Te oud voor een 3e?
vrijdag 6 januari 2012 om 20:13
dinsdag 10 januari 2012 om 09:20
Iedereen onwijs bedankt voor jullie input. Mooi om te lezen hoe iedereen andere ervaringen en verhalen heeft. Mijn gevoel zegt steeds meer: doen! Ik zit nog midden in de luiers, het is al druk met regelen en plannen, ik slaap al 3,5 jaar niet meer
dus op dat gebied zal er niet veel veranderen. En het laatste wat ik wil is later denken: hadden we maar. En ik denk ook wel dat kinderen je jong houden. De enige angst is natuurlijk, stel dat het niet gezond is.Maar goed,risico's zijn er altijd.
@ Mirremara: heb mijn ouders die oppassen. Moet ze alleen wel delen met 4 andere kleinkids
. Verder zit er veel jong grut in de familie (broers/zus) en ben het gewend de afgelopen jaren wat/geen tijd voor mezelf te hebben. Vind ik niet erg. Dat komt wel weer.
@ Mirremara: heb mijn ouders die oppassen. Moet ze alleen wel delen met 4 andere kleinkids
dinsdag 10 januari 2012 om 13:34
2kids.............ik snap je dilemma zo goed en naar mijn idee ben je niet te oud. wat zegt je man ervan?
ik ben nu 40, op mn 38ste 1e kind, op mn 39ste 2e en heeeeel eerlijk gezegd enorm aan t twijfelen of ik toch niet nog een 3e wil. enerzijds merk ik wel dat mijn lijf niet meer zo fit is als met 20-30, de zwschappen verliepen super, evenals bevallingen maar toch voel ik hier en daar soms gewrichten e.d. ben enorm gelukkig met mn 2 meiden en toch kriebelt het nog....zal ook hormonaal zijn denk ik. hoofd zegt "het is goed zo" maar hart en lijf denken daar soms anders over maar ik ben dus ook weer wat ouder. dus voor jou zou ik zeggen....ga ervoor en succes!
ik ben nu 40, op mn 38ste 1e kind, op mn 39ste 2e en heeeeel eerlijk gezegd enorm aan t twijfelen of ik toch niet nog een 3e wil. enerzijds merk ik wel dat mijn lijf niet meer zo fit is als met 20-30, de zwschappen verliepen super, evenals bevallingen maar toch voel ik hier en daar soms gewrichten e.d. ben enorm gelukkig met mn 2 meiden en toch kriebelt het nog....zal ook hormonaal zijn denk ik. hoofd zegt "het is goed zo" maar hart en lijf denken daar soms anders over maar ik ben dus ook weer wat ouder. dus voor jou zou ik zeggen....ga ervoor en succes!