Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Diarree in bad
Ik kraak Kess
Hoe laat moet/mag/ga je morgen?
Loretta is De Mol. Punt.
13.30 pas.
Spannend Starrie

Poep in bad klinkt vies

Jaaa, ik heb Dr.Martens. Even plaatje zoeken
Peas on earth!
Wow, RetroErwtje?
Peas on earth!
Neeee, geen kistjes
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 23 februari 2009 @ 18:38:

Was het een stevige drol of wil ik het niet weten? Maakt namelijk best nog verschil...In beginsel een stevige maar voordat er een bakje op het plaats delict was gearriveerd om `m op te vissen viel ie uiteen in vlokjes en brokjes. Genoeg info?
EUhl drol in bad .

Inad wat naar van je droomnacht...niet meer zulke boeken lezen het aankomende JAAR! Nergens goed voor. Ier is lief! Ik heb ookv an die realistische dromen. Ik heb al over iemand van andere forum gedroomd, van Kess samen naar de bios en van Star met Ceetje. Allemaal even bizar en het verbaasd mij dat jullie er zoveel in voor komen.

Pep goezzo jij carnaval weer overleefd en waarschijnlijk hier nog op kraamvisite komt met glitters everywhere.

Erwt je schoenen zijn coool. Erg mooi en lopen alles een trein volgens mij.

Star heel veel succes morgen, komt allemaal goud. Ik ga morgen voor het hartje,komen allebei met mooi nieuws terug.

Kess jij lief met dongel en ik ga morgne bij intake maar even mijn angst uitspreken die soms de naar boven komt. Het is niet realistisch maar ben zo bang voor hyperventilatie terwijl ik bij Nesta zo "relaxed" was en volgens Beest ook alles zover ik het onder controle kon hebbne, onder controle had. Denk dat ik toch iets van haptonomie ga doendit keer....
Drol in bad, wie kent het niet?

Star naar van kraken. En morgen gewoon alles goed hoor

Ik plas ook enorm veel. Moet er nu (normaal niet) echt s'nachts minstens een keer uit, maar vaak wel meer, om naar de wc te gaan.

Dier, ik geloof er echt in dat zwangerschap een effect heeft op dromen. Jij dus ook al. Das wel leuk, met Kess naar de bios. Dat wil ik ook wel

Ik lag boek net uit te lezen. Wil het wel uitlezen. Inmiddels is er een gezond, zij het tijdrijzend , kind en is alles oke. Nouja, hoofdpersoon gaat dood, maar die is al in de veertig. Oke, misschien moet ik het tóch weg leggen

En naar dat gevoel van hyperventilatie. Wel stoer hoor, dat je dus vorige keer wel in control was voor zover mogelijk, want weeënstorm is controleloos in zijn nare aard.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Duidelijk Inad, dat boek mag je pas volgend jaar op 23 februari weer tevoorschijn halen. Is niet goed als hoofdpersoon van in de 40 doodgaat etc etc etc. WEG MET DAT BOEK .

Ja gek he, ondanks dat bevalling een hel was (en heel bijzonder) was ik inderdaad in total control. Door alle ellende van afgelopen tijd heb ik het hyperventileren ontdekt weliswaar heel af en toe maar toch genoeg om te weten dat het verschrikkelijk is. Nu dus angst ontwikkeld....lekker complex he. Nu alles best rustig hoor maar zaterdagnacht vloog het mij zo aan.

Nu even leuke verhalen . Nesta is bijna jarig en alles ligt al klaar om opgehangen te worden of opgegeten. Heb er gewoon zn in omdat hij dit jaar weer meer mee krijgt! Had ik al gezegd............................TIME FLIES
Ja, lieve gekke Nesta bijna jarig!! Jullie vieren het toch ook echt woensdag, of niet? Leuk hoor! Hij krijgt er nu idd weer meer van mee. Ik vind dat met de derde verjaardag van Tony zo leuk: het eerste jaar dat hij zich er ook al echt op kon verheugen en deelde in de voorpret. Zo heeft ieder jaar vast zijn eigen bijzonderheden. De komende verjaardag van Tony staat toch in het teken van: morgen voor het eerst naar school!

Ja Pep, genoeg info. :puke: Ik had er natuurlijk ook gewoon niet om moeten vragen.

Leuk Erwt, je Dr.Martens. Loopt het lekker? Minder last van rare bobbel met nog raardere naam, nu?

Zijn we samen naar de bios geweest, Dier? Had ik helemaal niet door! Maar binnenkort wel echt he? Als ik de Mol heb gewonnen!

Morgen ga ik écht naar de bios, met Tony en broer en neefje. Bolt, nieuwe Disneyfilm. Lijkt me leuk! Is voor Tony de eerste keer naar de bioscoop. Jammer dat Vito er nog net te klein voor is...
Loretta is De Mol. Punt.
Nou eindelijk niet Kess want ik had dubbele afspraak en kwam te laat op onze date. Jij was natuurlijk pissed off en ik boos op mezelf. Zal het niet weer doen maar we gaan in de herkansing toch . We vieren het woensdag en zaterdag...

Leuk dat je morgen naar de film gaat, have fun! Erg gezellig zo met broer en kinders
Leuk, Kess Ken film nog niet van naam, zal eens googlen.

Het is nu al te laat Dier, want hij tijdreist dus hij heeft zichzelf al dood zien gaan en ik weet het dus ook al enige dat me nog rest is mezelf verdere details besparen. Ik kan natuurlijk zelf tijdreizen in/met/door boek en het ver weg mikken en pas over tig jaar weer oppakken, als ik inmiddels 43 ben geweest ofzo

Nesta al weer bijna jarig. Leuk

*schrijft meteen: kaart sturen in haar agenda*
Ik heb kiespijn

Ik moet om 14.10 bij de tandarts zijn en ik heb nú al een baksteen in m'n maag want ik ben een watje
Peas on earth!
Oh, arme Erwtje

IS het gaatje denk je of verstandskies die doorkomt ofzo? Hoop dat het meevalt.

En Star, denk aan je vandaag

Ik kan me niet concentreren op werk. Ik doe nauwelijks iets. Ben echt in mezelf gekeerd en ook moe, want gisteren even wat tijd met ier doorgebracht in plaats van heeeel vroeg naar bed gaan en dat merk ik nu. Nog 2,5 dag en dan is t weekend
nee geen verstandskies (die heb ik allemaal al, is je nooit opgevallen dat ik zo slim ben? ), en ik vraag me ook af of het gaatje is, want doet rechtsboven pijn, maar straalt ook uit naar linksonder. Hypochondergewijs ( ) heb ik de meest enge wortelkanaalbehandelingen bedacht vanochtend...

Tijd samen is lekker, maar daaruit voortvloeiende moeheid niet
Peas on earth!
Arme Erwt Succes straks!

Dier dus ook aan de echo vandaag! Leuk! (ik doe gewoon lekker optimistisch )

Door carnaval werk gister en vandaag geschlossen. Wup naar kdv en ik ben aan het solliesieteren. Vermoeiend om je telkens maar weer enthousiast te maken voor allerhande vacatures
Maar tis zo saai, elke dag vroeg naar bed

En ja, reuze slim. Ik heb ze ook allemaal, maar daar ging je natuurlijk allang vanuit

hoop dan op gewoon ieniemienie vulbaar gaatje.

Ik moet in maart en heeeeeeeeeeeeul lang niet geweest. Laten we het erop houden dat dit voor Chica de eerste keer wordt

Schijt nu al in mijn broek
Ik denk ook aan mij vandaag

En aan Erwt die bij de tandarts moet zijn!
Mijn kind steelt een zure mat. Ik kijk al gniffelend want denk die gaat brullen. Nee hoor, snoept het zo op
Pep, woow werk zelfs dicht voor carnaval. Ze nemen het serieus! Hele coole profielfoto op hyves nu trouwens, moest er erg om gniffelen

Dier ook echo? Wist ik niet. Veel plezier Dier

Ceetje is stoer met zure mat
Dier hartje luisteren, geen echo.
O trouwens, biebboek gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven