Speelgoed huren

27-09-2011 20:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met speelgoed huren bij Zulubaby.nl? Ik was op zoek naar een speel-o-theek bij ons in de buurt en ben in mijn zoektocht op dit bedrijf gestuit. Ik hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes,

Melissa
Dit lijkt me reclame

Maar ik heb toch even gekeken. Dat haal je er toch nooit uit? Het is allemaal geen overdreven duur speelgoed, veel ervan heb ik hier ook staan (grote familie). Met lidmaatschaps en verzendkosten en huur, voor dat geld kun je alles ook nieuw kopen. Tweedehands zeker.Tenzij je heel veel tegelijk huurt.

Ik zou misschien wel geïnteresseerd zijn geweest als er echt van dat hele dure babyspeelgoed bij had gestaan, om toch eerst te kunnen proberen voor je iets koopt. Of van die dingen die ze maar even gebruiken, een elektrische schommel of zo'n tiny lovemobile.
Speelgoed huren ? Sorry maar dat vind ik echt doelloos, voor het geld waar je het voor huurt kan je later net zo goed zelf iets in de winkel kopen.
Dure grap, 11 euro per verzending, 28,95 per jaar lidmaatschap, 50 euro borg.

Goedkoper om gewoon op MP te kijken naar speelgoed.
Waarom geen speel-o-theek? Zit vaak in de buurt, gerund door vrijwilligers en hebben zachte prijsjes.
Of vraag vrienden en familie, veel mensen met kinderen hebben bakken vol ongebruikt speelgoed.
Alleen lidmaatschap en borg is al 78,95 en daar komt dan de huurprijs van het speelgoed nog bij. Daar kun je per jaar heel wat speelgoed van kopen. En zelfs als je merkspeelgoed koopt, dan kun je het vaak voor minmaal 50% van de aanschafprijs weer verkopen op marktplaats. Tel daarbij de verjaardagskadootjes op die je niet zelf koopt; ik denk dat ik per jaar echt minder uitgeef en mijn kinderen hebben speegoed zat!
Heb ook gekeken en het komt op mij best duur over. Ik denk dat een speel o theek best kan werken. Wij hebben het ook in de stad, maar dat is euro 50 en daar komt verder niets bovenop. Veel makkelijker uitzoeken.
http://speelotheek.startpagina.nl/

http://www.speelotheken.nl/

De eerste die ik tegenkwam via google kost ongeveer per jaar hetzelfde als wat je daar alleen aan verzendkosten betaald. Erg duur!!

http://www.spelenbijberendbotje.nl/

Een lidmaatschap kost ¤ 13,50 per jaar per kind.

U kunt per keer 3 stuks speelgoed lenen voor een periode van 3 weken.

Een gezinslidmaatschap kost ¤ 21,00 per jaar.

U kunt per keer 6 stuks speelgoed lenen voor een periode van 3 weken.

De éénmalige inschrijfkosten bedragen ¤ 2,25.

Per stuk speelgoed betaalt u een bedrag vanaf ¤ 0,45 voor 3 weken.

Indien u te laat bent met het terugbrengen dan betaalt u een boete.

Indien er onderdelen stuk zijn of vermist worden dan betaalt u een vergoeding.

DOE MEE regeling van toepassing!
Zo hee echt duur.
Ja, inderdaad erg duur!! Ik ben zelf heeeeel erg blij met de speel-o-theek in mijn woonplaats. Zo hoef ik niet elke keer duur speelgoed aan te schaffen en tegen de tijd dat mijn dochter er niet meer mee speelt, kan het weer terug.

De prijzen van onze speel-o-theek: Het abonnementsgeld bedraagt ¤ 23,00 per jaar. Daarmee mag u tot 2 stuks speelgoed per keer lenen. Wanneer u meer dan 2 stuks speelgoed wilt lenen kunt u een dubbel-abonnement nemen. Hiervoor betaalt u ¤ 35,00. Met dit dubbele abonnement kunt u 4 stuks speelgoed per keer lenen. Wilt u liever eerst eens kijken wat de speel-o-theek is dan hebben wij voor u een proefabonnement (geldigheidsduur 3 maanden). Hiermee kunt u 3 keer 2 stuks speelgoed lenen voor 3 weken. De kosten van een proefabonnement zijn ¤ 5,00.

Mensen met een laag inkomen krijgen zelfs 50% korting.

De strippenkaart

Voor mensen die zo af en toe een kind op visite of te logeren hebben, is er een speciale strippenkaart. Hiermee kunt u 10 keer 1 stuk speelgoed lenen met een maximum van 2 stuks per keer (geldigheidsduur 1 jaar). Deze kaart kost ¤ 10,00.

Tip: geef eens een strippenkaart cadeau!
Ik vond de prijs eerlijk gezegd wel meevallen. Ik ben het wel met Reglisse eens dat het leuker was geweest als er wat duurdere speelgoed bij zat. Wat spelotheken betreft, mijn ervaringen zijn niet altijd even goed geweest; onhandige openingstijden en een assortiment waar jij ook niet altijd blij van wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven