Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens iets anders doen dan forummen

Nog even liedjes oefenen voor morgen en beetje verder aan schilderij ter vervanging boom ( ) voor op Chica's kamer.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ohjaaaa spannend Inad! Heb liedjes nog niet geluisterd, want kon niet op werk en nu kijkt Xan tv, want is idolaat van Herman den Blijker . Later even. Ben heel benieuwd, maar komt vast goed!

Leuk dat je al bezig bent aan schilderij
Peas on earth!
Goeiemorgen.
Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
Goedemorgen allemaal

Chica is ergens vannacht in ons bed gekropen en we hadden het pas ergens rond vijven door Flink moe en comateus dus en zij ook, want ier heeft haar teruggelegd in eigen bed en ze sliep meteen verder. Ik dacht al wel ergens half bewust, wat lijken ieren-armen ineens klein
Zoete Woensdag!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nou zoet inderdaad Vish!
Goedemorgen! Goedemiddag!

Wat een walgelijk plaatje Vish. Bijna nog erger dan cervixgebeuren
Whahaha, heb cervixgebeuren gisteravond even bekeken. Had direct geen zin in sex meer.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet van alles van mezelf, maar geen zin!

Ga toch maar even wat doen denk ik.
Ik moet stofzuigen. En kotsen. Maar geen zin in beide
Whahaha, Star.

en inderdaad, smeriggg plaatje

Ik ben net lekker naar buiten geweest in pauze, de zon schijnt hier en nu bespreking
En al klaar met je klussen Star?

Hier wel gelukkig. Nu even kindjes ophalen en dan eten koken en zooi admingedoe uitzoeken/rekeningenbetalen/inpaniekrakenvanwege rekeningen

Wassuthierrustigvandaag?
Komt omdat er zoveel interessante discussietopics zijn, Eow
Ik ben weg en kom pas na auditie weer denk ik.

Duimen jullie voor me?
Gekke Tony is alwéér niet fit. Ligt nu weer te pitten op de bank, na hele middag niet-weten-wat-hij-met-zichzelf-aanmoet. Zou me niet verbazen als oorontsteking chronisch is (geworden). Kind wordt ook steeds dover. Over 2 weken hebben we een afspraak staan bij de KNO-arts, maar ik vind dat nu ineens nog heel erg lang duren.

Zijn idd veel leuke topics, maar alle onderweroen zijn inmiddels eigenlijk zó uitgekauwd. Discussie over kind alleen thuis laten en laten huilen/niet laten huilen, ze zijn allemaal al meerdere keren gevoerd. Er zijn eigenlijk maar heel weinig nieuwe topics die ik leuk vind. Misschien hang ik hier gewoon al veel te lang rond.

Inad, heel veel succes vanavond! Ik zal aan je denken, terwijl ik mijn sushi naar binnen schuif! Ja, ja ik ga straks lekekr eten bij de Japanner! Hmmmm!
Loretta is De Mol. Punt.
En ik was er niet omdat ik tegenwoordig heel ijverig aan het werk ben (en minder forum tussendoor) . Nu iets eerder thuis want moest even naar huisarts in verband met Enge Bult op voet, die pijn doet. Ik had al visioenen over enge orthopedische schoenen . Naja, weinig boeiend verhaal, maar komt erop neer: brede schoenen kopen (en ik had al brede voeten, dus pest over in ), als ik er nog meer last van krijg richting podotherapeut (?) en dan maar weer verder kijken. Grmpfff...

Verder is het hier wel rustig ja. Ik ga een ranzig plaatje van mijn voet zoeken
Peas on earth!
O, cross met Inad, maar ja: ik duim dus!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat dan weer wél stoer is, is dat ik wél écht iets heb, het heeft namelijk een naam . Hallux Valgus.

Peas on earth!
Duimerdeduim voor Inad!
Peas on earth!
Wel balen van kind/oor Kess. Denk dat afspraak niet naar voren geschoven kan worden, maar het is in ieder geval wel fijn dat afspraak tenminste sstaat. Dan gewoon goed aangeven dat problemen al lang duren en niet minder worden etc (anders stuurt dokter je nog weer terug om 'het even aan te zien'). Niet leuk
Peas on earth!
Wat balen van bult, Erwt! En met dat advies ben je natuurlijk ook niet echt geholpen... Nu maar hopen dat die bult wel gewoon weggaat.
Loretta is De Mol. Punt.
Zijn dat van die knobbels aan de zijkant van je voet, op de gewrichten? Zo ziet die foto er namelijk uit en ik kan je melden dat mijn moeder dat heeft en met steunzolen helemaal geen pijn meer heeft. Alleen, schoenen zoeken waar steunzolen inpassen is een crime. Maar geen idee of dat hetzelfde is als jouw Hallux Valgus (klinkt gooooor zeg!)

Tony krijgt 3 soorten onderzoeken mbt tot zijn gehoorverlies. Van daaruit gaan ze verder kijken. Er wordt dus wel meteen serieus werk van gemaakt, gelukkig!
Loretta is De Mol. Punt.
Wel balen van kind/oor Kess

Wat balen van bult, Erwt!

wHAHHAA
Loretta is De Mol. Punt.
Denk dat het hetzelfde is als dat van jouw moeder. Probleem schijnt voorbehouden te zijn aan vrouwen (lucky men! ), erfelijk (opeens is m'n moeder telefonisch onbereikbaar nu ik dat wil vragen, toeval? ) van moeder op dochter. Moet in ieder geval alleen maar brede schoenen. Heb sowieso één paar brede laarzen. Zie nu wel een Reden om te Shoppen
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven