stickerclub
woensdag 22 juli 2009 om 19:59
Hoi,
Vandaag kreeg ik van vrienden van me een brief thuisgestuurd van de stickerclub.
Het is een soort kettingbrief.
Het voorstel: ik stuur de eerstgenoemde een stickervelletje op en stuur vervolgend de brief door naar 6 anderen.
Dit zal dan resulteren in het ontvangen van 36 stickervelletjes.
Ik vind dit op zich wel een heel leuk idee, maar ik heb helaas in de vriendenkring nog niet veel ouders.
Naar wie zou ik dit dan moeten sturen? Zijn er hier nog gegadigden?
groetjes!
Vandaag kreeg ik van vrienden van me een brief thuisgestuurd van de stickerclub.
Het is een soort kettingbrief.
Het voorstel: ik stuur de eerstgenoemde een stickervelletje op en stuur vervolgend de brief door naar 6 anderen.
Dit zal dan resulteren in het ontvangen van 36 stickervelletjes.
Ik vind dit op zich wel een heel leuk idee, maar ik heb helaas in de vriendenkring nog niet veel ouders.
Naar wie zou ik dit dan moeten sturen? Zijn er hier nog gegadigden?
groetjes!

woensdag 22 juli 2009 om 20:24
quote:mylenevalerie schreef op 22 juli 2009 @ 20:16:
Bij de Action kan je heel goedkoop stickers kopen. Lijkt me goedkoper. En kan je ze nog zelf uitzoeken ook.
idd, en bij de zeeman en wibra!
Maar ik denk niet dat het om de stickers zelf gaat, maar meer op het wachten erop en benieuwd zijn wat je krijgt.
Persoonlijk zou ik zoiets niet zien zitten, maar wie weet.
Bij de Action kan je heel goedkoop stickers kopen. Lijkt me goedkoper. En kan je ze nog zelf uitzoeken ook.
idd, en bij de zeeman en wibra!
Maar ik denk niet dat het om de stickers zelf gaat, maar meer op het wachten erop en benieuwd zijn wat je krijgt.
Persoonlijk zou ik zoiets niet zien zitten, maar wie weet.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?