stickerclub

22-07-2009 19:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vandaag kreeg ik van vrienden van me een brief thuisgestuurd van de stickerclub.

Het is een soort kettingbrief.

Het voorstel: ik stuur de eerstgenoemde een stickervelletje op en stuur vervolgend de brief door naar 6 anderen.

Dit zal dan resulteren in het ontvangen van 36 stickervelletjes.

Ik vind dit op zich wel een heel leuk idee, maar ik heb helaas in de vriendenkring nog niet veel ouders.

Naar wie zou ik dit dan moeten sturen? Zijn er hier nog gegadigden?

groetjes!
Nee ... ik denk eigenlijk dat er heeeeel weinig, tot geen animo voor is! Sorry dat ik je geen beter bericht kan geven.
Serieus? Sorry, maar kettingbrieven en alles wat er maar enigzins op lijkt vind ik dus echt niets. Succes al geef ik je hier weinig kans
Waarom zou je zo veel moeite willen doen voor een paar stickers? De kans dat je ook echt reactie krijgt is niet groot en je bent meer kwijt aan brief en postzegel dan dat een paar stickers kosten...
Heb ik ook aan meegedaan met als resultaat 6 stickervelletjes weg en niks terug! Ik doe dat soort dingen maar niet meer...
Bij de Action kan je heel goedkoop stickers kopen. Lijkt me goedkoper. En kan je ze nog zelf uitzoeken ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hetzelfde idee had ik ook al....het is meer dat ik wel wilde reageren op de brief van die vriendin.

Maarja.......inderdaad.......niet iedereen zal zo denken
quote:mylenevalerie schreef op 22 juli 2009 @ 20:16:

Bij de Action kan je heel goedkoop stickers kopen. Lijkt me goedkoper. En kan je ze nog zelf uitzoeken ook.

idd, en bij de zeeman en wibra!

Maar ik denk niet dat het om de stickers zelf gaat, maar meer op het wachten erop en benieuwd zijn wat je krijgt.

Persoonlijk zou ik zoiets niet zien zitten, maar wie weet.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Is dat niet een beetje kinderlijk? Stickervelletjes sturen? Ik bedoel, als je geen kids hebt wat moet je dan met stickers?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Dat vroeg ik me ook al af, Iris
wie zegt dat ik geen kinderen heb?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven