naar vaste voeding en gewoon drinken maken als hij nog zoveel borstvoeding krijgt, dus proberen we het maar geleidelijk aan afbouwen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Groetjes Rosi
@karin

Wat een gedoe met dat drinken zeg!

Wat is er eigenlijk precies aan de hand met het mondje??

Of is dat nog steeds een raadsel??

Is hij daarom opgenomen in het ziekenhuis??

@kessie

wat grappig dat jouw zootje het eten van iemand anders afpakt.

Hij is in iedergeval goed eten

alleen erig jammer dat hij zo ziek is ik hoop dat het snel over is.

@mirjam

Bekend verhaal broodkorsten op de grond. Mijn dochtertje eet alleen de lekker dingen op en de rest gooit ze op de grond.

wat een verhaal zeg. Dat is inderdaad een nadeel bij kinderen. Ze kunnen zo een verhoging hebben en dan is het weer weg. Maar wel een gedoe.

@kinka

Nog gefeliciteerd meid.

Een beetje laat maar waardoor het komt is bekend.

@ rosi

leuk dat de vakantie goed is verlopen. Alleen het slapen is wat minder een het eten begreep ik. ikhoop dat het afbouwen van de voedingen gaat lukken. Je moet inderdaad proberen vol te houden want anders zit hij nog zo volvan de voeding die nu krijgt. En kan de ander voedingen in de knel komen. Sterkte ermee!!!

Verder

Ik spring gad in de lucht eindelijk een nieuwe toetsenbord.

verder is mijn dochter behoorlijk verkouden en moet flink hoesten.Waardoor ze weer moeilijkin slaapkan vallen. Soms zo erg dat bijna moet overgeven. Ze ligt letterlijk kokhalsend te hoesten.

Echt niet leuk om dat te zien.

Je kan alleen hoestdrank geven meer niet.
Hier een september moeder die even inbreekt. babymerel: Hoesten tot kokhalzen/overgevem aan toe kan een teken zijn van bronchitus. Misschien een keer extra naar de dokter? Zoon heeft het ook gehad, hele nachten een benauwd hoestend mannetje gehad, totdat de huisarts bij 2e bezoek bronchitus vaststelde. Antibioticakuur en een pufje en binnen een paar dagen was hij weer helemaal zichzelf. Succes
@ gizz

goed dat je het zegt. Ik heb inderdaad de dokter al gebeld. En de assistente wou het alweer afschepen. Maar ik heb toch even een plekje kunnen krijgen voor morgen. Want ze raakt nu ook oververmoeit. En ze drinkt en ze eet niet optiemaal.
Mirjam, van harte gefeliciteerd met kleine J!!!!!!
Mirjam, Nog gefeliciteerd met je mannetje hoor! Was er gisteren niet meer van gekomen om hier op het forum te komen, dus een dagje te laat.... Heb je een leuke dag gehad? Heb je het al gevierd, of doe je dat dit weekend? Ben benieuwd hoor!

BabyMerel, ben je nog bij de dokter geweest?

Lotte kruipt eindelijk. Voorheen tijgerde ze alleen, maar nu heeft ze eindelijk het kruipen ontdekt. En vanochtend was ik ook erg verbaasd. Toen ik haar uit bed haalde zat ze op haar kont in bed, ook voor het eerst! Leuk hoor.

xxx
bedankt voor de felicitaties. gisteren hebben we niet heel veel aandacht aan zijn verjaardag besteed, want morgen vieren we het voor familie en vrienden, maar uiteindelijk hebben we toch de hele dag wel visite gehad. Zoontje was erg onder de indruk van de slingers en ballonnen die in de kamer hangen. En toen we 's ochtends in bed voor hem gingen zingen, klapte hij spontaan in zijn handjes en bij hieperdepiep hoera gingen zijn handjes de lucht in. Zoooo schattig. Hij lachte van oor tot oor.

Op het KDV interesseerde zijn verjaardag hem niet zo. Hij moest huilen om het hoedje dat ze voor hem hadden gemaakt en de traktatie vonden alle kindjes geweldig, behalve hij.

Rosi, hoe gaat het met de voedingen? Lukt het om naar 3 borstvoedingen te gaan? Is hij nog in protest gegaan?

Babymereld, hoe was het bij de huisarts? Wat vervelend dat je dochtertje zo erg moet hoesten.

Kaatje, wat leuk dat Lotte het kruipen ontdekt heeft. Genieten he, al die stapjes die ze doormaken. Jurjen heeft nu het staan ontdekt. ben benieuwd wanneer hij zijn eerste stapjes gaat zetten.

groetjes!
Mirjam, veel plezier vandaag bij het vieren van J's verjaardag! Klinkt als dat je gisteren ook al een hele leuke dag hebt gehad!

Kessie, gefeliciteerd met je mannetje! Maak er een leuke dag van!
Mirjam en Kessie, gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie zoontjes!!

Wat een bijzondere dag he, de eerste verjaardag van je kindje.

Met zoontje gaat het wel goed, we hebben in een week tijd dus 2 voedingen afgebouwd en dat gaat best goed. Tegen de avond is het wel echt even rekken om hem eerst aan tafel wat te laten eten voordat hij weer borstvoeding krijgt, maar hij houdt goed vol en hij slaapt ook goed door. Vandaag proberen we nog een voeding te laten vallen, dus krijgt hij dan alleen nog 's ochtends en 's avonds een voeding. Ik heb wel met hem te doen hoor, hij is gewoon helemaal verzot op borstvoeding, maar ja voor ons allebei beter als hij ook normaal leert te eten en te drinken.

xx Rosi
We zijn weer terug van vakantie! Heb een boel gemist lees ik!

Kaatje van harte met je zwangerschap! Hoe voel je je? Net als Rosi zit er bij mij ook 25 maanden tussen. Is goed te doen hoor. gaat je lukken!

Mirjam, ben verbaasd dat de creche je al belt met 38 graden koorts..iedere creche is daar weer anders in, maar het lijkt me best vermoeiend. als ze zo snel bellen om je kind te halen, met name omdat ze inderdaad vaak wat verhoging hebben en de seconde erna zowat weer gewoon zijn....Wat een gegoochel he, als je ineens weg moet!

Rosi, nu aan het afbouwen nu dus...even doorbijten. Thies ging veel beter eten toen hij minder melk kreeg, Wij zitten nu ook op 2 flessen per dag, en hij eet heel goed nu gelukkig! Hoe voel jij je, nu je afbouwd?

Op vakantie zijn de jongens enorm gegroeid. Zowel in de lengte als mentaal. Thies praat al wat, intonatie oefent hij, hij roept echt papa en mama en kwaakt heel wat af. Hij is duidelijk aan het oefenen. Hij kwaakt zelfs al iets wat verdacht veel op de naam van zijn grote broer lijkt....

Verder veel aangekeuteld, gelezen, gewandeld en leuke dingen gedaan met de kinderen. Nu weer echte wereld in..werk.....

Fijne dag! (moet nu ingrijpen want thies heeft boeken te pakken en ik hoor gescheur... )
ja, ik ben inderdaad naar de dokter geweest. Ze had een iets rood oortje. Maar verder niets. Ik denk dat het alles bij elkaar, allemaal is geweest.

1 week daarvoor prikjes

Door komen van tandjes

hoesten en verkoudheid.

Gelukkig ziet het wat zonniger uit voor haar. En moeders natuurlijk ook.
rosi

Super dat je zoontje er goed op reageerd. Het afbouwen van de voeding. Help er is iets met mijn kat
He meiden,

Debje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Norah! Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoe gaat het trouwens met je, bevalt de opleiding tot nu toe goed? Wel eventjes druk toch zeker?

Kinke, leuk gehad op vakantie dus? Waar was je ook alweer heen geweest? Wat leuk dat Thies al zo aan het kletsen is zeg! Bedankt voor de felicitaties!!! Ik voel me op zich goed, af en toe wat vlagen van misselijkheid, maar dat hoort erbij

Rosi, lukt het nog steeds goed met het afbouwen?

BM, wat is er met je kat?!

Hier alles verder z'n gangetje. Werd vandaag door het kdv gebeld dat Lotte niet lekker was. Ze had erg gespuugd en 38,2 verhoging/koorts. Dus ik heb haar opgehaald, gelukkig was mijn moeder thuis en wilde die 's middags oppassen, want het was echt heeeeeeel druk op mijn werk. Lastig..... want je voelt je enerzijds schuldig richting je collega's dat je zomaar ineens weg gaat, en anderzijds voel je je schuldig richting je meisje dat je vervolgens weer terug gaat naar je werk. Maar ja, ze is bj oma in goede handen natuurlijk! En ik moet zeggen dat er weinig aan de hand is, haar temperatuur was eind van de middag alweer 37,3 en ze heeft ook niet meer gespuugd... Gelukkig maar!

xxx
Hoi meiden

Ik ben schandalig lang niet geweest.

Nu ik op school zit en stage loop, heb ik het gewoon zo druk dat ik het niet meer kan bijhouden om actief te forummen.

Bij deze meld ik me dus af, ik zal natuurlijk wel zo af en toe meelezen om te kijken hoe het met jullie gaat.

Ik wens jullie en jullie kindjes iig het allerbeste!!!

Liefs Deb
Jammer Deb, maar wel te begrijpen hoor!

Laat af en toe nog eens wat horen, lijkt me gezellig.

Verder heel veel succes met je opleiding!!!

xxx
Kessie en Deb, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon/dochtertje. Hoe hebben jullie het gevierd?? Hebben de kleintjes ervan kunnen genieten?

Deb, ik wens je heel veel succes toe met je opleiding en misschien kom je ooit bij mijn nr 2 kramen. Dat zou grappig zijn.

Blijf gewoon meelezen en als je een keer tijd hebt om te schrijven dat zijn we natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het met je gaat.

Kinke wat leuk dat Ties al begint te kletsen. Hier zegt zoontje af en toe papa en mama, maar dat is meer toevallig, hij bedoelt ons er nog niet mee.

Kaatje, wat een gedoe he, als ze bellen van het KDV. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk naar je kind toe, maar pfff regel dat maar eens zo snel met je werk. Ik kan niet op stel en sprongen mijn klas verlaten.

De verjaardag van zoontje was trouwens ontzettend leuk. Hij leek er zelf ook nog wel van te genieten. Halverwege was het wel even op, was hij de aandacht even zat, maar na een half uurtje in zijn bedje te hebben gelegen was ie er weer. Zoooo grappig, hij kreeg een eigen taart waar hij zelf mocht weten wat hij er mee deed. Normaal gesproken gaan zijn handjes overal in, maar nu dus niet he. Pakt hij op een gegeven moment een lepeltje en begint heel keurig hapjes ervan af te scheppen. Hij is erg verwend met cadeautjes, maar zijn zandbak vindt ie het leukst.

Maar ja, daar kan hij nu niet in met al die regen. Wat een rotweer.

groetjes!
Mirjam

heerlijk zeg dat de verjaardag zo goed is bevallen.

Zal je inderdaad net zien dat hij zijn taart keurig ging op eten.

Iedergeval ook 1 puntje voor jou toch.

je hoeft in iedergeval geen slagroom taartje in bed te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven