Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, geen zonnatura dus

Geen idee waar Vissekind is. Ik vind dat er een meldplicht voor íedereen moet gelden
Peas on earth!
Ja precies, ook zo ongezellig anders
Ja, gewoon 's ochtends en 's avonds even melden. Een soort virtueel 'in-uit-bord'
Peas on earth!
Whoehahahahahaha ja zetten we in de OP en kan iedereen zelf aanpassen.
Meld.
Loretta is De Mol. Punt.
Wauw, heel braaf Kess
Peas on earth!
Peas on earth!
Meld

Nóg niets?! Tsskkk
Peas on earth!
Meld

Waar is Visje?

Mooi topic heb je, Star

Ik heb een nieuw warm wollen lang vest en nieuw ondergoed, joechee. Winkelen is leuk

Nu thuis en aan t hopen dat de enorme regen stopt voor ik Chica straks om 15.00 moet ophalen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Visje even geen zin.

Wollen ondergoed ook Inad?
Hehe, wollen ondergoed

Ik heb net (dure!) makeup bij de BodyShop geshopt. Ogen zijn heel erg gevoelig (ook nog steeds niet helemaal goed na ontstekingen), maar omdat ik me nogal kaal voel zonder makeup doe ik nu maar eens poging tot andere makeup. Hopelijk helpt de bodyshop!
Peas on earth!
Zo heb je het weer getrotseerd dus Erwt? Of hebben ze een webshop?
Nee, ben zowaar op pad geweest, mét pluu! Ook bijna met pluu en al de vijver ingewaaid, dus dit makeupje heb ik met gevaar voor eigen leven binnengehaald

(nu dus hopen dat ogen er niet raar van gaan doen.... heb net mascara opgedaan bij wijze van test )
Peas on earth!
Meld. Met heerlijke spinazieschotel in buik. (HSIB)

Mijn laptop is nu echt helemaal opgegeven. Reanimeren mocht niet meer baten. Don heeft meteen een nieuwe voor me besteld, maar duurt een paar dagen. Ik vind het alleen heel stom dat ik geen roze mocht. Tja, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar vind roze toch net wat leuker dan zwart. Nu dus even op vaste pc, maar binnenkort weer supersonisch 24/7 online!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, dat klinkt lekkerder dan hoe mijn stoofpotje eruit ziet

Stoofpotje met vis, staat nu op 't vuur (AH-receptje), maar ziet er eigenlijk niet zo aantrekkelijk uit

Balen van laptop Kess, maar fijn van nieuwe. Stom van roze, ik zou ook wel een leuke gekleurde willen
Peas on earth!
En hoe is het met je ogen Erwt?

Naaaaaa waarom mocht je geen roze dan?? Dat is inderdaad wel heel flauw.

Ik krijg morgen of overmorgen ook een kadootje van Starpapa en Starmama; een auto. Ook geen roze, jammer hè

Dus deze is het toch niet geworden?
Loretta is De Mol. Punt.
Prachtig. Roze Fiat 500 is een leuk speledinkie hoor.
Enig

Nou... beetje jammere was dat ik, nadat ik mascara opgesmeerd had, heullll hard m'n (toch al kraakbeenprobleembevattende) knie stootte en ervan moest huilen

Nu prikt oog dus sowieso
Peas on earth!
Sorry, lachen is gemeen in dit geval maar het klinkt wel grappig eigenlijk

Make up van Bodyshop is volgens mij ook nog eens niet getest dmv dierproeven dus zou dubbel mooi zijn
Ja klopt, is dierproefvrij en dat vind ik eigenlijk wel een fijn idee. Zal morgen eens even goed testen (en melden dat iedereen om mij heen lief moet doen zodat ik niet ga huilen)
Peas on earth!
En vooral niet naar buiten gaan want volgens mij word het weer drama zondvloedtechnisch morgen.
Oh brr, echt? * gaat meteen KNMI site checken*

Hier onweert en regent het nu. Heb Chica vanmiddag door de storm heen op de fiets opgehaald, want had op buienradar gezien dat het 1,5 uur droog zou blijven. Dat was het ook, maar die winddddddddddd. Kwam er bijna niet doorheen en echt net op tijd daar. Vond het wel stoer van mezelf maar achteraf ook beetje dom/niet slim, want kreeg er wel harde buik van. Als t morgen weer zo is, pak ik de bus of vraag ik of Ier haar kan ophalen is onze..

NIEUWE AUTO!!

Had ik nog helemaal niet verteld, we hebben de hatchback ingeruild voor een stationwagen. Hij is zoooo groot en heel mooi en we zijn er helemaal blij mee. In oude auto paste buggy niet eens in kofferbak en deze heeft een mega trunk

Oh en hij is NIET roze (maar soort donker metaalkleurig blauw, oude was zwart). Na het eten even rondgecruised door de storm en regen, was leuk

Erwt, en om oog en knie

Kess, wat lief van Don zeg, zelfs zwart
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wow, leuk nieuwe auto! Wat voor eentje hebben jullie? Lekker hè, al die ruimte?

Ik vind je ook stoer door dit weer op de fiets, petje af (waait vanzelf wel af met dit weer natuurlijk ). Wel rustig aan hoor, je mag niet voordringen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven