Theehuis
maandag 9 maart 2009 om 18:26
dinsdag 10 maart 2009 om 08:31
dinsdag 10 maart 2009 om 09:56
Juna is grappig
Naar van vele bloed, Visje.
Vanmorgen kwam makelaar langs om verkoopprijs van appartement vast te stellen en dat ligt aardig wat hoger dan we verwacht hadden. Wel fijn. Maar ook afwachten of we die prijs er echt voor krijgen. We gaan nog 2nd opinion doen en verschillende makelaars om prijzen vragen, want deze makelaar is vrij duur qua honorarium.
Naar van vele bloed, Visje.
Vanmorgen kwam makelaar langs om verkoopprijs van appartement vast te stellen en dat ligt aardig wat hoger dan we verwacht hadden. Wel fijn. Maar ook afwachten of we die prijs er echt voor krijgen. We gaan nog 2nd opinion doen en verschillende makelaars om prijzen vragen, want deze makelaar is vrij duur qua honorarium.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 10 maart 2009 om 13:09
Waren de poffertjes lekker, Vish? Heb net je ziekenhuisfoto gezien op hyves. Zo aandoenlijk, dat lekkere humpie in dat steriele bed. Ik vind hem echt een kanjer. Raak je al wat meer bedreven in de kunst van origami? Heeft Nemo nog pijn? Ik hoorde vandaag dat één van de mei2005kindjes er ook aan moet geloven... Het hangt zeker in de lucht!
Juna is een lieffie met haar mooie conclusies!
Hier een kwakkeldag. Tony heeft vannacht heel onrustig geslapen en zijn prikplek is helemaal opgezwollen en pijnlijker. Verder is hij echt hangerig en huilerig. Vandaag dus maar thuisgehouden. Zo sneu, echt een bikkel bij de prik zelf, maar nu toch zo'n last ervan.
Vito is gisteren met zijn mond op een autootje gevallen. Resultaat: enorme snee in zijn lip en schaafwond op zijn kin. Lip is nu ook dik. Ik krijg dat kind nooit in zijn geheel groot. Vrees echt dat dat een illusie is.
Juna is een lieffie met haar mooie conclusies!
Hier een kwakkeldag. Tony heeft vannacht heel onrustig geslapen en zijn prikplek is helemaal opgezwollen en pijnlijker. Verder is hij echt hangerig en huilerig. Vandaag dus maar thuisgehouden. Zo sneu, echt een bikkel bij de prik zelf, maar nu toch zo'n last ervan.
Vito is gisteren met zijn mond op een autootje gevallen. Resultaat: enorme snee in zijn lip en schaafwond op zijn kin. Lip is nu ook dik. Ik krijg dat kind nooit in zijn geheel groot. Vrees echt dat dat een illusie is.
Loretta is De Mol. Punt.

dinsdag 10 maart 2009 om 13:17
Vish lekker dat je de nacht aardig bent doorgekomen. Oh dat vele bloed zou ik echt gek van worden maar jij geen moeite mee? Zal zo foto p hyves even checken....
Eow echt bijdehandt die Juna haha. Je hebt je plek wel duidelijk thuis
haha Kess niet in zijn geheel groot. Arme Tony en Vito. Hopelijk snel weer opgeknapt en ook groot zonder snijpartijen.
MvM heeft vandaag zijn laatste bussen gebracht, dat is een feestje waard toch of niet . Nu even chillen en hopelijk dat er nog zon komt (argh)
Eow echt bijdehandt die Juna haha. Je hebt je plek wel duidelijk thuis
haha Kess niet in zijn geheel groot. Arme Tony en Vito. Hopelijk snel weer opgeknapt en ook groot zonder snijpartijen.
MvM heeft vandaag zijn laatste bussen gebracht, dat is een feestje waard toch of niet . Nu even chillen en hopelijk dat er nog zon komt (argh)
dinsdag 10 maart 2009 om 13:39
Lekker van de prijs Inad! Heeft jullie werken goed nut gehad!
Tony en Vito willen ook poffertjes (kleine hint Kess).
Origami gaat heel goed nu, maar denk dat het na vandaag ook niet meer hoeft. Zwelling neemt goed af en bloeden is volgens mij ook gestopt nu. Morgen doe ik hem even lekker onder de douche dat het oude bloed even weggespoeld wordt.
Tony en Vito willen ook poffertjes (kleine hint Kess).
Origami gaat heel goed nu, maar denk dat het na vandaag ook niet meer hoeft. Zwelling neemt goed af en bloeden is volgens mij ook gestopt nu. Morgen doe ik hem even lekker onder de douche dat het oude bloed even weggespoeld wordt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 10 maart 2009 om 14:09
dinsdag 10 maart 2009 om 15:30
Chica zegt ook altijd koffertjes, Kess, grappig.
En En om groot brengen in een stuk
Herstel gaat hard dus, Vish, wat fijn. Hele lieve fotos op Hyves en moest zo lachen om de leeuw
Ik doe om meerdere reden niet aan MvM. We wonen in appartementen complex dus moet de flessen dan in volzicht van andere bewoners zetten. En het zit me niet lekker dat ze HCG ook gebruiken voor afvalindustrie. Ga niet voor Caroline Tensen in een fles staan pissen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 10 maart 2009 om 16:13
Tony vroeg mij gisteren of de Teletubbies écht zijn. "Nee schat, die zijn niet echt. Dat zijn grote pakken en daar zitten mensen in." Sindsdien krijg ik nog veel meer van dat soort vragen.
T: Is Mickey Mouse echt?
Ik: Nee, Mickey Mouse is ook niet echt.
T: Kan zijn kop er ook af, dan?
Ik: Nee, want Mickey Mouse is geen pak met een mens, maar een tekenfilm.
T: Is Nijntje echt?
Ik: Nee, Nijntje is ook niet echt.
T: Is Koning Koos echt?
Ik: Nee, Koning Koos is ook niet echt. Dat is een pak met een mens erin.
Het lijkt net of ik hem verteld heb dat Sinterklaas niet bestaat, hij is echt een beetje van slag. Maar net:
T: Mama, zijn de Tweenies echt?
Ik: Nee, de Tweenies zijn niet echt.
T: Dus de koppen kunnen eraf?
Ik: Ja, de koppen kunnen eraf.
T: En zitten er dan mensen in?
Ik: Ja, daar zitten mensen in.
T: En in de hond van de Tweenies?
Ik: Daar zit ook een mens in.
T: (mij uitlachend) Nee joh, daar zit een echte hond in!!!
T: Is Mickey Mouse echt?
Ik: Nee, Mickey Mouse is ook niet echt.
T: Kan zijn kop er ook af, dan?
Ik: Nee, want Mickey Mouse is geen pak met een mens, maar een tekenfilm.
T: Is Nijntje echt?
Ik: Nee, Nijntje is ook niet echt.
T: Is Koning Koos echt?
Ik: Nee, Koning Koos is ook niet echt. Dat is een pak met een mens erin.
Het lijkt net of ik hem verteld heb dat Sinterklaas niet bestaat, hij is echt een beetje van slag. Maar net:
T: Mama, zijn de Tweenies echt?
Ik: Nee, de Tweenies zijn niet echt.
T: Dus de koppen kunnen eraf?
Ik: Ja, de koppen kunnen eraf.
T: En zitten er dan mensen in?
Ik: Ja, daar zitten mensen in.
T: En in de hond van de Tweenies?
Ik: Daar zit ook een mens in.
T: (mij uitlachend) Nee joh, daar zit een echte hond in!!!
Loretta is De Mol. Punt.