**September 2009**
dinsdag 14 juli 2009 om 20:45
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.
NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram
64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram
66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram
63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram
68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram
64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram
69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram
66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram
65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram
63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram
69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram
64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram
63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram
67 cm
NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram
64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram
66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram
63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram
68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram
64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram
69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram
66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram
65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram
63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram
69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram
64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram
63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram
67 cm
maandag 21 september 2009 om 20:19
Dat zal wel vreemd zijn morgen, Minie, ook al is het maar een paar uurtjes. Ik weet nog dat ik bij saxzoon 2,5 week na zijn geboorte 3 dagen naar een cursus moest (met overnachting). Ik had alle foto's die we tot die tijd hadden gemaakt op mijn laptop gezet en zat regelmatig tijdens de cursus even te kijken
O, jij hebt het kraamfeest nog te gaan, Nadine. Heb je er zin in?
O, jij hebt het kraamfeest nog te gaan, Nadine. Heb je er zin in?
maandag 21 september 2009 om 20:50
Hier weer een ego berichtje van mij, maar dit nieuws wil ik toch gelijk even met jullie delen. Groot feest hier vandaag. Het begon toen ik vanmorgen naar Silje strompelde en de verpleging vroeg of ik iets anders aan Silje zag. Ik kijken en inderdaad haar sonde was weg! Ze had die nacht goed gedronken en de arts vermoede dat de sonde haar maagje zo irriteerde dat ze daarom ook zoveel kokhalsde. Het kokhalzen werd ook inderdaad minder. Later zat ik op mijn kamer en toen kwam iemand van de verpleging vertellen dat ze goed nieuws voor me had. Silje mocht bij mij op de kamer!! Ze hadden niets afwijkends bij haar gevonden en gezien alles erop duid dat zij geen infectie heeft opgelopen en ze nu goed ademt mocht ze van de high care. Ik was echt zo blij dat ik gelijk begon te huilen. Heerlijk om mijn poppetje nu bij me te hebben. Het enigste wat ze nog niet helemaal snapt is wanneer ze om eten moet vragen. Ik moet haar echt wakker maken, ook de borstvoeding loopt moeizaam omdat haar zuigreflex slecht is. Maar ik krijg hulp van een lactatiedeskundige en we voeden bij met kunstvoeding. Nu kan ik niet wachten tot we naar huis mogen, ook voor mijn vriend die wel heel lange dagen maakt.
Heerlijk trouwens die piepgeluidjes op de achtergrond terwijl ik dit typ. Ben echt helemaal in de (roze) wolken. Ze is de zware bevalling dubbel en dwars waard
ik herken trouwens jullie frustraties en verveling zo goed. Ik verveelde me echt suf de laatste weken. Was ook zo blij dat ze zich acht dagen van te voren aankondigde (ok, ze kwam uiteindelijk pas 36 uur later eruit).
Ook herkenbaar is de zorgen over de gezondheid van het kindje. Ik droomde ook soms dat ze niet gezond was. Vond het echt zo moeilijk om in die onzekerheid te zitten. En je wilt natuurlijk gewoon je kindje knuffelen en zien.
Hou vol dames, nog heel even en dan zijn jullie aan de beurt.
Over het missen van de buik heb ik gemengde gevoelens. Ergens mis ik de buik heel erg. Ik was voor het eerst in mijn leven er erg trots op. Kreeg ook veel complimenten van mensen dat ik zo'n mooie zwangere buik had. Zelfs van vreemde. Ik vond het ook heel mooi eruit zien zwanger zijn. Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om normale kleding aan te kunnen (mijn oude broeken zijn te groot dus dat wordt shoppen wanneer ik herstelt ben. Heb nu maar mijn moeder op pad gestuurt) aan het einde vond ik mijn buik ook gewoon in de weg zitten. Wist niet hoe je moest liggen of zitten. Om nog niet te spreken van hoe heerlijk het niet is om verlicht te zijn van de maagzuur!
Nou ik ga weer met mijn meisje knuffelen.
Tot snel
Heerlijk trouwens die piepgeluidjes op de achtergrond terwijl ik dit typ. Ben echt helemaal in de (roze) wolken. Ze is de zware bevalling dubbel en dwars waard
ik herken trouwens jullie frustraties en verveling zo goed. Ik verveelde me echt suf de laatste weken. Was ook zo blij dat ze zich acht dagen van te voren aankondigde (ok, ze kwam uiteindelijk pas 36 uur later eruit).
Ook herkenbaar is de zorgen over de gezondheid van het kindje. Ik droomde ook soms dat ze niet gezond was. Vond het echt zo moeilijk om in die onzekerheid te zitten. En je wilt natuurlijk gewoon je kindje knuffelen en zien.
Hou vol dames, nog heel even en dan zijn jullie aan de beurt.
Over het missen van de buik heb ik gemengde gevoelens. Ergens mis ik de buik heel erg. Ik was voor het eerst in mijn leven er erg trots op. Kreeg ook veel complimenten van mensen dat ik zo'n mooie zwangere buik had. Zelfs van vreemde. Ik vond het ook heel mooi eruit zien zwanger zijn. Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om normale kleding aan te kunnen (mijn oude broeken zijn te groot dus dat wordt shoppen wanneer ik herstelt ben. Heb nu maar mijn moeder op pad gestuurt) aan het einde vond ik mijn buik ook gewoon in de weg zitten. Wist niet hoe je moest liggen of zitten. Om nog niet te spreken van hoe heerlijk het niet is om verlicht te zijn van de maagzuur!
Nou ik ga weer met mijn meisje knuffelen.
Tot snel
maandag 21 september 2009 om 21:26
Wat een heerlijk ego bericht van je Visje. Echt helemaal super om te lezen. En gefeliciteerd dat Silje bij je mag. Wat zal je in de wolken zijn. Geniet maar lekker van elkaar!
Sax ook al zo'n geweldige bezige dag gehad. Pfff heb hier vanavond even weer wat frustraties kunnen lozen. Knijp mijn handjes maar dicht met zo'n lieve man.
Minie succes morgen en natuurlijk ook veel plezier. Ben benieuwd hoe het gaat.
Sax ook al zo'n geweldige bezige dag gehad. Pfff heb hier vanavond even weer wat frustraties kunnen lozen. Knijp mijn handjes maar dicht met zo'n lieve man.
Minie succes morgen en natuurlijk ook veel plezier. Ben benieuwd hoe het gaat.
maandag 21 september 2009 om 22:53
Wat een gewacht dames... Ben zo blij dat ik ervan af ben! Denk aan jullie en voel en lees met jullie mee....
Visje: wat een supernieuws!!! Lekker genieten nu...
Dat mensen complimenten maakten over zwangere buik is leuk hè? Vond ik ook erg fijn, was er zelf ook flink trots op!
Lieselotje: nog vier uur wachten en dan is t 3.00u en kunnen de weeën beginnen.
Minie: lekker dat het kolven al lukt!!! Studeer ze morgen!! Kan me voorstellen dat het wel even lekker is om je op je studie te richten en er even tussenuit te zijn!
Oh batterij is bijna leeg: tik ff mijn ego-verhaal en reageer dan nog op anderen als het lukt...
Visje: wat een supernieuws!!! Lekker genieten nu...
Dat mensen complimenten maakten over zwangere buik is leuk hè? Vond ik ook erg fijn, was er zelf ook flink trots op!
Lieselotje: nog vier uur wachten en dan is t 3.00u en kunnen de weeën beginnen.
Minie: lekker dat het kolven al lukt!!! Studeer ze morgen!! Kan me voorstellen dat het wel even lekker is om je op je studie te richten en er even tussenuit te zijn!
Oh batterij is bijna leeg: tik ff mijn ego-verhaal en reageer dan nog op anderen als het lukt...
maandag 21 september 2009 om 23:02
Hoi dames!
Hier ben ik dan met mijn verhaal...
Zoals jullie weten is mijn bevalling vrij voorspoedig gegaan en ik had slechts vier hechtingen aan de voorkant....dacht dus dat alles heel erg meeviel totdat de vk (een andere dan degene die bij de bevalling was) de hechtingen eruit haalde en me toen vertelde dat een vd vier hechtingen al opgelost was en dat dus beide hechtingen in de schaamlip niet hadden ''gewerkt''. En nu heb ik dus een scheur in deze kleine schaamlip
Hij is echt doormidden en helemaal tot de vagina ingescheurd: heb aan een kant nu dus twee kleine schaamlippen, echt zo erg en lelijk... Ook al ziet bijna niemand dit, ben best wel een beetje ijdel en voel me nu soort van mismaakt
Volgens de vk was het medisch gezien niet erg maar alleen een cosmetisch probleem...Maar vinden jullie ook niet dat de vk dit mij goed had moeten vertellen zodat ik zelf (of de kraamhulp)had kunnen checken of 't ook goed heelde en of de hechtingen er nog inzaten..? Vind eigenlijk ook dat ze er beter wat meer hechtingen in hadden kunnen doen, toch? Ze kon er nu niets meer aan doen en ze zei dat ik misschien ooit (als kinderwens voorbij was) nog een hersteloperatie zou kunnen overwegen via de plastisch chirurg.
Accu is nu echt leeg dus verstuur het snel voordat mijn getyp weg is....
Tot later/morgen!
Hier ben ik dan met mijn verhaal...
Zoals jullie weten is mijn bevalling vrij voorspoedig gegaan en ik had slechts vier hechtingen aan de voorkant....dacht dus dat alles heel erg meeviel totdat de vk (een andere dan degene die bij de bevalling was) de hechtingen eruit haalde en me toen vertelde dat een vd vier hechtingen al opgelost was en dat dus beide hechtingen in de schaamlip niet hadden ''gewerkt''. En nu heb ik dus een scheur in deze kleine schaamlip
Hij is echt doormidden en helemaal tot de vagina ingescheurd: heb aan een kant nu dus twee kleine schaamlippen, echt zo erg en lelijk... Ook al ziet bijna niemand dit, ben best wel een beetje ijdel en voel me nu soort van mismaakt
Volgens de vk was het medisch gezien niet erg maar alleen een cosmetisch probleem...Maar vinden jullie ook niet dat de vk dit mij goed had moeten vertellen zodat ik zelf (of de kraamhulp)had kunnen checken of 't ook goed heelde en of de hechtingen er nog inzaten..? Vind eigenlijk ook dat ze er beter wat meer hechtingen in hadden kunnen doen, toch? Ze kon er nu niets meer aan doen en ze zei dat ik misschien ooit (als kinderwens voorbij was) nog een hersteloperatie zou kunnen overwegen via de plastisch chirurg.
Accu is nu echt leeg dus verstuur het snel voordat mijn getyp weg is....
Tot later/morgen!
maandag 21 september 2009 om 23:31
Nou ik kan me eigenlijk wel heel goed voorstellen dat je hier een beetje overstuur van bent hoor. Ik zou in ieder geval wel hier ontzettend van schrikken en ook balen. Vind je echt geen aanstelster meid. Ik ben het met je eens dat ze je hier voor hadden moeten waarschuwen. Dan had je inderdaad voorzorg maatregelen kunnen nemen. Denk je dat je die hersteloperatie gaat doen? Op zich is het niemand die het ziet, maar kan me ook
voorstellen dat je ervoor kiest als dit je zelfbeeld erg aantast. Vind het echt naar voor je. Zoiets verwacht je toch echt niet.
voorstellen dat je ervoor kiest als dit je zelfbeeld erg aantast. Vind het echt naar voor je. Zoiets verwacht je toch echt niet.
dinsdag 22 september 2009 om 06:49
Choca, ik kan me heel goed indenken dat je hier mee zit! Zeker de dames die al bevallen zijn, moeten het herkennen: je vraagt je toch af of het weer een beetje toonbaar wordt in het vooronder (om Minie's uitdrukking er maar in te houden ). Ik vind het heel vreemd dat de kraamhulp en de VK dat niet eerder hebben opgemerkt. Nu zou ik de hoop niet teveel opgeven en eens afwachten hoe het er over een maandje uitziet. Het zal vast nog wel beter worden dan nu, maar als het je, als alles goed genezen is, nog niet zint, zou ik zeker plastische chirurgie overwegen. Dikke knuffel, meid!
Wat fijn, Visje, die goede berichten!!! Hoe was het om haar vannacht op je kamer te hebben?
Hier om 4.15 uur wakker en niet meer in slaap gevallen. Ik had nog hoop op het verhaal van Lieselotje, want de vorige keer begon het rond 04.00 uur, maar nee, helaas.
Wat fijn, Visje, die goede berichten!!! Hoe was het om haar vannacht op je kamer te hebben?
Hier om 4.15 uur wakker en niet meer in slaap gevallen. Ik had nog hoop op het verhaal van Lieselotje, want de vorige keer begon het rond 04.00 uur, maar nee, helaas.
dinsdag 22 september 2009 om 07:54
Choca je bent absoluut geen aanstelster hoor. Herken het gelukkig niet, maar kan me heel goed voorstellen dat je er mee zit. Heel apart dat het niet eerder is opgemerkt. Was je zo opgelucht, krijg je achteraf dit. En als je er mee blijft zitten zou je inderdaad plastische chirurgie kunnen overwegen. Je moet je zelf er goed bij voelen. Knuf!!
Jeetje Sax het schiet bij jou op het moment ook helemaal niet op he? Ook voor jou een dikke knuffel!
Hier om het uur naar de wc geweest, maar verder wel aardig geslapen. Heb sinds gister ineens onwijs dikke voeten en enkels. Ze waren al aardig aan de maat, maar nu passen zelfs mijn slippers niet meer en ze zijn pijnlijk. Vandaag maar veel met de voeten omhoog.
Jeetje Sax het schiet bij jou op het moment ook helemaal niet op he? Ook voor jou een dikke knuffel!
Hier om het uur naar de wc geweest, maar verder wel aardig geslapen. Heb sinds gister ineens onwijs dikke voeten en enkels. Ze waren al aardig aan de maat, maar nu passen zelfs mijn slippers niet meer en ze zijn pijnlijk. Vandaag maar veel met de voeten omhoog.
dinsdag 22 september 2009 om 08:30
Choca: wat raar zeg.. Ik dacht altijd dat de kraamhulp of de VK tussendoor de hechtingen conroleren. Dan moet dat toch eerder gezien zijn. Helemaal gelijk dat je het hier niet mee eens bent. Vind het ook slordig. Nou is het er bij mijn vooronder ook niet mooier op geworden en vind ik het sowiese niet een gebied waarvan ik zeg: hier ben ik blij mee . Maar als er dan zoiets zou gebeuren vind ik best dat je je verhaal mag halen. en hoe zit het dan als je het zou willen laten corrigeren? Wordt dat dan vergoed omdat er door de VK fouten zijn gemaakt??? Heel vervelend voor je.
Visje: wat een goed nieuws. Eindelijk genieten voor jou en Silje! Fijn hoor!!
Nou!!! Hier gisteravond een paar pittige voorweeen, Vannacht ook nog wat, maar vanaf een uur of 3 weer rustig. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Visje: wat een goed nieuws. Eindelijk genieten voor jou en Silje! Fijn hoor!!
Nou!!! Hier gisteravond een paar pittige voorweeen, Vannacht ook nog wat, maar vanaf een uur of 3 weer rustig. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr
dinsdag 22 september 2009 om 09:11
even een berichtje voor choca; ik heb van m'n eerste bevalling een soort, zeg maar, knoopsgat over gehouden in 1 van m'n kleine schaamlippen, in het begin vond ik dat ook echt heeeeeeel erg, en was ik er ook onzeker over tegenover m'n vriend, en was ik ook bang dat 't open zou scheuren ofzo, maar nu helemaal niet meer hoor.
ik schrok er ook elke keer van als ik mezelf waste, 't is echt wel een groot gat, maar 't zit nu al meer dan 4 jaar zo, en ik heb er helemaal geen last meer van, 't is nu eenmaal zo!
ik schrok er ook elke keer van als ik mezelf waste, 't is echt wel een groot gat, maar 't zit nu al meer dan 4 jaar zo, en ik heb er helemaal geen last meer van, 't is nu eenmaal zo!
dinsdag 22 september 2009 om 10:20
heej heej, hier niets aan het handje vannacht..wel elk uur moeten plassen...grr wat frustrerend...
dus manlief moet me maar goed inspecteren na de bevalling....ieieieieie belachelijk dat dat nodig moet zijn.....maar kan me voorstellen dat je er wel grote problemen mee hebt...ik ben zelf niet zo van de plastische chirurgie, maar kan me voorstellen dat mensen er baat bij hebben. Het gaat wel om je zelfvertrouwen dan.
wat een leuke foto choca!
nadine: het feestje klinkt erg leuk!! Wij komen ook. hihi...
visje wat heerlijk dat ze van de high care af is en bij je mag zijn!!!! hoe voel jij je??? ik duim dat je snel naar huis mag!
nou ik ga even wat te eten maken en dan naar de winkel...er moet wel wat in huis zijn van de week..je weet maar nooit of het strippen morgen zin heeft natuurlijk...
x
dus manlief moet me maar goed inspecteren na de bevalling....ieieieieie belachelijk dat dat nodig moet zijn.....maar kan me voorstellen dat je er wel grote problemen mee hebt...ik ben zelf niet zo van de plastische chirurgie, maar kan me voorstellen dat mensen er baat bij hebben. Het gaat wel om je zelfvertrouwen dan.
wat een leuke foto choca!
nadine: het feestje klinkt erg leuk!! Wij komen ook. hihi...
visje wat heerlijk dat ze van de high care af is en bij je mag zijn!!!! hoe voel jij je??? ik duim dat je snel naar huis mag!
nou ik ga even wat te eten maken en dan naar de winkel...er moet wel wat in huis zijn van de week..je weet maar nooit of het strippen morgen zin heeft natuurlijk...
x
dinsdag 22 september 2009 om 11:07
dinsdag 22 september 2009 om 11:41
Hele leuke foto Choca!
Ik ben er nu helemaal klaar mee.! Heb dan ook besloten vandaag of uiterlijk morgen te gaan bevallen. Alles is klaar hier, alleen de kleine ontbreekt nog.
Grote ergenis he Linda als je ieder uur moet plassen Heb er ook al 2 nachten last van. Gelukkig slaap ik daartussen wel goed.
Weer niet doorgezet Lieselotje? Vannacht dan maar? Ga ik ook beginnen wie weet helpt het haha
Ga weer even een rondje met hond schuifelen.
Ik ben er nu helemaal klaar mee.! Heb dan ook besloten vandaag of uiterlijk morgen te gaan bevallen. Alles is klaar hier, alleen de kleine ontbreekt nog.
Grote ergenis he Linda als je ieder uur moet plassen Heb er ook al 2 nachten last van. Gelukkig slaap ik daartussen wel goed.
Weer niet doorgezet Lieselotje? Vannacht dan maar? Ga ik ook beginnen wie weet helpt het haha
Ga weer even een rondje met hond schuifelen.
dinsdag 22 september 2009 om 11:47
Ik had de foto nog helemaal niet gezien. Moet toch vaker F5 gebruiken. Leuke foto hoor, een flinke knul zo te zien met veel haar! Hoe zwaar was hij eigenlijk bij zijn geboorte?
Huis is weer aan kant (poets is geweest ). Moet zeggen dat ik het wel vreemd vindt om thuis te zijn als zij komt. De keren hiervoor zorgde ik altijd dat ik niet thuis was, maar ik had nu geen puf om ergens heen te gaan.
Ik moet pas vrijdag weer naar de gyn, maar ik twijfel een beetje of ik eerder mijn bloeddruk zal laten meten. Ik krijg namelijk een beetje een bandgevoel onder mijn ribben en dat kan duiden op een verhoogde bloeddruk. Dat was de vorige keer de reden dat ik ingeleid zou worden voor de kerst nog in het weekend (halleluja). Anders hadden ze het daar overheen getild. Maar het kan ook zijn dat het gewoon zo vol is van binnen omdat hij/zij niet is ingedaald dat het daardoor komt. Nog maar een dagje afwachten denk ik. Herkent iemand dat gevoel?
Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik zit te wachten op de postbode. Gisteren een nieuwe lading boeken besteld bij bol.com en ik hoop dat ze een beetje op tijd binnen komen. Zwangerschapsverlof is erg slecht voor mijn bankrekening, want ik denk dat ik 1 boek in 2 dagen wel red de laatste tijd. En dat terwijl 5 van de 7 dagen mijn zoontje toch gewoon thuis is.
Huis is weer aan kant (poets is geweest ). Moet zeggen dat ik het wel vreemd vindt om thuis te zijn als zij komt. De keren hiervoor zorgde ik altijd dat ik niet thuis was, maar ik had nu geen puf om ergens heen te gaan.
Ik moet pas vrijdag weer naar de gyn, maar ik twijfel een beetje of ik eerder mijn bloeddruk zal laten meten. Ik krijg namelijk een beetje een bandgevoel onder mijn ribben en dat kan duiden op een verhoogde bloeddruk. Dat was de vorige keer de reden dat ik ingeleid zou worden voor de kerst nog in het weekend (halleluja). Anders hadden ze het daar overheen getild. Maar het kan ook zijn dat het gewoon zo vol is van binnen omdat hij/zij niet is ingedaald dat het daardoor komt. Nog maar een dagje afwachten denk ik. Herkent iemand dat gevoel?
Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik zit te wachten op de postbode. Gisteren een nieuwe lading boeken besteld bij bol.com en ik hoop dat ze een beetje op tijd binnen komen. Zwangerschapsverlof is erg slecht voor mijn bankrekening, want ik denk dat ik 1 boek in 2 dagen wel red de laatste tijd. En dat terwijl 5 van de 7 dagen mijn zoontje toch gewoon thuis is.
dinsdag 22 september 2009 om 11:48
dinsdag 22 september 2009 om 11:50
Heeeeeeeeeeel herkenbaar van die poetshulp. Ze is nu bezig bij mij. Normaal werk ik een uurtje, maar nu blijf ik hier ook lunchen hahahahah. Dan is zij weg tegen de tijd dat ik terug ben. Erg he?!
Ik had dat gevoel van een band van de week. maar mijn bloeddruk was prima. Hoewel het natuurlijk wel een teken is voor een hoge bloeddruk he Sax!! Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de VK. Meestal krijg je daar ook hoofdpijn bij en ga je opzwellen.. Had je dan nou ook?? Misschien dan toch echt ff bellen.
Verdere plannen heb ik niet.. Effe naar de manege, dat is het eigenlijk wel. En ik ga nog even een foto maken, hij is echt mega vandaag!
Ik had dat gevoel van een band van de week. maar mijn bloeddruk was prima. Hoewel het natuurlijk wel een teken is voor een hoge bloeddruk he Sax!! Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de VK. Meestal krijg je daar ook hoofdpijn bij en ga je opzwellen.. Had je dan nou ook?? Misschien dan toch echt ff bellen.
Verdere plannen heb ik niet.. Effe naar de manege, dat is het eigenlijk wel. En ik ga nog even een foto maken, hij is echt mega vandaag!
dinsdag 22 september 2009 om 11:51
Neenee, Jojo is niet bevallen. Er mag nu echt niemand meer voorkruipen hoor!
Even zonder gekheid, ik gun het haar van harte als haar kleine meid er al is hoor. Nu is ze zoiezo niet zo heel vaak op het forum, omdat zij zich (in tegenstelling tot wij zeurpieten) volgens mij nog prima vermaakt en lichamelijk ook nog topfit is. Ik weet niet hoe het nu inmiddels is natuurlijk.
Even zonder gekheid, ik gun het haar van harte als haar kleine meid er al is hoor. Nu is ze zoiezo niet zo heel vaak op het forum, omdat zij zich (in tegenstelling tot wij zeurpieten) volgens mij nog prima vermaakt en lichamelijk ook nog topfit is. Ik weet niet hoe het nu inmiddels is natuurlijk.
dinsdag 22 september 2009 om 11:55
O ja, foto maken dat kan ik ook nog wel doen vandaag. Tja, ik zwel plaatselijk wel op (pas nu echt geen schoenen meer), maar dat is vlgs mij vrij normaal op het laatst toch? Ik heb in ieder geval niet van die gruwelijke jeuk als bij nr. 1. Dat was pas een hel! Kijk, zo is er toch ook weer iets positief
dinsdag 22 september 2009 om 12:12
Als dat toch eens zou zijn Sax dan teken ik ervoor. Vind de wc vandaag ook erg aardig hoor haha.
Hou jezelf maar goed in de gaten. Als je het niet vertrouwt bellen. Ik ken het niet, maar heb er wel al over gehoord.
Opzwellen heb ik voornamelijk in benen en voeten.
Wat lijkt me dat toch heerlijk om een poetshulp te hebben nu, hoewel ik vriend lief momenteel ook wel zo'n stempel mag geven
Hier wordt ook erg veel gelezen. Wat voor boeken lees je graag Sax?
Enne gaat gauw op zoek naar de camera voor ook een foto. Doe lekker gewoon met jullie mee....
Hou jezelf maar goed in de gaten. Als je het niet vertrouwt bellen. Ik ken het niet, maar heb er wel al over gehoord.
Opzwellen heb ik voornamelijk in benen en voeten.
Wat lijkt me dat toch heerlijk om een poetshulp te hebben nu, hoewel ik vriend lief momenteel ook wel zo'n stempel mag geven
Hier wordt ook erg veel gelezen. Wat voor boeken lees je graag Sax?
Enne gaat gauw op zoek naar de camera voor ook een foto. Doe lekker gewoon met jullie mee....
dinsdag 22 september 2009 om 12:21
ja die foto maken is denk ik ook nog wel een goed idee...zou toch leuk zijn om vandaag te beginnen met bevallen....voordat er gestript gaat worden...
ik voel me verder prima..mag niet klagen..heb alleen geen puf meer om van de stoel af te komen..heb net boodschappen gedaan..was al een hele opgave..kwam een collega tegen, die vroeg al of ik niet andere dingen moest gaan doen..en dat ik aardig wat vocht vast houdt..zei zij....ik weet niet of dat ook echt zo is...zie wel vocht hoor in voeten en handen...maar verder??
sax: bij twijfel gewoon bellen met de vk hoor!! heb je ook meteen een uitje...
misschien moet ik zo ook maar eens aan de poets gaan....niet teveel natuurlijk...maar de wc en stofzuigen is best prettig...anders moet manlief het straks na zijn werk weer doen..
we hebben het al zo druk...gaan bij mams eten vanavond en we krijgen kipjes in de tuin en die moeten we vanavond ophalen...wel erg leuk!!
x
ik voel me verder prima..mag niet klagen..heb alleen geen puf meer om van de stoel af te komen..heb net boodschappen gedaan..was al een hele opgave..kwam een collega tegen, die vroeg al of ik niet andere dingen moest gaan doen..en dat ik aardig wat vocht vast houdt..zei zij....ik weet niet of dat ook echt zo is...zie wel vocht hoor in voeten en handen...maar verder??
sax: bij twijfel gewoon bellen met de vk hoor!! heb je ook meteen een uitje...
misschien moet ik zo ook maar eens aan de poets gaan....niet teveel natuurlijk...maar de wc en stofzuigen is best prettig...anders moet manlief het straks na zijn werk weer doen..
we hebben het al zo druk...gaan bij mams eten vanavond en we krijgen kipjes in de tuin en die moeten we vanavond ophalen...wel erg leuk!!
x