Theehuis
dinsdag 24 februari 2009 om 12:13
Dat is ook een overweging waarom ik het eventueel níet zou willen doen, dat uitschelden en nare mensen aan de lijn. Hoewel ik daar behoorlijke ervaring mee heb door werk in Griekenland en een training heb gehad hoe hiermee om te gaan toen ik voor luchtvaartmaatschappij werkte blijft dat iets, wanneer het te vaak voorkomt, wat alle energie en werkplezier uit je zuigt.
dinsdag 24 februari 2009 om 14:06
voor tandartsErwtje en echoStar.
Incassobureau lijkt me leuk werk, zowel inbound als outbound. Heb er weleens op gesolliciteerd. Op zich geen gemeen of onaardig werk, al verschilt het wel per bureau. Ik heb véél incassomensen aan de telefoon gehad voor clienten in vorige baan, en dat waren over het algemeen gewoon aardige en begripvolle mensen. En iemand moet het doen. Beetje mensen achter hun broek zitten ligt mij wel
Incassobureau lijkt me leuk werk, zowel inbound als outbound. Heb er weleens op gesolliciteerd. Op zich geen gemeen of onaardig werk, al verschilt het wel per bureau. Ik heb véél incassomensen aan de telefoon gehad voor clienten in vorige baan, en dat waren over het algemeen gewoon aardige en begripvolle mensen. En iemand moet het doen. Beetje mensen achter hun broek zitten ligt mij wel

dinsdag 24 februari 2009 om 15:18
quote:peppie schreef op 24 februari 2009 @ 11:28:
Ik vraag me trouwens af waarom je het naar werk vindt Star?
Effe boodschappen doen en naar de Hema, da`s altijd gevaarlijk Mensen vertellen dat ze dikke vette rekeningen moeten betalen want dat je anders een deurwaarder op ze af stuurt? Mwa, vul zelf maar in.
Ik vraag me trouwens af waarom je het naar werk vindt Star?
Effe boodschappen doen en naar de Hema, da`s altijd gevaarlijk Mensen vertellen dat ze dikke vette rekeningen moeten betalen want dat je anders een deurwaarder op ze af stuurt? Mwa, vul zelf maar in.
dinsdag 24 februari 2009 om 15:22
dinsdag 24 februari 2009 om 15:32