Terug naar school !!!

11-05-2020 08:53 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar de ervaringen van jullie kinderen vandaag.
Stonden ze te juichen dat ze weer mochten
wat zijn de lestijden vandaag, en vooral (als ze straks weer thuis zijn) hoe vonden ze het om een halve klas te hebben.

Mijn dochter heeft vandaag nog een dag vrij.
Voor de thuisblijvers is de eerste 2 dagen geen programma. Ze willen eerst grondig praten met de kinderen over hoe het met ze is.
Dochter (10) heeft daar nu al geen zin in. Die is niet zo'n prater over gevoelens.
Middelste dochter heeft de middag gelijk met haar bff gespeeld, eerder mocht haar bff nog niet afspreken, helemaal blij.
Jongste was moe vanavond, die ging lekker op tijd slapen!
Hier van 830 tot 1100 naar school. Iedere dag.
Stomme regeling maar goed.

De oudste groep 8 was sinds gisteren zo gespannen als elastiek. Zag er erg tegenop, maar kwam redelijk blij uit school.
Wel erg moe door alle prikkels

De jongste groep 4 had er wel zin in
Wel spannend want voor het eerst een meester (inval)
Frankly my dear, I don"t give a damn
JonathanStrange schreef:
11-05-2020 21:13
Dochter vond vandaag GE-WEL-DIG, MAM! GE-WEL-DIG! IEDEREEN WILDE MET ME SPELEN! IE-DE-REEN! GE-WEL-DIG! :rofl: (ze doen dus aan groepsvorming door middel van Kanjertraining dus ze zal lekker veel samen hebben gedaan, haar grootste wens...)
Ahhw, dat is fijn!
Oudste van mij vanmorgen de hele ochtend...
'Ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin, ik heb zo'n zin' en dat ging maar door :)

Jongste was al een aantal keer een ochtend geweest de afgelopen weken (speciaal onderwijs), maar start nu nog wel met halve klassen en dus ook geen hele week naar school. Hij had vooral zin om bepaalde kinderen weer te zien, die hij de afgelopen weken nog niet gezien had.
Dochter mocht vanmorgen weer
Er kwamen wat traantjes toen ze de deur uitging.
puur spanning.

Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad als ik haar vanmiddag halverwege de route oppik
Zoon heeft vannacht vrij onrustig geslapen, dat merkte ik al en hij gaf het vanmorgen ook zelf aan.

Hij was wel enthousiast maar ook nerveus, omdat hij niet wist met welke kinderen hij ging spelen (klas in 2-en gedeeld en zijn vriendjes zitten helaas in de andere helft).

Ik ben benieuwd hoe hij vanmiddag uit school komt, ik denk wel blij
Hier zijn ze echt blij dat ze weer naar school gaan! Toch vinden ze de 1,5 meter wel lastig. Bij oudste in de klas is het duidelijk..... daar staan lijnen op de vloer, dus weet ze precies tot waar ze mag komen. Maar nu was ze naar het toilet geweest en stond er een juf in de deuropening waar ze dus langs liep, hier werd ze op aangesproken.
De jongste (5) moest heel veel veters strikken. Huh.... waarom dan? Omdat de juf dat niet doet en ik de enige in de klas ben die kan strikken🙈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven