**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Ik ga t echt proberen vanavond!! :-) Had ook al iets anders (wraps met kip en guacemole) maar dat wordt dan pas donderdag want morgen na de bevalling eten we frietjes!

Laat het trouwens wel meteen weten als het werkt....

Moeder houdt er ook ernstig rekening mee dat ze morgenavond weer hier is!
Hier is de poets ook net geweest. Lekker hoor.

En Soshiva, geshopt of geluierd?

Als zelfs de VK van Choca de sextip geeft, ga ik het toch echt geloven.....

Slapen de meeste van jullie overdag? Misschien moet ik het ook maar eens gaan uittesten. Voor vandaag te laat, moet zo een paar uurtjes gaan werken.

Ik heb als tijdverdrijf spelletjes.nl ontdekt. Echt te erg. Het wordt gewoon de hoogste tijd. Moet zeggen dat de warmte vandaag me ook een beetje lamlendig maakt. Ben blij dat we die hele hete periode achter de rug hebben, want toen deed ik echt helemaal niks!
Oh ja die kleren: ben ze ook echt beu en was blij met minder warme weer zodat ik weer eens wat anders aankon... En vandaag dus weer warm dus weer mijn eeuwige zwarte polo...

Heel veel bloesjes/shirts/truitjes passen me nu ook echt niet meer dus nog een goede reden om eruit te komen, baby!!!

DH is afgelopen, nu ff slapen en dan straks mamma mia!
Spelletjes.nl nog nooit geweest: misschien wat voor vanavond!

Vandaag nog geen last vd warmte gehad: Ik probeer ook zoveel mogelijk binnen te blijven! En straks de airco weer aan!
Hmm balen chili con carne lust ik helaas niet, maar als het bij jullie helpt dan bijt ik wel ff door

Bij de verloskundige was alles goed weer. Ze zei "zaterdag heb ik dienst, zullen we afspreken dat ik of je bevalling doe of lekker bij je op visite kom naar de kleine kijken". Dus die afspraak heb ik maar gemaakt haha.

Ik slaap 's middags niet, puur omdat ik 's nachts dan echt niet slaap. Ik doe wel een uurtje helemaal niks na de lunch. Dus ik neem wel mijn moment rust.

Ik help je hopen choca
Hier nog iemand die haar zwangerschapskleding behoorlijk beu is. Heb ook niet al te veel keuze en heb echt het gevoel dat ik continue in hetzelfde loop. Wat ook eigenlijk zo is omdat ik nu weer op mijn startgewicht van voor de zwangerschap zit, ben ik in feite veel afgevallen. De broeken die ik dus in het begin van mijn zwangerschap kocht zijn nu veel te groot. Heb geen zin om voor die laatste paar weken kleding te kopen dus loop ik in die paar kledingstukken die nog wel passen.

Verheug me echt enorm om weer normale kleding te dragen en vooral om te shoppen (al zit dat er voorlopig waarschijnlijk niet in na de bevalling). Kwijlend liep ik vorige week in de stad naar de nieuwe herfstcollectie te kijken.

Hier eten we vanavond hotwings en hete pepertjes, met nog wat andere hapjes natuurlijk. Ik lust ook geen chili con carne, maar na de valse start gisteren hoop ik dat het doorzet.

O ja, en ananas heb ik gekocht, ananasharten schijnen de bevalling ook op te wekken door de Kinine die erin zit. En natuurlijk krijgt mijn vriend zijn zin weer vanavond

Ben benieuwd bij wie al deze maatregelen gaan helpen vanavond.

Zet hem op meiden!!!
Minieman en ik hebben de sextip zondag in de praktijk gebracht, op maandag verloor ik de slijmprop, op woensdag braken de vliezen en op donderdag ben ik bevallen. Dus wie weet?
Stap 1) Chili con carne kunnen we afchecken!

Nu lekker DH kijken en dan stap 2 maar inzetten, haha
Hier was het vandaag 1 grote dip dag. Huilbuien, lamlendigheid, het zat zijn, twijfels en alles wat er nog meer bij komt kijken. Was gewoon echt niet leuk meer. Heb toen vriend lief thuis kwam eerst eens lekker gebruld. Daarna pizza gegeten en nu gaat het wel weer. Wel erg moe, maar ja dat krijg je na een nacht met maar 1 uur slaap! Lief heeft nog wel voor hij naar zijn werk ging mijn benen gemasseerd omdat die wel erg wiebelig waren.

Zo nu genoeg geklaagd.

O ja de zwangerschapskleding ben ik ook enorm beu. Zaterdag even met 2 vriendinnen de stad in geweest en ze hebben zulke leuke dingen gekocht. Was toch echt even jaloers. Nog even en dan mogen wij ook. Kan niet wachten.

Chilli?? Haha als dat zou helpen....gaat hier morgen ook op het menu. En inderdaad 09-09-09 hele mooie datum.

Choca: Wat fijn dat je zo'n leuke dag met je moeder hebt gehad. Kan me voorstellen dat je daar van hebt genoten. Fijn dat alles weer goed was bij VK.

Saxmania: spelletjes.nl? Die ga ik ook eens bezoeken. Ik zit momenteel heel veel op zylom. Vannacht ook spelletjes gespeeld. Goede tip trouwens van het opstapje. Ik vind ons bed ook zo hoog. Erop gaat prima, eraf is een ander verhaal. Ik probeer 'smiddags wel ff te gaan rusten, maar lukt lang niet altijd. Toch is het wel lekker.

Kwimmie: ik doe ook niet veel meer in huis. Probeer de dingen een beetje te verdelen. Als ik teveel doe merk ik het gelijk aan mijn rug.

Lieselotje: haha wat zul je geschrokken zijn dat je bijna van je bed donderde. Kan me wel voorstellen dat jullie erna er erg om hebben moeten lachen. Klinkt trouwens heerlijk een hulp in de huishouding.

Shosiva hier ook niemendalletjes hoor. Wordt gewoon gek met al die kleding aan. Zou inderdaad ook blij zijn als de zomer voorbij is. Gelukkig voorspellen ze morgen weer iets koeler.

Balen he Linda dat slechte slapen. Gelukkig was de afgelopen nacht nog niet voorgekomen en hoeft van mij ook niet meer.

Volgens mij ben ik weer helemaal bij. Ga nu nog even lekker bankhangen en dan maar vroeg mijn bedje in. Oogjes hangen op half 7.

Truste voor straks!
Dikke knuffel Lynx, zo'n dagje zit er altijd wel een keer tussen maar dan voel je je echt zo 'kloten'! Hopelijk slaap je vannacht goed en gaat 't morgen weer een stuk beter!

Nu ff ego-berichtje:

Manlief is blikje tonic halen ivm kinine-tip!
Choca: respect voor tip 2.... moet er niet aan denken hahahahahhah

De tonic, ananas en chili wil ik ook wel proberen

Minie! Je klinkt zo gezellig De trots spat er vanaf! Zo wil ik het ook

Bieteltje en Nadine: hoe gaan jullie eerste dagen??
Arme Lynx, als je zo'n rotnacht achter de rug hebt, is het ook logisch dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Heel herkenbaar voor velen van ons.

Hier geen maatregelen vanavond hoor: ananasharten krijg ik echt niet weg, tonic lust ik niet, als mijn man chili con carne eet komt er van die sex in ieder geval niks terecht want ik heb een hekel aan luchtjes zeg maar

Van het hyvesclubje (zat bij het Flairforum) is er ook iemand aan het bevallen. Althans dat was vanochtend vroeg, dus ik verwacht dat ze haar kleintje al wel in haar armen heeft liggen
Lynx.... Hoop dat je lekker slaapt vannacht!
Ik lees net op de www van Nadine op hyves, dat ze koorts heeft door een borstontsteking. Balen zeg!
En, is de eerste 09-09-09-baby al een feit?

Ik hoef vandaag niet meer zo nodig. Al druk in de weer geweest vanmoirgen: glas geruimd buiten. Ze hebben de auto van mijn man vannacht opengebroken. De ruit ligt eruit, laptop meegenomen (ja, heel dom om die erin te laten). Hij heeft mijn auto nu mee naar zijn werk. Hij is natuurlijk niet te genieten nu, want niet gebackupt (jullie kennen het wel). Dus niet echt een goede sfeer om te bevallen. Maareh......... jullie zet hem op hè!
He bah Saxmania, dat is echt verschrikkelijk balen zeg. Ik weet hoe frustrerend het is om je laptop ineens kwijt te zijn. Dit jaar stopte de mijne er ook ineens mee. Ik was dus ook niet zo van het back upen en inderdaad alle documenten, foto's etc. kwijt. Ja, dat is wel even bagger ja.

Ondanks alle maatregelen van gisteren. Het pittige eten, ananasharten met grote tegenzin naar binnen werken. Lange wandeling en de sex, het mocht niet baten. Het resulteerde alleen in een enorme harde buik. Geen 09-09-09 kindje voor ons, tenzij het ineens super snel gaat, maar dat betwijfel ik.

Vandaag heb ik weer een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Maandag zeiden ze namelijk dat de baby zelfs nog niet was ingedaald, terwijl eerder tegen mij was gezegd dat ze dat wel was. Misschien dat ze weer terug geschoten is? Ik zal het wel even vragen vandaag, want anders moest je geloof ik gaan liggen als je vliezen breken, had ik begrepen.

Ben benieuwd of al iemand een 09-09-09 baby aan het bevallen is
Hier ook geen 09-09-09 baby hoor. Wel heerlijk geslapen vannacht :-) Wat voel je je dan een ander mens.

Sax wat een rot begin van de dag zeg. En hoe frusterend dat er iemand ongevraagd aan je spullen zit. Kan me voorstellen dat het enorm balen is dat de laptop is gestolen.

Visje succes bij de gyn vandaag. Hoop dat je baby lekker is ingedaald. Jammer dat al je maatregelen geen succes hebben gehad.

Blijf het hier ook in de gaten houden.
Nou... ook hier niks hoor . Maar ja..... ik moet eigenlijk nog. 17 dagen....

sax: irritant dat mensen je spullen meenemen. Gaat echt nergens over. Begrijp dat nooit zo... Kan me voorstellen dat je dan even sjaggi bent.

Visje: dat is mooi dan.... dan ga ik die onzin dus allemaal NIET proberen hahahahah
He wat vervelend van laptop en auto Sax!

Fijn Lynx een betere nacht, ziet de wereld er ineens heel anders uit he?

Volgens mij hebben we dan 3 niet-ingedaalde kindjes hier Visje. Tegen mij is gezegd dat ik bij het breken van de vliezen meteen moet bellen maar ik mag wel eerst naar huis, hoefde dus niet in de AH op de grond te gaan liggen ofzo . De navelstreng kan langs het kindje naar buiten als het niet is ingedaald en hij kan net om het nekje van de baby zitten. Maar dat kan alleen als je al ontsluiting hebt, schijnt bijna nooit voor te komen gelukkig.

Hier vriendlief niet ingesmeerd met ananas en chili maar ook geen beweging in te krijgen, behalve zn normale rek-en strekoefeningen, blijf het heel gezellig vinden die beweeglijkheid en zal het erg missen straks denk ik. Haha, zie nu al op tegen het lege-nest-syndroom.

Heb trouwens op de valreep nog even enorme honger en hou volgens mij ook vocht vast. Geen gezicht! Was nog zo mooi slank gebleven maar als ik in dit tempo nog 3 weken door moet...
Hier ook nog niets! Halve fles tonic op en sex maar nog steeds geen weeën!

Wel paar druppels bloed vannacht en had wat krampen en nu ongipijn in m'n rug... Dus ga nu douchen, hopelijk doet dat wat!

Man is werken en dochter naar kdv, dus home alone: misschien ga ik wel mini-cakejes bakken ofzo... En eindelijk mamma Mia kijken! En hopelijk nog puffen dan later vandaag...hoop het zo!!!!!!!

Balen Sax, kan me voorstellen dat jullie boos zijn - het zijn maar spullen maar al dat gedoe en geregel

Fijn Lynx dat je goed hebt geslapen! Kun je er weer paar dagen tegen!
Het kan nog, want niet iedereen heeft zich al gemeld. Choca was toch van de turbobevallingen?

Ik ben trouwens niet sjaggie hoor door de inbraak, maar mijn man. Hij heeft namelijk de administratie van zijn werk erop staan. Wel een heel geregel zo zonder auto. Mijn zoon moest nml naar het KDV (zit 6 km verderop, dus echt niet fietsen nu). Belde mijn zus voor haar auto die dacht dat ik bevallen was Ze had nml gedroomd dat ik bevallen was. Zij woont hier ook in de straat en was er tussen 02.00 en 03.00 uur uit voor een van haar kinderen. Toen liepen er wel 2 jonge gasten op straat rond te neuzen, dus die zullen het wel geweest zijn. Ach, dikke pech, maar er zijn ergere dingen.

Fijn, Lynx, dat je beter geslapen hebt. Het wordt vandaag ook niet zo heel warm, dus dat wordt gewoon weer een topdag, hahaha.

Soshiva, ik zal die tip van vriend insmeren met ananas en chili onthouden, hoewel ik niet weet of-ie er nu zo voor in de stemming zal zijn.

Vanavond ga ik invallen in de big band waar ik vroeger altijd in gespeeld heb. Ben benieuwd of ik nog een beetje genoeg lucht heb en wat de kleine ervan vindt, zo'n saxofoon op je buik. Misschien breken dan spontaan mijn vliezen wel!

Visje, dat had ik bij mijn zoon ook: eerst was het vibi, toen bibi en uiteindelijk was hij helemaal niet ingedaald, omdat-ie met zijn hoofdje verkeerd lag. Ik zou gewoon om een echo vragen, zodat je zeker weet hoe het ligt. Maar waarschijnlijk krijg jij bij de gyn ook iedere keer een echo of niet?
O, crossmail, nog geen bevalling ingezet bij Choca lees ik nu. Maar ja, je hebt nog de hele dag en wie weet bloed/ongipijn. Ik zeg: go girl!!!!
hier ook niets aan het handje...dus de chili heeft niets gedaan..helaas....

dan mag het wel na het weekend van mij...vanaf dinsdagavond laat ofzo....ik zal het de beeb vragen..

saxmania wat balen van die inbraak zeg!! Altijd vervelend!

choca: ik heb nog hoop voor jou!

nou ik ga mij eens aankleden en aan mijn kraambezoek van een vriendin beginnen....

Tot later!

x
Thank god, dan hoef ik tenminste niet aan de chili

Hier ook geen 09-09-09 kindje helaas. Wel een slechte nacht gehad, maar ik had een paar goeie achter de rug dus daar kan ik wel even op teren

Helaas keren na maanden afwezigheid de puistjes weer terug, zou het een teken zijn denk ik dan. De ongi pijn heb ik ook, maar verder geen bloed of zo, maar goed Choca mag eerst die is tenslotte vandaag uitgerekend.

Balen van die inbraak Sax, t is altijd zo'n gedoe eromheen.
Kwimmie, ik heb ook weer veel meer last van een onzuivere huid. Maar als dat betekent dat ik zeer snel ga bevallen, vind ik het helemaal prima, hahaha.

Ik heb weer een zinvolle besteding van mijn dag gevonden: traktaties maken voor het KDV. Tja, hoe kom je je dagen door hè?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven