Terug 'in shape' na zwangerschap. (deel 2)

03-04-2008 14:55 519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Motivatie-topic voor (pas) bevallen moeders die graag weer 'terug in shape' willen komen. Iedereen is welkom!

NaamBevallings-

datumHoeveelste Kindje?Lengte..Hoogste gewichtHuidig gewichtStreef-

gewichtKilo's afgevallen

sinds 28/03/08Angela24/04/082de1.72 m85 kg71 kg63 kg4.1 kgBloem05/02/082de1.77 m90 kg76.9 kg70 kg3.1 kgBrite03/05/082de1.68 m82 kg65.6 kg58 kg4.9 kgChoca17/10/071ste1.76 m81 kg70 kg63 kgDextro20/02/082de1.74 m89 kg70.2 kg68 kg7.8 kgDiana24/01/081ste1.77 m102 kg81 kg75 kg3.5 kgDoortje05/07/061ste1.80 m108.9 kg79,2 kg75 kg2,8 kgJudat15/02/081ste1.72 m95 kg83.7 kg70 kg1.3 kgKletskous07/09/072de1.65 m83 kg68 kg65 kg1 kgLabyrint04/08/071ste1.75 m95.5 kg77.9 kg70 kg2.1 kgMarieke12/03/081ste1.74 m85 kg64.6 kg60 kg13.4 kgMarf??/06/061ste en 2de1.75 m105.4 kg87.3 kg10.8 kgNurija14/11/071ste1.70 m93 kg80.4 kg71 kg1.1 kgPips11/01/082de1.73 m88 kg78.5 kg73 kg4.5 kgRammelkont05/02/082de1.68 m103 kg86,5 kg60/65 kg2,5 kgSarah06/03/082de1.72 m110 kg91.5 kg80 kg6.1 kgTesstan20/11/071ste1.67 m85 kg71.4 kg65 kg0.6 kgVisje24/01/081ste1.58 m89.4 kg73.4 kg64 kg4.5 kg

TOTAAL AANTAL KILO'S AFGEVALLEN: 74.1 KG
Ik ben niet zoveel afgevallen als voorgaande wegen. 0.7 kilo, maaarrrrrrr

IK HEB DE 6 GEZIEN!!

69.4 kg!!

Ik zie dat de rest van jullie het ook super doen!!

@Tesstan: Kop op meid!! Het zit nu even niet mee, maar je moet maar zo denken; je zit gewoon al heel dicht bij je streefgewicht, dan gaat het nu eenmaal niet zo snel meer! Maar je bent al bijna 15 kilo kwijt als je kijkt naar je hoogste gewicht, das toch hartstikke veel!!
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niks afgevallen maar ja dat kan ook niet zoals het nu gaat, volgende week is er weer een kilo af, echt waar!!!

meiden wat gaan jullie allemaal goed zeg! petje af!
niks af.......
76,9! Dus dat is nu in totaal 3,1 kg eraf. Het gaat langzaam maar gestaagd zullen we maar denken. ik ga ff bijlezen....
Nogmaals, had net wat getypt, maar kan het niet meer terugvinden...

Vanochtend 81 kilo, dus en halve kilo kwijt.

Dames, geniet van het mooie weer!

Groeten, Diana
Wat is iedereen goed bezig zeg!

Rammel en Labyrint: ach, t is maar een momentopname he, voor hetzelfde geld is er morgen wel wat af!

Gister en vandaag beetje vreetdagen (het weekend begint bij mij veelal al op donderdag, ahum.. en daar hoort wat lekkers bij). Dus al flink wat ijsjes ed achter de kiezen...

Maar weer proberen om het gevreet wat te minderen, want ik kan nu geen enkele korte broek aan en nieuwe kopen vind ik ook zonde.

Succes allemaal weer!
Hallo Ladies!!

Vanmorgen op de weegschaal woog ik precies 69 kilo!!! Dus mooi 1 kilo kwijt in 2 weken! Hoeraaaaaaaa!!! Nog 4 kilo te gaan!! Iedereen die pondjes kwijt is, goed gedaan! Iedereen die niets kwijt is, gewoon doorgaan! Bij mij heeft het ook een aantal weken stilgestaan en nu eindelijk resultaat!! Dus het lukt jullie ook!! Succes!!
He meiden!! Leuk om al jullie berichten te lezen en de meesten zijn nu toch al een aantal kilos kwijt!! Ik woog vanmorgen tochnog steeds 80.2!!Helemaal blij!! vandaag had ik echt een mindere dag, stom he!! Heb twee australianijsjes gehad, wel twee keer met 1 bolletje hoor!! En ook nog weer chippies gehad.. slecht.. maar goed, heb wel karig gedaan met de drie hoofdmaaltijden.. dus hoop dat de schade beperkt blijft!! Oh ja, ook nog een bakje verse aardbeien gehad mét slagroom, LEKKER!!!!

Ik hoop zo dat ik volgende week de 7 zie, net als Marieke vandaag de 6 weer heeft gezien!! Marf, jij ziet volgende week definitief de 8!!!!!!!!!! Super he!! Je gaat zo goed!!

Rammel, deze week voor het eerst weer aan het werk, gun je zelf tijd meissie!! Gaat echt wel komen, weer net zoals die foto die je me laatst liet zien Ik ga morgen ochtend weer naar body pump. Heb geen spierpijn gehad van woensdag dus moet óf aan mn techniek werken of er meer gewichten op zetten!! Maar ben weer aan het sporten, voelt toch goed. Morgen middag even fietsen naar Zuidlaren, gezellig met mn kleine meid.

Succes allemaal dit weekend!! Ik ben trots op jullie en dit forum helpt me echt!! Hoop dat anderen er ook steun uit ervaren!!

Liefs van Doortje
geweldig!! wat zijn jullie allemaal goed bezig!! Ik heb toch echt wel 2 mindere weken gehad.. was zelfs vorige week zoveel aangekomen dat ik me niet durfde melden.. ik weeg nu 75.. te zwaar dus en aangekomen.. (vorige week woog ik meer.. 77,3 om precies te zijn..maar toen was ik voor het eerst ongesteld geworden na mijn miskraam en voelde ik me niet goed..)..

Maar ik voel me nu wel heel goed!! Als ik in de spiegel kijk dan denk ik echt.. damn,.. you is sexy... Dat komt vast door het weer en mijn cyclus.. ik weet het niet.. feit is wel dat ik nu het lijnen/gezonder/minder eten beter vol kan houden (heb zowieso minder trek als het zo warm is en drink veel meer...)

warme groetsels..
Dag Dames,

Het heeft even geduurd, maar de tabel is bijgewerkt. Ik zit tussen twee providers in en heb thuis op het moment geen internet. Kom er nu pas achter wat een ontzettend verslaafde forummer ik ben!! Heb nu al het gevoel dat ik van alles heb gemist!
hahaha, marieke, herkenbaar hoor!!

Hier een paar zondige dagen gehad.. maar, het is nog lang geen vrijdag en ik ga weer voor een paar onsjes minder, ondanks het feit dat ik net patat heb gehad én dat ik donderdag (en vrijdag..) uit eten ga. Ik ga het zuinigjes aan doen, als me dat lukt!!
Sterkte allemaal natuurlijk!!!

was even vergeten sociaal te doen!!
hier ook zondige dagen...bbq, wijntje erbij, ijsjes... Ik was vanachtend alweer aangekomen, dus ook maar weer rustig aan in de hoop dat er vrijdag dan toch nog iets af is.

Ik baalde dit weekend enorm van de vetrollen (en dan uit onvrede ijsjes eten... hoe dom kun je zijn..).

Nou, succes deze week maar weer!!!
Hallo,

Nou hier ben ik dan! Ik ben 24 april bevallen van ons kleine meisje Sophie. Ik weet dat het nog vers is (nu 16 dagen geleden..) maar ik baal nu al van de kilo's!

Ik was aan het eind 85 kilo (was 20 kilo aangekomen) en de eerste 10 waren er zo af. Maar ik ben in een week tijd niks maar dan ook niks kwijt geraakt. Moet ik er wel bijzeggen dat ik afgelopen weekend jarig was, en dat ik alles nog steeds errug lekker vind. Maaarrrr, ik ga nu dus echt opletten wat ik ga eten. Ik geef borstvoeding dus ik mag niet lijnen maar ik ga dus wel opletten.

Even voor schema: Mijn streefgewicht is 63 kilo (dat is lichter dan ik was voor mijn zwangerschap, toen was ik 65)

Dus nog 12 kilo te gaan...

Heb niet alle pagina's gelezen, maar ik ga nu fanatiek lezen na de berichten die na mij komen.

Groetjes
Oh ja, mijn lengte: 1.72
NOg 1 keer, het is mijn 2e dochter
Angela, gefeliciteerd! Is alles goed gegaan?

Gewoon een beetje opletten op wat je eet, het zat er immers ook niet in één dag aan!

Geniet maar van je mooie kleine meisje!
Angela: gefeliciteerd!!

En wat Labyrint zegt: gewoon een beetje opletten, dat scheelt al. Iets minder eten en niet snoepen enzo, en lekker veel wandelen met je dochter, en, vooral genieten!!!
Hallo!

Angela, van harte met je kerverse dochter!! Gaat alles goed?Ik weet precies hoe je je voelt. Ik woog aan het eind van mijn 2e zwangerschap ook 85 kilo, toen mijn zoon eruit was 75 kilo en nu weeg ik 69 kilo. Mijn zoontje is nu 8 maanden. De kilo's gaan er echt wel af, het duurt gewoon wat langer. Bij mijn eerste zoon was ik pas na 1 jaar weer terug op mijn oude gewicht van 65 kilo. Ik hoop dus dat ik op de verjaardag van mijn jongste weer terug ben op mijn oude gewicht van 65 kilo. Ik heb dus nog 4 maanden de tijd! Het is nu eenmaal zo dat het bij sommige vrouwen wat langer duurt dan bij anderen. Ik ken er genoeg die 4 weken na de bevalling weer maatje 36 hadden en vrolijk in hun skinny jeans achter de kinderwagen liepen..grrrrr.... Helaas ben ik niet geboren met zulke genen, ik moet er effe wat meer moeite voor doen. Geniet van je kindjes, niet teveel snoepen en lekker veel wandelen dan komt het echt wel goed hoor!!
De titel van dit topic sprak me al aan voor de bevalling! En nu wil ik graag meedoen .

Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Brite, 32 jaar. Op 3 Mei ben ik bevallen van Boris, een heerlijk knulletje. ik heb al een dochter van 2 jaar, Nika. Na de eerste zwangerschap kreeg ik last van een een traagwerkende schildklier en ben nooit meer de 55 kilo geweest die ik voor mijn kinderen woog....jammer genoeg. Een paar jaartjes en twee zwangerschappen verder stel ik mijn streefgewicht bij naar 58 kilo. Lijkt me mooi!

O, ja, ik geef BV, dus lijnen is niet best, maar minder snoepen kan natuurlijk geen kwaad. En meer bewegen!

Hopelijk is er voor mij nog een plekje in het schema, lijkt me leuk mee te schrijven! Ik heb niet veel tijd nu, maar morgen zal ik alles doorspitten , en dan bijblijven natuurlijk.

Even voor het schema;

- 3 mei bevallen

- streefgewicht 58 kilo

- hoogste gewicht: 82 kilo

- huidig gewicht; 71,5 kilo

- lengte 168 cm

- leeftijd 32 jaar

- 2 kids

Toedeloe!
Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie felicitaties!

Kletskous> Ik had bij mijn vorige zwangerschap pas na 2 jaar mijn oude gewicht terug en toen was ik 15 kilo aangekomen. Ik heb diabetis en dat blijkt dat je daardoor minder snel afvalt en er meer kilos blijven zitten... Wist ik nooit maar het blijkt zo te zijn. I

k vind alles gewoon nog zo lekker! Dit wordt echt lastig

prettige avond iedereen!
Welkom Brite en Angela!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie spruiten!! Dapper hoor, dat jullie al weer meedoen, zo kort na de bevalling!!! Ik hoop dat het jullie gaat lukken steeds een beetje af te vallen!!!! Ik ben nog steeds niet op mn streefgewicht en mn meiske wordt over twee maandjes al 2!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed, ik ben dan ook zwak, ik geef het toe!! De hele dag ging het wel goed, maar nu... net 5 dropjes gehad, 1 chocolat chip koekje en ook nog een bakje met aardbeien en slagroom.... en ik heb nog trek in veeeeeeeeel meer. Mag niet meer van mezelf.. ik heb altijd snel de neiging om toe te geven aan mezelf, zo van: deze keer mag het nog.. maar ik weet dat ik morgen ochtend, als ik me zelf ga wegen errug spijt heb, dus ga maar even forummen, dat houdt me van de straat..

Vorige week was is 1 keer 79,8, toen was ik zoooooo blij, maar nu alweer een tijdjne 80.5 als het niet meer is.. ik meld jullie morgen eerlijk wat de score is..

wel eenstukje taart afgeslagen op hetwerk vandaag vond ik al erg goed van mezelf!!

tot later meidenen sterkte allemaal!
Zo ik heb weer internet, dus ben weer helemaal van de partij!

Heerlijk dat zomerweer he! Ideaal om lekker te wandelen, goed voor je humeur en voor de lijn natuurlijk. Ik loop nu wel weer tegen een nieuwe hindernis aan, ik ben namelijk dol op ijsjes. Erg gevaarlijk met dit weer natuurlijk!

@ Angela en Brite: Van harte welkom en natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Zoals jullie misschien al weten wegen we iedere vrijdag. Succes voor jullie!

@Liesje, Moedertje, Kikkie en Yada: Ik heb al een tijdje geen berichten meer van jullie gelezen. Ik vraag me af of jullie nog meelezen / mee willen doen. Zo ja, laat het me dan even weten. Als ik niks hoor, haal ik jullie volgende week uit het (overvolle) schema.
Vandaag een rare dag met eten, vanmorgen ontbijtkoek, 's middags 2 crackers en veel water..dus dat ging goed!!

Helaas rond een uur of 4 ging het mis, na een bakje chips, kwam het waterijsje en na het waterijsje kwam het koekje (3 stuks). SHIT!!!

Nouja, ik moet nu nog avond eten, maar daarna hou ik het rustig. Ik kan me ook veel beter beheersen op de dagen dat ik aan het werk ben, op de dagen dat ik vrij ben dan ben ik veel eerder aan het snaaien. Misschien moet ik maar meer dagen gaan werken? Haha!

Succes allemaal!!
he meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Het is nog maar kort geleden dat ik ben bevallen, maar ik durf amper in de spiegel te kijken... Vind mezelf echt te dik, dit ben ik niet

Ik las dat iemand de opmerking kreeg "hoeveel weken ze zwanger is", nou, die vraag zou mij ook gesteld kunnen worden. Ik heb een buik alsof ik 20 weken ben... Dus aan de slag dan maar.

Het gaat al aardig. Ik probeer mezelf echt in te houden wat betreft snoep. Ik dronk ook veel fruitspajes, maar nu neem ik minder en in plaats van sap vaker een glas water. En, als ik honger heb grijp ik niet naar een pak koek, maar naar een plak ontbijtkoek. Gister bij bakker Bart een mueslibol gekozen in plaats van een hartige bladerdeeg snack! Was best trots om mezelf. het is echt even een knop om zetten.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik heb net ook een zakje smoeltjes op. Gelukkig las ik op de verpakking dat daar 'maar' 130 kalorieen in zit. Schade valt dus mee...

Hebben jullie nog tips voor me; lekkere dingen die mager zijn? Ik ken de bekende (Sonja) eierkoek al, maar misschien nog meer tips? En dan bedoel ik geen fruit en wortels, haha.

Met een baby in huis (en een vreselijke peuterpuber) heb ik nog niet de tijd gevonden goed bij te lezen en jullie namen te onthouden, maar ik begreep wel dat er elke vrijdag gewogen wordt? Ik meld me morgen!

Kletskous: Volgens mij is een waterijsje zo slecht nog niet als ik de banners van Raket (advertenties) mag geloven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven