Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, wat een gezellige drukte hier!

Sterkte bij de tandarst, Erwt!

En Dier en Star veel plezier met hartje luisteren en echo.

Zure matten zijn víesssss mannn!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, ik vond bij bed verschonen (en matrassen omdraaien) ónder het bed ineens een biebboek..... . Ga vanavond ontdekken hoe lang dat boek daar al lag
Peas on earth!
Volgende keer boek ik echo om 8.30 ofzo. Ben meteen mijn hele dag kwijt op deze manier. Starmama gaat mee als het goed is.
Beetje jammer van dicht voor carnaval inderdaad want ik moet nu weer op ander moment uren inhalen. En ik moet er nog 12 van afgelopen maand dus
Boete boete boete! Fijn dat er nog meer mensen zoals ik zijn

Zure matten zijn lekker. Had die tik tijdens zwangerschap van Ceetje ook al. Al het zure snoep vind ik lekker momenteel.
Hoe laat moet je Star?

Zure matten zijn érg lekker! Ik ben weer op rantsoen want voel me blubberig
Op wat voor vacatures ben je aal het solliciteren, Pep?

Dier! Wilde net kaartje gaan schrijven voor Nesta, zie ik dat ik alleen nog "hoera 1 jaar!" en "hoera 2 jaar!" en "oeps, verjaardag vergeten" heb. Welke wil je? Oh, die laatste valt af, die moet nog naar Inad! Morgen even nieuwe voorraad kaartjes kopen.
Loretta is De Mol. Punt.
13.30 dus om 12.45 weg, ben ik iig op tijd
zuur is lekker ja

Oh hartje luisteren, ook heel leuk

Ik ben de bieboetekoninging, Star, een keer 70 euro. Maar dat kwam door een storing in t computersysteem

Kess

Ik heb nog lang niet al jullie kaarten gehad, waar blijven ze?

Wel van Luun trouwens, thanks

en van Erwtelina Gracias!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Voornamelijk administratief en callcenterwerk. Heb 40 minuten gedaan over motivatie van leuke vacature bij soort van creditcard maatschappij, was maar summiere tekst in vacature en ik miste de inspiratie om een lekkere pakkende tekst uit m`n hand te laten rollen
Oh ja, kaartje voor Inad
quote:Inad schreef op 24 februari 2009 @ 10:47:

Kess

Ik heb nog lang niet al jullie kaarten gehad, waar blijven ze?

Wel van Luun trouwens, thanks

en van Erwtelina Gracias! Niet zeuren! Jij was ook de laatste op Vito's verjaardag!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja dat telt niet Inad
Hoe oud ben je eigenlijk geworden Inad?
O ja, euhm....ik ben de postcode er vergeten op te zetten?
Star

Ik ben nu 34. Jong he?
Je krijgt een kaartje met een viva-tintje Inad

Ik word voorgesteld op een vacature als callcentermedewerker bij een incassobureau, dát lijkt me nou leuk!
Dat lijkt me nou naar werk.
Ligt in de lijn van mijn werkzaamheden bij de gemeente en is iets waar m`n interesse ligt. Wel inbound trouwens, outbound ligt mij ook niet.
Wat is t verschil tussen in- en outbound?

Mensen zonder geld de schrik op t lijf jagen lijkt me vreselijk.
Ik vraag me trouwens af waarom je het naar werk vindt Star?

Effe boodschappen doen en naar de Hema, da`s altijd gevaarlijk
Inbound is inkomend telefoonverkeer Inad en outbound de andere kant op dus. Stuipen op het lijf jagen, zo zie ik het dan weer niet. Als je je rekeningen niet betaald kun je natuurlijk verwachten dat er een keer een incassobureau wordt ingeschakeld, ik heb daar zelf in ieder geval nooit van staan te kijken.
Nee, natuurlijk is het logisch. Maar dan nog lijkt het me geen leuk werk. Ik denk dat vrijwel niemand voor de lol zonder geld zit en het lijkt mij niet leuk om die mensen dan brieven te moeten sturen of hen te moeten bellen. Dan zou ik liever schuldhulpverlening geven o.i.d.
Tsssk, ivm carnaval gewoon álle winkels (behalve supermarkt) dicht

Nee zelf bellen ook niet leuk denk ik maar deze mensen bellen dan zelf naar aanleiding van een brief. En dan ga je dus betaalregelingen treffen. Mij lijkt het me relaxter dan schuldhulpverlening in ieder geval. Maar misschien, áls ik op gesprek mag komen, valt het wel heel erg tegen
Als je hele schappelijke betalinsregelingen treft, die voor mensen goed op te hoesten zijn is het wel fijn voor hen en help je ze er wel mee.

Maar i.h.a. zou ik liever ander werk doen. Je zult ook best vaak uitgescholden worden enzo waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven