Spelletjes

12-04-2024 21:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand hier leuke tips voor spelletjes voor de Nintendo switch.
Wij zijn hier nieuw in. En absoluut geen gamers.
Kind is 5 jaar.
We hebben wel minecraft gekregen,
Maar daar staat leeftijd 7 jaar.
Hoe serieus kijken jullie naar die leeftijden?


Wij vinden het belangrijk dat er geen geweld bij zit zoals schieten of vechten en natuurlijk geen horror.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
13-04-2024 11:32
Tjee, 5 jaar en dan al een spelcomputer? Is dat echt leuk? Mijn kind speelt nog met poppen :-D
Ja, dat is leuk.

En het één sluit het ander niet uit he.

Maar kuddo's hoor, voor je fantastische ouderschap :there:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
13-04-2024 09:07
Huh? Hebben jullie dan allemaal een eigen switch en een eigen gamecard?
Want je kan eigenlijk helemaal niets samen, anders dan op elkaar eiland komen en wat ruilen dan.
Waar je dus per persoon een eigen device met eigen gamecard voor nodig hebt.

Wij hebben een switch en een switch lite en 2 gamecards en nintendo online abonnement zodat de kinderen op elkaars eiland kunnen om dingen te ruilen/halen bij elkaar. Maar verder is er niets samen te doen.
Animal crossing kan wel op 1 switch, met meerdere accounts (geen online abo nodig). Je kunt dan op hetzelfde eiland, maar niet tegelijkertijd. Dus dan laat de een iets achter voor de ander, je kunt ook berichten sturen via het prikbord. Je kunt inderdaad niet tegelijk elkaar tegenkomen op het eiland en samen rondlopen oid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben hier voor de 6-jarige alle Mario spellen en Rayman. De 4-jarige speelt vooral Mario kart en Mario party mee. Odyssey en Wonder zijn voor hem nog te lastig.
Pokemon hebben we ook maar die is nog lastig als ze niet (goed) kunnen lezen.
Minecraft met bouwen hier alleen op de Ipad maar wel van plan die ook voor de Switch te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Evy schreef:
21-04-2024 07:47
Wij hebben hier voor de 6-jarige alle Mario spellen en Rayman. De 4-jarige speelt vooral Mario kart en Mario party mee. Odyssey en Wonder zijn voor hem nog te lastig.
Pokemon hebben we ook maar die is nog lastig als ze niet (goed) kunnen lezen.
Minecraft met bouwen hier alleen op de Ipad maar wel van plan die ook voor de Switch te kopen.
Ja hij heeft van ons de minecraft gekregen, die vind hij te moeilijk. Terwijl hij die hiervoor weleens op mijn mobiel speelde.

Van mijn broer heeft hij een Spider-Man spel gehad maar die vind ik te druk qua spel. En die is vanaf 7 jaar en vind hij ook best moeilijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mangogo schreef:
13-04-2024 14:19
En spreekt die nooit bij vriendjes af? Hier hebben ze bij bijna alle vriendjes wel een switch oid.
Jazeker wel, maar ook daar nooit een spelcomputer. Ze zijn mss nog net te jong.. zal vast wel komen.. ik geniet er nog maar even van zo zonder, goedkoper ook😀

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven